Meillä on kans yks lapsi ennestään, täyttää kohta 3v eli ikäeroa tulis 3,5v.

Meillä esikoinen on sellanen kainaloinen, että nukkuu vielä perhepedissä enkä tiiä onko mitään mahdollisuutta edes yrittää siirtää häntä omaan sänkyyn.

On hänellä nytkin oma sänky ja jos isi nukuttaa niin nukkuu alkuyön omassa sängyssä, mutta kömpii sieltä yöllä minun kainaloon joka tapauksessa... Nyt sentään nukkuu omalla tyynyllä, kun jossain vaiheessa oli pakko änkeä mun kanssa samalle tyynylle

Imetys ollaan lopetettu kokonaan nyt alkuraskaudesta, mikä tuntuu nyt hyvältä ajatukselta.
Toivon et toinen vauva olis täysin erilainen ja söis tuttia ja nukkuis omassa kehdossa tyytyväisenä. Oivoi, en tosiaan tiiä mitä tehdään tän nukkumisjärjestelyn kanssa?? Meillä ei edes oo tässä talossa lastenhuonetta erikseen vielä. Yks toinen makkariksi sopiva huone on, mut se on toisella puolella taloa ja tällä hetkellä miehen musa/työhuoneena käytössä. Olohuone on toisaalta iso ja siihen mahdollista tehdä erilaisia järjestelyjä.
Tällä hetkellä on kans semmonen uhmakausi, että en tiiä mitähän tästä tulee.

Jospa se kerkee vähän laantua tässä puolessa vuodessa..
Mulle vielä auki sekin et mitähän tehään esikoisen päivähoidon kanssa vai otanko hänet kotiin ja aloitetaan vaikka kunnan kerho. Ehkä ikätovereiden kanssa leikkiminen tässä iässä on jo kuitenkin aika hyvä juttu, mutta toisaalta varmaan lyhyet päivät riittäis. ☺