Toinen haaveissa <3

Meillä kans menossa eka kierto ja päätin etten ota hirveesti paineita asiasta. Meillä vaan mies ei yhtään halua tietää mun kierroista saati oviksesta joten pitää yrittää vaivihkaa ajoittaa tallettelut oikeaan aikaan.

Tänään olis kp 13 ja limat ovismaisia joten veikkaan et kierto olis jotain 28pv. Talletteluja tehty viimeksi kp 11 joten jonkinlaiset mahdollisuudet on raskautua [emoji2]

Jotenkin tuntuu, että esikoisen kanssa meni koko touhu paljon stressittömämmin, vaikka joka kuukausihan sitä samalla tavalla odotti "Mitä jos...". En silloinkaan ollut tietoinen ovulaatioistani, katsoin netin laskureiden kanssa parhaan ajankohdan. Ennen esikoista ei oviksen aikaan ollut näin selkeitä liukkaita kelejä kuin nyt. Mutta kierto oli huomattavasti täsmällisempi!

Jospa tästä touhusta nyt kuitenkin "jotain" tulis :wink muuta kuin pahamieli! :joyful:

Mä luin jostain että keskimääräinen raskautuisaika olis 7kiertoa. Huh kun ei malttaisi odottaa. Kuitenki täytyy tässä sit yrittää olla ressaamatta. Mä ootan innolla että pääsen testailee oviksia. Tänään kp 7. [emoji4]

Meillä täppäs toinen matkaan ekasta kierrosta kun alettiin yrittämään, mut se meni sit kesken Tammikuussa. Eli nyt on eka kierto sen jälkeen menossa. Taitaa vaan vaihtua yk2 kun on epämääräisen niukkaa vuotoa tullut.
Kohta selvii et mitä teen kun soitan gynenpolille.

Mamma84 kp33/34 dpo13 yk1

Meillä yk6 menossa, tänään kp11. Imetän esikoista kerran päivässä, saa vielä iltamaidon ennen yöunia.:) ei luulis vaikuttavan mihinkään.:D
Eilen talleteltu. Mä en tiiä jaksanko tikuttaa ovista sittenkään tässä kierrossa, tai sit tikutan vaan joskus kp14-16, kun sillon yleensä ovis, ja löytyy jos löytyy. Jos mentäs tää kierto vaan joka toisen päivän taktiikalla. Tällä hetkellä vähän tuntuu et väsyttää jo koko yrittäminen, ja toivon vaan et pian tärppää. Et parempi varmaan olla stressaamatta liikaa ja talletella joka toinen päivä nyt ovisaikaan ja toivoa parasta.
Mut jos 7 kiertoa menee keskimäärin niin eipä tässä hätää.:)

On. Hoitaja konsultoi lääkäriä ja nyt sitten vaan odotellaan et ne menkat sieltä kunnolla alkaa.

Mä luin jostain että keskimääräinen raskautuisaika olis 7kiertoa. Huh kun ei malttaisi odottaa.
Exän kanssa yritettiin 7 kk tuloksetta. Nykyisen miehen kanssa meni melkein puoli vuotta ennen kuin tärppäsi ja tuli kkm. Esikoinen tarttui matkaan kkm jälkeen toisesta tai kolmannesta kierrosta, en muista enää. Tämän takia en odota vielä raskautumista, kun nyt on vasta yk2 menossa. Mikähän siinä noin puolen vuoden rajassa on niin maagista?

Meillä ensimmäinen raskaus tärppäsi yk 5 ja siitä km. Esikoinen sitten tämän keskenmenon jälkeen yk 5. Nyt menossa yk 2, mutta imetän edelleen.

Kp 31/30 yk 2, dpo 8-9.

Meillä menossq yk 3, esikoinen tärppäsi yk 3 joten mun taikauskoinen pää sano että kakkonen ei tärppää "samasta" kierrosta. Lisäksi imetän esikoista edelleen joten oon pessimisti sen suhteen että imetyksen aikana raskautuisin vaikka toisille se onkin mahdollista. Viime kierrossa luteaalivaihe oli huimat 8 päivää pitkä joten ei taida kovin isoa toivoa olla raskautua jos edelleen sama juttu.

Ovista metsästäessä edelleen.. kp 18.

Meillä esikoinen tärppäsi yli 2 vuoden yrittämisen jälkeen ja juuri ennen hoitoja [emoji173] silloin ovulaatio tikut näyttivät koko ajan negaa. nyt yk7. Kp 10 menossa. huomenna alkaa tikuttaminen ja punaviini pullo aukesi tänään.

