Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi loro, vanilj ja hattarainen! Jospa testit näyttäisi parin päivän päästä kahta viivaa, täällä pidetään peukut pystyssä!

Sukeylle myös aamuksi plussaonnea!

Pahoittelut omppuf tädin saapumisesta.. Tarpeeksi suklaata napaan ja sen jälkeen uuteen nousuun, eikö juu? :)

Perjantaina tosiaan oli ne ystävän vauvakutsut ja piti ihan hillitä itteeni, etten olis ollu koko iltaa taputtelemassa toisen mahaa :D. Perjantaina oli myös ihan hillittömät alavatsakivut, varsinkin sillä puolen mistä munis oli irronnut. Meni onneksi ohi, mut sen jälkeen nippaillut mahaa ja jonkinmoista paineen tunnetta havaittavissa. En kuitenkaan hurrailisi vielä sillä samankaltaisia oireita on ollut myös ennen menkkoja. Nyt siis kp 27-28/~35. Enkä usko, että vielä tässä vaiheessa edes oireita olisi.

Ihan mielenkiinnosta kyselisin kiinnittymisvuodoista lähinnä niiltä, joilla on ollut enemmän raskauksia kuin yksi. Onko teillä esiintynyt kiinnittymisvuotoa myös kesken menneessä raskaudessa tai vain toisessa tai ei kummassakaan? (Oliko vähän sekavasti kysytty..?) Kun itsellä ensimmäisessä raskaudessa (tuulimuna) en havainnut vuotoa, mutta esikoiselta ihan selvästi. Tässäkään kierrossa en ole huomannut vuotoa, joten senkään puolesta en ole hirveän positiivisin mielin.

Sori pitkästä vuodatuksesta! :)

p.s. Mies yllätti sanomalla tänään, ettei häntä haittaisi yhtään jos olisin nyt raskaana. Tämä siis yllätyksenä siksi, että hän halusi aloittaa vakavan yrityksen vasta muutaman kk:den päästä :).

Jestas sentään miten aika menee nopeasti. Loro:Tarkoitin tietenkin saaneeni niihin mammaksi testeihin viivanpaikan toissa juhannuksena kun poika ilmiantoi itsensä.

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja joille "täti" on tullut vierailulle. Muille negan testanneille, peukut pystyyn ja uutta testiä peliin.

Kiraffe: Mukava kun roikut matkassa mukana, mutta laita nyt ainakin toinen kinttu jo sinne odottajien puolelle. Muista, että sressi ei oo hyvästä. Nauti olostasi, sikäli kun se on mahdollista. :)

Omaa: Greippimehut on ostettu ja henkisesti valmistaudun niitä hörppimään. Saattaa kuulostaa oudolta, että teen siitä näin ison asian. Syy siihen on se, että mulla on sairaus, jonka lääkityksen vuoksi en saisi greippimehua kitata n.4h lääkkeiden ottamisen molemmin puolin, joten ajattelin kiertää pulman ja nousen joka yö kello 2 kulauttamaan tujauksen. :)
Ihan hullua, myönnetään, mutta nyt ollaan tosissaan projektivaihteella.

Luin juuri artikkelin, jossa käsiteltiin sitä miten paljon vaikeampaa on tulla uudestaan raskaaksi sektion jälkeen ja keturalleen menneen sektion jälkeen se on varmaan vielä vaikeampaa. Rupesi ihan tosissaan huolestuttamaan ja jollei tästä kierrosta tärppää, suunta on sinne gynelle...itku silmässä tosin. :(

yk7, kp 2/30-35

Vatuvatu, sulla kyllä on viitsimistä ja motivaatiota vauvaprojektia kohtaan. Mua ei ikipäivänä saisi kahdelta yöllä nousemaan ja tekemään yhtään mitään

ON: tää taisi plussata tänään :-O testiviiva oli aika paljon hailakampi kuin kontrolliviiva, mutta kyllä me miehen kanssa kummatkin nähtiin se. Pakko tehdä uus testi muutaman päivän päästä, ja katsoa, et vahvistuuko viiva.

Oon ihan puulla päähän lyöty, olin ihan varma, et negatiivista näyttää. Katsoin sitä testiä muutaman sekunnin ennen kuin lähdin pesemään käsiä, ja totesin miehelle, että ei meille taida tulla vauvaa lokakuussa. Sit tulin takaisin vessasta, ja mies tiiraili testiä ja sanoi, et kyllä hän siinä näkee kaks viivaa

Vielä ei kyllä uskalla juhlia, odotan pari päivää ja katson uudelleen.

