Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa viikon alkua kanssakuumeilijat <3

).(
Mulla on maailmanrakastuspäivät menossa =D siis ihan oikeesti, mulla on ollu "perhosia mahassa" jo lauantaista lähtien, ihan semmoinen tunne kuin jännittäisin tosi kovasti jotakin. Ja ihan euforinen olo, kerta kaikkiaan <3 ja mä uskon tuntevani tän olon kyllä, uskon tietäväni mistä tämä johtuu <3 <3 <3 kp 26 enkä vielä kyllä uskalla testailla, mutta olo on niin <3 rintaa lämmittää ja mahanpohjaa kutittelee, sydän "heittää rinnassa volttia" välillä, oikeesti tosi hassu olo =) lisäksi ihan uudenlaiset nippailut tuolla alavatsalla...mutta nyt oon kyllä niin varma tästä, vaikka mistä sitä voi tietää!? Mies pitäis mua ihan hulluna kun sille sanoisin, mutta onneks tänne voi aina vuodattaa ja hehkuttaa oloja suuntaan ja toiseen! Itken teille sit taas jos tipahdan, mutta nyt löytyy kyllä luottoa aika kovin =)

+++++++++++ tuulia kaikille =)

moikka taas pitkästä aikaa!
Taisin eilen pongata ovislimat ??? Voisko joku kertoa tälle tollolle että onko se ovis sillon ku ne limat tulee vai sen jälkeen?? Ihan paniikissa eilen esikoinen laitettiin nukkumaan ja itse äkkiä petipuuhiin :D Hyvä ystäväni sai tänään plussan testiin, voi että olis ihana odottaa yhdessä pienokaisia <3 

Tirrille plussapuhalluksia !! Kuulostaa kyllä aika hyvältä :)

Hello! Täällä menossa kp6 eli JEEE! Menkat alkoi eli nyt taas täyttä häkää ovista pongaileen ja uutta yritystä alulle. Oli kyllä aika pirun kipeet nämä menkat ja runsaat mutta kuulemma keskenmenon jälkeen hyvin normaalia. Mutta taas sit päivä kerrallaan eteenpäin.

Jennivee - (ällöpuheita nyt... :p ) olen ymmärtänyt et ovislimat lisääntyy ennen ovista ja oviksen aikaan liimailu runsaimmillaan. Limailu loppuu heti, kun ovis on ohi. Nyt vain kovasti heiluttelemaan peittoja ;)

Tirri - kovasti tsemppiä ja plussatuulia sinnepäin! Milloin ajattelit testata? :)

Kaikille paljon syksyisiä plussatuulia! <3

Tirrille paljon plussatuulia!

Kuten Yksisarvinen jo sanoikin, limaa tulee ennen ovista ja loppuu oviksen jälkeen.

Hyvä kuulla Yksisarvinen, että pääsette jatkamaan vauvan tekoa :-) Mekin päästiin jatkamaan harjoituksia, kun vuoto loppui. Ei mulla mitään menkkoja oo sen keskenmenon jälkeen vielä tullut, mutta kun lääkäri antoi luvan jatkaa yrittämistä heti, niin en koe tarpeellisiksi odottaa yksiä menkkoja. Tietty siihen vaikuttaa sekin, et kesävauva oli paljon kivampi kuin syksy- tai talvivauva.. emoticon Vaikka tiedänkin, ettei vauvan syntymäpäivämäärällä ole mitään väliä siinä vaiheessa, kun nyytin saa syliinsä.

Kiva kuulla yksisarvisenki kuulumisia. tosi kiva et pääsette nyt heti sitte jatkamaan..ja sukey, sama homma :)

jennivee, (ÄLLÖVAROTUS) ovislimojen tulo on vähä yksilöllistä, mulla tulee viittä päivää ennen ovista limoja, viimisenä eli ovispäivänä tulee sit sellanen  oikein limanen ja iso limaklöntti, johon ne sitte päättyy ku seinään..

Voi Tirri, mää oon niin kade. tuo tunne on jotain aivan ihanaa. voivoi... pidän peukut sulle pystyssä. lupaavalta kyl kuullostaa ;)

empä oo mahtanu vähään aikaan tänne mittää päivitelläkkään:( koittanu pitää vaan matalaa profiilia. ehkä se on jotain itsensä säästelyä? ku ei vaan haluais enää pettyä.. no mut nyt on taas toiveet noussu. koitan kuitenki pitää ne maltillisina. onneks, voi onneks on kuitenki tuo esikoinen jaloissa pöyrimässä niin on ajatukset välillä muualla..

