Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FrozenAngel, jeeee! ONNEA ONNEA ONNEA!!!

Tervetuloa Suppi kuumeilemaan! :)
Vanilj: Hitsin nega! Odotellaan nyt kuitenkin niitä menkkoja rauhassa, josko ne ei ilmaantuiskaan... :)
Vatuvatu: Saa sitä aina välillä vaipua epätoivoon, kai se kuuluu vähän tähän kuumeiluun.. :). Ja voi pojat, täällä ilmottautuu myös yksi kateellinen plussauutisille.. Varsinkin, kun tuntuu, että kaikki ympärillä sikiää. Kaikki tunteet on sallittuja vaikka niitä ei aina halua sanoa ääneen.

Eilen ostin testejä laatikkoon perjantaita varten. Tuntuu vaan vähän tyhmältä testailla, kun tietää tuloksen. No, mutta..

Oltiin aamupäivällä pojan kanssa pulkkailemassa, aivan ihana ilma! Tykkää niin kovasti ulkoilusta tuo pallero, isäänsä tullut :). Kaikkein paras leikki ulkona on kävellä lumihankeen ja työntää kasvot lumeen :D. En tajua mikä siinä niin hauskaa on, mutta huvinsa kullakin! :D

Tätihän se ilmaantui, ilmaan minkään asteen oireita... no eipä auta kuin uuteen nousuun vaan.. Se olis sitten yk 7... tää alku vaan tihkaasee aina..
No elämäntaparemontin vuoro, herkut pois, lisää liikuntaa... ja foolihapot ja ovistikut tulkoon mukaan tähän kiertoon :) 
Nyt täytyy kiirehtiä piloxingiin, sori etten ehdi vastata kaikille henk.koht. :)

Heipparallaa, pitäisköhän minunkin raapustaa jotain. Taas vaihteeksi. Oma napa täälläkin pyörii nyt vain mielessä, että en millään muista nyt kommentoida hölökohtaisesti teitin asioita, anteeksi kovin!

Tervetuloa kaikki uudet :) Pahoittelut tädin saaneille :( :( :( Ja onnea plussista +++

Täälllä kp6 ja menkat alkaa olla ohi. Nyt se hyvä puoli, että kaks edellistä kiertoa on ollut täsmälleen samat 31 päivää. Sillä odotuksella ja laskurilla vois osua ovulaatio viikon päästä viikonlopulle... jee! Ja onpahan vihdoin kilpirauhaslääkärikin ennen sitä, että jos sais sen vaikutuksesta tähän lisääntymisasiaan vähän tietoa.

Ja täällä oli tänä aamuna kyllä ihan ke-vät! Vaikka kylmä olikin, niin aurinko paistoi, talitintti lauloi ja sydän melkein hehkui kevättä töihin mennessä <3

Ei kyllä toivoakaan, että pystyisin jättämään herkut itse pois. Rupesin viikonloppuna vhh dieeetille (mukamas) mutta jo seuraavana päivänä töissä totesin että lounasruokalassa mahan täyttäminen pelkillä salaateilla ja kalalla, niin että jaksaisi töissä, oli mahdoton ajatus. Siis päädyin mieluiseen kompromissiin, vain vähentämään herkkuja ja lisäämään protskuja lautaselle sopivassa määrin.
Greippimehua muuten esikoista yrittäessä kyllä kokeilin juoda, mutta oli se niin pahaa että taisi jäädä yhteen purkkiin, makuun pitäis juu antaa itsensä tottua, mutta en sillon ainakaan saanut aikaiseksi lipittää sitä joka päivä.

