Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi onnea ideh01 !!!!! Oliko maaliskuun eka plussa :)

*

Minä siirryn taustalle. Tuli sen verran ikävää tekstiä lääkäriltä, että meinasi kyynel tulla silmään sieltä lähtiessä. Lisää lääkitystä ja vuoden verran vielä nämä lääkkeet ja kilppariarvoja seuraillaan, sinä aikana ei suositellut raskautumista ollenkaan koska toi lääke ei ole vissiin iha turvallinen. Että ehkäisyä pitäs kuulemma miettiä?!?!?!?!?! En tiiä mitä tehään. En ainakaan jaksa kuumeilla enää pitkään aikaan :(

Sydämiä, halauksia, lämpimiä aatoksia ja kevään plussasäteitä teille ystävät. Plussatkaa kaikki! En haluuu että te ootte täällä enää kun eksyn joskus takas. Tää ketju saa hävitä kokonaan eiks niin :) :)

emoticon

Paljon onnea raskautumisesta Ideh01!emoticon koskas on laskettu aika? :)

Suppi: kunnon plussa puhurit sinne! jännäilen sun puolesta täällä <3
Erna: pahoittelut menkoista :/ On kyllä ihan sallittua tuo tuulettuminen :) 

mammu87 tervetuloa :) ootkos koska viimeksi tehnyt testin? :) se on kyllä että mielikuvitus alkaa tekemään oireita mitä enemmän kuumeilee, ainakin täällä menee niin :D mut josko ne siitä muodostuis ihan oikeiksi raskausoireiksi ;)
loro: tuo on kyllä totta että ois niitä kukkia kiva saada ihan muutoinkin vain :) mutta pääasia että niitä saa edes vuosipäivinä ;D Hyvä että sait miehesi kanssa juteltua, kummasti helpottaa :) 
Sadepilvi: pahoittelut, paljon jaksamistaemoticon iso iso halaus <3

on: kp 10/30 tein aamusta ekan ovis testin ja hailakka viiva sinne jo tuli (hätähousu oon)... ihana päänsärky vaivannut koko päivän, johtu jumittuneista niskoista...meinas aivan jalat viedä alta... ei oo hetkeen ollukkaa nuon pahasti niskat juntturas... 
Vihdoinkin meidän remppa alkaa olemaan loppu suoralla, (taas hetkeksi) :D

Muokkailen tätä tai siis lisäilen. 3.3. eli tänään aamulla tein ovistestin niin siihen tuli haamun haamu viiva... :o voiko se viiva haalentua ennen ovista ja taas tummua ovikseksi? ku ei kai mulla viä oo ovis voinu olla.. kp 11/30.. emoticon
onneksi ylihuomenna pääsee tuulettumaan :)

Kiitos. En kyllä vieläkään osaa uskoa todeksi ja huomenna teen vielä uuden testin kun oli niiiiin haalee viiva. Mut ihan uskomatonta jos näin helpolla olisin muka tullut raskaaksi. Ekaa raskautta yritettiin 1,5v joka olikin kohdunulkoinen ja seuraavaan meni taas vuosi ja kävi ilmi, et meillä on peittyvästi periytyvä munuaissairaus. Ehkä tällä kertaa menisi kaikki hyvin, jos tää nyt on oikeesti totta:)

Voi sadepilvi, pahoillani olen sinun puolesta. Paljon voimia jaksaa!

vanilj: la olis lakurin mukaan 8.11, piti se kuitenkin käydä kattoo:)

Vanilj: Joo tein testin viimeksi tuossa n. viikko sitten. Sillonkin jo kyllä tiesin tuloksen että ei se suuri pettymys ollu. Inhottavaa kun on elimistö näin sekasin ettei voi yhtään tietää millon on ovis ja millon pitäs testata milläkin tikulla. Että onnellinen sinä kun tiedät millon tärppi päivät (ilmeisesti ihan näinä päivinä) ja saat ne hyödynnettyä.

ideh01 Kun luin viestisi niin todella toivon että olet raskaana ja että kiinnittyy vielä oikeaan kohtaan eikä jää matkalle.

Onnea idah01 plussasta ja tarrasukkia matkaan.

mammu87 Ymmärrän täysin sun turhautumisen noitten hormonien kanssa. On niin hassua että toisilla pelaa läpi elämän kellontarkasti nää jutut ja sitten me muut ollaan enemmän ja vähemmän piilosilla kiertomme kanssa.

