Toinen haaveissa <3

Heippa! Olen vähän taustaillut, mutta nyt jään oikeasti tauolle. Lääkäri määräsi niin vahvat lääkkeet, että käski jättämään yrittämisen vähän myöhemmäksi, jotta saadaan mut eka kuntoon.

Jännitystä lisää se, että perjantaina sain ovisplussan ja tallettelut ehti tapahtumaan, mutta jos raskautuminen onnistui, niin voin onneksi vain lopettaa lääkekuurin. En tosin oikein enää usko raskautumiseen. Katsellaan, josko vielä palaan. Kaikkea hyvää!

Minä näen tuossa unicornin testissä haamun!! Tai sitten vaan viivanpaikan, mutta jotain siinä on. Ja minä jos kuka olen niin Pessimisti Pirjo että. Katsoin vielä erilaisilla filttereillä ja jotain siinä on! Kai muutkin näkee?!

Unicornilla ny jännät ajat. Innolla täällä otetaan sun uutta testiä.

Unppa ompas hieno et ovis tuli vähän niin kun oppikirjoissa. Tsemppiä talletteluihin.

Lady bugille toivon tietty plussaa, mut jos toisin käy niin hyvää jatkoa.

On. Mun cb ovistikut ei viä tullu, ehkä huomenna.
Tänään on hermoja kiristelly kun koitan vierottaa poikaa tutista. Ehkä tää viä palkitaan.

Mamma84 kp12/? yk1

Muokattu viimeksi:
Tänään olin tuntevinani oviksen, oikeella puolella jomotti n.1 h ajan ja sitten loppui. Tai sit kuvittelen tai keho tekee kepposia :D ovistestissä edelleen tasavahvat viivat. Hmm..eilen talleteltiin, pitäisköhän tänään vielä varman päälle? En kyllä vieläkään luota testeihin ennen kuin viiva alkaa haalentua tai saan testiviivan vahvemmaks kuin kontrolliviivan..

Unicornilla kyllä lupaavan kuulosta ;)

Mamma84, meilläkin tuttivierotus olis edessä mutta ehkä sitten kesällä, nyt en jaksa :D

Kp16/34?? yk1

Peukut pystyssä et unicornilla ois siellä plussa :)

Ladybugille tsemppiä! Voihan se olla et tästä kierrosta onkin tärpännyt. Hyvää jatkoa :)

Mamma84:lle tsempit tuttivierotukseen.

Unppa varman päälle tallettelut on aina hyvästä ;)

Itellä edelleen ruskeaa tuhrua ollut nyt 3päivää. Imetyksen lopetettua mulla alkaa aina 3-5 päivää ennen menkkoja ruskea tuhruttelu. Onko muilla tämmöstä? Mistä vois kieliä? Toki oon varaamassa parin kk sisään gynelle aikaa mut jos jollain ois ollut tämmöstä samanmoista. Joka kierrossa elätän toiveita et josko tää tuhruttelu kertoisi raskaudesta kunnes se täti sieltä kurvaa kuitenkin aina kylään. Todella ärsyttävää kun tuntuu et alkais sit menkat suoraan kunnolla eikä piinailis tälleen 5päivää ennen..

Kp 25/28-30 dpo 12

Silly, iskallt - mies ei nähny tossa mitään. Mun silmäänkin siinä vois joku ehkä olla mutta en uskalla mitään toivoa vielä. :D viime kierrossa oli niin selvät haamut ja oireet ja silti alko menkat ihan täsmällisesti. Jännää.

Lady Bug, voihan siinä käydä niinkin että nyt sit tärpääkin :P mutta viisas päätös saada ensin ittensä kuntoon! :) tsemppiä jatkoon! :)

Mamma, kuin vanhalla teillä tuttia vierotetaan? :)

Unppa, tallettelemaan vaan ;)

On: alaselkäkipua ja mielialanvaihteluita. Ärsyttävää. :D

Joo Unppa varmanpäälle vaan talletuksien kans.:grin

Muok. Unicorn meillä on poika ny 1v4kk.