Noh, omaanapaa tässä jo tuli ihan tarpeeksi. Mukavaa viikon jatkoa kaikille :)

Vanilj: Pahoittelut tädin vierailusta. Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja raskautumisessa. Eli foolihappoja ja muuta vaan peliin. Itekin tein ton herkuttomuussopimuksen viime pettymyksen jälkeen. On alkanut hedelmäsalaatti maistua tässä taloudessa...

ja onnittelut FrozenAngel91 iloisesta plussasta! Tunteethan siinä nousee pintaan kun ajatteleekin pientä alkua siellä masussa <3

Vatuvatua voin lohdutella että itekin oon kateellinen joskus toisten plussista ja siitä, miten muilla tuntuu raskaaksi tuleminen (ja kaikki muukin) menevän niin helposti. Ite kun joutuu kanssa taistelemaan sen pelon kanssa, että mitä jos lapsia ei enää meille tulekaan. Ja tottakai sitä on iloinen toisten puolesta, tietää että kaikki toivoo niin kovasti pientä ihmettä kohdalleen.

Omppuf: Ihan luomuna täällä mennään. Vähän kyllä mietityttää että onko tää jännäily ihan turhaa kun oviksesta ei oo mitään tietoa, se voi tulla tai olla tulematta. Ja jännitys siirtää aina menkkoja viikon tai pari. Parhaimmillaan kaksi kolme kuukautta on menty ilman tätiä. Ja nyt siis kolmisen vuotta ilman ehkäisyä oltu ja pikkusisarusta ei vaan näy eikä kuulu. Aktiivista "jumppaamista" oletettuihin aikoihin siis vasta parissa viime kierrossa :) Niin ja kiva kun kirjotat tänne etkä vaan päiväkirjaan. Yhteisellä asiallahan tässä ollaan.

Erna: Eikö nää tutkimusmatkailijat ookkin ihania kaikkine ihme temppuineen. Se on varmaan nipistänyt pikku poskia ihan hassusti <3

Omaa napaa... Vähän alkaa toi jatkuva yrittäminen jo kyllästyttämään täällä. Ei siinä pupuilussa sitten oikeen oo ideaa kun sitä tekee automaatilla... Varmaan ne keskikierron hormonihuiput siis täällä ohi. Ei kun odottelemaan innolla pari viikkoa testailuja :) Isäntäkin on huomannut että tätä pupuilemisen riemua on ollut nyt yllin kyllin tarjolla ;)

Tsemppiä ja plussaisia tuulia kaikille täällä! Toivottavasti kaikki ei kuitenkaan heti plussaa tai jään tänne yksin huhuilemaan.

Oijjoi, juhlat jatkuu!!

Onnea FrozenAngel91 plussan johdosta!!

Mikäs sun laskettu aika on, mitä laskuri näyttää? Taitaa tulla marrasvauva?

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Kurjaa! Mutta häntä pystyyn ja uuteen yritykseen, kyllä se vielä tärppää.

Ja kun ketuttaa niin antaa tunteitten höyrytä vaan!!! Itse raskauduin niin että vajosin synkkiin aatoksiin ja sain itkupotkuraivarin että ei sitten, ei me enää mitään vauvoja saada. Siinä kierrossa sitten jossa raskauduin, ei enää edes "yritetty", en tikuttanu oviksiakaan, ja kävin istumassa odotushuoneessa hyksissä ja selällänikin kerkesin käymään gynekologisessa tutkimuksessakin, hyvää vauhtia matkalla hedelmöityshoitoihin. Ja kappas, olinkin pamahtanut paksuxi, ihan luonnollisesti!

Että kai siinä kyynisyydessä ja pessimismissäkin jotain voimaa on?

Nyt on 6+3!