Sadepilvi Voimia sulle vaikeaan vaiheeseen. Vaikka tuntuu varmasti haikealta jättää vauvahaaveet hyllylle, niin oma hyvinvointi menee sen edelle. Riskejä lääkitysten kanssa on turha ottaa. Hyvää kevättä sinne ja paljon onnen ja auringon säteitä perheellenne.

Omanapailua vielä sen verran että jännittää toi testailu jo nyt ihan hirveesti. Vaikka kuinka oon psyykannut itteäni siihen negaan, niin jotenkin oon kuitenkin antanut itseni toisaalta haaveilla samalla äitiysvapaasta, perheautosta ja kahdesta lastenistuimesta ensi talvena.... Huoh. Tehän varmaan tämän ymmärrätte :)

Onnea Ideh01 plussasta! :)
vanilj: Myöhästyneet onnittelut hääpäivästä, toivottavasti oli ihana päivä! :) Ovistestailusta: Kysyin mun neuvolatädiltä kun mua ihmetytti erivahvuset viivat tässä kierrossa, ja sano että niitä ei suositella tehtävän aamun ensimmäisestä. Tuloshan voi vaihdella riippuen "näytteen" voimakkuudesta. Voihan se o+ tulla illallakin jolloin ei enää näy aamun testissä..
Sadepilvi: Voi ei!! :( Paljon voimia sinne tauon ajaksi, toivotaan että arvot menis nopeasti kuntoon ja pääsisit pian meidän seuraan takasin :)
Suppi: Minä täällä jo heti aamusta oon jännäilemässä miten siellä kävi testin kanssa? :)
Erna: Pahoittelut menkoista! :/ Oliko hauskaa tanssimassa ;D?
Mammu87: Tervetuloa! Uudet ihmiset on hyvinkin toivottuja kun vanhoja poistuu tasaseen tahtiin :) Voin vaan kuvitella montako r-testiä sielläkin on tullut jo tehtyä, olkoon siis visiittisi lyhyt.
loro: Hyvä et saitte miehen kanssa rupateltua, yleensä ne on kyllä mukana mutta eivät vaan puhu asiasta EHKÄ yhtä paljon kun me ;)

Omaa: Viikonloppu vierähti kevyesti töissä.. sai muuta ajateltavaa kun tää kuumeilu. Ikävä on vauvamahaa <3 Tänään pitäisi alottaa terot ja tässä oon jo muutaman päivän arponu, että jätänkö välistä. Toisaalta kierto voi taas sitten venyä jos ei ooo tärpänny.Mutta ovis kuitenkin oli jo ehkä...jaa a..

kp15/23-36 dpo5

Heippa kaikki kanssaeläjät!

En ole tällä palstalla kovin paljoa pyörinyt, tai olen, mutta en tänne ole paljoakaan kirjoittanut, joskus aikoinaan kirjoittelin mutta nyt olen siirtynyt pikkuhiljaa tuonne raskaaksi 2012 palstalle kirjoittelemaa. Joku minut jo täällä tunteekin ja jopa minäkin tunnen osan teistä ;)

Paaaljon onnea kaikille plussanneille! : )
Halit negan saanneille!
Ja tsempit testaaville, toivotaan kahta viivaa siihen testiin.<3 : )

omaanapaa..
KP 31, ehkä, en tiedä.. hiukan taustaa näin tiivistettynä, ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoivat syyskuussa-11, sitte ei toisia kuulunut söin 10päivän ajan teroja 2tabl/päivä, menkat alkoivat vikasta terosta 4päivän päästä, sitte odottelin ja odottelin, tuli menkat mutta kierto venyi likemmäs 50päivään, sitte ei seuraavia taas kuulunutkaan ja sain terot, nyt 10 päivän ajaksia 1tabl/päivä, menkat alkoivat vikasta tersosta nyt 6päivän kuluttua ja nyt siis KP 31, söin teroannoksen kp15-24 niinku mulle lekuri on sanonut, mutta KP 20 alkoi mulla jo ihme tuhruttelu, tosi limainen, venyvää, joustavaa, vaalenarusehtavanpunasta, no jatkoin terojen syöntiä siitä huolimatta ja vikasta terosta aikaa nyt viikko. Tuhruttelu loppui mulla perjantaina, KP 29. Kerrottakoon, että kokonaisuudessa mitä tuhrua multa tuli, olisi mahtunu koko tuon 9päivän aikana kolmeen-neljään pikkuhiusun suojaa, vuoto oli siis tosi niukkaa, mutta selvästi nähtävissä että jotakin sieltä tulee, välillä ei tullut ollenkaan ja välillä taas jäi pelkästään pyyhkiessä paperiin, muutama kerta tuli ihan verta vertakin, mutta edelleen puhutuun nyt tosta verestä vaikka muutamana pisarana. Nää ei siis tosiaan ollu mitkään menkantyyliset.. Outo koostumus, outo ajankohta, outo pituus, outo väri. Onkohan täällä muita teroja syönnyttä joilla olis kans ollu tällästä "välivuotoa"? vai olivatko nuo kunnon menkta??! Testin tein kp 28 joka oli puhdas nega.
Olis vaan kiva tietää kun vielä edessä yksi terosatsi, että milloin aloittaa sen syömisen.. Että kohtapuolinhan se täytyy alottaa jos tuo mun tuhruttelu noin ajoissa oli jo menkat.. mutta ei ne voinu olla! -.-
Nojoo, yrittäkäähän joku viisaampi auttaa tätä pientä ihmistä tässä suuressa maailmassa : D