eli vähän omaanapaa, ovis oli ja meni kamaline kipuineen taas. huomenna lääkäri soittelee niistä kohdunnäytevastauksista. vähän jänskättää, toivottavasti kaikki on ookoo. ja että se on vaan tuo keltarauhanen vajaasti toiminu.. teroja syyään taas, toista kiertoa jo.. niistä ei oo vielä ainakaan ollu hyötyä, muutakuin naaman se saa kukkimaan (joo niin eihän se mikään hyöty oo :P) :( mulla kun ei yleensä oo finnejä ollu koskaan niin nyt sit on. no pikku pulma jos sillä saa kuntoon kierron.
kuitenki pupuiltu on säännöllisesti joka toinen päivä.. jospa se nyt sit tärppäis. plussatuulia meille kaikille, puuuuuh++++++++!!!

Kiitokset tsempeistä =) Testauksen ajattelin jättää nyt suosiolla kyllä viikonloppuun, lauantaina olis aikuisten juhlat illalla, niin aamulla täytyy koettaa metsästää sit kahta viivaa =) se olis sit jo kp 31, eli siihen mennessä olis tätikin jo tullut jos meinais tulla, ja luulis plussankin jo näkyvän, ees haamuna!

Heipsan taas "pitkästä aikaa" täältäkin.

Mulla ei ilmeisesti ole oikein toiminu nää Vau:n sivut, kun en oo päässyt tänne ketjuun ollenkaan. Nyt hoksasin kokeilla Tirrin profiilin kautta (olit viimeinen joka oli tänne kirjoittanut) ja sieltä sitten sain sivut avautumaan. Ihme juttu, onko muilla ollut vastaavaa?

Tirrille toivoisin niin kovasti sitä plussaa, kuulostaa ihanilta nuo sun olot!

Meilläkin siis on oviksen ohitettu ja nyt jännäillään. Ensi viikon tiistaina pitäis tädin tupsahtaa, joten aikaa vielä on aivan liikaa :D. Eilen kyllä (vai olikohan toissapäivänä) tuli illalla aivan järkyttävän kova hetkellinen alamahakipu, piti ihan käpertyä sohvalla, mutta saa nyt nähä mitä sekin oli. Niin toivoisin että kyse ois kiinnittymisestä! Nyt ois mullakin just se oikea aika raskautua, kun kuukauden kuluttua mies on jäämässä lomalle, niin ois mua auttelemassa, jos pahoinvointi taas iskis. Tai ainakin hoitaisi tuota esikoista :)!

On taas turhan pitkään oltu ilman kaksiviivaisia testejä täällä, joten nyt vaan hirveästi puhureja kaikille!

Joo sama haikarainen täällä myös.. en oo hetkeen päässy tänne ilman että meen toisten profiilien kautta.. en siis pääse kylläkään minnekkään ilman et teen niin.. outoo.. toivotaan et ohimenevä vika :)

Monennetko YK:t teillä muilla on muute menossa? ihan siis vaan oon utelias..:)

Helou!
Mulla on myös ollu vähä ongelmia näillä sivuilla selaillessa.. Useamman kerran pitää yrittää näille ketjuille, väittää välillä että näitä sivuja ei löydy.. :( Toivottavasti olis vaan ohimenevä ongelma se!

Tirri
, ihania tuntemuksia! <3 Voi kun ne johtuis omasta pienokaisesta ja se odotettu plussa siihen testiin pärähtää!! :)

Jennivee
, onnittelut oviksen löytymisestä. Toivottavasti onnisti! :)

Haikarainen
, toivottavasti kipuilu oli juurikin kiinnittymisestä johtuvaa :)

Yhtäkkiä oli tullu tosi paljon uusia viestejä, Ihanaa!! Toivottavasti ei jääny mitää huomaamatta tai kommentoimatta! :)

Täällä ei mitää jännittävää. Tänään aloin tikuttaa ovista, tuloksena vaan hailu viiva. Kamala ku toi kierto pomppii miten sattuu eikä tiä kierron pituutta ni noita testejä menee nippu kaupalla ku pitää "varooksi" alottaa niin varhain se tikutus. Lisäksi kattilin tavoin joka toinen päivä peiton heilutusta! Ja jos se ovis löytyy ni sitte vaikka oviksen aikaan jokapäivä! :D

Niin ja YK 3 on täällä menossa.

