Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ideh01: Oireesi kuulostavat erittäin lupaavilta! :) Eikait se ovis enää tuohon aikaan!
Erna: Miten kävi? :o
Suppi: Onpas virkistävää että jaksat ottaa asiat vielä noin positiivisesti :) Ehkä siitä on hyötyäkin tässä "projektin onnistumisessa" ;)
vanilj: Toivotaan että olisi ollut enneuni ;D Paljon ovistuulia sinne ja testailuonnea 
Mutru: Ihanaa ja onnellista odotusta sinne! :) Kyllä tuommonen pikkuinen vuotelu kuuluu melkein kaikilla alkuraskauteen, mulla ainakin tuli sillon kun odotin. Voih marrasvauva <3 ihania!!

Omaa: Tänään oli viiva haalentunut! Jospa se olis siinä. Jännä jos mun kroppani toimii oppikirjan mukaisesti tässä kierrossa. Tosin voi olla että tästäkin tulee lyhyt kierto kun oli melko aikasessa O.

kp10

Nyt suuret peukutukset omppuf, että tärppää! Oot sinä sen verran täällä jo pyörinyt, että soisi teille sen plussan. :)

Kuinka pitkä kierto ideh01:lla on? Milloin meinaat testata? :)

Kummallista, että kun pääsee kierto kunnolla vauhtiin (eli vuoto loppuu), niin tuntuu että aika menee paljon nopeammin. Kohtahan tässä pitäisi ovulaatiokin olla käsillä. :) Tänään on ihmeellisesti alavatsa tuntunut hassulta, mutta ei kuitenkaan mielestäni ovisnippailuja. Varmuuden vuoksi ajattelin kyllä ainakin yrittää raahata miehen sänkyyn jtp. ;)

kp. 9/31.

on:
mä en tajua... kp 7 menossa.. normaalisti menkat kestää sen jämptisti 4 päivää, niin nyt kesti 4 päivää ja 3 päivää on tiputellu.. mitähän tää nyt sitten on.. ja mahaki on ku ilmapallo.. :o blaah..
onneksi maanantaina pääsee laivalle virkistäytymään.. hetkeksi ajatukset aivan muualle :)
nyt pakko päästä unten maille kun ei enään ajatus luista :D

Aurinkoiset tervehdykset!

Ihana, ihana ilma tänään! Oltiin pikkumiehen kanssa 1,5h ulkosalla, oli kyllä aivan ihanaa! Kevättä rinnassa!

Maanantaista asti ihan vähän tuhrutellut, sais nyt kunnolla menkat alkaa niin päästäis eteenpäin tässä asiassa. Ihme kyllä ei tunnu miltään.. ei ainakaan pahalta. On niin paljon kaikkea kivaa tiedossa kevään mittaan, ettei ehdi masentua :).

Omppuf: soisin minäkin teille vihdoin ja viimein sen toisen nyytin, kauan olette sitä saaneet jo odottaa. Nyt pari viikkoa jännäillään! :)
ideh01: teille myös onnea plussaukseen! Olisihan se ihanaa jos tekin pääsisitte taas odottamaan ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin <3

Oliko vähän yltiöpositiivinen viesti.. :P
Moiks!

Heipä hei kanssakuumeilijat!

Meitä näyttäisi olevan nyt samoilla päivillä aika monta, joten toivottavasti maaliskuun loppuun on odotettavissa samanlainen plussasuma kuin helmikuun lopussa.

omppuf: toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi, ei ainakaan otollinen aika päässyt livahtamaan huomaamatta ohi. Onni, että aloit testaamaan ajoissa. :)

Mutru ja amppari: Onnea plussista!
Erna: Kuinka kävi?
Mymme: Olen niin pahoillani sun puolesta. :(

Oma napa: Projekti on käynnissä ja rullaa hyvin, sääntöjä noudatettu + niskaseisontaa. :)
 Kyllä, niskaseisontaa!
Poitsu lähtee päiväkotiin huomenna ja mulla alkaa työt, joten aika paljon on asioita mielessä tällä hetkellä ja siksipä poistunkin lähinnä takapiruksi, ainakin siihen asti kun tulee aika tarkastella plussauutisia maaliskuulta. :)

