Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa, onpas tämä hiljentynyt.. tosin hyvä sanoa kun itsekkään ei ole kerennyt käymään.

Margeliini: pahoittelut tädistä, onnea ja voimia uuteen kiertoon

Täällä tätiä ei vieläkään näy, nyt on menossa kp. 32/28-32, joten huomenna aamulla testailen, ellei kerkeä alkamaan ennen sitä.

Tinttuja ja Margeliini, lämmin halaus kummallekkin, se pettymyksen tunne on ihan valtava! Mullahan oli viime kierrossa just sama tilanne, oireet lupaavat ja pari haamuakin sain ja sit alkoi menkat. Eli kemiallinenhan se oli. Aattelin nyt ottaa tässä kierrossa sen punkun käyttöön, et jos auttas pikkusta kiinnittymään kunnolla! Kovasti kummallekkin tsemppiä, mä ainakin nousin suosta kun seuraava ovis alkoi lähestyä.

Zer, siellä onkin ihanan jännät paikat, mä tuun tänne heti aamulla kurkkaan että kuinka kävi ;)!

Omppuf, millaiset oli verikokeiden tulokset?

Vanilj, sullahan se tais kamala vatsatauti olla... Joko oot siitä selvinny ja kerkesittekö ovista hyödyntää?

Mä käyn taas ihan kuumana tän yrityksen kanssa... Tekis mieli kuksia joka päivä -ihan vain varuiksi. Greippimehu maistuu jo hyvältä (osaankohan senää lopettaa sen juomista?) ja kovasti odotan punkkukuurin alkua :D. Minkälainen ois sitä parasta lapsetekopunaviiniä :P? Ovis on varmaankin käsillä, tuskin vielä ohi ainakaan. Halut on korkeella ja samoin mieliala. Että ei tää oikeestaan yhtään hullumpaa oo! Vielä kun ulkona paistaa aurinko ja ostettiin uudet pyörät, ni mikäs tässä keväästä nauttiessa. Kerrankin multa ällöttävän aurinkoinen teksti, hih! Ainoa vaan että se tyyny takamuksen alla tuntuu kyllä tosi ikävältä, selkä tulee kipeeksi, siitä huolimata sitäkin konstia aina välillä kokeilen.

Nyt niitä plussia lisää oikein ropinalla!

Onko muuten Huli tehnyt jo varmistustestin, tai kuinka monta ;)?

Hattarainen, kp.16/27-33

Zer: Pidän peukkuja sulle! Palaile sit kertomaan miten kävi :)

hattarainen: En tiedä mikä olis paras punaviini lapsentekoa ajatellen. Kai se on vähän makuasia. Mä join viime kierrossa Pato Amadoa, joka on mun mielestä aika perus. Ei mikään ihan mehulitku, mutta ei liian vahva meikäläisen makuun, kun ihan pelkiltään sitä join. Jos on tosi vahva viini, niin mä ainakin tarvitsen jotain syötävää siihen kylkeen. Tiedätkö muuten mikä olis tarpeeksi turvallinen määrä juoda viiniä? Ja juodaanko sitä joka päivä? Mä join muutamana päivänä puolikkaan lasillisen, kun en tiedä asiasta sen enempää... Tsemppiä sinne tähän kiertoon! Eiköhän se ovis kohta ole käsillä, jos kovasti tekis mieli kuksia ;)

Täällä kp 2 ja ovistestejä taas tilattu. Tilasin liuskatestejä ja olin hömö, kun en tajunnut ottaa siihen rinnalle digitaalista, vaikka oli alennuksessa :O Olis voinut ihan huvikseen kokeilla mitä digi näyttää, jos liuskatestit tässäkin kierrossa näyttävät monta päivää plussaa.

Moi!
Onnea onnea plussista!!! Tsemppejä meille muille.. mulla tuntuu jälleen, että ovis olis tulossa, alavatsa kipuilee, turvottaa ja päivätkin olis kohallaan, mutta ovistestit näyttää vaan negaa..mä oon ihan maassa, ei taida tulla tässäkään kierrossa edes yritystä, tai täytyy varmaan puuhailla ihan varmuuden vuoksi. Varasinkin lekurille ajan, että kyselen vähän tästä ovishommasta ja muutenkin uudelleen raskautumisesta...... Viikonloppuja kaikille

Täällä on tehty monta varmistus testiä ja viiva on tummunut päiväpäivältä, eli pakko se on uskoa et tärppäs heti ekojen menkkojen jälkeen! Oon kyllä vieläki aika yllättyny tästä , et näin nopeesti meille toinen suodaan!