Barbamama&Pörris

Onneksi olkoon plussanneet! Ja tervetuloa uudet, olkoon vierailunne lyhyt ja antoisa :)

Vatuvatu toi kuulosti ihan mun sanomalta, täällä on ollu ihan samoja tunnelmia, no joo tiedän että ei pitäisi olla hätänen, miehellekki mainitsin asiasta että entä JOS ei tulekkaan sitä leikkikaveria tolle neitille, nii se tuumas et kyllä se vielä tulee ja entä sitten jos ei tulekkaan, hyvä meidän on näinkin, mutta kun on tuo vauvakuume ja se että kyllä minä haluan useemman lapsen enkä vain yhtä ( joo itsekästä, mut ei voi mitään),  teki siinä vaiheessa mieli sanoa että MIEHET. Mutta jospa myökin se oma toinen nyytti saadaan.( Sori kun tuli vähän asian vierestäki, mut osasit vaan niin hyvin noita tuntemuksia kertoa :)

Omppuf Joo siis yhteisestä päätöksestä odotellaan sinne kesään, kun mulla toi imetyskin vielä on hiastamassa tota hormooni toimintaa, mut jos ei imetyksen lopetuksen jälkeen rupee menkkoja kuluu nii sit hormoonit peliin, mutta mutta nyt sit tänään oli neuvola tolla neitillä ja kun mie nyt sit menekin töihin jo toukokuussa niin joudun tuon imetyksenkin sit lopettamaan vähän ennakoitua aikasemmin( en kyllä ihan vielä olis halunnu, mut pitää vähän ajatella et muksun pitää pärjätä isänsä kanssa kotosalla ilman sitä tissiä)
 Niin jospa se sit nopeuttas niitä menkkojen palautumista et jotakin positiivista siis, sen lisäks et mua pyydettiin esimieheks pomon äitiysloman sijaseks(mitä en olis ikänä uskonu mun kohalla tapahtuvan), mutta siis kieltäydyin hyvin nätisti kunniasta koska ei oikeen tähän hetkeen sopinu, sinänsä harmi, mut ei voi mitään.

Joo sori taas törkeä omanapailu!
Lupasin pysyä poissa täältä, mutta niinpä vain aina tulee lueskeltua ja nyt oli sit pakko kommentoida!

Tsemppiä nyt kaikille kuka missäkin tilanteessa on, kyllä myö kaikki se nyytti vielä saadaan keinolla tai toisella!

kiitoksia onnitteluista! uskokaa tai älkää, kyllä se plussa tulee silloin kun sitä vähiten odottaa.. itsehän olin 100% varma että tulee nega, ja siksi myös tänne tulin kuumeilemaan ja saamaan vertaistukea. luulin todellakin että meillä menee pitempäänkin tässä kakkosen yrittämisessä.. mutta kolmas (yritys)kerta toden sanoi.

tsemppejä ja paljon plussatuulta kaikille! ja pahoittelut tädin kohdanneille. kyllä teistä jokainen vielä saa sen toisen käärön syliinsä. :) <3

Barbamama
: LA osuisi 27.10 , ilmottauduin jo varovasti tuonne lokakuisiin. mutta voi tosiaan olla että marrasvauva tulee kun esikoisen LA oli 25.3.-11, mut meni melkeen viikon yli lasketusta ja syntyi just viimeinen päivä, ei ihan aprillipäivänä :D

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille joukkoon:) vaikka itsekin aikas uusi vielä olen..

omppuf: paljon vaatetta vaan pakkasella päälle;)
suppi: Huomaa joo et sellainen liika "yrittäminen" vie mielenkiinnon koko makkarin puolella puuhailusta..
FrozenAngel91: Olin ihan varma jo kun liityit tänne et saat sen positiivisen raskaustestin kun vaan uskallaudut testaamaan:) Olin siis oikeassa! Onnea:)

Ihanaa kyllä kun alkaa kevät pikkuhiljaa tulemaan. Jos tämä olisi taas sitä hyvää aikaa raskautua ja kävis helposti:) Tosin ei oo kyllä kiva kun tulee inhottavaa loskamössöä ja saa koiran olla pesemässä joka lenkin jälkeen.

itellä menossa kp22/ennen raskautta 30-31..minkäänlaisia oloja ei oikeen oo..ihan normi. Tosin tissit vähän arat vieläkin. Ollu oletetusta ovulaatiosta asti. Mua jännää kauheesti et miten tää kierto menee. Et jos vaikka tulisinkin raskaaksi tästä kierrosta ni mulla ei kuitenkaan ole mitään varmaa tietoa ovulaation ajankohdasta ja et koska sitten kannattaa testailla jos ei menkkoja ala kuulumaan...

