Toinen haaveissa <3

Minkä ikäisiä teidän esikoiset on? Meidän tyttö 6.4 2-vuotias. Kolme vuotta ikäeroa kuulostaisi hyvältä, eikä haittaa vaikka jo tärppäisi [emoji16]

Meillä tyttö enskuussa 1v4kk :) jos nyt oisin raskautunut niin näille tulis ikäeroa oikeestaan tasan 2vuotta :D

Meillä esikoinen 1v5kk, jos nyt tärppää ni vähä yli kaks vuotta tulis ikäeroa, ihan hyvä.

Mullakin imetys on loppunut vajaa vuosi sitten maitoallergian vuoksi, en jaksanut dietata ja lapsi oppi nopsaan juomaan maidotonta korviketta. Toki olisin jatkanut vähän pidempään mutta seuraavan kanssa sitten uusi yritys :) Meillä siis 1v 7kk poitsu.

Meidän tyttö 1v7kk kohta. Sais jo tärpätä että ei venyis ikäero kauheen pitkäksi. Olisin toivonut sitä 2 vuoden ikäeroa, mut sitten ois pitänyt aloittaa yrityskin vähän aikaisemmin.:D

Kiva kuulla muitakin, meillähän on jo sit paljon isompi taapero kuin muilla. Itse täytän syksyllä 25. Minkä ikäisiä muut? Ehkä nimimerkeistä jotain voi päätellä? :)

Minä täytin äskettäin 27. Toivoin ekan syntyvän kun oon 25, ja niin kävi. Toisen toivoisin syntyvän viimeistään kun olen 28-vuotias. Kylläpä toivon että hän päättäisi tulla tässä tämän vuoden aikana jo.<3 voi kun saisi joululahjaksi vauvan tänä vuonna.:)

Lähelle 2v ikäero ois kyllä kiva, mutta koitan miettiä positiivisesti että onpahan sitten esikoinen omatoimisempi kun vauva syntyy :) ite oon 25.

Mulle ikää tulee toukokuussa 30, esikoinen on nyt 6kk. Toivoisin maksimissaan noin 2v ikäeroa mutta nähtäväksi jää.

Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?

Täytän tänä vuonna 33 ja esikoinen nyt sen 1v5kk. Oisin halunnu 2v ikäeroo, mut eipä menny niin. Mutta tosiaan onpahan esikoinen omatoimisempi.
Olisin myös halunnu ekan lapsen viim.25v, mut oli koulu vielä kesken sillon ja sit tässä yrittämisessä vierähtikin muutama vuosi ja olin 31v kun lopulta saatiin elävä lapsi.

Heitsu kuvaa testistä.
Helpompi arvioida ja kiva katella toisten testejä kun itellä tylsä vaihe kierrossa.

kp1 yk2

Meillä esikoinen 6kk ja oon itse 26 :) mä en oo uskaltanut tehdä testejä enää sen digin ja muiden vaaleiden plussien lisäksi. Tuntuu siis haalistuvan.... Ootan jos seuraavat kuukautiset alkaa ja jos ei niin sit teen varmaan uuden testin. Minkäänlaisia kipuja ei ole, mutta heikkoa oloa kyllä ja oksettaa aina välillä aamuisin. Tosin se voi johtua näistä öistä kun esikoinen nukkuu huonosti :singing::confused:

Meillä esikoinen täyttää ens kuussa 2v. Laskeskelin et jos nyt tärppäis niin ikäero olis 2v 8kk. Mut tosiaan riskit on suuret et seuraavakin syntyy ennen aikaisena niin 2,5 vuoden ikäero vois olla lähempänä. Itse täytän seuraavaksi 31 vuotta ja toivon et useampi lapsi vielä siunaantuisi. Joskus alkaa tulla tunne et tulee kiire kun ikä vaan lisääntyy :D

Näyttäisi siltä et ovis oli eilen tai tänään, kun eilen valtavat limat ja tänään aamusta koski mahaan tosi voimakkaasti. Parin viikon päästä pääsee ehkä testailemaan, jos muistan testin ostaa...

Mä ostin tänään pari testiä kaappiin varalle. On se vaan jännä, että vaikka tietää tässä kierrossa mahdollisuuksien olevan minimaaliset, niin pieni toive elää silti. Ei mulla kyllä mitään oireita ole tai kipeän lapsen kanssa valvonut monta yötä putkeen, niin tässä alkaa olla olo aika kamala kaikilta osin ihan siksi.. :D Mutta to-pe akselilla pitäisi alkaa menkat, niitä odotellessa..

Silky kp26/28, dpo 10.

Takaisin