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!

yk7 kp12/30-35

Niin tosiaan kävi kyllä aika hyvä tuuri kun ihan vitsillä aloin testata ajoissa (halusin tietää miltä näyttää ihan blankki ovistesti) toisin kävi.. :D Nyt on kyllä hommailtu siihen tahtiin viimesten päivien aikana, että tässä kierrossa ei pitäis ainakaan yrityksen puutteesta olla kiinni.. Selailin tämän palstan vanhoja juttuja ja oon näemmä ennenkin ollu aina samanlainen optimisti. Alkaa vaan taas pikkuhiljaa usko loppumaan.. :/

hattarainen:Mitä sinne kuuluu? Toivottavasti justiina ei oo löytäny sun luo!! Teillä alkaa olla melkonen taival jo takana. :(
J3nni: Sinunkin loppukierron kuulumisia kaipailisin! :)
Sitten oli paljonkin porukkaa aiemmilla sivuilla, ketkä vaan mystisesti ovat kadonneet!! :o Kuulumisia kiitos tänne :) Iloisia ja surullisia otetaan vastaan..

Ihanaa on että suurimalla osalla aiemmin mukana olleilla raskaustickerit raksuttelee eteenpäin :) Olisi myös ihanaa kuulla teistä jo plussanneista :P

Sitten vielä toivotan kaikille kakkoskuumeilijoille ensi kuussa plussaa ++ eihän se ihan mahdotonta olekkaan eihän?

Hei kaikki!

Liittyisin tänne teidän joukkoonne, jos sopii :) Meillä siis kohta vuoden ikäinen poika ja kovasti toista kaipaillaan. Yritystä on takana, mutta virallisesti nyt yk2 ja kp1/28-30. Täällä on osa jo tuttuja nimiä tuolta raskaaksi 2012-foorumilta. Olen tässä lukenut teidän kirjoituksia ja yrittänyt tutustua hieman teihin :) Kiva saada vähän tukea ja jakaa ajatuksia!

Täältä hirmuisen paljon plussatuulia omppuf:lle! *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh* (puhkuu, minkä keuhkoistaan irti saa)

Ja tietty paaaljon plussatuulia kaikille muillekin!

Täällä voidaan "paksusti", ei ainakaan vielä ole tullut fiilistä, ettei masussa olekaan asukkia. Ja jes, tänään onnistuin olemaan ensimmäisen kerran plussan jälkeen koko päivän ilman herkkuja! Hyvä niin, koska esikoista odottaessa sokerit oli pissassa plussalla pelkän vaalean leivän syömisen jälkeen, niin en saisi syödä yhtään ylimääräisiä sokereita.. Muutaman päivän päästä helpottaa, kun elimistö unohtaa, että sokerista saa paljon energiaa

Hups, taisi tulla vähän omanapainen viesti, pahoittelut!

Onko meillä porukka vähentynyt, elääkö kaikki tylsää vaihdetta kierrossa vai miten musta tuntuu, että jutut ovat vähentyneet? :)

Erna, onko sulla siis yleistä tuommoinen tuhruttelu ennen menkkoja? Kun raskaanakin voi tulla pientä vuotoa, että jospa kyse olisi siitä...? Miten sun kierto on nyt menossa? Nyt on kyllä ollut ihania keväisiä ilmoja. Ihanasti aurinkokin jo lämmittää. <3

Vatuvatu: Sait mut kyllä hymyilemään. :) Ihanaa antaumusta siellä. Mukavaa työnaloitusta sinne, ilmoittelehan kuitenkin välillä itsestäsi. :)

omppuf: Olen itsekin yrittänyt takoa päähäni, että ei tässä sillä masentelulla ja pessimistin asenteella mitään saada aikaiseksi. Välillä sitä vain väkisin kompastelee, mutta hienoa, että sinä jaksat pitää sen positiivisen asenteen päällä. Se kun tarttuu sitten muihinkin. :)