Moikka!

Heti omaa napaa tuijottelen. Yksi viivahan siihen testiin vain ilmestyi. Arvasin sen, mutta pettymyshän se kuitenkin oli. Kiertopäivä 36 nyt menossa, ja ei hajuakaan millon menkkojen pitäisi alkaa, koskaan ennen raskautta ei ollu näin pitkä kierto. Voiko synnytys (vaikka tyttö jo kohta 1-v.) ja imetys (lopetin kaks kuukautta sitten) vielä vaikuttaa? No, katsellaan mitä tuleman pitää.

Vanilj: Et sitten tainnutkaan tulla sairaaksi, niin kuin aiemmin arvelit? Mitä on piloxing? Kuulostaa kivalle :)

Suppi: Se stressaaminenhan tässä on kyllä ehkä kaikista pahinta mitä voi tehdä, se ei kyllä ainakaan auta asiaa. Täytyy koittaa järjestää niin paljon tekemistä, että ei ehdi ajattelemaan muuta. Onneksi tuo minun pikku neiti pitää aika kiireisenä :) Me kyllä jäädään viikonlopuksi ihan kaksisteen, eikä oo oikeen mitään tekemistä suunnitteilla, joten sitte kyllä joutaa murehtimaan....

Tsemppiä kaikille, kyllä ne mahat vielä meilläkin taas kasvaa! :D

Amppari: Pahoittelut negasta :/ mut jos tätiä ei näy pariin päivään niin testaile uudestaan :) mä en kyllä osaa sanoa miten synnytys ja imetys vaikuttaa tohon kiertoon.. mut mulla synnytyksen jälkeen on kierto pidentynyt 2-3 päivällä..
Täällä on vielkin semmonen olo että kipeäksi oisin tulossa..semmonen hämärä olo, väsyksis, kurkkukipeä ja pää jumis... Piloxing jäi välistä, kun auto päätti sitten jäädä jumiin tuohon tien päähän :D Piloxing on pilatesta ja ilma nyrkkeilyä ja jonkin verran tanssia, mä tykästyin siihen heti, vaikka en mikään liikunnnan ylin ystävä olekkaan :)
ideh01: ootko yhtään aattellu koska testaat? :)
suppi: tuo on kyllä totta että yrittäminen alkaa välillä kyllästyttämään..mutta mies on tyytyväinen ;D Tuo herkkusopimus onnistuu multa muuten ihan ylihyvin, mut suklaa se on se mun kompastuskiveni..mut nyt on pian pystynyt 2 kuukautta olemaan ilmaan suklaata joten eiköhän mun suklaaholisuus ala lieventyä :D
Toivottavasti siellä ois onnistanut tässä kierrossa :) mites sun kp:t menee? :)
sadepilvi: Kummasti tuolla säällä on iso merkitys mielenvireyteen, aurinko paistaa niin tuntuu että kaikki asiat on mallillaan ja virtaa riittää :) ihanaa kun alkaa kevättää!
mä oon aina miettinyt alottavani vhh-dieetin mut en oo koskaan saanut aikaiseksi.. ja ku mun tulis helposti siitä lipsuttua...

Ihanaa meidän pieni vesirokko-potilas alkaa parantua :)

Heti alkuun omaa napaa... Tänään kesken työpäivän outoa alavatsakipuilua ja juilimista.Oikeen rupes mietityttämään miten noi kivut vois liittyä kiinnittymiseen :) Toiveajattelua. Muutenkin kyllä hymyilyttää tämä vauvakuumeilu kun tuntuu ihan lähteneen taas lapasesta. Oloja ja kropan jokaista viestiä tulee kytättyä oikeen urakalla. Mahdollisuudethan raskaaksi tulemiseen on sellaset 20% jos kaikki menee hyvin, joten paremmat ne on kuin lotossa.

