Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tänne jo aijemmin olin kierjoittelemassa, mutta kun pitkä kirjoitus haihtui bittiavaruuteen niin hermot meni :). Jospa nyt paremmalla tuurilla!

Mutrulle pahoittelut tätylin takia!

Nyt Mymmelle ja Heiskulle plussat kehiin! Toivottavasti Mymme ois lukenut kehoaan tällä kertaa väärin ;)!

Täällä odotellaan että vuoto loppuis ja pääsis taas "harjoittelemaan". Tässä sattui niin hassusti, että miehelle siunaantui lomaakin, joten nyt sit on aikaakin. Jospa mulla ois toinen lyhyt kierto, niin ovis ois tässä loman aikana!

Omppuf:lle myös pahoittelut ikävästä tilanteesta! Toivottavasti sali auttoi.

Voi höh höh, Mutru ja omppuf. :(

omppuf:
Kyllä se iltakuvostus vaihtui aamukuvotukseen. Alku siis oli tuota iltakuvotusta ja sitten pahoinvointi ilman oksennusta aamuisin. Minäkin sitä ihmettelin, kun aamuisin oli alkuun ihan hyvä olo, mutta illalla kuvotti ja oksetti. Melkein mieluummin olisin pitänyt sen iltakuvotuksen aamun sijaan, sillä mun piti ottaa aina yöpöydälle jotain pientä syötävää aamuksi. En uskaltanu nousta ylös ennen kuin olin jotain syönyt, muuten olisin saanut olla halailemassa vessanpönttöä. Siltikin sai mennä sängystä samantien syömään. Huh, nyt naurattaa, kun muistelee noita kuvioita. Silloin se tuntui vaan tuskalliselta. :D

Laitellaanko taas niitä kiertopäiviä loppuun, niin pysyy paremmin kärryillä, kuka on missäkin vaiheessa menossa? Tosin taidetaan kaikki olla kierron alussa... Täällä 7/28-32.

Ei olla kaikki kierron alussa! :D Ja nyt kun tuon sanoin, saan kuitenkin ei-toivotun vieraan.
Kp 24/26

Omppuf:lle lämmin halaus!

Ja niinhän siinä kävi, että oikein tunsin kroppani. Tuhrua tulee, eli vuoto alkaa sunnuntaina/maanantaina :(
Saisikohan tähän kiertoon jo seuraavan siirron. Meillä on enää kaksi pakkasukkoa. Vähiin käy ennen kuin loppuu.

hattarainen: Paljon tärppionnea harjoitteluun!
loro: Uskon että aamupahoinvointi on inhaa :D Mulla ei asiasta onneks kokemusta. Iltapahoinvointikin siitä huono, ettei pysty menemään nukkumaan kun on niin paha olo :)
Mymme: Voi ei :(. Marraskuisiin taidetaan nyt kaikki tähdätä

Onpa ollu negatiivinen tammikuu. En olis joulukuussa uskonu, ettei tipu yhtään plussaa tammikuun aikana :o (muistelen siis että edelliset oli vielä joulukuun puolella)
Menin sitten eilen katsomaan "dokumentin" siitä kuinka jotkut ihmiset joilla on perheessä monta poikaa haluaa tyttövauvaa. Kävivät siinä hoidoissa jotkut joissa vain tyttöalkiot siirrettiin. Siinä oli myös rouva joka oli ihan masentunut kun kuuli odottavansa viidettä poikaa (sillä oli kaikki alle kouluikäsiä). Itkin melkein puolet ohjelman ajasta.. en säälistä vaan suurimmaks osaks suuttumuksesta. Jotkun kun olisi tyytyväisiä ihan vaan lapseen sukupuoleen katsomatta jos semmonen siunaantuisi.

En siis suosittele sitä dokumenttia kellekkään ellei halua pahaa mieltä :D Hirvee vuodatus
kp2

Voi mymme! :( Marraskuisiin sinäkin sitten <3
Tammikuussako ei ollu yhtäkään plussaa.. No tämä palsta valloittaa sitten marraskuiset! :)
omppuf, mä oon myös nähny vähän aikaa sitten tuon saman dokumentin ja voi että ku kiukutti! Ne naiset oli aiva masennuksen partaalla, ku vauva olikin "väärää" sukupuolta. Ite ku olis niiiiiin kiitollinen ihan kummasta vaan! <3

yk 7 kp3

Täällä ei tätiä vieläkään näy ja maanantaina testaan jos täti ei ennen sitä pyyhälle paikalle! Eli voipi olla että minä saatan tammikuussa vielä plussata mikäli on niin ihanasti käyny että tärppi on tullu. =)