täällä synnytyksen jälkeen alkoivat menkat viimekuussa ja nyt kp siis 29 ja ei näy vielä menkkoja eikä mitään, eli tavallaan yk 1 synnytyksen jälkeen.
Eilen tein testin ja niin näytti digi ei raskaana, joten nyt jään odottelee milloin se täti suvaitsisi tulla. jännää, kun niin oli oireita ja on vieläki mutta sitkeesti toi digi ainakin näytti - : ( toki, onhan tässä pieni mahdollisuus sittenki ku ekassa raskaudessa plussasin vasta ekaa kertaa kp 42 :) olin siis tehny sitä ennen tiesmontako negaa myös diginä, että digikin suostu näyttää tuolloin kp 42 raskaana 3+ kun olin ensin saanu apteekin omalla plussan! : ) mutta, mä oon sillä asenteella liikenteessä että kyllä se täti kurvaa kylään, katsotaan sitten jos tää kp venyy ja venyy, jos tekisi vielä testiä vaikka tuolloin kp 42 : D
eilen oli kyllä mulla senverta kovat vatsakivut että olin satavarma että kohta lorahtaa, mutta pah, ei mitään, toki hyvä juttu vaan, ku eiks nii kauan oo toivoo ku ei oo menkkojakaa? ; )

heh, noo, toivotaan nyt meille kaikille plussia,jotta keretää tänvuoden puolella kaikki raskautumaan ja päästään odottajien puolelle! : )

Mulla ei välillä päästä ollenkaan Vau:n sivuille! :(
Miten muuten nuo särkylääkkeet vaikuttaa raskautumiseen? onkohan siitä ollu jo puhetta täällä... en muista :D Mutta siis ku oon joutunu nyt vetämään panadolia ku leipää, viidettä viikkoa kauhee yskä, viikon kestäny migreeni ja tänään lääkärissä todettiin poskiontelontulehus :S Toivottavasti ei nyt jää niistä lääkkeistä kiinni se raskautuminen... :(
Ja niistä limoista vielä (sori) :D Mulla tulee aina ihan yhtäkkiä yhtenä päivänä aivan jäätävä sitkee ja venyvä lima "klöntti", ja seuraavana päivänä vielä ihan vähän jotain pikku limatuhrua ja sitte loppuu ku seinään, eli kumpihan päivä se ovis ois xD varmaan toi eka... 
Tirri miten kävi, eikai vaan täti kurvannu kylään?? Jospa ne kivut ois vaan alkuraskauden vihlomisia ;)

p.s, täällä jännäillään nyt että milloinhan se kummipoika suvaitsee syntyä <3 BFF :llä nyt rv 40+3 menossa... huiii ku jännää ja ihanaa ja oivoi, pääsee sitte vauvakuumetta kasvattelemaan kunhan syntyy <3

Jennivee kirjoitti:
Mulla ei välillä päästä ollenkaan Vau:n sivuille! :(
Miten muuten nuo särkylääkkeet vaikuttaa raskautumiseen? onkohan siitä ollu jo puhetta täällä... en muista :D Mutta siis ku oon joutunu nyt vetämään panadolia ku leipää, viidettä viikkoa kauhee yskä, viikon kestäny migreeni ja tänään lääkärissä todettiin poskiontelontulehus :S Toivottavasti ei nyt jää niistä lääkkeistä kiinni se raskautuminen... :(
Ja niistä limoista vielä (sori) :D Mulla tulee aina ihan yhtäkkiä yhtenä päivänä aivan jäätävä sitkee ja venyvä lima "klöntti", ja seuraavana päivänä vielä ihan vähän jotain pikku limatuhrua ja sitte loppuu ku seinään, eli kumpihan päivä se ovis ois xD varmaan toi eka... 
Tirri miten kävi, eikai vaan täti kurvannu kylään?? Jospa ne kivut ois vaan alkuraskauden vihlomisia ;)

p.s, täällä jännäillään nyt että milloinhan se kummipoika suvaitsee syntyä <3 BFF :llä nyt rv 40+3 menossa... huiii ku jännää ja ihanaa ja oivoi, pääsee sitte vauvakuumetta kasvattelemaan kunhan syntyy <3

Ainiin, ja YK 6 nyt.

Pahin jomotus helpotti illan mittaan, mutta ainakin tuo mun tädille niin kovin tuttu tuhruttelu alkoi juuri =( pahinta pelkään että tämä kierto oli nyt sitten kuitenkin tässä ='( taas...miks tää on nyt näin vaikeeta, ku viimeksi tärppäsi heti?!! Eikö vois vaan painaa jotakin nappia ja pam - oisit raskaana?! Nyt iski kyllä suru taas kertakaikkiaan ....

jennivee, ei varmasti jää sun raskautuminen lääkkeistä kyllä kiinni :)
ja sun limoista (joo hyi) päätellen sanosin et ovis olis sillo tokana päivänä.. tai öö. no mulla siis limat loppuu ku seinään oviksen jälkeen.. oliko sulla ollu käytös ovistestejä? nehän vois antaa suuntaosviittaa..

ja tirri, voi tirri. tuo tunne mitä nyt koet ja kirjoitit on kyl niiiiiiiiiiiiiiin perseestä ja syvältä sieltä. sympatiat puolellasi!