Amppari: Pahoittelut negasta. Mulla ainakin oli kierto ihan hukassa imetyksen lopettamisen jälkeen. Muutenkin tuntuu että synnytys ja pitkä imetys sekoitti mun hormonitoiminnan ihan täysin. Testailet uudestaan jos täti ei teille ilmaannu kylään, jos se ovulaatio onkin vaan ollut vähän myöhässä ja siksi testi nega. Tsemppiä tyttöjen viikonoppuun <3

Vanilj: Miehillehän tän luulisi olevan juuri kulta-aikaa. Ite kyllä muistan olleeni raskaaksitulon jälkeen kahta kauheemmin miehen kimpussa. Saa nähdä miten nyt käy jos tästä vielä samaan päästään ;) Vhh-dieetti on täälläkin ollut yrityksessä, mutta sitten tulee joku kyläily ja pullat ja vhh-dieetti lentää saman tein roskikseen :) 

Mulla on siis kiertopäivä 18/30-jotain mitä sattuukin. Vielä piiiiitkä aika ennenkuin saa testailla. Kannattais mun varmaan ostaa joku suurperhepakkaus noita testejä kun tuntuu että joka kierrossa oon viimisen vuoden aikana testannut... Siis tämä siksi että noi tädit tuppaa olemaan täällä karkuteillä hyvin usein.

Suppi: mä just tilasin ebay:sta isot määrät ovis- että raskaustestejä, ja oli ihan kivan edullisia. :) että saa siis testata ku mieli tekee, ja kun omistan niin hätäisen luonteen että en jaksa ikinä odottaa sinne että menkat alkaa :) ja siinä toivossa tilasin isot määrät että josko niitä ei sitten tarttiskaan kun niitä on valmiina paljon :D 
Tuli tuosta mieleenkin että viime raskaudessa mies ihmetteli että mitä ne miehet valittaa kun ei muka seksiä saa kun nainen on raskaana ;D

Hyvänen aika kuinka paljon tänne ilmestyy tekstiä kun hetken on poissa. Voin jo suoraa sanoa, että en millään tule muistamaan kaikkien nimimerkkejä, joten jos pahasti mokailen niin korjailkaa. :)

huli: Samat sanat. Ihan kuulosti mun fiiliksiltä nuo sun kommentit ja munkin mies tokaisi, että onhan meillä asiat ihan hyvin ja kyllä tuo poika riittää jos ei muita ole tullakseen. Teki mieli tempasta ukkoa. :) Ei ne vaan ymmärrä! Siitä sitten seurasi keskustelu onko mitään mitä mies voisi sanoa oikein kun nainen kuumeilee tosissaan ja tuo edellämainittu on väärä vastaus. Meillä ainakin oikea vastaus olis, että sitten tehdään kaikki mitä tarvitaan, että se toinen vauva saadaan. Kärrrr! kun joutuu itse itseään lohduttelemaankin.

Testaamaan, testaamaan kaikki ne, joilla puna-armeija ei ole hyökännyt ja kierrossa ollaan jo yliajalla.

Suppi : Mä kyllä muistan itseltäni kaikissa raskauksissani, noin 6 päivää oletetun ovulaation jälkeen pienen juilimisen alavatsassa. Sitäpaitsi sehän on ihanan kamalaa just velloa kaikissa tuntemuksissa, vaikka saattaa pettyäkin. Mutta jos tärppääkin niin... :)

Vanilj: Kiva, että teillä alkaa pikkuihminen olla jo paremassa kunnossa.

Sadepilvi: Me näemmä mennään aika samoissa luvuissa kierron pituuden ja päivien suhteen, ollaan sitten samaan aikaan jännäämässä. :)

Kaikille kiitokset tsemppaamisesta, mukava kuulla, että en ole ainoa joka joskus täällä raapaisee pohjamutia.

