LauraElina
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä on nyt muutto saatu päätökseen! Huh huh! Oli siinä hommaakin! [:D]
ja tervetuloa vaan uusille!
Anmiha: Piti muttei tarvinnut [:D]
Tästä kierrosta ei ikävä kyllä meillä tärpänny ja menkat alko perjantaina niinkun olin laksenutkin niiden alkavan. [:(] Jos jotain positiivista pitää hakea niin ainakin kierrosta on nyt tullut säännöllinen! 26 päivään on nyt toi mun kiero tasaantunut. Hienoista pettymytstä oli ehkä ilmassa, mutta kyllä se tästä ja ei muutakun uutta yritystä putkeen [:)]
Näin ollen asetan uuden testipäivän ja se on 1.12!! Sitä sit vaan odottelemaan [:D]
ja tervetuloa vaan uusille!
Anmiha: Piti muttei tarvinnut [:D]
Tästä kierrosta ei ikävä kyllä meillä tärpänny ja menkat alko perjantaina niinkun olin laksenutkin niiden alkavan. [:(] Jos jotain positiivista pitää hakea niin ainakin kierrosta on nyt tullut säännöllinen! 26 päivään on nyt toi mun kiero tasaantunut. Hienoista pettymytstä oli ehkä ilmassa, mutta kyllä se tästä ja ei muutakun uutta yritystä putkeen [:)]
Näin ollen asetan uuden testipäivän ja se on 1.12!! Sitä sit vaan odottelemaan [:D]
En tosin enää oikein muista mitä oireita oli esikoista odottaessa,(paitsi myöhemmin[:'(]) siitä kun on jo aikaa eikä silloin osannut edes yhdistää mitään oireilua mahdolliseen raskauteen... Olis kyllä liian hyvää ollakseen totta et ois jo muka näin nopeesti onnistanut. Pitää varmaan nyt vaan malttaa odottaa ja lopettaa tämmönen turha tärinä [:D]