PLUSSIA!!!!!<3

Nega. No jotenkin arvasin ettei tärppää tästä kierrosta, aamulla ei tehnyt edes yhtään mieli testailla. Positiiviset fiilikset kuitenkin, niinkuin jo aiemmin totesin, meillä on nyt kolmestaankin ihan kivaa. Pikku nyytti olisi ihana, mutta tiesin ettei se tulisi olemaan helppoa.
Menkkoja odotellessa emoticon

Suppi: Pahoittelut negasta!
j3nni: ;D Kyllä minä ainakin sinut alunperin täältä muistan! :) Inhottavaa tosiaan että sun kroppa on pelleilly sun kustannuksella jo näin pitkään :/. Jospa tuo 1 tab/päivä on sulle liian "kevyt" annostus? :o Noh lääkärihän siitä parhaiten osaa diagnoosin tehdä :) Minäkin kirjottelen myös tuonne raskaaksi palstalle, siellä vaan on hankalempi pysyä mukana kun porukkaa on kun muurahaiskeossa :).

Minä tyhmyyksissäni tein taas ovistestin ja se oli taas melkein yhtä vahva kun kontrolli. Rupes ärsyttämään, miks ees alotin testaamaan.. Otin kuitenkin nyt sen ensimmäisen teron.. Nyt siis menossa kakkosyrityksen terokuuri numero 6 :o.. toivon niin että tässä kierrossa ei ilmaanny yhtään sivuoireita..

Tämän kuun lupauksia: Herkkulakko alkaa, salilla käynti jatkuu. Greippejä en syö :S yyyh! 

Heipsan jälleen!

Mä oon jo ihan pudonnut jutuista ja ihmisistä, vaikka en nyt nin pitkään ees oo pitäny palstataukoa! Eli ihan hirveet hirveen isot onnittelut plussanneille!!! Ja pahoittelut negan testanneille/tädin yllättämille. Uusille tervetuloa joukkoon!

Erityisesti Sadepilvelle voimia tosi kurjan tilanteen kanssa! Mä en erityisemmin mihinkään usko, mutta jospa tälläkin on jokin tarkoitus loppujen lopuksi. Toivottavasti saat oman voinnin kohdilleen nopeasti ja surutyöt tän projektin keskeytymisen takia käytyä läpi. Lämmin voimahalaus sinne! Tuntuu varmasti tosi kurjalta käyttää ehkäisyä, kun oikeasti ei sitä ollenkaan haluais.

Pomppaankin jo omaan napaan: meillähän piti pitää taukoa tämä kierto, mutta arvatkaapas miten sitten kävikään. Nyt meneillän kp. 13/27-33 ja jo muutama "tilaus" laitettu eteenpäin. Tyhmä minä ja tyhmä me! Tauon syy ois ollut tuleva viisureiden poista, ihan kierron lopussa. Mutta siis laskeskelin, että kerkeän saada ennen toimenpidettä luotettavan negan tai sit kuukautiset alkaa jo ennen sitä. Ja sit vaan eletään tilanteen mukaan. Kuume on aivan jäätävä! Ostin tuolle esikoiselle kirppikseltä baby born -nuken, mutta äitihän tuo melkein sillä enemmän leikkii. On niin ihana pukea niitä 50-koon vauvavaatteita nukelle ja sitten tuo pikkulikka hoitaa toista niin tosissaan <3. Pitipä selailla näitä sivuja taaksepäin ja sieltä laskeskella, että ollaan aloitettu kakkosen yritys noin toukokuussa 2011. Eli kolmen kuukauden päästä on taas vuosi kasassa. Hullua ajatella, että jos ois heti tärpännyt, mulla vois olla jo vauva sylissä, snif.