Sukey, yk 2 kp 29/25-33

Onneksi olkoon Sukey!
Kuten aiemmin on puhuttu, virheellistä positiivista ei raskautestissä voi saada, joten tarrasukat lähtee täältä sinnepäin. :)

Oih ihanilla uutisilla alkoikin aamu, ONNEA Sukey!! <3
Tulee vaan ikävä sun juttuja kun sitten siirryt odottajiin :) Kyllähän sinä tarpeeksi kauan täällä palstailitkin!! Pienelle paljon tarrasukkia mukaan :)

Oih, ihanaa ja onnea Sukey. Ehkä semmoinen oireettomuus on sitten hyvästä. :)

Vatuvatu: Minä mietinkin, että tarkoititkohan sitä testiä, kun olet ollut raskaana. :D Niinpä niin, aika menee tuhottoman nopeasti. Ja oot kyllä positiivisella tavalla hullu (tarkoitan siis vain ja ainoastaan hyvällä :) ) kun jaksat kesken yön heräillä, ihailtavaa paneutumista. :) Itsestä tuntuu niin kamalan raskaalta jo se yksikin herääminen yön aikana, jos lapsi herää ja sitä pitää rauhoitella. Ihme hommaa, että sellaista vauva-aikana jaksaakin huomattavasti enemmän.

Pakko kertoa, kun oli puhetta niistä taaperoiden touhuista. Meillä on alkanut tulla muurahaisia sisälle ja minä tietysti "hyvänä äitinä" olen opettanut hienon tavan suhtautua pikkuöttiäisiin. Niiin, minähän tallon ne kuoliaaksi, kai jossain vaiheessa olen sanonut "hyi" ja käynyt ne muurahaiset nakkaamassa vessanpönttöön. No, lapsipa on ottanut äidistä mallia. Huvittavan näköinen, kun toinen yrittää talloa niitä, hokee "hyi, hyi, hyi" ja sitten ottaa pinsettiotteella ja vie vessanpönttöön edelleen sitä hyitä hokien. :D Äidin pieni apulainen. <3

Tämmöstä täällä, tänään pitäis kolmen viimesimmän kierron perusteella menkat alkaa... Eli kp. 31/28-32.

hei vaan kaikille, mahtuiskohan tänne vielä yksi vauvakuumeilija? :)

näin aluksi, onnea hirmuisesti kaikille plussanneille ja muille ketkä ette oo vielä plussanneet: toooosi paljon plussaonnea! <3

minä siis 21v ja mies 23, meillä on kohta 1v täyttävä pikku tyttönen, ja nyt ois pikkukakkonen haaveissa. tää on kolmas kierto, mistä ollaan yritetty että tärppäis. tänään kp 33/32 mutta ei oikeestaan mitään oireita raskaudesta, eikä sitten kyllä vielä menkoistakaan. rasittavaa. viime viikolla ja tässä viime päivinä alamasua on kyllä vihlonut/nipistellyt, niinkun menkat alkais, mut eipä oo vielä kuulunut. kp 28 tein testinkin, mutta tulkitsin sen ihan negaksi. (EHKÄ pieni viivanpaikka oli havaittavissa, mut en sit kyllä kattonu aikaa miten pitkään sitä tuli tuijoteltuu, joten voi olla joku näköharhakin...) varmaan niin kovan haaveilun takia menkatkin siirtyy... tosin tänään alkoi aamulla yhtä äkkiä oksettamaan, ja siitä sit tajusin et on vissiinkin nälkä. jugurttia tuli vähän syötyy niin hetken päästä helpotti. yleensä mulla ei ole aamuisin nälkä ollenkaan, juon vaan kupin kahvia.

masussa on vaan ihan älyttömästi perhosia, enkä uskalla tehdä testiä. korkeintaan viikonloppuna, jos menkat pysyy sinne asti poissa.

FrozenAngel91, kp 33/32  yk 3

Oi Sukey tosi paljon onnea plussasta!!! :) Hieno homma!!

