Toisen kolmanneksen oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tinja79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jano on kyl täälläki.
Ja selvästi tuntuu vauva kuplassa värinää,tärinää,tutinaa ja kutinaa.
Tosi vaikeaa löytää sanoja siihen tunteeseen.
Mut kyllä se kaikki tunne tulee vauva kuplasta. <3
Ei ne potkuja ole varsinaisesti mut jotain liikehdintää kyllä <3
Vaikka moni on sitä mieltä että tuntuu vasta myöhemmin mutta mulla sano neuvolassa että usein tuntuu aikasemmin kun vasta viikolta 16 alkaen uudelleen synnyttäjällä. Kunhan ei ole istukka edessä. :)
Sent from my HTC Desire using Vau Foorumi mobile app

Kyl mäkin oon viimeks jo rv 13+ tuntenu varmoja liikkeitä,mut hiuka huoletti ku ei VIELÄKÄÄN (11+6) tunnu vaik nii monel muul tuntunu jo täs vaiheessa :D Vauva on kuitenki nii hyvin tos holleilla ja istukkakaan ei oo edessä yhtään... Mut tuntuu ku tuntuu :) En stressaa enää. Syke on kuitenki vahva, äsken oli 159 ❤️ Se riittää maanantaihin asti mulle, ma siis np-ultra :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo mul on np ultra tiistaina,
mut ei Oikeestaan enää hirveetä huolta oo ku liikkeitä tuntunu ja masu kasvaa <3

Oceansoul83 mullakin on maanantaina ultra :) jaiks :) mä vasta siellä kuulen/näen ekan kerran... ja kyllä pelottaa :(

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla myös maanantaina ultra :) jännittää! Onneks kaveri lupas tulla mukaan, jos käy niin et mies ei pääse töistä lähtemään :)

Mä oon ressannut oireettomuutta ja tuli jopa vahva tunne, että en oo enää raskaana n. rv 7+. Varasinkin sitten toisen varhaisultran täksi päiväksi (9+2)..

"Naisen vaistoni" oli AIVAN VÄÄRÄSSÄ!!!!!!!! Kaikki oli hyvin <3!!!! Mulla oli oireetki tässä jo pari päivää sitten palailleet ja tänään jopa hampaita pestessä tuli oksennus... :D OON NIIN ONNELLINEN!!!! Harvoin nainen on näin onnessaan ollessa väärässä ;) Syke normaali ja ei vielä ainakaan kertynyt lainkaan niskaturvotusta. Kaikki siis paremmin kuin voisin toivoa. Vaavi näyttikin jo hieman ihmiseltä jo!!! :)ImageUploadedByVau Foorumi1398436463.280423.jpgImageUploadedByVau Foorumi1398436490.563420.jpg

Tää ei kuulu oireisiin mutta np ultra oli eilen. Voi että mikä adhd siellä pyöri ja hyöri ja kääntyili. Sykeääni oli sanoin kuvaamatonta! Kaikki oli hyvin ja kätilö oli ihan huippu, esitteli vaavin koko anatomian ja tarkisti et kaikki elimet on ok. Laskettu aika pysyi ennallaan. Huojentunut olo!

Onnea Ansku ♡ mulla nyt maanantaina ja pieni pelko kyllä on.. toivon että siellä ois asukki ja kaikki kunnossa.. ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Laitetaan nyt tännekin, vaikkei ihan oireita ookkaan kaikki :) Hihi täällä mennään jo 14. viikolla! Ihanaa! Tänää siis rv 13+2 :love017 Ootan niin paljon, että liikkeet alkaisi varmasti tuntua. Nyt muutaman kerran tuntunut lantioluuhun kevyt muks.. en tiedä voiko vielä olla lapsi vai aiheuttaako joku muu tuntemukset.. on tosin tuntunut niin nopealta ja kuitenkin jämerältä esim. ilmavaivoihin verrattuna.. tiedä sitten toivooko sitä vaan :laughing002:stop ja mulla siis kohtu hieman kallellaan taaksepäin ja istukka edessä, joten voi olla, et tuntemukset menee aika myöhäiseksikin :sad002