Oireita ovat tällä hetkellä väsymys, aina välillä menkkamaisia kipuja jotka ovat vaan ihan hetkellisiä ja tulevat silloin jos nousee  liian nopeeta pystyyn tai lähtee vauhdilla liikkeelle  myös tanssi reeneissä näin kävi ja tänään on useaampaan otteeseen vihlonut häpyluuta ja en tiedä kuvittelenko että käyn hieman useemmin pissalla kun normisti ja että tänään ois ollu hieman etovaa oloo heti kun nälkä päässy tulemaan. Näitä oireita minulla oli myös esikoisen odotuksessa. Mutta jotenki ei siltikää ole tunne että ois raskaana vaa enempi ajattelen että kyl se täti tulee vielä sieltä että kierto on vaan pitkittyny vielä enempi. Ja siksi pelkään vähän testaamista kun pelkään että joutuu pettyyn vaikka oireet viittaisivat tärppiin kun ovat samat kun esikostaki!

Hei vaan hei pitkästä aikaa.

Voi Mymme, pahoittelut tädistä!

Heiskulla on jännät ajat, tule tännekin kertomaan testin tulos

ON: täti keräsi viimeisetkin tavaransa ja lähti tämän kierron osalta, päästään siis jatkamaan harjoituksia. Toivottavasti bongaan limat tässäkin kierrossa, kierron pituus kun tuntuu olevan hakusessa, niin ei laskureista ole mitään iloa..

Yk 2, kp 9/25-33

Pahoittelut Mymmelle.

Voi blääh, tämä alkukierto (kp. 10/28-32) on sitten tylsä. Pelkkää odottelua. Loppukierto on sentään jännitystä ja odottelua. Kyllä saisi joku plussata, että saisi tänne vähän säpinää. :)

Mymmelle pahoittelut tädin vierailusta!

Omppuf: olen joskus katsonut samaisen dokumentin. Kyllä mä luulen osittain ymmärtäväni, että jos mulla olisi viisi poikaa niin varmaan aika kipeästi sitä tyttöä haluaisin. Tai toisin päin. Mutta olihan tuo taas niin äärilaitaa kun olla voi. Mulla säälitti ne lapsiparat, mitenköhän jatkui sen syntyvän poikavauvan tarina, kun ei ollutkaan se toivottu tyttö...

Nyt Heisku plussat kehiin!!!!! Me kaikki tarvittaisiin sitä ;). Joko oot tänään testaillut?

Täällä kans elellään tylsää alkukiertoa, kp. 9/27-31. Mullakkin lähtenyt tää kierto heittelehtimään kummallisesti. Vielä ei oo täti lopullista hyvästiä heittänyt vaan ikävästi venyttää vierailuaan. Jospa huomenna!

No, mitäs se Heisku sai testiin??

Voi Mymme, eikö sitten vieläkään :( :( :(  Jos täti oikeasti tuli, niin nyt vaan suklaata, halaus rakkaille ja onhan teillä vielä pari mahdollisuutta. Viimeiseen asti kannattaa katsoa.

mutru: Oon kyllä ihan samaa mieltä! Kumpivaan tännejanyt :D
Heisku: Miten kävi?????
Sukey: Onnea tähän kiertoon, kauan kait sitä jo ooteltiinkin! :) Juu samaa mieltä ei kiertolaskureita! Laita tollanen samanlainen kun mulla (tai sitten älä se voi olla aika masentavaa puuhaa) :):o
loro: Kuulostitpa alakuloiselle :S Mutta toisaalta eihän sitä puuhapäiviin sulla enää kauaa.
hattarainen: Niin! Ne oli kyllä, toivottavasti kuitenkin se nainen tajusi mitä sillä on elämässään ja lakkas purkamasta omaa pahaa oloaan lapsiinsa. :o Sullapa venyy tätsyn vierailu pitkäksi :o Nyt ajetaan se sieltä tuonne pakkaseen!
Mymme: Miten kävi alkoiko vuoto?

Omppuf kp 4 yk 10

Heippa kaikille!

Eilen en kerenny testaan kun oli niin kiirus päivä,
 MUTTA äsken tein testin ja positiivista se näytti Nyt vaan sitten tietenkin toivotaan että kaikki menee hyvin! Mun pitää tänään varata aika esikoiselle 1,5 vuotis neuvolaan ja ajattelin samalla kysyä että pääsenkö neuvolan kautta varhais ultraan kun mä en tiedä kuinka pitkällä oon ja millon LA. Veikkaan kuitenki rv 5-6 ja LA ajoittuu jonnekki syyskuun loppuun. 