Tästä tuleekin nyt ehkä vähän tällanen masis viesti muuten, koin tänään ensimmäisen romahdukseni, enkä varmaan viimeistä. Viime raskaudessa (joka siis meni kesken) se eka romahdus tuli jo aikasemmin... En tiedä mikä mua vaivaa, poikaa päiväunille nukuttaessa vaan aloin itkemään ihan hysteerisenä, kun mietin että kohta meillä on toinen vauva.. Jotenkin tuli vaan sellanen olo, että nyt mä menetän tän ensimmäisen lapsen.. vaikka eihän se niin oo, mut jotenkin kaikki ajatukset saa sen vaan tuntumaan siltä, että samantien kun toinen vauva syntyy, nii menetän esikoisen.. Oon ihan hölmö, eikä tästä itkusta näytä tulevan loppua. Oon varma että kaikki kääntyy hyväks, ja meidän poika varmasti tykkää siitä että saa sisaruksen, mut se ajatus siitä, että meidän esikoinen ajattelis ettei me rakasteta sitä koska halutaan toinen lapsi ei vaan jätä mua rauhaan. Mies vakuuttelee kovasti että ei se poika niin ajattele, eikä varmaan ajattelekkaan, mut mun ajatukset vaan rullaa... 

No mutta eiköhän tää tästä vielä iloks muutu. Kai raskausaikana on ihan normaalia ajatella läpi vaikka minkänäköisiä ajatuksia, mutta olis kiva jos nää miun ajatukset jättäs tulematta. :) Taidan vaan muutenkin olla nyt aika herkillä, joten eiköhän se tästä :)

Kp. 1/31 ja buranaa naamaan. Jos jotain hyvää, niin ainakin kierrot näyttävät tasoittuneen. Eipä tarvi sitten tehdä niitä testejä aiemmin, enkä usko mihinkään oireisiin kuin vasta siihen kahteen kunnolliseen viivaan testissä. Nyt pitää kyllä hetki pyöriä itsesäälissä, mutta kyllä täältä noustaan.

Sukey, uskomatonta, tää joukko"painostus" siis tepsi ja sait kuin satkin sen parhaan mahdollisen tuloksen! Onnittelut teidän perheelle!

Lorolle osaanotot ikävästä tädistä! Pöh ja pah, mä niin toivoin että me kumpikin vielä plussattas tehdystä negasta huolimatta.

kiraffelle myös halaus ikävien ajatusten takia. Varmasti tilanne herättää tunteita ja ajatuksia, onneksi on vielä hyvästi aikaa työstää niitä. Ihanaa että sulla on mies tukena <3!

FrozenAngel91:lle tervetuloa, hyvin mahtuu mukaan! Jospa sun vierailu oiskin tosi lyhyt tällä puolella.

Vatuvatu, ootko ajatellut mitä tuo yllä greippimehun juominen tarkottaa hampaille? Varmaan kannattaa vähintäänkin sitten suu huuhdella vedellä/maidolla tai heittää juustopala suuhun, jotta happohyökkäys katkeais. Vaikka tuskimpa hampaat siitä särkyy jos pari viikkoa lipittää mehua öisin, juovathan monet limukkaakin ihan taukoamatta (en tosin tiiä niitten ihmisten hampaiden kunnosta). Mutta siis hirveesti tsemppiä!!! Eikö se oo niin, että tuota "pitäs" juoda menkoista ovikseen asti ja sen jälkeen siirtyä siihen punkkuun :)? Taidan itekkin tuota mehua kokeilla jossain vaiheessa. Mulla on vähän sama ongelma lääkkeiden kanssa, mutta laskeskelin, että voisin juua mehun klo. 22 illalla ja sitten pitää odottaa vähintään sen puolituntia ennen hampaitten pesua.

Omaa napaa: täälläkin odotellaan seuraavaa kiertoa alkavaksi. Toki mukavampi ois, kun eivät alkais, mutta eipä hirveesti oo toivoa sen suhteen. Nega tehtynä lauantaina ja ihan menkkaolot alavatsassa. Alkaisivat nyt ees!

Hattarainen kp. 29/27-33

Kiitos kaikille onnitteluista

Eron kyllä huomaa, esikoista odottaessa oli alusta asti ihan varma, että kaikki menee hyvin. Nyt välillä miettii, että voihan tämäkin mennä kesken kuten edellinen. Jos niin on käydäkseen, niin toivottavasti menisi vähän helpommin kuin viime kerralla *koputtaa puuta, että kaikki menisi hyvin* Siks en oo ihan varma, et uskallanko viel ilmoittautua tuonne lokakuisiin.. La on arvioidun oviksen mukaan 30.10.

Omppuf, kyllä mun on pakko vielä käydä täällä katselemassa ja lueskelemassa teidän kuulumisianne. Ootte te sen verran ihania!

lorolle pahoittelut tädistä! Toivottavasti ensi kierrossa tärppää!