Oma napa: Vieläkin fiilikset on hieman alavireiset ja mitä tuossa jo jotkut kertoikin niin ajatus pakon eessä mylläämisestä makkarin puolella ei just nyt kyllä kiinnosta tipan vertaa. Kai se on niin, että mitä enemmän suunnitellaan, sitä enemmän homma maistuu puulta.
Viimenen viikko kotiäitinä on jo käynnistynyt ja arvatkaas kuinka paljon hirvittää palata töihin puolentoista vuoden tauon jälkeen? PALJON!

Projektipäivitys: greipimehua on kiskottu joka yö, lenkillä on tullut käytyä lähes päivittäin, eilen tosin oli pikkusällillä 1-vuotisneuvola, joten lenkkeily jäi väliin. Paino on pudonnut kolme kiloa lähtöpainosta. Herkuista en minäkään ole pystynyt luopumaan kokonaan, mutta kahvi ja alkoholi on poissa. Ja menkatkin mentiin ilman särkylääkkeitä, mikä varmaan osittain selittää hiukan kurjaa fiilistä tuossa edellisessä postauksessa. Kohta alkaa armoton oviksen metsästys tikuilla ja kaikilla muilla mahdollisilla keinoilla ja samoin se peittojen myllääminen jtp, jos sen vaikka varuulta alottais vähän aikaisemmin ;)

Anteeksi törkeä oma napailu!

yk7, kp7 /30-35

Mites Mutrun on käynyt? Oletko tehnyt testiä?

Omppuf: Minä ainakin lupaan olla valittamatta raskaudesta, jos kaikki vain sujuu kuten kuuluukin. Äläkä jätä meitä ja siirry kokonaan päiväkirjan pariin, mielellään me sun marinoita kuunnellaan. :) Siksihän me täällä ollaan, tukeaksemme ja tsempataksemme toisiamme. :)

Sadepilvi: Täällä on semmoinen suklaa- ja herkkuaddikti, että hankala minunkin olisi jättää herkut kokonaan pois. Ja oikeastaan, jos alan rajoittaa itseäni, niin entistä suuremmaksi kiusaus käy. Kun oon sillä asenteella, että syön jos haluan, niin en ajattele niitä herkkuja niin paljon ja samalla himoitsen niitä vähemmän sekä syön sitten myös vähemmän. Ja näiden menkkojen aikaan katson ansaitsevani kaikki nämä herkut. Olen kuitenkin tehnyt lupauksen, että kun plussan saan testiin, loppuu herkkujen ahmiminen. Siinä plussassa on tarpeeksi herkkua mulle. :)

Pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille. Toivottavasti olen myös hoksannut kaikki toivottaa tervetulleiksi. :)

Täällä on yksi jakomielitautinen, joka kamppailee, pitäisikö pysyä täältä hetki pois, kun kuume nousee aivan hillittömäksi ja sitten iskee masis, kun ei olekaan masuasukkia kyydissä. Nämä alkupäivät on niin karseat, kun pitää vaan tylsästi odotella. Loppuisi nyt vuoto, niin pääsisi edes harjoittelemaan... Nyt siis menossa kp. 5/31.

Tervehdys taas siskot! Ja uusille tervetuloa!

Onnea plussanneille! Ihanaa että edes joku plussaa! Minä en oo vielä ainakaan tuntenut minkäänlaista kateutta plussaneita kohtaan mutta uskon kyllä että kaikenlaisia tunteita tulee olemaan kun aika juoksee...

