Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mymme, lämmin halaus täältä. En oikein osaa muuta sanoa :(
Aurinkoa toivon teidänkin kevääseen, ihanaa oloa esikoisen kanssa :)

*

Mutru! ONNEA!

Edit.
Oho, viesti karkas kesken kaiken.
Mutrulle piti sanomani minunkin, että ei ne pari pilleriä varmasti ole haittaa tehneet.

SaPaRolle tsempit tärppipäiville, nyt kaikki konstit käyttöön :)
loro myös pääsee kohta harjottelemaan :)
vatuvatu, no mehän sitten jännäillään yhtä aikaa, olisipa mukava plussata samalla kertaa :D

No nyt pitää viihdyttää vähän mummua ja pappaa kun ovat kylässä, joten heipat!

Piti tulla aikasemmin vaan nopeesti kommentoimaan, mut näinhän tässä mulle aina käy x)

Erna: Joko testailit? Eihän sitä koskaan voi tietää ;D Aina se plussa tulee yhtä yllättäen
vanilj: Pahoittelut tädistä! Paholainen! Toivotaan että nyt tämän visiitin jälkeen ei näy siellä piiitkään aikaan. :o:)
Sadepilvi: Hyvä että hilloilu siellä jo loppu! Eikös mielikin ala olla jo aurinkoisempi? ;) Ja yök greippimehua!!
Suppi: Älkäähän liian kauan odotelko enää ilman apuja, niitten kanssa voi sitten tärpätä nopeammin? :D Samaa mieltä "automaattipupuilusta"! Juu en minä oo ainakaan täältä maailmanaikoihin lähössä.. tuntuu että onhan sitä tuota täällä jo rupateltukin pieni ikuisuus :D:D Mut paljon plussatuulia loppukiertoon sinne ++
huli: aivan :D Olen kuullut että useimmilla imetys toimii hyvinkin ehkäisynä. Esim oma äitini, joka tuli raskaaksi melko heti sen opetettuaan jopa 6 kertaa :)
ideh01:Tsemitykset jänniin päiviin! Eikait niitä oloja tarviikkaan aina olla x)
Amppari: Pahoittelut negailusta! Luulisin että imetys vaikuttaa ainakin jonkin aikaa lopetuksen jälkeen kun eihän se maitokaan heti katoa? :o Emt..
Vatuvatu: Sinähän oot kunnolla panostanu tähän kiertoon! Toivotaan että tuottaa hedelmää ;)
loro: Hyvä lupaus ;) Toki sillon saa valittaa kun on jotain vialla tms. Älä katoa minnekkään! Kuumeillaan täällä kaikki yhdes :) Aurinko paistaa huomattavasti enemmän kun pääsee sinne ovistelupuuhiin.
Saparo: Ihanaa että oot onnistunu elämäntaparempassa! Ja hyväähän se kaksinkeskinen aika tekee :) Älä murehdi, tyttösikin varmasti nauttii olostaan teidän matkan ajan.
Mymme: Aiemmin jo pahoittelínkin. :( Yrittäkää pärjäillä ja tulehhan ainakin välillä kertomaan kuulumisiasi myös tänne :)
Mutru: Komppaan muita ja uskoisin että pari pilleria noin "varhaisessa" vaiheessa aiheuttaisi mitään vaaraa! :) Älä siis huolehdi vaan nauti kyytiläisestä :)

Omailu: Teimpäs tuossa tunti sitten ovistestin ihan huvikseni.. ja liittäisin tähänkin kuvan jos osaisin. Siis tuloksena melko vahva viiva (ei siis vielä mikään o+). Siis että
mikä h******i mun kroppaani vaivaa. Nyt siis vasta kp7

Paljon paljon onnea Mutru plussauksesta! emoticon  en usko että nuo pillerit vaikuttanut sikiöön.
Omppuf: minkä mittanen tuo sun kiertos on? aika aikaisessa vaiheessa kyllä sait noin vahvan viivan.. :o
SaPaRo: toivottavasti siellä tämä kierto ois SE kierto! :)
loro: tää odottelu on tosi tylsää, varsinkiin kun täti on kylässä.. mu sit kun täti lähtee kylästä ja pystyy alkaa tekemään asialle jotakin niin mieli piristyy, mut se on totta että välillä kuume nousee turhan korkealle, ja pettyy kun ei masuasukkia ookkaan matkassa... mut toivottavasti siellä tässä kierrossa tärppäisi! :)
mymme: halaus, paljon voimia <3

