Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitokset tsempeistä =) mä kyllä varmasti infoan huomenna jos on jotain kerrottavaa =)

haikarainen, mä juuri meinasin vajota epätoivoon ekassa kierrossa kun tikutin, kun yli viikon odottelin ovista ja aattelin ettei sitä tuu ollenkaan! Mutta mulla se tulee tosiaan vasta myöhemmin, aika tasaseen on se 10pv ollut oviksen ja menkkojen väli!

Voi kuulkaa, ei tää malttanu huomiseen =) kai se kolmea testiä uskottava on, että sittenkin <3 jos ois malttanu aamuun asti ni ois varmaan ollut vahvemmat viivat! Voi hurja =)

Hypätkää saman aallon harjalle ++++++++++++++ puuh!!!!

Hihi, hyvä Tirri! Onnea! Kolme testiä ei voi olla väärässä, viivat varmasti vahvistuvat muutamassa päivässä tuosta :)

Mie täällä oottelen millon menksut alkais kunnolla. Nyt on tuhrunnu monta päivää ku viikko sitte otin vihoviimesen cerazeten. Pääsis nyt kunnolla tehotoimiin!......

Onnea plussasta Tirri !
me muut tullaa kyl perässä : )) toivottavasti mahdlllisimman pian!

täällä kp33 ja ei menkkoja vieläkää...

Saakos tänne hypätä kyytiin? Ihan hirmuisesti on kuumeiluttanut koko kesän ja syksyn...
Meidän iki-ihana Oliviamme on nyt 8,5 kk. Mua niin liikuttaa kun toinen leikkii itsekseen lattialla ja sanoinkin taas miehelle yks päivä että voi kun olisi niin kiva saada tytölle leikkikaveri (tai useampi!)

Onnea tänne Tirrille! WAU!

Me siis yritettiin (ja hoidoilla lopulta onnistuttiin) tuota ensimmäistä 7 vuotta eli toiveet seuraavasta eivät ole järin korkealla... Mulla ei ole täti tullut ollenkaan vielä edes piipahtamaan. >:( Sitä kyllä tässä huushollissa vähän niin kuin odotetaan.

Imetän tietty vielä, ja voivan sitä ovuloida ilman tätiäkin mutta aika hasardia tämä on.

Tsemppiä kaikille!

Oih ihanaa onnitteluja Tirri!! :) pitkästä aikaa jollekkin tapahtuu jotain ihanaa..
Ja tervetuloa joukkoomme Maiza!

Kaikille muille tsemejä jännäilypäiviin, ovisonnea ja sellasta! Vihdoin näyttää tää palsta mulla toimivan, muillakin näemmä ollut samaa onkelmaa ettei pääse "normaalisti" lukemaan keskustelua tai silleen.. mulla ei eilen tai tänään aamulla ees päästäny kirjautumaan sisälle.
(Kuten huomaatte varmaan en ole mikään tietokone expertti.. x))
Muistelisin että täällä oli joku, jolla oli myös nyt päällä terolut kuuri/kuurit. Mulla nyt ensimmäinen kuuri kohta syötynä ja jo toissapäivänä alkoi vuotamaan ihan kunnolla, vaikka siinä paketissa luki että sitten 10 päivän jälkeen saa ruveta oottamaan vuotoa tai niin mä ainakin ymmärsin?? Onkohan tämä nyt taas ihan normaalia?! Nyt en sitten tiedä että lasketaanko se kierto mistä päivästä kun syö noita tabuja?hhhhmmh....

Mä oon kyllä nyt ihan sekasin kaikesta nähtävästi tänään :D

omppuf, mulla ainakin on toinen terokierto menossa. mulle se määrättiin siksi kun tiputteluvuotoa tulee ennen varsinaisia menkkoja monta päivää ja sama homma menkkojen jälkeen. vielä tähän mennessä ei ole ollut mitään vaikutusta, ei mihinkään suuntaan. lääkäri sanoi että katsotaan tällä annostukselle 2 kiertoa ( 1 tbl/vrk), jos ei vaikutusta niin  nostetaan annostusta (2tbl/vrk) kolmannesta kierrosta alkaen.mihin sulle ne on määrätty? monesti ekat pari kuuria ei ainaki mun lääkärin mjukaan vielä välttämättä auta, mutta kun sopiva annos löydetään niin hoito alkaa toimia.
ja kierto aletaan laskemaan ihan siitä päivästä alkaen kun kuukautisesi alkavat, ei huomioida siis monennettako päivää kuuria syöt. toivottavasti sait tästä jotain apua :)

Maizalle kovasti tervetuloa ja onnea kuukautisien metsästykseen :)

ja tirrille onnea vielä tätäkin kautta <3<3<3

Sydämelliset onnittelut Tirri! Sun testit oli huomattavasti selkeämpiä kun mun testi jonka tein kp 39! Kp 42 olikin sitten tummaakin tummempi tulos :) Neuvolassakin sanoivat että haamu tarkoittaa kyllä aina plussaa (paitsi joissain sairauksissa). Ei siinä muuten voi mitään näkyä.

