Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin oon täältä foorumilta saanu hiivan, kun niin monella muullakin on niin eilen laitoin puikon niin oli kyllä kuiva tunkee paikoillensa. Huh huh. Mullakin siis paikat ihan kuivat ja valkkaria silti riittää!!

Mua alkaa tää oireettomuus jo nyppii.. Pitäis tietysti nauttia siitä, mut kyllä sitä alkaa sitten miettiin et onko kaikki hyvin...

Lempinen, oota vaan kohta tulee loppuraskauden riesat! Mä ootan niitä kyllä kauhulla!

I feel you,Lempinen:laughing5 Muita oireita ei oo kun satunnaiset vatsajuilit (eilen pistomaista kipua toisella puolella alavatsaa) ja todella satunnaiset nännikivut.... Muuten....ei mitään:silent Yritän myös aatella että ne loppuraskauden riesat varmasti tulee ja neuvola tädin sanoja "oireettomuus on ihan yhtän normaalia ja yleistä kun oireellisuus" MUTTA, ei silti poista epäilyjä,minkäs sitä itselleen voi. Luulen että kun liikkeet (Kuhan ne nyt ikinä alkais) tuntuu niin helpottaa:biggrin

Onneksi poikkeuksiakin on myös loppuraskauden vaivojen suhteen :) mulla on ollu melko vaivattomat raskaudet loppuun asti. Ainahan sitä jotain valitettavaa löytyy mutta ei mitään arkielämää haittaavia juttuja :)

Täällä on kans yks ailahteleva ihminen. En pystynyt es minipillereitä syömään kun tuntu että tuun niistäki ihan mielipuoleksi.. Nyt sitten tuo tunteellisuus ja herkkyys on saanu ihan uuen mittakaavan.. Mies sano että oon tullu ihan hulluksi(:D) ja että musta on tullu ihan piru, vaikka ite en huomaa että olisin mitenkää normaalista poikkeava muutenku tuon herkkyyden kannalta x1000 kertaa entiseen.
Mutta iteppähä on aiheuttanu :D tän mulle nii siinäkö kärsiköön vielä puolisen vuotta ;)

Mulle tullut nyt kauheesti hellyyspuuskia tota taaperoa kohtaan, tekis koko ajan vaan mieli halia ja rutistaa sitä <3. Onneksi on vielä siinä iässä että tulee iteki halimaan äitiä aina välillä. Vaikka osaahan se toki rasittavakin joskus olla :D . Ehkä on tunteellisuus mullakin lisääntynyt, vaikka mies ei kyllä osaansa saa tästä halipulasta!

Mulla korostuu raskausaikana herkkyys siinä, että itkeä pillitän esim. liikkiksistä lastenlauluista.:smiley-angry017:laughing021
Esikoisen odotusaikana esimerkiksi Sininen uni sai mut itkemään. Ja se jatkui kyllä vauvan synnyttyäkin. Illan pimeässä laitoin lastenlauluja soimaan ja vähän tanssittelin pari viikkoista vauvaa, lauleskelin mukana. Mutta kun tuli Sininen uni niin ulvoin vauva sylissä säälittävänä.:laughing002

Miten voi olla näin väsynyt?? Aivan kuin olisin herännyt jostain talviunilta. Ja joka ikinen solu olisi heräämässä vasta! Ja eihän nuo pienet prinssit ymmärrä äidin väsymystä! :)

Ja mua on alkanu pelottaa sellanen että mitä jos se mitä tiristän pöntöllä vikat tipat onkin lapsivettä ja se loppuu kesken kaiken. Mistä mä edes keksin näitä.

Mä mietin tota aivan samaa kerran pissalla ollessani :D

Osaako joku sanoa et mitä se tarkoittaa kun ihan levossakin tulee (tai sillon lähinnä huomaan), että jännitän lantionpohjalihaksia tahtomattani?

E: siis ovat ihan kivuttomia tuntemuksia.

Tänään levossa ollessa hyvä olla mutta heti kun istuu tai seisoo alkaa kauhee paine ylämahalla joka säteilee vähän joka paikkaan. :(

Timantti, en osaa sanoa mitään varmaa tuohon, mut linkitin tuonne Synnytys-pinkkaan hyvän ja kattavan kirjoituksen lantionpohjan lihaksistoon liittyen. Löytyiskö sieltä jotain vinkkejä niiden rentouttamiseen? :)

Rosalina, huomasin sen jo aiemmin ja äkkiä selasin läpi. Täytyy varmaan vielä ottaa uusiks ja lukea tarkemmin.

Höh. Mä heräsin siihen, kun mahallani ollessa alkoi nenästä vuotaa verta. Hilpasin vessaan, mutta verentulo tyssäskin ihmeekseni siihen.:eek: Vaikka hyvä niin... mulla on veren hyytymistekijöissä vähän alenemaa ja talvisin herkät limakalvot nenässä. Yleensä nenäverenvuotoa ei taho saaha loppumaan millään! Oliskohan ollu kolmas nyt parin viikon sisään tää, aiemmat vuotaneet kyllä enempikin.

Mä taas heräsin lasten nauruun ja olin vatsallani. Kun käännyin niin AUUTSS kohtuun rupes sattuu. Ilmeisesti en voi enää nukkua mahallani. Ihme ettei asento tuntunut pahalta vaan vasta, kun käännyin.

Takaisin