Odottavan aika on piiiitkä, siis niin tylsää, mutta onneksi täti on lähdössä... jeij.. toivottavasti ovistikut ehtii postiin saapua ajoissa :) Pian pääsee laivareissulle, ihanaa pääsee neljän seinän sisältä muualle, pois arjen keskeltä :)

Nyt oli pakko tulla kertomaan, että tää tais plussata tänään!!!
Tein siis testin edellisen kerran torstaina, sillon se oli nega, mutta noin viidentoista minuutin päästä (apteekin testissä tulos pitäisi tarkistaa viimestään viiden minuutin jälkeen) oli ilmestynyt tosi hailakka toinen viiva. Iidan yrittämisen aikana tein "jokusen" apteekin testin (tiedätte varmaan, että puolessa vuodessa, jos ei menkkoja koko aikana ilmaannu, kerkeää tehdä aikas monta testiä!) ja niihin negatiivisiin ei koskaan ilmaantunut minkäänlaisia viivoja, edes seuraavana päivänä. Jäi siis vähän kaivelemaan ja nyt, kun tein uuden testin, tuli melkein heti kaks viivaa, toinen kyllä aika hailakka edelleen, mutta kuitenkin!

Vierailuni taisi siis olla lyhyt, mutta antoisa :) En olis kyllä ikinä uskonu, että tällä kertaa tämä oikeesti tärppää näin nopeesti, ku edellisellä kerralla yriteltiin se puoli vuotta. No, en valita :D Vaikka aina tälläsella hetkellä myös miettii, että kannattako näin aikasin iloita, mitä vain voi sattua. Mutta ei kai sitä aina voi pahintakaan pelätä?!

Onnea muillekin plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille. Toivon niin, että te kaikki muutkin saisitte maha-asukin matkaan!

PS. Anteeksi omanapailu, nyt ei vain voi ajatella muuta :)

Mistäs te muuten tilailette noit ovistikkuja ja raskaustestejä? Kuinka paljon niitä ovistikkuja menee n. yhteen kiertoon? Mietiskelin jos sitä itekin seuraavassa tai jossain tulevassa kierrossa ainakin niitä kokeilis..

Ootte jutelleet kanssa terveellisistä elämäntavoista yms. Me joulusta asti ollaan molemmat pikkuhiljaa muutettu elämäntapoja terveellisempiin. Ainakin huomaan ite et on mukavaa kun kunto on vähän kasvanut ja painokin on hieman pudonut. Tänä viikonloppuna tuli kyllä vähän irroiteltua mutta ehkä se joskus sallitaan:)

Me täällä kuumeisesti kanssa odotetaan et päästäisi perinnöllisyys neuvontaan. Pääsis kyselemään mieltä askarruttavia kysymyksiä ihan asiantuntialta.. kun netistä ei oikein löydy mitään tästä sauraudesta joka meijän esikoisella oli..

Vanilj: kyselit koska ajattelin testailla niin ehkä ens viikonloppuna testaan jos uskallan. Ellei täti tule sitä ennen..aikaisemmin en kuitenkaan viitsi vaivautua...

-Ideh yk1, kp25/jotain

Onnea Amppari!!emoticon

Ideh01: mä tilasin ebaysta 20 senttiä/kpl :) tai siis tilasin 4 päivää sitten, joten ens viikolla pitäis testit saapua. Irrottelu on tietenkin sallittua silloin tällöin että jaksaa sitten taas panostaa :)

Onnea Mutru ja Amppari plussista!! :)

Mymmelle lämmin halaus ja paljon jaksamista.

Mun pitää ihan tosissaan nyt miettiä, keitä meitä nyt täällä on vielä, kun plussia on tullut niin komeasti. :) SaPaRolla on ainakin aivan ihana matka tiedossa. Olispa ihanaa päästä käymään Roomassa. :) Uskon kyllä, että lapsen hoitoon jättäminen jännittää, mutta meillä ainakin menee niin päin, että äiti ikävöi lasta enemmän kuin lapsi. Lapsella tuntuu olevan aina hirmu kivaa, kun pääsee hoitoon. :)

Omppufilla on kyllä melkoisen aikaisin ovulaatio. :O Mutta pitäis itsekin huomioida tuommoinen, että se ovis ei välttämättä todellakaan tule just silloin kun laskennallisesti pitäis, ja siksi pitäis kyllä puuhailla muulloinkin kuin oletettuun ovulaatioaikaan. Sinänsä nuo tikut olis kyllä hyvät, mutta pelkään, että mulla menis ihan mahdottomaksi tämä touhu, jos koko ajan tikuttelisin ja stressaisin.