LA annettiin neuvolasta 16.5., mutta veikkaan sen muuttuvan viikkoa myöhemmäksi np-ultrassa. Saapi nähdä...

Joo kiitos vastauksesta kattili, kyllä tuo aika paljon selvensi kun luulin että siitä ensimmäisestä tabletistä lasketaan :DD:D. Mä syön niitä epäsäännöllisiin menkkoihin, lääkäri sano sillon että ne kaikki kolme kuuria mitkä määräsivät niin 1tbl/vrk. Toivottavasti sulla auttaa, noihin ikävän omituisiin vuotoihin! Alkaa itseä vähän tympiä kun nämä kk:t on aina ollu vähän arpapeliä siitä asti kun lopetin e-pillerit.
Annelse kiva kuulla kuulumisia sieltä välillä, sinähän oot jo aika pitkällä!:) Tuntuu että aika menee tooosi nopeeta, ainakin tällä hetkellä ;)

iltoja !

täällä tänää tehty pregcheck ovistesti ihan huvikseen ja MITÄ IHMETTÄ, kontrolli ja testi viiva yhtä vahvat, (tai voi olla ihan pienen pieni häivähdäs ero, mutta toooooooooodella pieni jos on) niin voiko mulla muka kp 33 olla OVIS?! HÄ?! :O

moon ihan sanaton ku menkkoja tässä odotellaan, eikä ovista :D
onneksi on peittoja heilutettu ihan hyvin ;)

Oikein paljon onnea Tirrille!!! <3 Täältäkin hurjasti tarrasukkia teidän taipaleelle!

j3nni, kannattasko tehdä raskaustestikin. Vai oletko tehnytkin? Eikö ovistesti voi näyttää myös plussaa silloin, kun on raskaana...

Maizalle tervetulotoivotukset joukkoon haaveilevaan tähän! :)

Mie olin eilen juhlimassa kaverin polttareita. Ihan kiva irtiotto arjesta ;) täytyy sanoa, et oli aivan mielettömän hauska ilta! Ja teki kyllä niin hyvä!
Ensi vkolla saisi odotella ovista saapuvaksi mutta katotaan nyt kuinka käy... En jaksa edes ajatella koko asiaa. Pää on sitä mieltä, että saan odottaa seuraavaa ovista taas kauan aikaa.

Särkylääkkeistä Parasetamol on tietääkseni ihan turvallista käyttää. Burana voi oman gynekologin mukaan estää jopa munasolun irtoamisen tai alkion kiinnittymisen kohtuun. Et sitä olen nyt parhaani mukaan välttänyt.

+++++++++tuulia kaikille!!!! <3

OI!! Tirrille onnea!! <3 Joo 3 testiä ei varmaan oo väärässä! :D Nyt sitte kaikki muutki samaan plussa aaltoon!!!! :)
Tervetuloa Maiza! Kiva saada uusia kuumeilijoita! :)
J3nnillä sielä on outo tilanne!! :D Myös yllytän tekemään raskaustestin! Ja heti kertomaan miten oli!
Onpas Annelsen raskaus jo pitkällä! <3 Ihanaa! Muka vasta ihan juuri plussasit!
Omaa. Ovis testiin pärähti 2 tummaa viiva! JESSSS!! Tänään siis peitto heiluu! Ja huomenna ja varooksi viä ylihuomennaki! Väsytti tai ei! :D Ovis oli 5 päivää oletettua aiemmin, eli onneksi aloin tikuttaa aikaseen! Sais kierto jäädäkki vähän lyhemmäksi ku 33+ päivää! Tai parempihan tietysti olis jos menkkoja ei piiiiiitkiin aikoihin tulisikkaan! <3

täällä tehty taas ovistesti ihan huvikseni kun kp 34 ja ei oo menkkoja näkyny ja testiviiva vahvempi ku kontrolliviiva! :O eilen tein kans ovistestin ja se testiviiva oli silloin hitusen taikka sit samanvahvuinen kun kontrolli. että wtf?!
raskaustestin tein kans ja niiiin haalea viiva tuli, että ei edes kameralla kuvaa saanut :(
että en tiedä sitten.. täytyy varmaa ootella parisenpäivää ja tehdä sitten uusi testi. tota ovistestiä vaan ihmettelen ku menkkoja oon oottelemassa ja ovistesti näyttää niin vahvaa plussaa, että onko mulla muka nyt vasta ovis... öööh.
no, odotellaan.
onnea kaikille plussanneille <3

plusplusplus tuulia! :) ++++

Kiitos hurjasti kaikille onnitteluista <3 fiilis on ihan mieletön, pakko oli vielä yksi testi tehdä tänään ja muutaman asteen tummempi viiva siihen jo tuli =D ens viikolla sais varmaan ihan vahvankin viivan! Mutta aika jännä juttu, nyt sain noinkin selkeä plussan rv 3+5, esikoisesta sain vielä huomattavasti haaleamman haamuplussan vasta rv 4+5 =O

Hurrrrrjasti tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussatuulia puhaltelen *puuuuuh* tämä siirtyy nyt tuonne kesäkuisten puolelle =)

