Tinttuja ja Margeliini, lämmin halaus kummallekkin, se pettymyksen tunne on ihan valtava! Mullahan oli viime kierrossa just sama tilanne, oireet lupaavat ja pari haamuakin sain ja sit alkoi menkat. Eli kemiallinenhan se oli. Aattelin nyt ottaa tässä kierrossa sen punkun käyttöön, et jos auttas pikkusta kiinnittymään kunnolla! Kovasti kummallekkin tsemppiä, mä ainakin nousin suosta kun seuraava ovis alkoi lähestyä.
Zer, siellä onkin ihanan jännät paikat, mä tuun tänne heti aamulla kurkkaan että kuinka kävi ;)!
Omppuf, millaiset oli verikokeiden tulokset?
Vanilj, sullahan se tais kamala vatsatauti olla... Joko oot siitä selvinny ja kerkesittekö ovista hyödyntää?
Mä käyn taas ihan kuumana tän yrityksen kanssa... Tekis mieli kuksia joka päivä -ihan vain varuiksi. Greippimehu maistuu jo hyvältä (osaankohan senää lopettaa sen juomista?) ja kovasti odotan punkkukuurin alkua :D. Minkälainen ois sitä parasta lapsetekopunaviiniä :P? Ovis on varmaankin käsillä, tuskin vielä ohi ainakaan. Halut on korkeella ja samoin mieliala. Että ei tää oikeestaan yhtään hullumpaa oo! Vielä kun ulkona paistaa aurinko ja ostettiin uudet pyörät, ni mikäs tässä keväästä nauttiessa. Kerrankin multa ällöttävän aurinkoinen teksti, hih! Ainoa vaan että se tyyny takamuksen alla tuntuu kyllä tosi ikävältä, selkä tulee kipeeksi, siitä huolimata sitäkin konstia aina välillä kokeilen.
Nyt niitä plussia lisää oikein ropinalla!
Onko muuten Huli tehnyt jo varmistustestin, tai kuinka monta ;)?
Hattarainen, kp.16/27-33