Ajattelin, et tää turvotus ois helpottanut ekan kolmanneksen jälkeen. Nyt tuntuu, et se vaan saa lisää puhtia o_O Viime viikolla (rv 12+) oli myös oikein kunnon "kasvukipuja" mahassa. Ilmeisesti siellä nakero jyräili huolella tilaa itselleen :p Nyt olo muuten hyvä, mutta huimausta on etenkin aamupäivisin riesaksi asti ja tämä iskias.. voi luoja että se on mennyt kipeäksi. Kaikki istuminen, makaaminen ja liikkuminen sattuu.. uimisestakin on kivun takia mahdotonta haaveilla, vaikka tekis muuten rangalle hyvää. Sitten pitäs vielä pari viikkoa pystyä pakolla käymään rajuissa treeneissä ennen kun kisat ja kausi paketissa. Lääkkeitä en haluaisi ottaa ja tuo panadol kun muutenkin auttaa selkäsärkyyn niin heikosti. Hampaita puremalla mennään. En tiedä mikä avuksi, kun lepo ja kevyt liikunta ei sekään enää edes helpota oloa. :anyone

Muuten ei valittamista. Tunteet on todella pinnassa ja mielialat heitellee, mutta ei mitään sellaista, mihin en olisi osannut jo etukäteen valmistautua. :wink Ootan vaan, että pääsee rakenneultraan kesäkuun puolessa välissä ja silittelen masua :rolleyes:

Lämpimästi suosittelen jäsenkorjausta. Sekä Kaustislainen- että Kalevalainen jäsenkorjaus on todella lempeää (ei mitään naksuttelua tai runnomista). Itsellä auttanut just lantion ja alaselänseudun ongelmissa.

Huomenta. Itsellä ei ole enää juurikaan mitään oloja :rolleyes: Tietyt hajut oksettaa, kuten kissan ruoka o_O Ainoastaan kohdun kasvukipuja on ihan pienesti enää, kun vertaa ihan alkuraskauteen. Pariisitar, mullakin on kohtu taaksepäin kallellaan ja istukka edessä. Joten liikkeiden tuntemusta saa vielä odottaa. Toivottavasti saat apua selkäkipuun, ihan karmea vaiva :sad001 Mulla oli noin viikon pää kipeä yötä päivää. Lääkäriin eivät ottaneet vastaan, käskivät vain syödä panadolia. Siitä taas kun ei ollut tuon taivaallista apua. Onneksi meni ohi sekin....

Huomenta,
Täällä tänään rv 13+ :) 14 viikko lähtee käyntiin..

Eilen oli lähes koko päivän alamahan seutu ihan tosi kipeä ja jotenki kova..:confused: Töihin palasin eilen loman jälkeen ja on kyllä huomannu.. väsy tuli takasi. Eipä kummemin mtn oireita toistaiseksi.. :) Tänään vois kuunnella dobblerilla jumputusta.. :love017

Täällä 12+6 päätä särkee ja iskias vaivaa. Olo on parantunut huomattavasti parin viikon aikana mutta uutta ilmaantuu koko ajan :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Mul kans iskias vaivaa ja nyt sairaslomalla kun työntakia joutuu nostelee ja kummarrella.
Ja alkanu harjotus supistelua olemaan. Kysyin asiasta tänää ultras ja sano et kunhan ei o kipeit ni ihan ok.

Mut onko kenelläkään muulla ollu jo noita supistuksia ?
En muistais et ihan näin aikaseen olis aikasemmin alkanu. Mut kuulema voi olla alusta asti.

Mä oon ehkä jo tänneki jonneki tän kirjottanu, mut mul on ollu nyt jo suppareita rv9 asti. Ei kovin kipeitä, mut tukalia. Kuopuksesta sama homma ja sillon luulin et ne on vaa harkkasuppareita. En sit enää luullukaan, ku rv 17 lääkäri totes kohdunsuun auenneen jo 2cm ja siihe loppu sit kaikki tekemine sen raskauden osalta. Nyt mä sit varon noita suppareita iha eri tavalla ku viime raskauden alussa.

Takaisin