Toinen haaveissa <3

Samaa mietin! Normaalisti kuukautiset mull kestää vähintään 4päivää ja nyt hyvä kun kaksi päivää ja siltikin normaalia niukemmin. Kokemusta valekuukautisista ei ole, kun aina on ollut säännölliset ni en osaa sanoa yhtään.. eiköhän se selviä vielä. Pitää keskittyä tuohon esikoisen nyt eikä miettiä vain näitä, kun tuntuu että tulee hulluksi muuten

Voi että Mamma84, toivottavasti pian selkenee et onko menkat vai mikä.

Silky, mulla kans sama homma, et ruokavalioo oon nyt laittanut kuntoon. Vaikka suht terveellisesti ja monipuolisesti tulee syötyä, niin mulla tulee liikaa herkuteltua kahvileivillä yms.:/ ei nyt sentään joka päivä, mut liikaa silti, ja nyt oon päättänyt että kerran viikossa herkkupäivä, ettei mene ihan överiksi.:D

Mutikkakeitto, onpa kummallista. Toivotaan että ei ole keskenmeno.:/

Amparo, tsemppiä uuteen yritykseen ja pikaista plussaa toivottelen!:)
Joo, siis paino mulla normaali, mutta herkuttelen kyllä ihan liikaa.. Ja tosiaan uskon, että jotain muutakin nyt.. Täytyy pohtia, mitä sokerin lisäksi jättäisi nyt pois, vehnän ainakin.

Täällä 28kp.Ennen kohtukuolemaa ollut kierto 28-33kp.Yleensä ilman lapsettomuushoito kiertoa kierto ollut 28pvä.Ja kun hoito ollut kierossa silloin kierto on ollut 33pvä.Ei näy menkkoja ei mitään oireita.Runsas valkovuoto tänään vain lisääntynyt.

Joo, Silky, sama homma siis mulla, et paino on kyllä normaali, mutta herkuttelen liikaa. Että ei tätä menoa paino kyllä pysy normaalina, niin pakko rajoittaa.:) kun äippälomalle jäin esikoisen jälkeen, niin liian usein on herkkupäivä nykyään. Sokerin lisäksi itse kans leivän syöntiä vähentänyt ja muuten sit jatkanut normaalisti.:)

Toivotaan Heitsu että olis tärpännyt!:)

Ja Mutikkakeitolle pidän täällä edelleen peukkuja että raskaus jatkuu normaalisti vuodoista huolimatta. Kyllähän sitä joskus on alkuraskaudessa niukkaa vuotoa ja silti kaikki hyvin.:)

Heitsulle peukut pystyyn, joko oot testannut.

On. En soittanut gynelle tänään kun tää "vuoto" on ollu aika niukkaa ja tosiaan vaan paperiin tulee. Eli en viä laskis kp1. Huomenna teen taas r-testin. Ostin apteekista ateekkarin raskaustestin eiks se ollu ihan hyvä. Onhan noita one stepin liuskoja ja cb digi x2, mut sitä nyt on turha vielä tuhlata.

kp30/34 dpo10 yk1

Toivotaan parasta.Illalla tein testin ei edes haamua tullut pidätys aika ei kyllä ollut paljon.Huomenna teen uudestaan jos vielä nega niin sitten odotan tuohon yli 33kp asti.

Täällä one stepin herkkä ja apteekin testit selkeitä negoja.
Taitaa toi vuotokin lisääntyä eli tänään kp1.
Se oli sellanen kierto. Nyt vaan uutta yritystä.:)

Toivottavasti Mutikkakeitto ois vaan jotain normaaleja alkuraskauden vuotoja :) Mammalle pahoittelut tädistä jos hän nyt saapuu. Ja Heitsulle tsemppiä, ehkä se plussa tuleekin!

Mä oon kans kunnon sokeripylly, mut normaalipainoinen. Pitäis kyllä vähentää suklaata. Täällä on greippimehut jääkaapissa ja lasin/pv oon juonu, mies vähän ihmettelee :D en aatellu tässä kierrossa tikuttaa kun satutaa just o-aikoihin menee anopille kylään, saa nähdä onnistuuko siellä hommailut. Lisäks mulla on tulossa yhdet juhlat ovisviikolla mutta aion kyllä olla rennosti ja juoda lasin jos toisenkin. Esikoista yrittäessä elelin täysin normaalisti opiskelijaelämää joten en jaksa nyt tästäkään stressata vaikka pitkään mietin oonko ihan vesilinjalla.

Unppa kp 6/28, yk2

Mies on pitkä ja hoikka, painaa vaan 67kg eikä siinä ihmisessä näy missään herkkujen syöminen kun taas mun ruumiin rakenne on semmonen et kaikki höttöruoka ja namit näkyy tyyliin heti!

Mut kohta alkaa meidän rahatilanne helpottaa ja pääsen kuntosalille niin ehkä tää painokin tästä alkaa tippua ja toivottavasti plussa vielä tulisi tänä vuonna. <3

Kp4 ja täti pakannu kamat yön aikana ja on lähdössä pois. Juuri mitään enään tuu, eikä toivottavasti tulekaan mistään mutkan takaa enään.. :)

Alinah mun mies on samanlainen 187cm pitkä ja painaa 68 kiloo. Se ärsyttää niin paljon kun ite joutuu kattoo kokoajan mitä suuhun laittaa kun toinen vieressä voi syödä mitä vaan ja kuinka paljon tahansa. Yritäppä siinä sit vähentää herkutteluu kun toinen syö esim. jäätelöä vieressä!