Voi kiitos kattilli sympatioista <3 suurin ahdistus helpotti taas onneksi! Jos tässä jotakin hyvää on, niin ainakin voin nyt päivän tarkkuudella osoittaa kalenterista koska ovuloin, ja koska seuraavien menkkojen pitäis alkaa =) kesän jälkeen mullakin siis kierto tasoittunut mukavasti siihen 28pv:n. Mulla tosin onkin ovulaatiosta menkkoihin vain 10pv, ku se keskiverto on 14pv! Sanoin just illalla miehelle, että ens kuussa sit heilutetaan peittoja ku pienet eläimet koko tärppiviikon =D mitään ei nyt enää jätetä sattuman varaan, väsytti tai v*tutti tai ihan mitä vaan ni se ei nyt saa sit häiritä!! Eli leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!! ;O

Tuohon keskusteluketjun auki saamiseen muuten, mulla toimii kun klikkaan ketjun auki tuosta ketjun otsikosta, sitten ketjun auettua klikkaan itseni viimeiselle sivulle =)

No nyt kyllä oon sit ihan että öö....*ällötysvaroitus* tiistaina alkoi siis tuhruttelu (siis ruskeaa valkovuotoa), eilen sitä jatkui ja tänä aamuna kuukupissa oli ihan pikkuriikkinen pisara verta, ehkä maustemitallisen verran. Äsken kävin vessassa ja kupissa ei ollutkaan enää yhtään mitään, ei ruskeaa tuhrua verestä puhumattakaan?! Ei mun täti yleensä kyllä ihan näin käyttäydy? Toivonrippeisiin takertuva pieni mieleni miettii heti tätä aamua, kun mulla muka oli vähän ällö olo ennen kuin sain syötyä jotakin...että entäs jos...no mut hei, ei varmana mun säkällä, kyllä se täti sieltä ihan varmana kurvaa vielä täydellä voimalla kylään, en uskalla muuta toivoakaan enää...mutta jos kuitenkin...eikö....*huoh* olis ny ees joko tai ni ei tarttis miettiä....

Mä keskustelen täällä keskenäni =D juu, on kuulkaa kuivaa ku sahara?! Ei oo eilisen aamun jälkeen ollu niin minkäänlaista vuotoa? Voi tsiisus sentään...olisko se voinu olla jotain muuta?! Huomenaamulla on pakko testata jos ei tätiä edelleenkään näy =S kun on ne juhlatkin illalla! Olis kyllä niin hienoo kertoo tälle odottavalle BFF:lle että eiku aprillia - ootan sittenkin =D hälle kerkesin jo itkeä tädin tuloa puhelimessa toissapäivänä. Ei oo kyllä enää tyypillisiä täti-olojakaan....

Toivotaan Tirri, että säikähdys oli turhaa ja tuhrut johtuiskin jostain paljon mieluisemmasta jutusta ;). Tuu sit ihmeessä huomenna kertomaan, mitä testi näytti. Vois kyllä olla kaverille aikamoinen yllätys, joskin varmasti enemmän sulle ja sun miehelle :)!

Pitääpä itkekkin pidentää peitonheilutuskautta, jos kerta sulla on oviksesta kuukautisiin vaan se 10 päivää. Mä en tiiä ovuloinko ollenkaan, kun pari kiertoa tikutin saamatta mitään tulosta. Nyt jätin sen leikin kokonaan poissa ja mennään sen saralta toivotaan-toivotaan menetelmällä. Nyt kyllä on niin normaali olo ilman mitään oireita, että eipä tainnu toivomus kantaa hedelmää tässä kuussa. No, onneksi tulee aina seuraavankin kuukausi! Lupasin itselleni, että saan testailla aikaisintaan seuraavan viikon tiistaina, mutta mielummin keskiviikkona. Tiistaina pitäs alkaa taas kuukautiset. Viime kierrossa, kun tuli tehtyä taas aivan liian monta testiä, niin siinä vaan käy kun toivoo liikaa.

Heippa kaikille :) Täällä samaa vikaa, etten ole moneeeen päivään päässyt tänne keskusteluihin. Tänne ei mitään uutta edelleenkään. Tsemppiä Tirri kuullostaa hyvälle :) tuuppa kertoon heti kun oot testaillut! Mutta hauskaa viikonloppua kaikille ja plussapuhalluksia :))

Takaisin