Meillä yk6 menossa, tänään kp11. Imetän esikoista kerran päivässä, saa vielä iltamaidon ennen yöunia.:) ei luulis vaikuttavan mihinkään.:D
Eilen talleteltu. Mä en tiiä jaksanko tikuttaa ovista sittenkään tässä kierrossa, tai sit tikutan vaan joskus kp14-16, kun sillon yleensä ovis, ja löytyy jos löytyy. Jos mentäs tää kierto vaan joka toisen päivän taktiikalla. Tällä hetkellä vähän tuntuu et väsyttää jo koko yrittäminen, ja toivon vaan et pian tärppää. Et parempi varmaan olla stressaamatta liikaa ja talletella joka toinen päivä nyt ovisaikaan ja toivoa parasta.
Mut jos 7 kiertoa menee keskimäärin niin eipä tässä hätää.:)
Nää on niin henkilökohtaisia, mutta mulla 1-2 imetystä päivässä (illalla ja joskus harvoin aikasin aamulla) piti luteaalivaiheen liian lyhyenä. :O

Syssa eikö se punaviini pidä aloittaa vasta ovulaation aikana tai just sen jälkeen?

Nää on niin henkilökohtaisia, mutta mulla 1-2 imetystä päivässä (illalla ja joskus harvoin aikasin aamulla) piti luteaalivaiheen liian lyhyenä. :O

No joo totta, varmasti on kyllä henkilökohtaista tuo. Mulla taisi olla viime kierrossa kuitenkin luteaalivaihe 14 päivää, että jospa se nyt ei vaikuttaisi.:) mä en vaan malttas lopettaa kokonaan. Vaikka kyse vaan siitä yhdestä imetyskerrasta päivässä. Siihen on niin ihana päivän jälkeen rauhoittua vielä lähekkäin iltamaidon ajaksi.<3 Vaikka varmaan jos lopettais, niin varmaan sen hetken korvaisi sylittelyllä ja saisi lapsenkin rauhoittumaan kun lukis kirjaa tai jotain. Mut katsellaan, jospa tärppää ilman lopettamista.

Toupie, älä ihmeessä lopeta, se on niin ainutkertaista. :) Meillä tuo lopettaminen meni vähän itsellään 10kk iässä enkä kyllä "väkisin" yrittänyt jatkaa, kun tuo haave toisesta lapsesta ja olin ovulaatiota tikuttanut, niin tiesin tuon "ongelman". :)

Silky, joo en mä taida vielä malttaa.:) joku aika sitten jäi aamumaito itsestään pois, itse unohdin tarjota ja niin taisi unohtua lapseltakin kysellä, ja niin se jäi pois kun en enää tarjonnut eikä lapsi tullut pyytämäänkään enää. Iltamaidon tarjoan, ja kyllä lapsikin monesti muistaa sanoa iltapalan jälkeen, että "tissi". :)
Mä kuitenkin uskon, että ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti ja luteaalivaiheenkin pitäis olla ihan normaali.:)

Sori nää mun menkkapäivitykset, mut nyt ne loppuu.:hilarious:
Eilen illalla sit hanat aukesi eli lasken nyt tän päivän kp1.
Ihan hyvillä mielin uuteen kiertoon ja odotukset taas katossa. Tässä kierrossa on myös folliultra.

Mamma84 kp1/~34 yk2

Eilen oli hieman kiire en kerennyt kirjoittaa tänne.Kun olen kirjoittanut siitä kuukautis asiasta että ei näy eikä kuulu ja testit näyttää mitä näyttää.Kysyin Dextra lapsettomuusklinkalta missä on tehty inseminaatioita ja tutkimuksia mitä mieltä asiasta ja mitä tehdä .Sanoivat sieltä että meillä kun on mahdollista raskauteen ilman hoitoja voi olla kyse raskaudesta mikä näkyy vain myöhään.Toinen vaihtoehto on se että kohtukuolema sekoittanut pakkaa mutta sen jälkeen sanoivat että jos on tullut Ovulaatio tämä ei pitäisi olla syy menkkojen pois jäämiseen.Kolmas vaihtoehto voi olla että keltarauhas rakkula tullut näitä rakkuloita voi itsekseen tulla mutta ne lähtee ihan itsekseen myös pois.Neuvoivat että testiä teen ja soitan maanantaina meidän nykyiseen hoito paikkaan jos ei näy kuukautisia.

Olipas Heitsu kiva kun sait neuvoja tilanteeseen ja osasivat antaa vaihtoehtoja et mitä vois olla. Toivotaan plussaa tietty.

Takaisin