Oliko vaniljilla mikä kiertopäivä? Vissiin ollaan aika samoilla päivillä menossa, täällä siis nyt kp. 7/31 ja vihdoin on vuotokin loppunut.

ideh01: Minä olen tilannut r-testit mammaksilta. Sieltä tulee kivan nopeasti ne ja mulla on kyllä toiminut ne puikot moitteettomasti.

loro ja kp. siis 7/31.

Onnea Mutru ja Amppari, tarrasukkia matkaan!

Tännehän rupes nyt satelee näitä plussia, hyvä vain, antaa muillekkin toivoa siitä plussasta, kukin vuorollaan eiks joo?

Onnea Ampparille! :) 

ideh01: Hyvä jos saisitte asiantuntijalta paljon tietoa tai ees jotain! :o:)
vanilj: Tulispas sun testit ajoissa! Hyvä että tätsy on hiipumassa pois sieltä.  :D
loro: Juu oon samaa mieltä et tikuttelu pitää jättää jos rupee liikaa ressaamaan :P Eikait kaikki tikkuja tarviikkaan :)
huli: Kyllä meistä kukaan ei ole enää kesällä täällä ;D Saas nähdä käykö näin.
Btw. Mitäs annnielle kuuluupi?

Tänään sain testiin tummemman viivan kun eilen ( testasin 12 aikaan sekä eilen että tänään) Joten jos huomenna vielä tummenee niin sitten se on ovisaika. Tai tänään x) Oon ihan innoissani. En oo koskaan pyydystäny testiin noin tummaa viivaa!! Kuitenkin tässä yritystenaikana muutaman kierron testaillu.

Kp8

Ainiin piti vielä kirjottaa kierron pituudesta. Mulla vaihtelee näemmä välillä 23-50+. Jos terot mukana kierrossa niin 23-32 päivää.

loro: kp 5/30 että aika samoissa mennään :)
omppuf: toivottavasti siellä tärppäis nyt :)

Yks hyvä ystävä oli nähnyyt unta että mä olin raskaana.. toivottavasti se oli enne uni :D Tänään on pitänyt keksimällä keksiä tekemistä, ku on niin tylsää, ja tuo esikoinen nukkuu vielä suht paljon päikkäreitä :)

Iltaa kuumeiset kanssasisaret ;)

Onnea plussanneille Mutru ja Amppari. Tarrasukkia sinne!

Omppuf Pupuiluenergiaa sinne nyt roppakaupalla :) Jos nyt ois se kierto jossa tärppää...

Eilen illalla löysin itseni ajattelemasta ettei se haittaa yhtään jos nyt en raskaaudukaan. Että kyllä tässä aikaa on. Liian pitkään ei kannattaisi tietenkään asiaa venyttää, mutta meillä on nyt nin kivaa kolmestaankin täällä kotona. Poika on kivassa iässä ja aivan mahtava tyyppi ja miehenkin kanssa asiat on mallillaan.

Tää on osaltaan varmaan vaan tsemppausta jos täti ilmestyy tänne viikon kahden sisällä. Mitään yritystä ei enää ole, odotellaan vaan tonne viikon päähän kun saa testata. Apteekissa piipahdin jo testin hakemassa. Se siitä rauhakseen odottelusta

Onnentoivotukset Mutrulle ja Ampparille! Hienoa :).

