Toisen odottajia?

Meilläkin esikoinen 3v ja tajusin juuri etten ainakaan vielä oo edes miettinyt miten esikoinen reagoi. Mutta johtuu varmaan siitä että hän on tosi reipas, pienen hetken ujostelee joskus alkuun mutta tykkää viettää aikaa kummien, serkkujen, isovanhempien ja perhetuttujen kanssa. Ei ole äidissä tai isissä kiinni juurikaan. Toki saattaa olla, että sekin sieltä löytyy kun hän ymmärtää että hän joutuu jakamaan huomion ja sylin jonkun kanssa.
 
Meillä myös 3-vuotias esikoinen. Vauvan syntyessä ikää olisi 3v 7kk. Onneksi on rauhallinen tyttö. Luulen kyllä, että on mustasukkainen. On niin äidin perään... Onneksi kesällä mies voi olla apuna enemmän jos ottaa kesäloman ja isyysloman peräkkäin. Oon kyllä ihan tyytyväinen, että esikoinen on jo vähän isompi.
 
Meille tulossa toinen myös. Esikoinen pari vuotta ja muutama kuukausi ja oon kyllä tyytyväinen tähän ikäeroon. Raskaus ollut kyllä ihan erilainen mitä ekasta, mutta onneksi nyt pahoinvointi jo helpottanut☺️
 
Meille on kanssa toinen tulossa. Esikoinen on nyt 1v10kk. Olisin halunnut vielä pienemmänkin ikäeron, mutta mun kroppa oli eri mieltä asiasta.
 
Meillä esikoinen 3,5v on nyt innostunut kyselemään että koska vauva tulee tai onko vauva vielä äidin masussa..taitaa niin kovasti odottaa, vaikkei varmasti vielä tiedäkään mitä on luvassa. :D
 
Meillä 1 v 10 kk on joitain viikkoja sitten sisäistänyt ajatuksen, että äidin masussa on vauva. :D
 
Takaisin
Top