Tervetuloa Lille. :)

Mukava kuulla Sukeysta ja etenkin siitä, että siellä on raskautunut olo. :) Nostan hattua herkuttomuudelle, sillä itselleni se on kyllä tosi hankalaa.

loro, kp. 11/31 - hui miten tää kierto jo juoksee eteenpäin!

loro: mulla on kierto ollu ennen edellistä raskautta aina 30-31pvä, mutta nyt ei ole tietoa että miten kierto käyttäytyy kun eka kierto vasta menossa synnytyksen jälkeen. Et perjaatteessa voisin testailla viikonlopun aikana tai ens viikon alussa. En tiedä vielä:)

Nyt on kp29/? ja viel ei ainakaan menkkamaisia oireita ole... saas nähdä sitten.

vatuvatu: Paljon plussatulia sinullekin tähän kieroon!!
lille: tervetuloa!!

Ja tosiaan tuntuu keskustelu täällä olleen aikas hiljaista... tosin eilenkin kyllä oli aika ihana ilma, et jos kaikki vaan on ollut nauttimassa auringosta:)

Tervetuloa Lille :) Toivottavasti kotiudut pian tänne meidän höyrypäitten joukkoon!
Sukey: Ihanaa että siellä tuntuu kaikki olevan hyvin :) Yritänpäs vastaanottaa tuosta tuulesta edes hippusen.. :D
loro: Paljon ovistärppejä +++ Samaan aikaan sitten plussaillaan tässä kuussa ;D
ideh01: Testiä kehiin!!! :)

Tyypeistä: Minä oon ihan varma että kaikki palstailuvapaapäiviä viettävät ovat vaan ahkerasti pulkkamäessä/lumitöissä/lenkkeilemässä/laskettelemassa. x) Sitten oon minä täällä laiskimus joka kaiken pikkuisen päikkäriajan istun koneella lukemassa ihmisten blogeja ja kuumeilupalstoja.

Oma: Voi rakas munasolu ole kiltti kypsynyt ja irronnutkin jo! Hedelmöittynytkin mielellään ja matkalla kiinnittymään :) Testeissä näkyvissä vieläkin toinen viiva, vaikkakin haaleampana. Tulee vaan ekaks mieleen se mun toinen rakkulainen munasarjani. Ei pitäis tietysti -.-huolestua,ja onneksi mulla on jo kuukauden päästä ultraus ja uusi lääkäriaika-.-
(muokkaus: tein uuden testin oikeeseen testiaikaan ja oli huomattavasti haaleampi/ turhaan taas hepuloin)

kp12, dpo2

Erna: uuteen kiertoon vaan <3 ihanan positiivinen viesti oli :)
Vatuvatu: hyvää työn alkua  :)
omppuf: Toivottavasti se plussa ei ois mahoton :) sinne myös kovasti toivon plussaa <3
Täällä kans aika ahkerasti esikoisen päikkäri ajat käyetään blogeja seuraillen :D
Tervetuloa tännekin Lille, tottahan toki tänne sopii :)
Sukey: kiva kuuulla kuulumisiasi :)
loro: taitaa tosiaan monella olla odottelu vaihe menossa :) ja nää kevät ilmat houkuttelee monet pihalle.

on: kaamia väsy, ollu koko päivän.. pihalla ois mitä ihanin keli mut mä en vaan jaksa mennä ulos.. :/  Vatta on vielä ihan hämärä... kp9/30.. pian pääsee ovista bongaileen :)
Tänään 1-vuotishääpäivä <3 mies toi töistä tullessan ruusukimpun <3

