Toisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosalina, laitoin nyt hunajaa. Jonkun tutkimuksen mukaan toimii jopa paremmin kuin lääkkeet. Ainakin polttelu lakkasi. Kookosrasvaa on kotona, enpä tajunnut sitä kokeilla. Pihkavoidetta ajattelin myös. Se ainakin nopeuttaa ihon paranemista huomattavasti, kun tulehdus on ohi ja saattaa siihenkin ehkä auttaa. Se kun tuntuu auttavan kaikkeen. Onneksi enää huominen töissä. Sitten ei tarvitse ulkonäöstä stressata.

Rosalina ootko ihan käyttänyt peruskaupasta saatavaa neit.kook.öljyy vai jotain life-myymälän?? Miten se selätin? Tykkäätkö? Huomaatko mitään eroo. Mua kiinnostaa se kyl. Pitäis vaa raahautuu kauppoihin kokeilee sitä. Pelkään et saisikohan se supitelemaan.

Täällä on ekat raskausarvet bongattu ja flunssaa pukkaa...

Oon ostanut lifesta cocovin neitsytkookosöljyä ruoanlaittoon ja iholle urtekramia, kumpaankin siis eri purkit. :) urtekramia saa s-marketista ihan, cocovitäkin isoista kaupoista ja lifesta jne.

Selätin on hyvä. :) tykkään! Ostin iron body-version, on halvempi. Tekee etenkin kyljille kyllä hyvää.

Tämä tyttö meinasi pyörtyä eilen. Seisoin potilaan vieressä ja pidin nesteytysneulasta kiinni, vaihtelin asentoakin välillä, eikä pitänyt olla mitään erityistä. Yhtäkkiä tuli kuitenkin heikko olo ja kylmän hiki puski päälle. Ajattelin, että menee kyllä ohi kohta. Sitten äänet hävisivät ja lopulta silmissä alkoi mustua. Oli pakko jättää potilas siihen ja poistua huoneesta. Huikkasin vain työkaverille, että nyt pyörryttää ja onneksi pääsin vielä istumaan. Hetken päästä olo tuntui paremmalta, hörppäsin vettä ja söin pari palaa suklaata ja menin jatkamaan hommia. Mietin vain, mistä mahtoi johtua. Onko kohtu voinut jotenkin painaa isoja suonia tai jotain muuta tapahtunut? Minua ei yleensä pyörrytä tuolla tavalla, eikä töissä mikään hoitotoimenpide ole koskaan heikottanut. Pelottaa vähän, jos uusi jossain huonossa tilanteessa, kuten esim liikenteessä..

Oon meinannu pyörtyä jo monesti. Olin saikulla kans kyseisestä asiasta, ollaan yksin töissä niin..
Neuvolasta sanottiin että yleensä johtuu äkillisestä verenpaineen laskusta. Mikä voi olla myös hormonaallista. Jos verenpaineet on muuten kunnossa niin neuvolasta sanottiin että kannattaa pitää salmiakkia käsilaukussa ja ku rupee pyöryttää niin ottaa pari palaa että saa paineet ylös. Sano olevan ihan harmitonta. Korkea verenpaine taas on huono juttu :D

Eka kolmannes meni ilman minkäänlaisia oireita, nyt viimeiset pari viikkoa ollut ihan sieltä. Ensin alaselkä ihan sökönä, töissä paineentunnetta alavatsassa ja eilen sain neuvolasta lähetteen äitipolille. Siellä sitten todettiin, että istukassa hematooma. Nyt lepoa levon perään... Onneksi lapsella kuitenkin kaikki hyvin! Siellä se kovasti sätki ja painaakin 209g :love7

Muokattu viimeksi:
Täällä tämä ilta oltu kauheissa krampeissa. Maha kramppaa niin pahasti että ei voi olla ku yhessä asennossa. :( ja samalla aina supistaa ja kipeesti vaikka en oo mitään raskasta tänään tehny mut vissiin tuo kova kipu tila vatsassa aiheuttaa suppareita. :(

Onneksi päivä meni kivutta ja saatiin rauhassa vierailla iso mummulassa. Minun täti vaan tuumasi että on tainnu kinkku eksyä paidan alle. :D

Ei helkkari iskiaksesta kärsijät, millä helkkarilla sen saa kuriin? Nyt on viikonajan ollu ja pahenee vaan:(

Lämpöä ja PALJON venyttelyä, mikään muu ei ainakaa mulla auta. No ei kyl hirveest sekää:D se vaan tulee ja menee.

Mulla ainaki tuntuu että selällään makaaminen pahentaa iskias kipua. Rauhallinen liikunta, ihan kävely voi vähän helpottaa.

Mulla taas se et joutuu oleen paljon jalkeilla lisää kipua. Oon kyllä pari kertaa yöllä kun oon heränny meinannu karjasta. Ois miehelle kiva herätys kun viime yönä se kuunteli 3 tuntia kun mä yskin, mut oli se saanu silti nukuttuu :oops:

Muilla kipuja yhdynnän jälkeen? Mä kun nyt näköjään oon tällänen kipukasa niin tänään seksin jälkeen on särkenyt alavatsaa ja häpyaluetta jo pidemmän aikaa.. ei tunnu menevän ohi. Ukko kyllä laitteli menemään niin sanotusti pohjaan asti että oisko vaikutusta.. ilmeisesti pitää olls varovainen tämänKIN suhteen jatkossa. Kohta sorrun panadoliin jos ei helpota :(

Crysade, täällä! Vinkkinä oon saanu oikeastaan vaan et liukkaria, mut en tiedä kun sitä on kuitenkin käytössä ollut et mikä sitten auttais.

Meillähän viime kerran jälkeen oli jopa vuotoa emättimestä, tais olla liian rajut aktit. Ei siis mitään sm-meininkiä mut kumpikaan ei ole sellainen 2 työntöä minuutissa puoliks sisälle -tyyppi

Siis meil kans liukkaria enkä muutenkaan mikään sahara ja se kipu kohdistuukin niinku kohtuun :O ja ei siis tosiaan vieläkään oo mennyt ohi!! Pakko ottaa toi särkylääke varmaa. Ei kai sitä sit muuta kun alkaa sellaseks pimeessä lauantaisin peiton alla varovasti tyypiks?!

Takaisin