Nyt omppuf liput korkeelle että teijän tilaus ois mennyt vihdoin perille!!! Teilläkin alkaa olla jo ihan liikaa noita yrityskiertoja takana.

Musta vähän tuntuu että mua on jo alkanut vähän vainoamaan raskautuneet ihmiset :). Siis eihän se ole multa poissa, mutta lähipiirissä tosi moni on ilmoittanut plussasta tässä läihaikoina. Mä haluan kans!

Lupaan taas käydä täällä säännöllisemmin ja yritän pysyä jutuissa mukana. Vaikka vähän jotenkin ahistaa tänne tulo, kun kuume nousee niin kovaksi. Onneksi mieskin on jo melko kuumeinen!

Aurinkoista mieltä ja sen mukana plussapuhureita!

Suppi: pahoittelut negasta :/ 
Omppuf: voi sulla on suloset noi tickerit :) tsemppiä herkkulakkoon!
hattarainen: se on kun kuume on niin kova, niin ei sitä mala jättää edes yhtä kiertoa koittamatta..Sinne kyllä toivoisin niin pikkuista <3 

on: teen aamupäivästä ja illasta ovis testit, mut eilen oli haamun haamu viiva ja tänään ei mitään... otan kyllä laivalle joukkohon tikut :D no onneksi huomenna viimeinkin reissuun.. nyt olo on aivan poikki...

Ihanasti mennään kesää kohdin, josko plussat alkais ilmestyä vähä jokaisella, pakkohan niitten on <3 Hyvät alkavaa viikkoa kaikille :) mä oon uutispimennossa ainakin keskiviikkoon saakka :)

Sadepilvelle lämmin halaus ja kovasti jaksamista asian käsittelyyn. <3

Toivottavasti vaniljilla on rentouttava ja hedelmällinen laivareissu. ;) Minä en noista ovistesteistä osaa sanoa mitään, kun en ole niitä käyttänyt, mutta toivottavasti selkenee. Ja nyt kun luin tuon omppufin viestinkin, niin ilmeisesti nuo ovistestit osaavat olla todella hämäännyttäviä..? Olispa omppuf se aiempi testitulos ollut se oikea ovulaatioa ja olisitte saaneet vauvan alulle. :)

Pahoittelut Supille negasta.

Kiva kuulla hattaraisesta. Ymmärrän kyllä täysin, että teille on "sattunut" noin. Mutta asiat menevät omalla painollaan ja varmaan kumpikaan tulos ei ole suurensuuri pettymys: raskaus olisi ihana asia, mutta sitten jos ei onnistunutkaan, saa hampaat hoidettua, vai? Minäkin olen miettinyt, että jos olisi heti tärpännyt, niin olisin viimeisilläni parhaillaan... Ja ihanaa, että siellä mieskin potee vauvakuumetta. :)

Omaa... Minä olen miettinyt tässä, että tuunko kirjoittamaan tänne yhtään mitään. Meillä on aivan auki, jatkuuko tässä yritys vai ei. Niin inhottava tilanne, kun vauva on ollut haaveissa ja sitä on oikeasti yritettykin ja nyt tilanne on muuttunut aivan toiseksi. Sen verran monimutkainen tilanne, että epäilen vahvasti tämän kierron menevän hukkaan, etenkin kun ovulaatio pitäisi olla tässä juuri. Katsotaan, jatkuuko yritys seuraavassa kierrossa vai mitä tässä tapahtuu. Jään siis taustalle roikkumaan (eli seurailen ja odotan teidän hyviä uutisia) ja palaan mahdollisesti myöhemmin. Ihanaa kevättä teille kaikille, toivon teille kaikille niitä masuasukkeja kyytiin. <3

hattarainen: Eikös vaan vauvakuumeisen mieli olekkin arvaamaton ;) Uskoisin että kaikki asiat menee omalla painollaan, sua tuskin harmittaa jos tärppääkin :)! Siispä kavereille paljon suotuisia uimavirtoja ja isoa plussaa! ;D Nyt tässä kuussa häivytään molemmat täältä. (moneskohan päätös)

vanilj:Kits, löysin ihanan tickerisivun! Siellä oli varmaan miljoona vaihtoehtoa :D Toivottavasti en nyt kyllästy noihin niin helposti. Kannatan laivatikuttelua myös :) Mukavaa keinumista kaikin puolin ;)

loro: Nyt et katoa mihinkään! Toivotaan että saatte tilanteen selvyyden pian :) Ja toinen toivomus ilmoittaa tulostaan kevään tullessa. Täältä on liikaa porukkaa jo kadonnut jonnekkin ihmeellisesti :/ Ps. Ei sais miettiä että minkälainen tilanne olis jos olis heti tärpänny se on hirrrveen masentavaa :(