Tervemenoa vaan tirrille ;) <3

ollaan nyt miehen kanssa tultu siihen tulokseen et lähetään yksityiselle tutkituttaan mun munanjohtimet varjoaineilla. mikähän lie olikaan sen toimenpiteen virallinen nimi.. :) naistentautienpolilla lekuri vahvasti sitä epäili, siis että ne olisivat tukossa kun tulehdustakin oli synnytyksen ja siittä johtuvien lukuisien mahanalueen leikkauksien jälkeen.. ja muutenki kaikki nämä "oireet" viittaisivat kuulemma siihen. hintaahan sille tulee melko reippaasti, mutta on se varmasti sen arvoista. kunnallista puolen pitäisi oottaa se vuosi lapsentekoa ennenkuin sinne pääsee. yksityiselle pääsee kuhan nakkaa rahat tiskiin. mutta kerta lekuri oli vahvasti sitä mieltä että tälläinen tilanne olis niin sinne me sit mennää, yksityiselle. en jaksa oottaa enää reilua puolta vuotta. tämä kierto ootamme että JOS olis paras tuuri käytny ilmanki hoitoja, mut jos ei niin sinne siis. tulipa litannia..

j3nni, ootko tehny uutta r-testiä?

Tirriltä järisyttävän ihania uutisia!!! Onneksi olkoon koko perheelle! Yritetään täältä hipsiä sun perässä. Kyllä tais olla mieluinen "pommi" sen tihkuttelun jälkeen!

J3nnin tilannekkaan ei kuulosta hullummalta! Ei muuta kuin raskastestit kehiin, eiköhän sieltä plussa pompsahda :)!

Onneksi oltiin viikonloppu reissussa, niin en kerennyt ajattelemaan asiaa. Tiistaina pitäs kuukautisten alkaa ja en kyllä ennen sitä päivää suostu testailemaan. Mahotonta rahan haaskausta, mutta niin vaikea vastustaa! Toivoa ei kyllä kauheasti ole, oli taas viikko ennen sellaiset ärsytykset, että eivätköhän sieltä tiistaina ala taas. Ja herkkuja on taas tehnyt  mieli aivan liikaa, nämä mun perinteisimmät kuukautis"oireet". Huoh.

Noh, pitää hipsasta tuon esikoisen seuraan leikkimään legoilla :).

heelou! : )
tänää ostaan digitestiä kun raskaustesti näytti hentoa plussaa ja haluan varmistaa digillä viellä, ettei vaan ole mikään viivanpaikka tai mitään, toki, mieskin siinä hennon vaaleanpunaisen viivan näki ja tää oli jo hitusen vahvempi ku eilinen tekemäni testi ja kyseessä saman merkkinen testi :) että toivoo on kyllä nyt, toivottavasti ei sitten tipahda kovaa ja korkeelta jos digi näyttääki ei raskaana. MUTTA ku se ei voi näyttää niin sillä toi tän aamunen testi on kyllä ihan selkee, vaaleanpunainen viiva, joka on haalea mutta selkeä. tarvi ees tihrustella ku näkee ihan selkeästi.
nooh, huomenna aamulla sitten testaan digilllä ja tuun ilmottelee joko ison vitutuksen kera taikka sitte ison onnen kera : )
tänään siis kp 35 vai 36 ja ei menkoista tietoakaan... : ) toivottavasti pysyisivät poissa pitkään ja hartaasti viellä monta kuukautta :D

plussia kaikille!!!! <3

Kiitosta vielä kattilli, äippä 2010 ja haikarainen =) oli kyllä todella mieluinen pommi, kun kerkesin jo melkein heittämään kirveen kaivoon silloin alkuviikosta <3 mies on vielä epäuskoinen, että nytkö sitten tärppäsi! Sanoi nauraen, ettei usko ennen kuin se syntyy =D rakaan ystävän kanssa hihiteltiin baarissa lauantaina keskenämme, masukaverit <3

Pakko roikkua täällä seuraamassa miten j3nnille käy =D vaikka kesäkuisissahan me sitten kohdataan, eikös ;D

Oi J3nni! Kyllä se plussa siitä vahvistuu! Onnea!! :)

Haikarainen onko mitää tuntemuksia suuntaan tai toiseen? :) Huomennako meinaat testata? Jänskää! Tähän samaan plussa aaltoon nyt vaan! :)

Itse jatkoin oviksen tikuttelua vaikka  positiivisen tuloksen jo sainki. Tänään aamulla siis jo kolmas positiivinen päivä!! öö..Koska se mun ovis nyt sitte oikeen on?!? Viime kierros sain kahtena päivänä plussan, mutta kolmena.. Jos ovis on plussasta 24-48 tunnin päästä, niin ekasta plussasta oli kuitenki jo enemmän aikaa.. Sekavia tikkuja ovat kyllä! No mutta peitto heiluu sitte vaan viäki! :D Mitää erikoisia tuntemuksia ei kyllä oo ollu. Eilen ihan vähän "painetta" ala vattalla.. Katsotaan sitte kuunvaihteen tienoilla kuinka tytön kävi!

Plussaaaaaaaaaaa kaikille!! <3

Takaisin