Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on muuten vihdoin se helkatinmoinen paleleminen loppunu!!!!! :) sen sijaan välillä iskee yhtäkkiä hullu hiki. Ihan vaikkei tekis mitään. Asettuis jo :D

Mä sain hiivan vissiin taltutettua canestenilla kun ei enään kutita ainakaan niin paljoa. Toivottavasti ei enään palaa. On niin pirun kiusallinen vaiva. Väsymys on palannut mutta johtuu varmaan raudan puutteesta kun neuvolassa mitattiin ja oli tippunut 98 :O Menin heti apteekkiin ostamaan raskausmonivitamiinia. Sisältää myös rautaa. Toivottavasti se riittää ku en viittis ostaa vielä erikseen rautaa.

Ota se mammavitsku appelsiinimehun kansss, esim. :) c-vitamiini auttaa rautaa imeytymään paremmin. Ja jos syöt lihaa aterialla niin juo vettä ruokajuomana, maidon kalsium häiritsee raudan imeytymistä. Toivottavasti saat hempparin nousemaan, aika alas on menny :(

Nyt kun auringonvalossa katoin masua peilistä niin näkyy tuosa näköjään jo himmeä viivan alku. Tummunee siitä ajan kans. :) tai sit on vanhastaan viivanpaikka tallella ja näkyy nyt vaan paremmin kun kupla on pyöristynyt:rolleyes:

Mulla on tullut nyt rasituksesta johtuvia supistuksia. Tai pikemminkin määrittelisin tuntemukset kestokrampiksi. Tein lumityöt sunnuntaina ja koko illan oli sellanen tiukka puristus kohdun tienoilla. Tänään nakkasin pojan rattaisiin ja lykin reilun tunnin lenkin huonosti auratulla pyörätiellä, ja jälleen sama kestokramppi. Ärsyttävää :shifty: Viime raskaudessa kävin vielä aamulla koiran kanssa pikalenkillä ennen synnärille lähtöä, ja siitä 6 tuntia myöhemmin poika oli maailmassa. Ja nyt menossa rv 15+6 ja oon jo ihan raihnainen!

Linea negra oli muuten mullakin viime raskaudessa, ei mitenkään tosi tumma, mutta puolen välin tienolla se paukahti ja lähti kun poika oli vuoden.. Ei mikään kosmeettinen kaunistus mun mielestä. Toivottavasti nyt ei tule ;)

Täytyy torstaina hakea tota närästyslääkettä, sen verran tiheesti on nyt mulle alkanu rantautuu tota närästystä, että haluun siihen helpotusta kun iskee. En oo saanu yhdistetty tiettyihin ruokiin ym.

Eipä tuosta linea negrasta voi päätellä kumpi on tulossa. Esikoista odottaessa oli myös ja tyttö tuli.

No nehän on vaan hauskoja uskomuksia. Voikohan oikein mistään päätellä kumpi tulee, ultraankaan en minä ainakaan uskalla luottaa sokeesti. Tosin mä uskallan epäillä ettei saada tietää ennen ku synnärillä kumpi tulee. Jos on yhtä vilkkaalla päällä ku kp ultrassa ni ei varmasn toivoakaan sukupuolen näkemisestä. :D

Mut sukupuolen paljastumisen kannalta on parempikin, että on ainakin hereillä tuolla masussa :) vauva saattaa nukkua jalat ristissä koko ultrauksen muuten.:D
Mä oon ennen rakenneultraa vetäny pienet sokeriöverit, että saisin vauvaan liikettä. :wink

Tolla oli niin kauheet aamujumpat menossa, että mietin jo miten kauan kätilö jaksaa ultrata ennen ku hermo menee. :D Oon siis varautunu muutenkin ettei välttämättä selviä, ei se maailmaa kaada, kunhan pienellä on vaan kaikki hyvin, on se tärkeintä. :)

Ikävä lukea toisten kuvotuksista ja vaivoista kun ite on täysin oireeton ! (toistaiseksi, eiköhän noi nivelsäryt ala vikan kolmanneksen lähetessä..) Hyvä että edes muistan välillä olevani raskaana kun saa esikoisen perässä juosta kaiket päivät.. :D

Eilen illalla lantio oli hirmu kipee, kai se löystyy... Tänää on sit hirmu surullinen olo ja ei kotihommat nappais yhtään...

Voi päänsärky....menis jo pois. En tiiä onko mulla hartiat jumissa vai meneekö mulla yöisin nokka niin tukkoon että kuorsaan ihan kamalasti vai mikä ihme tän päänsäryn on saanu aikaan. Eilen särki kokopäivän ja nyt särkee jo heti aamusta. :confused:

Mulla ainakin heti kauhee pään särky jos ei oo saanu tarpeeks juotua vettä. Ja monesti kipu helpottaa sillä kun saa juotua paljon. Mut migreeni kipu on erikseen. :)

Mulla on meinannu pari kertaa hiipiä päänsärkyä, mut se on hyvin menny ohi, yhtään särkylääkettä ei oo tarvinu vielä ottaa. Pelkään vaan kuollakseni et tää raskaus laukasee migreenin, joka on nyt pysynyt melkein kolme vuotta poissa..

Juuh, siis join vielä eilen extra paljon vettä just siitä syystä että varmaan oon juonu huonosti mutta ei sillä mitään vaikutusta ollu. :mad:

Tänään on vihlonu nivusten vierestä ja kohdun kohalta :( onkohan nämä niitä kasvukipuja? 0_o

Takaisin