Mulla ei myöskään ole juuri ollut oireita *kop-kop*. Niiden "ensimmäisten kuukautisten" kehittyminen tuntui kestävän ikuisuuden, eli vatsan nipistely jatkui useamman viikon ja päätinkin sitten tehdä raskaustestin. Raskaustestin aikoihin alkoi etova olo, joka kuitenkin oli aika mietoa, mutta sellaista että koko ajan piti olla jotain syötävää käsillä, että heti saa nakerrettua kun alkaa siltä tuntua. Sitä kesti noin kuukauden. Välillä mukaan tuli rintojen turvotusta ja arkuutta, enemmän sitä viimeistä - ei kannattanut antaa minkään hipaista. Iskias(?) vaivasi aina silloin tällöin. Väsymystä oli jonkun verran.
Nyt on satunnaista väsymystä. Edelleen silloin tällöin nipistelee ja nännit ovat arat. Päätäkään ei juuri ole särkenyt, vaikka se on normaalisti minulla aika yleistä niskoista johtuen.
Mielialanvaihteluitakaan ei kuulemma ole ollut (enkä niitä itsekään ole huomannut), mutta sen sijaan alkuraskaudesta olin kuulemma monesti vähän poissaoleva. Varmasti keskityin niin paljon kohdun tuntemuksiin, koitin sitten vähän skarpata kun tuli puheeksi... :angelic:
En muista sanoiko sitä jo ketjussa joku, mutta luin ainakin jostain, että jos linea negra menee navan yli, se merkkaisi poikaa, ja jos päättyy napaan, niin tyttöä. Itsellä tämä nyt ei kyllä oikein tarkoita mitään, koska minulla näkyy tuo viiva muutenkin