Nyt kaikille pupustelu intoa ja paljon plussatuulia!!!

Käyn varmaan välillä täällä kurkkimassa teitä, ootte te vain niin korvaamattomia ollu!

Margeliini, en itekkään tiiä tarkkaan noita suosituksia punaviinin juomisen suhteen, mutta olin itse ajatellut juoda noin desin verran illassa, aina kierron loppuun asti.

Kyllä tais tänään olla ovispäivä, joka sinänsä on huono juttu, kun ukko on töissä. Toivotaan että eiliset simpat ovat jaksaneet tänne asti, koska tänään ei oo enää mahiksia mihinkään. Huomenillalla seuraavan kerran ja sittenkin voi olla jo myöhästä tän kierron suhteen. Oon nyt ihan huvikseen seuraillun kohdunnapukkaa eli kohdunsuuta ja senkin mukaan kyllä nyt on ne tärkeät päivät. On nimittäin noussut korkeemmalle ja oikeestaan sormelle auki. Aika pelottavaa kun sinne oikeesti saa sormen sisään :O :D. Miksi nää mun jutut menee nykyään aina jotenkin härskeiksi/ällöiksi?

Kartenk, jospa ne testit ei vaan toimis sulla? Mäkään en ikinä onnistunut niihin mitään saamaan, mut ilmeisesti siellä ainakin välillä ovulaatio tapahtuu, ku viime kierossa oli se kemiallinen.

helou kaikille :)
tää päivittelee pikaisesti vaan ittiänsä.. nyt ois sit jo kp17 tää kierto on menny kankkulan kaivoon, kiitos vieläkin ihanan mahataudin joka ei tahdo poistua ollenkaan! :o no tänään oli kummiski pakko rehautua töihin ei millään viittinyt olla kolmatta päivää pois..joo en tiedä mitä tuumaan tuosta työmaasta, tää päivä ei ainakaan luvannu hyvää.. 
mut joo ens kiertoa ootelles onneksi nyt on noita töitä niin aikakin menee kivasti eteen päin vauhdilla.. eihän täs muu auta.. :)

kesää odotelles :P

Huomenia, täällä tehtiin tänä aamuna nega ja nyt on menossa kp.33/28-32. Sais alkaa sit jo menkat ni pääsis uuteen kiertoon. Nyt en kerkeä muuta kirjottelemaan, palaan paremmalla ajalla :)

Zer: Pahoittelut negasta! :/ Inhottavaa kun tuommonen jumitustilanne.
Margeliini: Lohtuhalaus :/ Toivotaan että miehesi on myös tässä kierrossa myöntyväinen :)
Tinttura: Sinne myös isot pahoittelut mahd. kemiallisesta! :/ jaksamisia kierron alkupäiviin. 
hattarainen: Huhhuh greippimehuko hyvää ?? :o :D:D Tuli ihan mieleen että hulluja kaikki :D Sielläpäs on kunnon sotasuunnitelmat tälle kierrolle. Toivotaan tärppiä +++<3 Punaviineistä en osaa sanoa muuta kun "yyyyyh". Kyllähän siemenet selviää montakin päivää, en olis yhtään huolissaan yhden päivän tauosta! Oon myös kuullut että tuo tarkkailutekniikka olis aika luotettava, itse ei oo vielä tullut kokeiltua :)
Kartenk: Toivottavasti löydät lääkäristä tarvittavat avut :) Ovistestit on ihan hanurista :D Mulla ne toimii aika hyvin masennuksen ja stressin aiheuttajina. 
huli: Ihanaa <3 onnea vielä odotukseen! perästä tullaan (joskus) :)
vanilj: Paranemisia <3 nyt on taas joku ihme tauti-aalto ainakin täälläpäin. Meilläkin taapero flunssassa (taas vaihteeksi).