Muoks. kiraffe, mulla oli esikkoa odottaessa ihan samanlaista.. Muistan, kun miehelle ulisin, etten mä kuitenkaan oo raskaana ja että vauva on varmasti kuollut eikä mistään tule mitään. Mies vaan totesi mulle, että kyllä ton ulinan perusteella voi sanoa, et oot vahvasti raskaana emoticon

Heippa kaikille! tulin tuolta -äidiksi ensi kertaa- ryhmästä pyörähtään täällä kun aattelin et täällä ois konkareita ketkä osais vastata mieltä askarruttavaan kysymykseen:
Millasta se kiinnittymisvuoto on? milloin yleensä tulee? erooko jotenkin esim.valkovuodosta...
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Sukey Onnea paljon:)
Vatuvatu mistä oot lukenut sen, että sektion jälkeen olis vaikeempi tulla raskaaksi? Plaah, nyt alkoi ahdistaa ku itelle kans sektio tehty ja muutenki ollu vaikeuksii tulla raskaaksi ni ei nyt tartteis viel vaikeemmaks tulla://

Jotenkin alko taas ahdistaa koko vauvan haaveilu kun halusi olla nyt ja heti raskaana ja sitten taas toisaalta ei. Kuitenkin on niin ikävä pientä enkeliä <3 Ristiriitaista... sitä vaan yrittää ajatella, et kaikki tapahtuu ja tulee aikanaan.

loro: Pahoittelut tädistä!! Jaksamisia näihin kierron ensimmäisiin päiviin ja tietty siihen vitutukseen :O Ihana tuo sinun lapanen<3 :D Hyi muurahaiset on kyllä!!! Meidän entinen asunto oli varmaan rakennettu muurahaispesän päälle kun ne aina joka kevät tunki kaikista rakosista :D
FrozenAngel: Tervetuloa mukaan! Olkoon vierailusi lyhyt ja antoisa x)
Vatuvatu: Ihanaa että oot noin positiivisella mielellä! Sait ihan mutkin innostumaan uudelleen :) Ei kannata kuitenkaan ihan jokaisesta artikkelista huolestua. Musta vähän tuntuu että tuo oli niitä "jos et rukoile tarpeeksi lapsesi kuolee syöpään" artikkeleja. Tiedän montakin pariskuntaa joilla ei sektion jälkeen (hyvin tai huonosti menneen) ole ollut sen kummempia ongelmia kun aiemminkaan. Toki poikkeuksiakin on, toivottavasti ette kuulu siihen kastiin kuitenkaan :).
Sukey: Tosiaan aivan ihanaa kun pääset viimein siirtymään odottajiin (sitten kun uskallat)! Meille ei tullutkaan ensi kesäksi palstailu-vuosipäivää x)
Toivotaan että hattaraisenkaan ei täällä kuumeilupuolella enää kauaa tarvitsisi olla, heinäkuusta tuntuu olevan ikuisuus jo!
kiraffe: Tosiaan täällä saa plussauksen jälkeen olla niiin pitkään kun tuntuu! Voin vaan kuvitella miten tämä alku voi pelottaa :o Toivotaan että teitä on sitten lokakuussa neljä :) Nyt rennosti kasvattelemaan sitä mahaa ;)
hattarainen: Voi kumpa se lauantain testi olisikin vaan liian aikainen testaus, ja tädin odottelu muuttuisikin joksikin ihan muuksi!! :) 
jessica3: Olen lukenut/kuullut, että olisi sellaista ruskeahkopunaista limaista. Kannattaa googletella. Monilla palstailijoilla on omakohtaista kokemusta, minulla valitettavasti ei.
Ideh01: Jaksamisia ahdistusoloon, toivotaan että et joudu enää kauaa plussaa odottelemaan. :)
Erna: Millon ajattelit testata? Kokemuksista kysyit.. mulla ei ollut esikoista minkään laista vuotoa ja suhteellisen terve lapsi syntyi. Eihän sitä kaikilla kaikissa raskauksissa välttis olekkaan. :o:)
vanilj: Joko tätsy saapui vai jatkatteko jännäilyä?
Mymme: Onko olot jatkunut? Minua jännittää teidän puolesta!! Voi kumpa<3

