Toista vauvaa kuumeillen.

Joo.. kannattaa ottaa rauhallisesti kyllä! Mulla oli kans puolesta välistä eteenpäin kipeitä suppareita ja menkkajomoja, mutta ne loppu kuin seinään ku 35rv tuli täyteen ja lopulta jouduttiin käynnistään! Toivottavasti sullakaan ei etene pidemmälle ku vaan otat rauhaksiin! Sillä ei kai oo merkitystä et kauanko esikosta on aikaa, sen ekan kerran jälkeen kohdunsuu on aina seuraavilla kerroilla erilainen ja aikasemmin vähän kypsempi. Mutta parempihan se näis on ottaa varman päälle.. Pienelle yksiössä pysymistä vielä useemmalle viikolle!
 
kiitos aeria, muutenki pakko levätä ku näköjää sain flunssan vaikka onki ehkä hankala uskoa ottaen huomioon sen että asun ulkomailla ja lämpötila päivällä yli 20 mut yöt on sellast 17 nyt. iski viime yönä. huomasinpa senkin että vatsa on alkan toimimaa yllättävän hyvin nyt.
 
Toista ruvetaan yrittämään. Eka on nyt vuoden ikäinen. Kierto oli ainakin viimeksi 35 päivää kun ekaa yritettiin. Kierukka poistetiin ja kuukautiset tuli. Olen nyt laskenut kiertopäiviä siitä asti ja huomenna ovuloin jos kierto on sama kun viime kerralla. :dog

Vaikka pelkäänkin raskautta ja synnytystä kun viime kokemus oli niin kamala.
 
Abigaile: toivotaan helpompaa tietä sinulle seuraavassa raskaudessa? Itse olen hieman peloissani, koska edellinen raskaus ja synnytys meni niin "helposti". Mitä jos kaikki ei menekään yhtä helposti tulevassa?
 
abigaile plussatuulia, inshaAllah tällä kerralla kaikki menee sitten hyvin synnytyksessäkin kunhan tärppää ensin. minä täällä joudun käytännön syistä valmistautuu kaikkii vaihtoehtoihi et ehtiikö sairaalaa ja jos ei ni joutuu synnyttää kotona sit ja entäs jos oonki yksin, no pakko olla valmistautun siihenki ettei kukaa ehi tänne auttamaa mua joten eipä stressaaminen auta, täällä ku ei niin vaa sairaalaa pääsekään lähteen missä mä asun. on kyl alkan työt jo ni jännittää et kuinka kauan pysytää yhtenä kappaleena. paikat alkan aueta, pehmeet ja kaula lyhentyny kunnolla reilu kk sit oli reilu 4cm mut eilen n.2cm, lauantaina on lääkäri ja ultra pitää kyl vaatia sisätutkimuski että saa lisää tietoa ja vähä ennustetta kuinka kauan tässä ollaa yhtenä kappaleena mahollisest ja viel et tartteeko tässä mahollisest kortisoniruiskeen kypsyttää vauvan keuhkoi. nyt 32+5 menossa inshaAllah.
 
onnea tuhannesti suviii mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms.

täällä 35+1 menossa, lauantaina lääkäri inshaAllah. tänää purin ärsytystä tekemällä suursiivouksen, ukko tuli kotii vähä ennen ku sain valmiiks siivouksen ja alko autteleen viimeistelyssä. no nyt ainaki on siivottu kotona että on siistiä ku neiti tulee tälle puolelle inshaAllah.
 
Heippa! Täällä ilmoittautuu mukaan kuumeilemaan toista syyskuussa 2013 syntyneen tytön äiti :)
Yritystä on ollut jo kolmen kierron ajan, mutta ei tärppää vaan. Esikoista tehtiin kaksi vuotta, että saas nähdä kuinka kauan tässä joutuukaan kuumeilemaan.
 
Täällä tänä tehty kuuluisa roskis haamu. Oireita vähän kyl on, mut kaikki voi olla kuvitelmaa. Ny jään odottaa, että se vahvistuu. Esikoisestakin tein ekana roskis haamun.
 
pahoittelut menkoista sinsu inshaAllah tärppää pian.

tervetuloa hilla ja plussatuulia sinullekin :)

täällä 35+2 eilen tehty suursiivous ku ärsytti niin paljon kaikki mahollinen. huomenna lääkäri ja ultra samalla inshaAllah.
 
Suviiiiii!!! Onnea :) :) :) Ja niitä tarrasukkia ym :D

Hilla tervetuloa! Toivottavasti jää lyhyeks täällä hengaus :)

sinsu kannattaa varmaan varuilta tehä kuitenki vuodon jälkee vielä toinen testi? Onhan näitä "valemenkkojakin" niin monet kuultu! Voimia..