Mymmelle suuret pahoittelut negasta.. Me täällä uskotaan valoisaan tulevaisuuteen sun puolesta silloinkin, kun et itse jaksa sitä tehdä. Voimia.
Omppuf: Kovasti näyttää siltä, että ovulaatio siellä kohta kyläilee! Kai olette harjoitelleet ahkeraan vkonlopun aikana ;). Täällä testi oli nega (kuinkas muutenkaan) perjantaina, odotetaan menkkoja alkavaksi muutaman päivän sisään.
SaPaRolla tiedossa mukava reissu ja vieläpä häämatka! Nauttikaa! Mekin käytiin Roomassa "toisella" häämatkalla muutama vuosi sitten ja kivaa oli!
vaniljillakin matkaa tiedossa, kivaa! Oletteko lähdössä ensimmäistä kertaa lapsen kanssa laivalle? Kerrothan sitten miten meni :). Itsekin olisin kiinnostunut lähtemään, mutta mies ei oikein innostu.

Huh heijakkaa.. Perjantainen tanssi-ilta vei aika hyvin mehut tästä naisesta. Tänään sentään on jaksanut vähän touhuilla. Käytiin tänään markkinoilla ja poika sai ensimmäisen ilmapallonsa ja maistaa muurinpohjalettuja :). Täällä elellään kp 35/~35, joten menkkoja odotellaan muutaman päivän sisään. Kaikki merkit siihen viittaa.

Nyt kipinkapin nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä pojan kanssa. Öitä!

Oi, onnea ampparillekkin plussasta!! :)
Omppuf: ovis taitaa siellä olla nyt käsillä! Tärppi onnea sinne nyt kovasti!! :)

Kiitos kaikille ihanaisille onnitteluista!! :) Mä oon viäki aiva sekasin onnesta! Vattaa juilii viäki välillä vähän menkkamaisesti ja pikkusen rusehtavaa tuhruttelua tulee välillä, mutta se kai on normaalia jos ei kunnon kipuja tule. Mitään raskausoireita ei oo, mutta ei niitä ollu esikoisenkaa aikana. Tissit on välillä kipeet, et se on ehkä ainut. Pitäis varmaan tehdä viä toinen r-testi varmistukseksi! :) LA menee laskureiden mukaan marraskuun alkuun 2. tai 3. päivä. Pitäis varmaan siirtyä marraskuisiin sitten, en vaan malttais teitä jättää ku ootte kaikki niin ihania! <3 Plussapuhureita nyt paljon ja tuutte mun seuraksi marraskuisiin!! :)

Mutru ja rv jotain 4+2... emoticon

Pikapika... Voi omppuf, oon niin iloinen sun puolesta! Nyt vaan hyödyntämään! ;)

Minä Mutru teen ainakin parhaani, että pääsisin sinne marraskuisiin. :)

vanilj & loro: kiitti vinkeistä. Pitää mennä kattelee et mistäs niitä testejä tilais:) apteekissa tuntuvat olevan ainakin hirmu kalliita.
omppuf: Nyt ovista hyödyntämään vaan!! Eiköhänn se tästä kierrosta sitten tärppää!!:)
Erna: Miltä vaikuttaa? Onko täti tullut kyläilee vai teetkös seuraavaksi testiä??

Täällä on taas oireiden kuvitellu meneillään ja kaikki mitä kropassa tapahtuu niin ajattelen heti raskaus oireeksi:D mm. parina yönä oon palellu ja hikoillu ja valkovuotoa tullut...tosin sitten ajattelin myös et jos se oliskin vasta ovis tulossa. Jos sitä ei ollutkaan vielä. Heh, sekaisin menee pieni ihminen vauva kuumeilusta..

-Ideh yk1,  kp26

Erna: joo ihan ekaa kertaa oltais lapsen kanssa menossa. oon yrittänyt ottaa kaiken huomioon reissuun mennes, mutta kumminkin jotain unohtuu :D viikko vielä pitäis malttaa oottaa :) Sattu olemaan Siljalinella niin hyvät tarjoukset tammikuussa että pitihän se varata, mun ja esikoisen synttäreiden kunniaksi ja hääpäivän :) 
Ootko aatellut testata koska, jos tätiä ei näykkään? :)
Suppi: hyvä ajattelu tapa, mutta eihän sille hätäisyydelle vain voi mitään ;D
Ideh01: mun tilaamat testit kotiutui tänään (5 arkipäivää tilauksesta) :) eli halpa ja nopea kyllä oli toimitus :) toivottavasti siellä ois tärpännyt <3

täällä vain tylsää odottelua, että pääsis ton tikuttelun aloittamaan :D kp 6/30... eli viikon päästä aloitan testailun... sinne on vielä ikuisuus :D

Takaisin