(.) Ensi viikolla saa sitten tietää onko mulla ollut ovulaatiota tässäkään kierrossa. Toivon niin että olisi.. sitten ehkä menkatkin tulisi suhteellisen ajoissa ilman teroluteja. Paitsi toisaalta se masentaa jos on ollutkin ovis mutta ei oo tärpänny. Ei oo yhtään raskautunut olo, ovistestitkin temppuilee kun ei niiden pitäis enää kp23 näyttää vahvempaa kun kontrolli (vaihdoin jo testimerkkiäkin). Mutta pikkuhiljaa alkaa mieli piristyä :) Olen varma että saadaan vauva syliin vuonna 2013 <3

kp23/23-52

Huli, kävinki heti tuon viestin kirjoitettuani kurkkimassa sua tuolla odottajien puolella ja sieltä luin ihanat uutiset! Kyllä me täältä perästä tullaan!

Vanilj, miten on työnteko maistunut? Just oikea asenne siellä, että seuraavaan kiertoon vaan!

Zer, ikävä kun sieltä se nega vaan tuli, toivotaan että ne menkat nyt alkais ja pääsisit seuraavaan kiertoon!

Jospa omppuf saisit ens viikolla hyviä uutisia!!! Sulla on ilmeisesti joskus ollut oikeesti noita 23 päivänkin kiertoja? Jospa se oiskin nyt tärpännyt!

Muoks. vielä. Meijän esikoinen täyttää pian 2v. Ite oon aina aatellu että 3 vuotta on jo liian pitkä ikäero lapsille, mulla on siskoon sen verran ja etäisiksi on jääty. Toki riippuu monesta muustakin asiasta, mutta sais kyllä äkkiä tärpätä! Jo senkin takia että jaksaisin putkeen olla kotona...

Zer: Höh. Nega ja tuollainen tilanne :( Mulla yleensä kyl noi tilanteet laukeaa siihen negaan ja menkat alkaakin sen jälkeen heti. Toivottavasti pääset pian aloittelemaan uutta kiertoa.

Kartenk: Jos sulla on sama juttu kuin mulla eli oireet alkaa jo reilusti ennen ovista ja siksi testit näyttää negaa... Sitäkö ajattelit kysyä lääkäriltä? Kerro sit mitä sanoi, olis ihan mielenkiintoista kuulla.

vanilj: Mikäs työmaassa oli vikana? Mulla on vaan muutaman kerran elämässäni ollut mahatauti, mutta yks oli joku lievempi norovirus, joka kesti pari viikkoa :( Toivottavasti nyt rupeis jo helpottamaan.

omppuf: Mun käsittääkseni ovistestit voi näyttää plussaa pitkään jos on raskaana. Ja jos kerta kp 23 vielä näyttää. Bongasitko sä kuitenkin oviksen jossain vaiheessa?

hattarainen: Kuulostaa ihan hyvältä toi punkun määrä... Mä taidan kans kokeilla tolla annostuksella, jos tässä kierrossa nyt tapahtuu mitään sänkytouhuja tärppipäivinä. Punkun lisäks otan raskausvitamiineja ja tikuttelen taas ovista. Vois ehkä ostaa jotkut uudet alusvaatteetkin ja pukeutua niihin sitten, kun ovistesti näyttää plussaa ;) Jospa se ukkokin sitten innostuis sillä hetkellä. Mä kyllä varmasti olen halukas silloin, henkisesti ja fyysisesti :D

Vai punkkua pitäis juoda oviksen jälkeen, pitäisköhän kokeilla itsekin :). Mihinkäs sen teho perustui?

Margeliinille ja muillekin tädin kohdanneille lohtuhaleja!

Hattarainen: itse kans olisin toivonut, että lapsille tulisi maksimissaan 1-2 vuotta ikäeroa, mutta mies taas toivoi vähän pidempää ikäeroa, joten tähän nyt päädyttiin sopuratkaisuna ;). Saapa sitten nähdä kuinka kauan tässä yrittämisessä menee, toivottavasti tärppäisi meillä molemmilla pian :). Milloin teillä vietetään synttärijuhlia?

Omppuf: hyvä, että alkaa mieli piristyä :). Milloin sä ajattelit testailla (siis raskaustestillä :)), kun sun kierto oli vissiin vaihdellut niin paljon? Tuntuu kyllä hassulta, että noin pitkään näyttäis ovistestit plussaa...

