Toinen haaveissa <3

Mutikkakeitto voimia unikoulun kanssa.

On. Nyt tuli jo ihan kirkasta verta paperiin pyyhkiessä. Siteeseen ei oo viä tullu mitään. Lisäks on jotain häikkää kun on sellasia pikku haavoja alapäässä, kirvelee kun pesee. Eka meinasin et ois hiivaa kun on ollu myös kutinaa, mut se on helpottanut kun pesee ja mitään valkosta ei oikeen oo.

muok. hitsi kun alkais sit menkat et osaa alottaa clomit oikeena päivänä ja soittaa folliultraan aikaa.

No nythän meni jännäksi. Kivut samaa luokkaa kun kuukautisista ja menee aallottain. Ja verta tulee paperiin pyyhkiessä, voiko ovulaation aikaan niin tapahtua? Ennen esikoista ei tällästä ollut..

Mutikkakeitto, minkälainen unikoulu teillä on meneillään?

Last edited by a moderator:
Neiti on 7kk ni ihan neuvolan suosituksesta on aloitettu. Ennen neiti nukkuu yöt putkeen tai vain yhdellä herätyksellä mutta nyt heräilään tunnin välein. Nyt kolmas yö takana ja kaksi kertaa sai herätä yöllä enää ensimmäiseen 8kertaa nähden. Joo tosiaan eilen sitten alkoi kunnon vuoto mitä tulee ihan pönttöön asti ja on punaista. Suurimmaksi osaksi kirkasta ja muutamia hyytymiä mukana ollut. Kuukautiset oli noin kaksi viikkoa sitten ja oli pienemmät kuin normaalisti. Ihmeissäni tein sitten äsken testin ja tässä oli tulos. Mikä mun kropalla oikein on?

Tein siis testejä pari viikkoa sitten kun kuukautiset oli viikon myöhässä ja aina negaa. Ja sitten alkoi normaalia niukempi vuoto ja nyt eilen alkoi taas samanlaisilla kivuilla kuin normaali kuukautiset. Alkaa jo mietityttää onko tässä jokin keskenmeno menossa kun tikkuun ilmestyi se kaksi viivaa

Liitteet

• WP_20170317_05_44_11_Pro.jpg
    WP_20170317_05_44_11_Pro.jpg
    653 KB · Katsottu: 184
  • WP_20170317_05_44_12_Pro.jpg
    WP_20170317_05_44_12_Pro.jpg
    617.8 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Tein toisen testin ja vuoto vaan jatkuu mutta silti . Voiko mulla ollut tulla kuukautiset pari viikkoa sitten vaikka olis positiivinen ja nyt tulee uusi vuoto?Sekin alkoi kunnolla sitten sen jälkeen kun miehen kanssa hommaltiin.
WP_20170317_07_32_22_Pro.jpg

Oho onpa selkeet plussaviivat testeissä mutikkakeitto harmi jos vuoto johtuu keskenmenosta :(

Meinaa ihan itku tulla kun ei ymmärrä mikä omaa kroppaa vaivaa :smiley-angry017 edellisellä kerralla ei missään vaiheessa tullut vuotoa :/ yhden keskenmenon oon kokenut ja nämä tuntemukset ei sitä luokkaa ole lähelläkään ainakaan vielä

Mutikkakeitolla tosiaan hienot viivat, ikävää jos on kesken menossa.:sorry:

On. Yöllä ei tullu mitään siteeseen. Nyt aamulla kylläkin taas paperiin. Tuskin tää enää kiinnittymisestä johtuu. Seurailen tilannetta ja soitan gynelle iltapäivällä. R-testi puhdas nega, nyt on dpo10.

kp30/34 dpo10 yk1

Oon pahoillani mutikkakeitto jos on keskenmeno :(

Toivotaan että olis jotain muuta.

Voi että Mamma84, toivottavasti pian selkenee et onko menkat vai mikä.

Silky, mulla kans sama homma, et ruokavalioo oon nyt laittanut kuntoon. Vaikka suht terveellisesti ja monipuolisesti tulee syötyä, niin mulla tulee liikaa herkuteltua kahvileivillä yms.:/ ei nyt sentään joka päivä, mut liikaa silti, ja nyt oon päättänyt että kerran viikossa herkkupäivä, ettei mene ihan överiksi.:D

Mutikkakeitto, onpa kummallista. Toivotaan että ei ole keskenmeno.:/

Amparo, tsemppiä uuteen yritykseen ja pikaista plussaa toivottelen!:)

Pitää vielä hakea digitaalinen kun mennään kauppaan ja jos sekin näyttää positiivista niin soittoa lääkärin maanantaina. Vuoto kuitenkin on vielä pientä joten ehkä toivoakin on. Silloin tosin mun kierto olisi ollut yli 40päivää miinus noi kuukautiset mitkä tossa välissä oli

Mutikkakeitto uskon et digikin näyttää positiivista kun toi liuskatestikin on noin selkee. Luulen et ainoo mihin tässä vaiheessa voi luottaa on ultra, kun onhan sitä raskaushormoonia vielä jäljellä vaikka nyt ois kesken mennytkin.
Toivotaan kuitenkin parasta ja että pieni siellä ois kyydissä.

mutikkakeitto: kohdunulkoisessa raskaudessa raskaushormoni nousee ja antaa siis plussaa vaikka tulisi vuotoa. Sinuna hankkiutuisin mitä pikimmiten lääkäriin että voidaan sulkea kohdunulkoisen mahdollisuus pois / poistaa se, sillä tilanne voi muutamissa päivissä jo muuttua vakavaksi ja aiheuttaa vakavia vaurioita:cool:

Mutikkakeitto, samaa mieltä SeToisen kanssa. Kannattaa käydä lääkärissä. Vaikka vuoto on pientä niin ainakin mielenrauhan takia.

Toivottavasti unikoulu auttaa ja saatte nopeasti yöt rauhalliseksi taas.

Last edited by a moderator:
Kaikki mutikkakeiton tekemät testit on raskaustestejä ja kaikissa plussaa joten hopihopi mutikkakeitto nyt heti tänään tarkastaa tilanne missä mennään :)

Tsemppiä mutikkakeitolle <3 toivottavasti pääsit tarkistuttamaan tilanteen ja kaikki oli hyvin!

Muokattu viimeksi:
Olo on tällähetkellä suht normaali ja vuoto on loppunut niin ettei pönttöön enää tule vaan ainoastaan pyyhkiessä ja siteeseen ns. Vanhaa ruskeaa verta. Missään vaiheessa ei siis kuukautisten verran nyt ole tullut. Enemmänkin tuollaista tuhrua.Tätä oli esikoisenkin kanssa alussa niin en tätä enää pelästy.

En tänään ehtinyt omaa aikaa soittaa lääkäriin niin soittelen viikonloppuna jos pahenee olo heti . Mietityttää lähinnä nuo kaksi viikkoa sitten olleet niukat kuukautiset ( jos edes sellaiset olivat) , mutta eiköhän lääkäri niihin sitte ota kantaa digitestin teinvain oman rauhan takia ja se näytti 2-3 viikkoa raskaana niin katsotaan mitä se lääkäri maanantaina sanoo . Kiitos tsempeistä:Heartred

Takaisin