Omppuf: kun pääsiskin pulkkamäkeen, lenkkeilemään tai vaikka hiihtämään...! Ihania kelejä, mutta töissähän sitä päivät istutaan. En oo jaksanut suksia kaivaa tänä talvena! :O
tervetulot Lillelle minunkin puolesta.
vatuvatulle paljon tsemppiä töihinpaluuseen ja toivottavasti meni teillä molemmilla kivasti eka päivä!!
vanilj pääsee irrottelemaan laivalle, oooh :) pidä hauskaa!! Ihanaa hääpäivää! <3
loro kohta pääsee tositoimiin, jei :)

Mulla ehkä nyt viikonloppuna tärppipäivät, mutta....Mä jo kirjoitin tähän pitkän valitusvirren omasta olostani, kilpirauhasesta ja ovuloimattomuudesta jne mutta olipa niin ankeaa luettavaa että pyyhin pois:) En halua tulla varta vasten toisia masentamaan vaikka totta kai saa ja pitääkin purkaa sydäntä jos siltä tuntuu. Mutta juuhh, pitää nyt vaan koittaa tässä saada itsensä kuntoon ja jospa saisin huomenna vähän vastauksia tohtorilta. Mulla ei nyt ole kovin kevyt fiilis, mutta toivon siitä huolimatta että teillä muilla on. Peruspositiivinen luonne kuitenkin olen (onneksi) ja uskon että tää tästä selviää. Mitään maailman vakavaahan sairautta mulla ei todellakaan ole, mutta sanopa masentuneelle että sulla ei ole syytä olla masentunut...  :)

Siksipä onkin aivan ihanaa että omppu oot noin ihanan positiivinen!!!!! halaus! plussia sinne!! ja Erna kanssa! ihan huippua! emoticon

Hyvää maaliskuuta kaikki kuumeilijat!

Moni teistä taitaa olla aika alkukierrossa ja pupuilupäivät on iloisesti edessä. <3 <3 <3 tuulia nyt sinne. ja loppukuuksi kasaniitä plussia +++

Vatuvatulle tsemppiä töiden aloitukseen. Vuosi sitten olin samassa tilanteessa ja se on kyllä raskasta aikaa. Toivottavasti pikkumies sopeutuu hyvin...

Omppufille kanssa tsemppiä jännäilyihin. Nää oviksen jälkeiset päivät on niiiiiiin pitkiä kun haluais jo testata ja TIETÄÄ!!!

Lille tervetuloa joukkoon kuumeisten :)

Sadepilvi tiedän tunteen siitä että ei haluasi kuormittaa muita omilla murheillaan, mutta anna vaan tulla. Peruspositiivinen voi olla sitten huomennakin. Tsemppiä ja pupuiluintoa tärppipäiviin. Toivottavasti lääkäriltä tulee hyviä uutisia ja selvennystä omalle ololle.

Omaa napaa: Kevättä rinnassa täällä ollaan. Aurinko paistaa ja elo tuntuu kivalta. Oon käynyt vakoilemassa kovasti täällä, mutta omista oloista en oo paljoa jaksanut raapustella. Kun ei oo mitään varsinaisia oloja. Vähän oksettaa ja hajut tuntuu voimakkailta, mutta jotenkin suhtaudun vähän pessimistisesti tähän tärppäykseen tässä kierrossa. En oikeasti uskalla toivoa yhtään mitään... Jännät päivät tässä on käsillä 27/30-jotain. Sunnuntaina ajattelin testailla. Ettei mee sitten koko vkonloppu negaa huokaillessa...

TERVETULOA Lille!! :)

loro: Kyllä tulee aina ennen menkkoja tuhruttelua, yleensä 1-3pvää. Eilen illalla alkoi sitten kunnon vuoto, niin onkos se sitten niin, että tänään on kp2? Aina ennen luulin, että kierto aloitetaan laskemaan myös tuhruttelusta. Kaikkea uutta sitä oppii täällä palstaa lukiessa :). Kohta sinä pääset hyödyntämään ovista!
vanilj: Onnea hääpäivän johdosta! <3
Sadepilvi: Oliko se niin, että sulla on kilpirauhasen liikatoimintaa? Mulla on vahvana sukurasitteena kilpirauhasen vajaatoimintaa ja olen usein sitä itseltäni epäillyt. Viimeksi ennen esikoisen raskautta kävin verikokeissa, jolloin arvot oli nipin napin viitearvojen sisällä. Täytyisi varmaan itekin käydä taas testeissä.
Suppi: Plussatuulia!