Minähän alan muistaa teidät ja taustat jo melko hyvin!! JES :)
Pettymys oli näemmä tällä kertaa melko lyhytaikaista, ehkä johtuen siitä että olen muuten todella tyytyväinen omaan elämääni tällä hetkellä. Ahkerasti olen kuluttanut kuntosalikorttiani 4-5 kertaa viikossa ja ulkona on iiiihana ilma <3 Harvinaisen maailmaarakastavaa tekstiä näemmä pukkaa.. 
Vaikkakin täällä "vaippa" persiissä istuskelen.. En millään malttais odottaa sitä polikaikaa johon on vielä valovuosi (lue reilu kuukausi). Sais vähän lisää toivoa näihin kiertoihin, joita on luultavasti tiedossa vielä monenmonta jos samalla kaavalla tehdään kun esikkoa. Tilasin tänään hetken mielijohteesta taas ovistestejä! Saahan sitä haaveilla oviksen bongaamisesta saahan?? :) Hyvin mielin siis vastaanotan tulevan yrityksen vuosipäivän, ja ehkä antijuhlistan sitä yhdellä somersbyllä :D

kp2

kiraffe: Tuosta se vuoristorata vasta alkaa. :D
hattarainen: Ihana kun pidät huolta mun hampaiden terveydestä. :D Onhan se totta, että ei se happaman mehun hörppiminen yöllä hyvää hampaille tee ja ois hyvä olla hampaat kunnossa jos/kun tulee se plussa tikkuun. Oon kuitenkin jo kuitannut tänkin ongelman ja hörppyjen jälkeen käydään huuhtaisemassa suu ksylitol-suuvedellä, niin johan loppuu happohyökkäykset.
Punkkuun mä en kyllä aio koskea pitkällä tikullakaan.

ideh01: Kaverilta sain vinkkinä (tosi kannustava vinkkaus) olikohan se joku skottilainen tutkimus, jossa todettiin, että sektio voi vaikeuttaa uudelleen raskautumista. En nyt muista niitä lukuja, kun päähän jäi vaan se, että se vaikeuttaa. Mä luulen, että googlettamalla sen saattaa löytää. Tosin kyllä mä silloin esikoisen kanssa naikkarilta kotiin lähdettäessä sain kuulla lääkäriltä vähän samansuuntaista kommenttia ja myöskin sen, että on suuremmat mahdollisuudet kaikenmaailman komplikaatioille.
Maltoitko sä muuten odottaa sen suositellun vuoden verran, ennen kuin aloititte yrittämään toista? Mun täytyy myöntää, että minä en malttanut.

ON: Tietääkö kukaan onko raskauskeijun ovistestit samoja kuin mammaksi -testit eli siis Davideja. Tilasin nääs tälläkertaa sieltä, sillä hinnat on jonkin verran edullisemman ja tuli mitta täyteen viimekierrossa niitä Davidin testejä kun ei niistä pirulaisista mitään selkoa saa.
Varmuuden varalta ostin oikeen "perhepakkauksen", jos vaikka se toimis niin, että jäisivät tarpeettomiksi. Pikkasen taikauskoakin tarvitaan tässä hommassa. :D

Kohta olis töihinpaluukin edessä, viimeksi ehdin olla töissä 5 päivää ja sitten napsahti ja nyt osuis tärppipäivät taas siihen kun oon ollut 5 päivää töissä, saas nähdä kuinka käy.
Ajaisin varmaan esimiehen hulluksi jos niin kävisi.

yk7, kp3/30-35

Mahtavia uutisia - Onnea Sukey! Mitäs mä sanoin, hinaan sut perässäni lokakuisiin!Monta päivää sulla on menkat myöhässä? Tee uusia testejä niin muutaman päivän sisällä on se toinenkin viiva jo paljon vahvempi.

Tulehan sinäkin Kiraffe nyt pika pikaa tuonne lokakuisten puolelle. Siellä on yksi rinnakkaissivusto jo perustettu vartavasten meille lokakuisille uudelleen odottajille, tuetaan toisiamme! Vuodatamme siellä kaikki uudelleenodottajat sisäisiä tuntojamme. Valtavan rohkaisevaa lukea kun ei ole yksin näiden ajatusten kanssa.

Loro, Vanilj ja Hattarainen, joku teistäkin plussaa vielä Lokakuun kunniaksi! Tai jos ei lokakuun niin marraskuun ainakin!

Vatuvatu, häntä pystyyn! Kyllä sä sen toisen vauvan saat!! Mä tsempitän täällä sun puolesta ja kohta plussaat.

Muistakaa, myönteisyydessä ja positiivisuudessa on voimaa. Me suomalaiset vaan ollaan niin synkkämielistä porukkaa että ei millään meinata uskoa että jotain ihanaa meille voisi koskaan tapahtua. Että se todella tulisi omalle kohdalle.