Täällä on ehkä ovis, ehkä ei... ;). Vatsaa on nippailut torstaista lähtien siihen malliin, että ovis olis käsillä ja limatulppakin tuli silloin. Mutta "normikierrosta" poiketen muuten ei pahemmin ole ovislimoja :O. Joko ovis oli tavallista aikaisemmin jo nyt tai sitten se on vasta tulossa ja limat lisääntyy alkuviikosta. Sori ällöjutut :D. Talletuksia on silti tehty tasaiseen tahtiin ja halutkin on ollut aika ovismaiseen tapaan kohdillaan, niin henkisesti ja fyysisesti, kuten Margeliini totesi ;).

Zer: pahoittelut negasta :(
omppuf: joo nyt on viimeset 2 kuukautta koko ajan ollu jotaki tautia, alkaa jo hermot aiva mennä..
hattarainen:Toivottavasti siellä nyt tärppäis! mulla hyvin samat aatokset tosta ikäerosta.. kahes paikas teen hommia, tutuspaikas rakastan työntekoa :) mut uudessa paikassa ei ensimmäinen päivä ainakaan vakuuttanut, perehdyttäminen uupuu pahasti.
Margeliini: perehdytys uupuu pahasti työmaalla. mun vastuulle laitettiin yks henkilö, ja siitä ei kerrottu mulle mitään! niin olihan se hienoa sitten yrittää hoitaa toista kun ei mitään tietoa ko. ihmisestä..ja sit saa v
ielä haukut vaikkei mistään ko asiaa saanut selville... ja olin kaks ekaa päivää kipeenä niin meinas etten saa saikkupäiviltä rahoja kun ei sopparia vielä tehty (se oi tehty jo aiemmin. mut kun ei ollu osastonjohtajalla aikaa...) no mut onneksi ei tartte olla ku 2 viikkoa siellä :)
Anmiha: kumpa siellä nyt tärppäis :)

täällä ovis oli ja meni. Seuraava kiertoa ootelles. :) Ihan kiva toisaalta vaan olla tääkin kierto ettei tartte murehtia saa ajatukset tuulettua kunnolla, kuumekkin on vähän helpottanut :) tällä kuulla pitäis saaha tietää miten käy kun hain vakipaikkaa päiväkodista.. pääsiskö haastatteluun eli peukut pystyyn :)

Ohhoh ompas tekstiä tullut paljon kun ei oo päässy tääläkään käymään. :)

Täälä alkaa olemaan ens viikolla jännät paikat. Loppu viikosta sais testailla, jos ei täti tuu ennen sitä kyläilemään. Just sopivasti itellä ens viikolla synttärit, niin ei olisi pieni synttärilahja yhtään pahitteeksi.. ;P Toivotaan kuitenkin ihan hiljaa. Alavatsan nippailua on kyllä tuntunut, mutta saattaa olla ihan kuviteltuakin nippailua. En kyllä pysty luottamaan mihinkään ennen kuin mun naaman edes on testi, jossa on kaksi viivaa. :D

Meille tulee pikkukakkonen <3 plussasin viikko sitten ja tässä nyt sit ootellaan 29.5 olevaa neuvolaa ja sen jälkeen tulevaa ultraa, jossa rv:t määritellään.. Vaikea ilman menkkoja niitä määrittää.. Yksiäkään menkkoja ei kerinnyt tulla esikoisen syntymän/ehkäsykapselin poiston/imetyksen lopetuksen jälkeen.. Jotenkin aattelin, et pikkukakkosessakin menis ainakin se 2,5 vuotta, niinkuin esikoista tehdessäkin.. Mut ei :D

Ensimmäisenä Onnea rötkis!!! :)Aivan uskomaton mäihä siellä :)
hattarainen: Toivotaan että pian tärppää! Pääsis lisäks kuumeilupuolelta odotuspuolelle häiriköimään ;) en mä usko että täällä kuitenkaan, kyllä pitäis jotain oireitakin olla jo.
margeliini: juu oon kuullu että joillakin näyttää raskauden, mulla vaan ei tunnu toimivan vaan ovuloimattomissakin kierroissa tulee plussaa monta päivää. En bongannu ovista kun sillon testit oli loppu (oon O-testien suurkuluttaja)  Joko on ensi kierrolle sotasuunnitelmat tehty? ;) :)
Anmiha: Niinpä en mä ymmärrä tätä kyseistä kroppaa ollenkaan ikinä. :D Onnittelut oviksen bongaamisesta! Voihan ne ovisoireet kierroittain vaihdella :o :)
vanilj: Joko tauti alkaa helpottaa?
jenksbar: Olispa tosiaan ihana synttärilahja!! :)