Menkat siis alkoi eilen illalla, jee! Ihmettelinkin miten miehen naama ärsytti niin kauheesti ja syy löytyi tuosta. :) Säätiedotus lupaa ihania ilmoja ihan alkuviikoksi asti! Täytyy yrittää ulkoilla ahkerasti.

Arvatkaa kuka on lähdössä TAAS huomenna viihteelle.. Minä, joka normaalisti käyn sen muutaman kerran vuodessa :). Saapahan ainakin mies kovasti kaivattua keskinäistä aikaa poikansa kanssa. On ne niin hassuja yhdessä <3.

Öitä, murut!

Hei kanssa sisaret!

Olen tässä jo jonkin aikaa tarkkaillut teidän muiden kuumeilijoiden viestejä todetakseni että oma kuume on ainakin yhtä kova kuin teillä. Joten liityn siis joukkoonne.

Taustaa valoitan sen verran että meidän esikois poika on huomenna 8 kuukautta ja sille siis sisarus on tilauksessa. Itsellä ei synnytyksen jälkeen hormooni toiminta ole ilmeisesti kunnolla edes käynnistynyt sillä tammikuun 1. päivä alkoi kierto silloin oli muutama vuoto päivä nyt ei sitten mitään ole pariin kuukauteen kuulunut. Välillä on kyllä sellainen olo että menkat alkaa varmasti ihan kohta. Eivätpä vaan ole alkaneet ja raskaustestejä on kulunut aika monta. Sillä toiveet on kovat ja oireetkin sen mukaiset eli huono olo tuntemuksia on aina välillä johtuen varmaan hormoneista tai siitä ettei niitä ole.

Tervetuloa mammu87!

Vaniljille myöhästyneet hääpäiväonnittelut, toivottavasti teillä oli ihana päivä. <3 Kukkia on kyllä ihana saada. Saispa niitä joskus ihan muuten vainkin. ;)

Teehän ideh01 testi vaan. :)

Heh heh, omppuf. Täällä toinen laiskimus, joka jää vähän turhan helposti vaan koneelle istuskelemaan, jos on vapaa-aikaa. Pimeänä ja kylmänä aika menee kyllä, mutta nyt pitäisi kyllä ryhdistäytyä ja nauttia enemmän tuosta ihanasta auringonpaisteesta. On kyllä ihanaa, kun räystäiltä tippasee vettä, on niin kevät. <3 Pidetään peukut pystyssä, että tämä valoisa aika helpottaa tätä raskautumista. :)

Olen Supin kanssa samaa mieltä Sadepilvi, että anna tulla vaan niitä negatiivisempiakin ajatuksia. Usein kuitenkin auttaa, kun saa jonnekin ne purkaa. :) Peukkuja Supille, että plussa ilmestyy testiin. :) Tuu sitten heti kertomaan!

Pahoittelut Ernalle menkkojen alkamisesta, mutta pidähän kivaa omalla ajalla. Se on varmasti ansaittua. :)

loro, kp. 12/31. Minä lähden nyt nauttimaan tuosta auringosta, aivan ihana ilma. Mieli on nyt niin paljon parempi, kun saatiin miehen kanssa puhuttua tästä vauvaprojektista. Alkoi tuntua, että olen yksin toista lasta tekemässä, mutta onneksi puhumalla asiat selvisi.

APUA...!!! Mä en voi uskoa mut sain just ilmeisesti positiivisen tuloksen raskaustestistä!!!:D Siis tulos oli kyl aika hailakka, mut silti:) Ei kyl pysty ottaa todesta. Hih...

ideh01 oliko sulla eka kierto raskauden jälkeen? Uskomaton tuuri...
Vähän kateellinen olen, mutta isot onnittelut tietenkin!

Takaisin