Joka onnen löytää, se onnen jakakoon! Tulkaahan nyt kipikapi piiloistanne ja koloistanne tuonne onnellisten odottajien puolelle!

Oikein mukavaa ja ihanaa aurinkoista talvipäivää kaikille!

terveisin Barbamama&Pörrö

Onnea sukey plussasta! Tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut tädin tavanneille!

Oma napa: Tänään käyty terveydenhoitajalla ja jään odottelemaan kierron käynnistymistä, jos ei ole kesään mennessä menkat alkaneet, niin sitten hormoneilla yritetään käynnistellä. Eli jäänpä odottelemaan että käynnistyykö kierto itsestään vai ei. Eli odottavan aika on pitkä ja voi olla että palstailukin hiljenee mun osalta ainakin vähäksi aikaa....

Tsemppiä kaikille yritykseen!!!
Plussapuhureita kaikille!!!

omppuf kiitti, se ahdistus aina välillä lievittää ja mukavaa lukea noin pirteää tekstiä:) Itekin tekis mieli salille, mut jäsenyys on pistetty tauolle hetkeks. Nyt oon vaan pyrkinyt ulkoilemaan ja hölkkäilystäkin olen innostunut kun on kunto päässyt kasvamaan:)
vatuvatu okei. Hah, en kyllä ole odottanut vuotta...hävettää myöntää oikeestaan:) ja mulle se leikannut lekuri muistaakseni sanoi, ettei tartte vuotta odottaa. En kyllä millään kuitenkaan muista minkälaista aikaa hän suositteli väliin.

mielettömästi onnea Sukey plussasta emoticon
FrozenAngel91: tervetuloa joukkohon, toivottavasti se plussa sieltä tulee :) Ootko aatellut uutta testiä tekevän? :) ihana äidin pikku apulainen sinulla siellä <3
loro: pahoittelut tädin ilmestymisestä, muttaa onneksi kierto alkaa tasoittua.
kiraffe: halaus sinne! sulla on hieno mies tukena, anna itselles aikaa miettiä asioita.
hattarainen: jaksamista odotteluun.. se plussahan ois mieluisin vaihtoehto, mutta kyllä ne menkatkin ois kivat siinä mielessä ettei kierto venyisi.
Ideh01: Jaksamista, toivottavasti saisit plussan pikapuoliin :)
omppuf: Ihanan positiivinen fiilis sulla siellä :) Tietenkin sitä saa aina haaveilla ja toivoa.
Vielä ei tätiä oo näkynyt. aattelin että torstaina voisi testata, jos silloin ei vielä tätiä näy.
Vatuvatu: mulla on hyvin sama ajatus että jos tilais noita ovistestejä reilusti enempi jos sit paremmin tulis ettei niitä tarttis enää käyttää :D
huli: toivottavasti siellä kierto alkais itsellään. Jaksamista odotteluun!

ON: ihan semmonen olo että en mä raskaana oo muttei myöskään semmonen olo että menkat alkais.. en tiä... toivoo muttei uskalla toivoa :) 

Hei ja kiitos jälleen kaikille tsempeistä ja ihanan kannustavista viesteistä. Nyt on olo jo parempi kun pakotin itseni ajattelemaan asioita positiivisesti. Miehenikin on usein sanonut että mulla on vähän paha tapa aina ajatella sitä kaikkein kauheinta.. ja tiedän sen kyllä itsekkin. Mutta kuitenkin toisaalta kaikkien näiden ajatusten alla tiedän että kaikki järjestyy hyvin ja että varmasti meistä tulee hyvä ja onnellinen perhe. <3 :)

kai mä sitten varovasti pistän toista jalkaa tonne odottajien puolelle, vaikka hieman pelottaakin... Mutta kai se on vaan pakko nyt tsempata :) 

jessica3: kyselit tuosta kiinnittymisvuodosta. Itsellä ei kauheasti kokemusta ole, sillä esikoisen enkä tämän raskauden aikana huomannut mitään kiinnittymisvuotoja, enkä kipuja. Mutta edellisessä raskaudessa,(joka kylläkin meni kesken) huomasin n. viikon ovulaation jälkeen yhtenä päivänä kirkasta, hieman limamaista vuotoa paljon, ja samalla tuntui alamahassa nipistelyjä. Mut se lima oli kuitenki erilaista kun ovulaatiolima :) Joten arvelin sillon että se saatto olla jotain kiinnittymisvuotoa, mutta ihan 100% varma en ole :)

Takaisin