Moni on ruennut elämään terveempää elämää, hienoa! Täällä kanssa yksi herkkuholisti. Mulla oli viime vuonna elämäntaparemontti, mikä onnistui oikein hyvin. Pudotin 8-9 kg painoa ja juoksin syksyllä puolimaratonin Ja häät oli marraskuussa eli myös ne motivoi, mutta nyt on taas herkuttelu jääny totaalisesti päälle joulun jälkeen ja paino meinaa taas rueta hiipimään. Eli nyt sitten taas pientä kurinpalautusta! Mullakaan tuo totaalikieltäytyminen ei toimi vaan aiheuttaa täysahmimisen joten maltti on valttia!

Mielet on myllertäneet aika monella. On se kyllä aika vuoristorataa. Mulla alkaa nyt jo pikkuhiljaa taas depis helpottaa ja suuntana taas ovis... Nyt ois sitten tärkeä yritys kun viimeinen mahdollisuus tärpätä jotta uuden tulokkaan la olis ennen vanhemman 3-vuotispäivää. Ollaan vähän mietitty että pidetään varmaan taukoa yrittämisessä jos ei nyt onnaa kun on varmaan pakko mennä töihin tässä välissä. No mutta eipä sitä vielä surra vaan kaikki peliin nyt

Mulla pitäisi seuraavat menkat alkaa 14.3. Ollaan miehen kanssa lähdössä 15.3 Roomaan häämatkalle, joten siitä voi tulla ilon tai haavojennuolenta matka...;) Jännittää vähän tytön jättäminen hoitoon kun ei olla koskaan oltu vielä erossa yli vuorokautta. Mutta tekee kyllä varmaan hyvää kaikille...

Aurinkoista mieltä kaikille ja mukavaa viikonloppua!

SaPaRo kp 10/28, yk 4

Siirryn taustailemaan. Seuraan teidän turinoita, mutta tuskin jaksan kommentoida. Toinen PAS, nega. Alkioita pakkasessa nolla. Hoidot jatkuu, jos jatkuu, ensi syksynä.

Aurinkoa ja paljon plussia teidän kevääseen :)

Voi mymme! :'( Paljon halauksia ja lohduttavia sanoja sinne!
Pahoittelut myös muille negan saaneille ja tervetuloa uusille.

Tais kuulkaa se itkupotkuraivari olla joku hormoonimyrsky, koska viimeinkin oli meidän vuoro ja tää plussas tänään!! emoticon Eli en tiä oliko sen vehnänalkioöljyn taikaa vai mitä, mutta yk 7 oli meidän tärppikierto!! Aivan normi menkkaoireet oli, ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Vattaa juilii vieläkin ja selkää vähän, toivottavasti kaikki menee hyvin! :) Tää plussa tuli kyllä niin puskista.. Viäki ihan pihalla!! :)

Ainut mitä nyt vähän murehdin on, että kun meillä on nyt kylpyläviikonloppu edessä ja koska oli selvät menkkaoireet ja pari päivää sitten nega ja hieman tuhruttelu vuotoakin tuli niin päätin sitten "siirtää menkkoja" e-pillereillä ettei menkat osu just ku pitäs uimaan mennä.. Eli parina päivänä oon pillerin nyt ottanu, eli eihän siitä ny sitte oo vain tullu mitää sikiölle?? Ku kyllähän jotkut tulee raskaaksi pillereidenki aikana ja syö laatan loppuun tietämättä raskaudesta.. Ja netistä jo yritin etsiä ja ei vissiin pitäisi vaikuttaa.. APUA! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin kuitenki.. Olipas sekavasti selitetty..
 Vauva.. <3 <3 :)

Oi Mutru., ihana uutinen! Meneekö la marraskuulle? Ei niistä parista pilleristä varmaan vielä ole haittaa aiheutunut, kun on kyse kuitenkin tosi aikaisista viikoista.

Tää kärvistelee, kun ei saa syödä mitään herkkuja Tänään aamullakin jääkaapissa majaileva Aura-juusto kutsui houkuttelevasti, mutta kun sitä ei saa syödä kuumentamatta niin sinne jäi. On tää kuitenkin sen arvoista

Takaisin