Raskaana olevista ihmisistä: Minä en kestä lähisukulaisia jotka oottaa (näitä 1 kpl). Jostain syystä potuttaa ankarasti kun hän jaksaa kaikesta valittaa, vaikka mitään oikeeta murhetta ei ole. Olen ottanut oloistani onkeeni ja pysytellyt kohta 2 kuukautta kaukana kyseisestä tyypistä :D Heti on parempi mieli! Onneksi mun omat siskot ei oo vielä lisääntymässä mihinkään suuntaan, sitä en kyllä kestäis.

Unia: Minä oon nähny rutkasti vauva unia.... kaipaus on kova. Mutta viime yönä järkytyin kun mun oma äiti (unessa) ilmoitti, että mulle tulee syksyllä pikkusisko :D:D:D heräsin ihan hikisenä ja paniikissa. Onneks hän on kohta 50 ja putketkin on sidottu 2 kertaa.

Häistä: Tuli vaan tässä mieleen että olis ihana mennä joihinkin häihin vieraaksi! En oo ollu kun kerran ja siitäkin on kohta valovuosi (lue 2007).. menispä joku mun kavereista naimisiin <3. Rakkautta ja romantiikkaa <3

Lisää omailua: Huomasin et mulla on n.3viikkoo enää sinne polille jejjjj!! Jos sais lisää hormooneita (ei niin kiva).

kp16

Hei vaan täältä taustalta.

Pakko oli tulla avautumaan projektista.
Kaiken oon tehnyt mitä silloin sanoin tekeväni ja oviskin on bongattu.... Mutta eikös vaan pikkusälli tullut mahatautiin juuri nyt. Rassukka! :( Eikä toiveitakaan, että olis hetkenkään mahdollisuutta, yöllä tai päivällä laittaa tilausta uudesta vauvasta vetämään. Eli kaipa mä sitten kiskon greippimehua (joka muuten oikeasti tepsii!) ja seison vaikka päälläni vielä yhden kierron lisää.

Onnea matkaan kaikille muille maaliskuun jännääjille. :)

Hei taas pitkästä aikaa!

Sadepilvi: Voi miten kurjaa! :( Paljon voimia sinulle. Toivottavasti pääset vielä kuumeilemaan ja saat vielä vauvan!

ideh01: Oi ihanaa, paljon onnea ja nyt niitä tarrasukkia tarvitaan että pysyy siellä!

Barbamama täällä on "Pörrön" kanssa raskausviikolla 9 jo! Viimeviikolla käytiin ekassa varhaisultrassa, ja arvatkaas mitä : Mä olen odottanut kaksosia!! Mutta nyt vaan kävi niin että toinen oli menehtynyt viikko pari sitten eli Pörrön kanssa jatketaan matkaa kaksistaan. Olotila on karsee, kun heltasta menee alas vaan suolakurkut ja kananmunat eikä mikään kunnon ruoka oikeen maistu. Mutta onneksi tämä on vain hyvä merkki että "Pörröllä" on kaikki hyvin.

Paljon plussatuulia teille kaikille!!

ONNEA ideh01!!!! Hienoa :)

Suuren suuret pahoittelut Sadepilvelle.. Vaikka taustailet, niin tule silti välillä kertomaan kuulumisia :).
Voi että mua jännittää omppuf sun puolesta! Sulle nyt plussa, juujuu! Ja tanssimassa oli kivaa! Tunsin vain hetkittäin itseni niin kamalan vanhaksi. Henkisesti olen juuttunut jotenkin sinne 23-24 ikävuoteen :).
loro: Me ootetaan sua jo takas :). Toivottavasti et jaksa pitää "hiljaiseloa" kovin pitkään :).
Toivottavasti Vatuvatun nassikka paranee pian!

Mulla on niin kamalan pitkä kierto, että tää alkukierto on aina ihan tappavan tylsä. Pitkässä kierrossa on se hyvä puoli, että menkat on harvemmin, mutta sit taas raskautumismahdollisuuksia on myös vuodessa vähän vähemmän. Nyt siis kp 7/~35.