Ja Gatusalla viikot onneks jo hyvällä mallilla :) Ärsytyksestä on välillä apua :D Mullakin puhdas raivo on paras siivousapu.. kyllä tulee hyvää jälkeä :grin
 
Onnea plussista plunssanneille! Ja pahoittelut vuodosta sinsu:sad001 Mutta se uudelleen testaaminenkin kannattaa kyllä jos oireet jatkuu tai vuoto niukka, itsellä oli juurikin valekuukautiset esikoisesta.

Kiitos tervetulotoivotuksista!! Pakko oli tulla hengailemaan että saa jonkun kanssa toiveista ( ja pettymyksistä) pulista :) mies kun ei niin epätoivoisesti suhtaudu tähän kuumeiluun. Toivoo kyllä kovasti pikkusisarusta, mutta ei hätäile. Pitäisi itsekin osata olla rennompi asian suhteen mutta mielessä kummittelee että jos toistakin joutuu kaksi vuotta tai jopa kauemmin yrittämään :sad001

Meillä lähti nyt yk 4. Ilman mitään ehkäisyä ollaan oltu jo kesäkuulta mutta varsinainen suunnitelmallinen yrittäminen aloitettiin elokuussa. Imetys loppui syyskuun puolivälissä että en tiedä vaikuttaako se mitään. Kuukautiset ovat tulleet jo toukokuulta säännöllisinä. Äitienpäivänä alkoivat ensi kerran synnytyksen jälkeen, otin sen merkkinä :grin
 
aeria jep ärsytys auttaa kyllä. ja nyt ku sit uni maittas ni ukko tuli pahasti sairaaks. pyörty pe-la yönä makkarin ja keittiön välisel käytävällä, en nukkun sit klo 01 jälkee ollenkaa, eile aamul näytti vähä paranemisen merkkei, meni töihi ja päivällä sit ku tuli töistä ni meni taas huonoo kuntoo ja makas iltaan asti sängyssä ku ei pystyn liikkumaa enää olon takia, minä kuuntelin ja rauhottelin häntä, vein ruuan sänkyy ja juoman sekä lääkettä, peittelin ku valitti että kylmä jne. lisäks oli viel esikon hoito siinä eli ruoka jne hänelle ja kattoa mitä hän puuhaa eli pitän ravata koko päivä eilen sinne tänne. illal tila ukol koheni alhamdulillah ja tänää jo huomattavast pirteempi ku eilen, inshaAllah kunto ei mene taas päivällä huonompaa suuntaan. illal alko sit supparitki suht tiheään mut lopulta loppu ja aamulla alko taas välillä tulemaan. alkaa jännittää kuinka kauan tässä menee vielä.
 
oi joi kylläpä siel on jännät paikat ja hommaa riittää lopoumetreilläki.. Kuulostaa kyllä hurjalta tuo sun miehen sairastuminenki, tuommonen pyörtyily :O
 
juu kyllähä se aeria säikäytti oikeesti iha kunnolla ku kuulu tömähys käytävästä, nousin ja löysin miehen selältää lattialta muovinen kasvisteline päällä ku oli ottan siitä tukea ennen ku kaatu alhamdulillah ei lyöny päätänsä. mulla kävi kaikki mahollinen mielessä, diabetes ku sen äidillä ja tädillä on, liian alhanen verensokeri tai verenpaine ja nestehukka yhdistelmänä, ei ol syöny kunnolla, vatsatauti. no oli mikä oli ni inshaAllah ei enää toistu, sillä ku ollu huonoa oloa ni se alkaa luulee aina että on kuolemassa.
tekemistä riittää todellakin, pitäs yrittää kehitellä peitto neidille valmiiks, vaipat ukon pitäs ostaa, minä jo vähä hoputtan et paras alkaa hiljallee vaippoi ostaan ku tässä ei välttämättä kauaa olla yhtenä kappaleena. hänki innoissaa mut toisaalta toivoo et pysyis sinne rv 38-39 asti. mulla esikko synty 41+0 ja sinne asti en todellakaa halua oottaa. täl viikol pitäs käydä sairaalassa tarkastuksessa sit ku siel paremmat laitteet jne ja varmaa sit synnytystapaa, painoarviota yms katotaa, no pääsen järkyttää kaikki sanomalla että alakautta synnytys ei sektiota. täällä ku moni haluaa sektion ettei tartte tuntea synnytyskipuja.
 
kp 4/28. Toiset kuukautiset puoleentoista vuoteen. Miehen kanssa keskusteltu avioerosta. Seksi ei maistu. Joopa joo, eikun lapsia tekemään... ->
 
Takaisin
Top