Toista tai kolmatta lasta odottavat :)

Mä en nykyään meinaa löytää mitään asentoa, jossa nukkuisin hyvin eli kivat ajat tiedossa kun masukin vielä kasvaa :D
 
Mulla on kans tuo vartalotyyny, mutta en oo vielä ottanut käyttöön.. aattelin, että kun maha vielä enempi kasvaa, mutta ehkä sen vois kohta kaapista kaivella :)
 
Muistan silloin kun odotin esikoista viimeisiä viikkoja niin mulla oli aina koko se puoli vatsaa puutunut kummalla kyljellä nukuin. Se tuntu ihan hullulta :D
 
Toista odotan ja esikoispoika on nyt 3,5v eli vähän yli 4v tulee ikäeroa sisaruksille :) Meillä on nyt aika seesteinen vaihe esikoisen kanssa. Ainakin verrattuna pahimpaan uhmaan on kuin enkeli nyt :D :Heartred Toivottavasti ei ala joku jäääätävä 4v uhma sitten, kun pikkusisarus syntyy :O
 
Meille tulee toinen, esikoinen on nyt 11kk. Nyt ottaa ensiaskeleet :) vähän jännittää miten menee kun esikoisen raskaudessa jouduin sairaalaan raskausmyrkytyksen takia ja liikkuminen oli supistelujen takia vaikeaa loppua kohden. Mieskin tekee reissutyötä mutta eiköhän kaikesta selviä [emoji23]
 
Ai teilläkin Sinttu mies reissuhommissa.. Onko viikonloput kotona? :) Meillä mies tekee välillä reissua, nyt on ollut kotikulmilla tänä vuonna, mutta loppuvuodesta varmaan reissuun taas
 
Sillä vähän riippuu, 1/3 vuodesta oli viime vuonna reissussa ja työn luonne on et tulee vielä lisääntymään mstkustuspäivät. Tietysti vois hakea siirtoa päivähommiin, mut ollaan ajateltu et yritetään pärjätä näin niin saisin olla sit kotona pidempään. Yleensä reissut on su-la mut oli se nyt keväällä yhden 2kk pätkän pois. Matkustaa ulkomailla niin ei voi tulla välillä kotiin.
Sit meillä on vielä koira jota pitää lenkittää niin nyt pitäis miettiä et mitkä vaunut ois parhaat, onko ideoita :D haluisin kerrosvaunut et saa ottaa ne eteiseen ja siinä pakata lapset vaunuihin ja vaan sit mennä koiran kanssa.
 
Viiden vuoden ikäerolla tulee meille. Ensimmäisen synnytys oli niin kamala, enkä ole ollut valmis toiseen. Olin varma, ettei meille koskaan toista tulekaan, mutta tässä ollaan eikä nyt niin se synnytys pelotakkaan.
 
Mä myös olin varma, ettei toista tule ikinä. Synnytys oli ihan jees, vaikka en ehtinyt saada puudutuksia, mutta se synnytyksestä toipuminen oli jotain ihan hirveetä. :nailbiting: Mulla tuli siis paljon tikattavaa ja kaiken päälle vielä kohtutulehdus. Mutta tosiaan, 2v7kk tulossa ikäeroa. :happy:
 
Takaisin
Top