Poika ois näillänäkymin menossa puolen vuoden päästä päivähoitoon, niin aattelin et ennen sitä jos sais tutin pois ni hyvä ois.

Tätin piti tulla tänään, mutta eipä ole näkynyt! :shifty: Testikin oli pakko tehdä ja puhdas negahan se oli, kuten arvelinkin. Katotaanpa nyt miten tämä kierto venyy ja paukkuu.

Kp4 ja on kyllä ollut muutaman päivän harvinaisen kakka fiilis. Tää mielialojen heittely on kyllä mielenkiintoista.. Pääasiassa ollut vielä fiilis, että: "Eihän tässä kiire ole, tulee, kun on tullakseen", mutta nyt ekan kerran vähän "ahdistus". Jospa se tästä kuitenkin iloksi pian muuttuisi. :) Nyt siis menossa yk 4/2 eli neljäs kierto, mutta vasta toka imettämättä ja tosiaan imettäessä en ilmeisesti olisi edes voinut raskautua tai hyvin epätodennäköistä lyhyen luteaalivaiheen takia.

Silky, Täällä kans menossa kp4 ja tuntuu vaan että päivät matelee vaikka on tuo esikoinen tuossa touhuumassa. Meillä piti olla myös ihan vaan tulee jos on tullakseen ennen kuin lopetin pillerit mut kummasti se muuttu heti kunnon yritykeksi :D nyt kyllä siis vasta ekat luomumenkat.

Mua jotenkin on kauheesti alkanut ahdistaa tää miten nää vauva asiat pyörii kokoajan päässä ja tuntuu ettei sinne muuta ajatusta mahdukkaan :s :D ja kokoajan ajattelen että heti tärppää tästä kierrosta mut tiedän että tuun putoo vielä korkeelta.. :D

Silkylle ja Jaffa93:lle tsemppiä mateleviin päiviin! Koittakaa keksiä kivaa tekemistä ja Jaffa93 oli vissiin lähdössäkin baanalle viikonloppuna ;) Itsekin olin viime pe ja teki hyvää! Ja joo sama täällä, vauva tulee koko ajan mieleen ja uniinkin, pitäis koittaa lukea tenttiin mutta ajatukset harhailee...

Äsken ovistestiin haalea testiviiva, joten pakko kai se on uskoa että eilen se oli ja nyt jännäämään! Tallettelut tapahtui 3 päivää ja 1 päivä ennen oletettua ovista, josko niistä tärppäis :) Eilen ei sit kumpikaan jaksanu hommailla :/

Eli kp17/??, dpo1

Posti toi tänään cb dual hormone ovistikut. Huomenna sit testailee.:happy:
Jos joku ihmettelee et kuin näin myöhään alotan noilla testaamisen niin mulla on clomit käytössä ja yleensä on niillä ovis tullu kp18-21.
Olen kyl testaillu normi ovisliuskoilla, mut hailakkaa näyttää vaan.

Vitsi miten sitä onkaan nyt intoo täynnä ja odotukset korkealla raskautumisen suhteen. Aiemmin on clomeilla saatu raskaudet alulle yk2 ja yk3, niin tottakai sitä nytkin toivoo yhtä hyvää tuuria.
En kyl sitten tiedä et mitä seuraavaks kokeillaan, jos nää ei toimi.

Mamma84 kp13/? yk1

Unpalle tsemppiä piinailuun!

Mammalle tsemppiä oviksen bongailuun! :)

Täällä kp 22/28 dpo 7-8? Negaa näyttää. Ootellaan menkkoja. Plääh! Menkkajomoa edelleen ja hajuaisti kun ajokoiralla. Ei muita oireita.

Amparo ; kyllä siinä kaksi viivaa on! Onnea [emoji173]

Muokattu viimeksi:
Ääh miksi päivät ei voi kulua nopeammin! Tänään kp 18/28.
Olin ovulaation tuntevani kp 13 eli torstaina. Yritän malttaa mieleni että en testaisi ennen kun menkat on myöhässä

Takaisin