Miten sitä tuntuu taas vaihteeksi, että aika loppuu kesken.. Pojan kanssa menee päivät touhutessa, järkkään hyvän ystävän polttareita/häitä, miehenkin kanssa täytyisi aikaa viettää, kiva olis urheilla ja nukkuakin pitäisi. Täällä ehdin aina välillä käydä lueskelemassa ja kirjottelemassa. Kaiken kukkuraksi haaveilen vielä lomamatkasta keväälle! Onkohan ihan järkevää.

Näin viime yönä unta, että olin raskaana ja vauva möyri ihan hirveesti mahassa! Kun heräsin olin niin älyttömän onnellinen, että taas pienen hetken muistin miltä tuntuu, kun vauva potkii masussa. Ikävä sitä tunnetta!

Tekis hirveesti mieli lähtee hiihtämään! Missähän mun sukset on... ?

Kuulemisiin!

Nyt on juilinu ja särkeny päätä koko päivän.. taas niitä sivuoireita noista lääkkeistä :( Pitikin aiemmin mennä manaamaan. Tietää taas että vuoto alkaa jonkun viikon päästä..huoh

kp17/23-36--> dpo7

Suppi: Haaveilemasta sitä ittensäkkin aina välillä yllättää, vaikka kuinka rennolla otteella tätä vauva projektia oon nyt yrittäny viedä. Harmi että testisi oli nega.Onneksi sinäkin taidat vielä ottaa asian aika rennosti. Ihan totta mitä sanoit että kolmestaankin on ihan kivaa. Voi kun aina muistaisi että ei kaikkea hyvää ja ihanaa voi eikä tarvitsekkaan saada heti. Ensimmäistä tehtiin 7 kk ei nyt kovin pitkä aika mutta monet itkut kerkesin itkeä. Sitä raskautta sitten osasikin arvostaa, kun tiesi ettei se ihan kerta rykäsystä tapahdu.
Nyt yritänkin kovasti ajatella että toinen tulee kun on tullakseen. Ja onneksi on tuo pikkujätkä se helpottaa kovasti!

Omppuf ja Hattarainen: Raskaana olevat lähisukulaiset/tuttavat todella ärsyttää. Mikähän siinäkin on. Vaikka eihän se itseltä ole pois mutta silti. Kun yritettiin tuota ekaa, niin eräs tuttava kertoi odottavansa. En edes tiennyt että yrittivät ja se tuntui silloin toooosiii pahalta. Jotenkin välit ovat sen jälkeen viilenneet, vaikka meilläkin nyt on oma lapsi. Mutta kannattaa tosiaan pitää taukoa sellaisesta ihmisestä joka jotenkin ärsyttää.
Nytkin välillä pelottaa että joku lähipiiristä ilmoittaa että "meille tulee vauva" ja varmaan vielä ihan vahingossa...

Niin ja niitä menkkoja ei sitten vieläkään näy eikä mitään tuntemuksiakaan sellaisesta.
Että mitähän tässä tekis?

omppuf: olipas paljon vaihtoehtoja tikcereiksi :) eipä tuo haittaa vaikka niitä useammin vaihtaiskin kun kaikkia hienoja vaihtoehtoja löytyy :) täytyy käydä itekkin siellä seikkailemassa :P

täälläkin ärsyttää nuo läheiset ihmset jotka on raskaana niitähän piisaa urakalla.. :/ ja se ehkä eniten ottaa päähän että kun valittavat niin mahdottomasti sitä raskaana oloa.. ja kun täällä taas toivotaan sitä raskaana oloa kuin kuuta taivaalta... 

vatuvatu: voi ei, pikaista paranemista!
loro: tulehan välillä kirjoittelemaan kuulumisia :)
barbamama: Pahoittelut toisesta kaksosesta.. :/  Ihana kuulla että "Pörröllä" kaikki hyvin :) menee kyllä aika vauhdilla eteenpäin :)
Erna: kyllä sulla tekemistä piisaa :) ihanan unen näit <3

Laivalta kotiuduttu, ovistestiin ei viivan viiva löytynyt.. kp 15/30.. ei auta ku ootella ja testata.. :)
Hyvin meidän pikkumies viihty laivalla, oli niin paljon uutta ja ihmeellistä. ja se hytti oli ehkä maailman mielenkiintoisin :D

Takaisin