(.) En uskalla testailla varmaan ikinä. Semmonen nega-pelko se.

margeliini juu meinasin juuri kysellä, että miten tämä kroppa oikein toimii, on tosiaan niin vahvat oireet, mutta testit näyttää  mitä sattuu....
omppuf siis oon samaa mieltä näistä testeistä...päätin jo viime  kierrosta, että en enää testaile, kun tulee vain paha mieli, stressi ja hermo menee...MUTTA en malttanut, en......

mitä mieltä olette? onko mahdollista, että ovis tulee, vaikka testi ei sitä näytä, ts. voisko siitä huolimatta tärpätä??

Kartenk: Pakko huudella tähän väliin, miehän en löytäny ovista noilla tikuilla ollenkaan, vaikka tikutin kp:t 9 - 18, ja kummiskin tärppäs, ja nyt kun laskeskelee niin ovis on ollu jossain kp 15-19 kohdalla, eli ois pitäny näkyy, mut ei näkyny ja siitä huolimatta plussa tuli ;) Et ihan mahdollista se on, vaikka ei sitä ovista noilla tikuilla saa, mieki oikeestaan ton oviksen bongasin limoista, näin kun jälkikäteen miettii :) Tsemppiä sinne yritykseen!!

Omppuf: Kiitos! Toivottavasti mahdollisiman nopeesti teille se plussa tulis! Tsemppihalit sinne ;)

Hattarainen: Aivan älyttömän ihana asenne sulla! Toivottavasti jo seuraavasta kierrosta seuraat perässä! Tsemppihalit myös sinne!

Yritän täältä puhallella tänne PALJON PLUSSATUULIA!!!

huli; toi oli mahtava kuulla :)) täällä etenee joskus nää kirjoittelut niin vinhaa vauhtia, että toi on multa mennyt ohi... eli nyt vaan äkkiä pupuilemaan innokkaasti............

Kartenk: Kuinka monta kertaa oot testaillut päivän aikana ovista? Ja ootko ollut aina ennen testaamista sen pari tuntia juomatta/syömättä ja pissaamatta? Oon lukenut muilta keskustelupalstoilta ja jostakin lääkärin vastauspalstalta, että toisilla lh-piikki kestää tosi lyhyen aikaa ja jos ei meinaa saada testissä näkymään hormonia, niin kannattaa testata pari kertaa päivässä. Jos oot sitä sorttia, joilla se piikki menee pian ohi? Mä törmäilin noihin vastauksiin, kun yritin etsiä vastausta siihen, miksi mulla taas se piikki kestää niin helkutin kauan aikaa.

omppuf: No aika omituista... Jos sitä hormonia kuitenkin erittyy ovuloimattomissa kierroissakin siksi, että kroppa yrittää irroittaa muniksen, mutta ei sitten onnistu? Minäkin varsinainen palstalääkäri ;) Mulla on vaan aina kauhea hinku saada asioille syy... Ei aina niin elämää helpottava piirre. Sotasuunnitelmat on samat kuin viime kierrossa. Onneksi mieskin totesi tänään (kun näki kuinka surullinen olin vieläkin menkoista) että ehkä se yrittäminen rupee kohta olemaan ajankohtaista :)

Jenksbarille plussatuulia!

vanilj: Toi on tosi inhottavaa, ettei perehdytetä tarpeeksi. Mä olin yhdessä vaiheessa sairaalan vuodeosastolla töissä ja mulla oli lappu, jossa luki potilaiden tiedot lyhyesti ja diagnoosit usein latinaksi. Jee! Yritä siinä sitten hoitaa sairaita ihmisiä :(

Kp 4 ja tisseistä tulee maitoa!! Edelleen! Miksi??! Ei sitä paljon tule, mutta mustasta yöpaidasta kyllä huomaa ihan selvästi. Jos tässä nyt joku kemiallinen raskaus on ollut, niin eikö sen maidonkin pitäis jo loppua? Vai voiko maitoa ruveta tihkumaan muuten vaan?  Toivottavasti ei nyt vaikuta tämän kierron raskautumismahiksiin. Menkat mulla on imetyksen jälkeen tulleet ihan normaalisti, vaikka sitä maitoa tosiaan tihkui jouluun asti.

Takaisin