Te kanssaherkuttelijat itselleni ainakin viimeaikoina on toiminu se makeenhimoon että kun juo 3l vettä päivässä ja muistaa välipalat niin makeenhimo ei iske samalla tavalla. Mut heti jos jättää juomisen vähemmälle huomaa illalla että kaipaa jotain makeeta herkkua :)

Täällä mies kans hoikka n.60kg ja mulla ylipainoa 10kg. Miehellä kyl fyysinen työ että kuluttaa minkä syö vaikka vetääkin herkkuja välillä.

Mutikkakeitto: toivottavasti olis tosiaan vaan normaalia vuotoa alkuraskaudessa. Mulla on ollu kaks km ennen esikoista ja mulla ei ollu mitään vuotoja ennen kuin sit ultrassa todettiin et oli menny kesken. Toinen tuli ait lopulta itsestään pois ja siinä vuoto oli normaalia kuukautisvuotoa. Toivotaan et kaikki olis kuitenkin hyvin eikä olis keskenmenoa. Tsemppiä [emoji173]

Mä päätin toistaiseksi etten tilaile ovistestejä tai raskaustestejä ennakkoon. Katotaan nyt et miten pitää tuo ajatus [emoji23] Muutenkin aattelin olla stressaamatta liikaa, mut minkäs sille voi kun pohtii et milloin olis laskettu aika ja milloin vois mahdollisesti testailla.

ON: tänään kp 12 ja talletuksia on tehty. Taitaa siihen jäädä tän kierron talletukset kun ens viikolla mennään anoppilaan. On kyllä alavatsaa nippaillut siihen malliin et ovis olis tulossa ja limakin on jo otollista. Katotaan sit parin viikon päästä testaillaanko

Joo toi mun ukko myös fyysises työssä et kuluttaa kaiken minkä syö, ja juu mä oo kyl sille sanonu et söis vaikka salaa multa herkkuja kun ei oo kiva et mä yritän olla ilman herkkui niin toinen mässää karkkii, popparii, jätskii.. :D

Hei. Minä täällä taas :D menkat viimeks 12.2. Ja ois pitäny alkaa tiistai tai keskiviikkona. Viime päivät saanu juosta vessassa jatkuvasti molemmilla hädällä, väsyttää, rinnat on hieman arat ollut useamman päivän, nälkä, ja se tiistainen raivokohtaus ei mitään rajaa. Kaveri kysy ootko raskaana kun viimeksi olit kun sait sen hillittömän raivarin. En tiiä. Mut kaupan liuskatesti edelleen negatiivinen. Mitä lie... Tsemppiä teille!

Moikka, täälä myös toinen haaveissa. Esikoinen kohta 2v. Ensimmäinen raskaus päätyi keskenmenoon. Momemmilla kerroilla meni aika tasan vuosi raskautua. Meillä nyt ensimmäinen kierto menossa. Ei jaksaisi sitä vuotta taas odottaa, jotenk käytössä ovulaatiotestit, greippimehu, viini ja jalatkattoon [emoji16]

Tervetuloa KeväänLapsi! :) Toivotaan, että tällä kertaa tärppää nopeammin. :)

Ellikki85, joo, pitäis kyllä muistaa tuo veden juonti! Imettäessä muistin, mutta nyt taas jäänyt liian vähälle..

Tänne ei ookkaan pitkään aikaan tullut kirjoteltua.

mutta , kirjotinkin jo tuolla toisessa keskustelussa että Tänään Kp22/? ja dpo4. Oviksen aikoihin ei ollut erityisemmin limoja mutta nyt jälkeen päin tuntuu että on pikkarit kokoajan märkinä :D Tuleeko teillä aina oviksen jälkeen kuivakausi vai jatkuuko oviksesta liukkaat kelit? vai voisko jopa enteillä plussasta? :p Oviksen löysin tikuttamalla. En muista yhtään miten ennen esikoista nää limat meni :D

Tervetuloa KeväänLapsi! :) Toivotaan, että tällä kertaa tärppää nopeammin. :)

Ellikki85, joo, pitäis kyllä muistaa tuo veden juonti! Imettäessä muistin, mutta nyt taas jäänyt liian vähälle..
Mä oon aina juonu liian vähän vettä kun en tykkää veden mausta mut nyt on kyllä huomannu niin ison muutoksen omassa vireystilassa et jatkossa siitä tulkoon elämäntapa. Mulla siis tilanne et 5.5kk poika on valvottanu 6 yötä heräten tunnin välein läpi yön ja se on ainut tapa saada itteni hereille että muistaa juoda riittävästi :) Plus oon alkanu syömään proteiinipirtelöitä, täytyy myös tän hyvänolon vaikuttaa raskautumiseen hehe joten pitää olla varovainen jos ei nyt muutamaan kuukauteen haluu vielä raskaaks ;)

Takaisin