Paljon plussatuulia teille kaikille myös! Käyn silti jatkossakin lukemassa teijän muiden kuulumisia. 

OOOOOOOOoooooooooooo, onneksi olkoon Heisku, mahtavaa!!! Aivan mieletöntä :), tää ei siis ookkaan täysin mahdotonta!

Saatiinhan me se tammikuun plussaajakin! Onnea Heisku!!! emoticon Toivon pilkahdus meille muille, että ehkä ensi kuussa me muutkin sitten plussataan!! :)

No voi sun herramunjee! Täällähän on hienoja uutisia! ON-NE-A Heisku!

Omppuf, Syrkey ja Mymme, pahoittelut uuteen yrityskertaan siirtymisestä. Ensi kuussa sitten me kaikki muut lähdetään Heiskun perässä - eikös juu. Tehdään koko porukka ihanan itsepäiset skorpionilapset - nimimerkillä "yksi löytyy jo".

Hattarainen, eikö ole turhauttavaa kierron heittely. Sama homma täällä. Kierto on jotain välillä 25-46. Ennen niin kellon tarkka 28 päivää on muuttunut ihan muuksi. Liekö täällä jo ikä vaikuttaa (mittarissa 37 v.).

ON, kp on jotain välillä 19-25. Jos lasketaan tuhruttelusta niin 25, jos normaalista kp1:stä niin 19 ja jos (oletetusta) oviksesta niin 11 pv oviksen jälkeen. Ota tästä sitten selvää... Hirveestihän tässä ei nyt kannata edes mitään odotella, kun on ollut "vähän motivaatiopulaa" tähän projektiin ;-)

Eiköhän me tytöt nyt ensi kuussa hypätä tuohon plussajunaan! Päästäisiin valittelemaan vaivojamme odottajien puolelle. Kumma miten sitä tässä vauvakuumeessaan on autuaallisesti unohtanut ne kolotukset ja kivut, joita raskausaikana tuli. Ja entäs synnytys sitten - nyt sitä ajattelee, että "se oli niin hieno kokemus", kun todellisissa synnytyskivuissa varmaan haluaisi perua koko jutun :-D

Mukavaa pakkasviikkoa kaikille!

-Annnie, kp siis jotain väliltä 19-25

Voi Heisku, sait kyyneleet silmiini, onnea aivan mielettömästi! <3 Ja tarrasukkia mukaan... Saimme kuin saimmekin vielä plussaajan tammikuulle, ihanaa.
Omaa: Itselläni täällä jännää (tylsän, pitkästyttävän jännittävää) aikaa, kun koitan tästä kierrosta saada ovista tikutettua. Viime kierrossa ensimmäisen kerran yritin tikuttaa, mutta en saanut ovista näkymään :( Kaikki pelot ovuloimattomuudesta yms. mielessä (vaikka eihän se vielä kerro, että ovuloi, jos saa tikutettua nousseen LH arvon). Mutta jospa edes saisi jotain toivoa, kun LH piikin saisi bongattua. Mullahan oli yllättäen lyhyt kierto viimeksi 27vrk. Ei ole ollut noin lyhyttä kiertoa vuosiin. Osaksi varmaan sen takia jäi ovis saamatta tikkuihin. Nyt sitten aloitin tikutuksen aiemmin, vaikka kierto olisikin sitten pidempi. Nyt siis menossa kp 11, eikä ainakaan vielä mitään viivantapaistakaan liuskaan tullut :/ Ylihuomenna ajattelin jälleen tikuttaa *huoh* rassaavaa...

Heihei, tosi mahtavaa! Onnea suuresti Heisku. :)

omppuf: Ei tässä yhtään tavanomaista alakuloisempia olla. :) Mitä pidemmälle kierto etenee, sitä enemmän jännitystä ja odottavaa oloa. Alkukierto vaan tahtoo olla tuommoista nyhjäämistä, mutta pianhan tässä on taas tositoimet edessä. :)

Heisku: Onnea :) Paljon ihmisliimaa!
annnie: Juu sovitaan näin! Minä oon kyllä päättäny että en valita ja nautin täysin jos semmonen mahdollisuus tulee :) Ja sen lupauksen ajattelin pitää ;D
Hiutale: Tsemppejä tikutteluun! Toivottavasti metsästyksestä ei tule kovin stressaavaa :)
loro: niinhän tuo taitaapi olla :)

Nyt tässä kuussa niitä plussia kiitos ;D!

Omanapailu: Menkat on loppu :). Jeeeeee... tänään ajattelin käydä varaamassa ajan sinne ripsien pidennykseen :P Siis jos auto suostuu käynnistymään..?

Takaisin