Toinen haaveissa <3

Alinah tsemppiä sairaalaan pikkuisen kanssa ja pienelle tsemppiä leikkauksesta toipumiseen ♡

Onnea papupata työsopimusksesta, eihän se kiellä raskautumista :joyful:

Miitulle tsemppiä ultraan!! Täällä kovasti odotellaan kuulumisia ♡

Ja ihana kun täällä vielä meidän perään kyselet ja jaksat tsemppailla!! Sinulla jo 7. viikko ja vastahan plussasit huh kun aika menee.

Toisaalta taas itsellä tuntuu että aika matelee niiiin hitaasti. Täällä dpo 6 ja kp33.

Täälläkin tuli tänää täti morjestaa. Mulla normaalisti kierto ollu 30päivää ennen raskautta. Nyt synnytyksen jälkeen nää on vasta toiset kuukautiset. Ekat alko loppiaisena, joten kierron pituudeksi tuli nyt 38päivää.

Kuinka pian kuukautiset on teillä säännöllistyny synnytyksen jälkeen vai säännöllistyykö ne ikinä? :D

Mulla muuten on jääny kuukautiskivut ainakin toistaiseksi pois synnytyksen jälkeen. Nuorena jouduin alottaa e-pillerit ihan sen takia, että kuukautiset oli niin kipeet että pyörtyilin ja olin sängyn vankina useita päiviä. Nyt tällä hetkellä siis en olis sitä tätiä halunnu,mutta toisaalta nautin kun ei oo kipuja :D

ImageUploadedByVau Foorumi1486994070.944385.jpg

Kp28 ylempi ja kp30 alempi.
Ei varmaan oo ovista tulossa kun aika saman vahvuinen näyttää olevan tuo haaleampi viiva edelleen kun toissa päiväisessä testissä..

Alinah, toivottavasti leikkaus sujui hyvin esikoisen kanssa ja jospa toipuukin nopeasti.:)

Niniska, pahoittelut menkoista, tyhmää.:/ hmmm, mulla eka kierto synnytyksen jälkeen oli 27 päviää, eli ihan normi mittanen, sit veny 41 päivään seuraava. Sitten 3. kierto 32 päivää ja sitten säännöllistyi 25-30 päivään, et nyt on aika lailla samanlaisia kierrot kuin ennen ekaa raskauttakin.
Toivottavasti sullakin pian säännöllistyy.
Ihana kun menkkakivut on helpottanut synnytyksen myötä ja jospa pysyykin poissa. Mullakin nuorempana ja vähän vanhempanakin ennen ekaa raskautta oli niin kovat kivut et meinasin pyörtyä ja ilman jotain kuumavesipulloa en pystynyt olemaan hetkeäkään kun kivut yltyi. :/ kamalaa. Nyt kivut on ihan siedettävissä ollut synnytyksen jälkeen, normi jomotusta ekoina päivinä vaan.

Papupata, onnea sopparista. Ja eihän sitä tiiä jos nyt keskittyy töihin ja ois vähän tjottailumeiningillä, niin jos plussaiskin.:) vai onko semmonen tilanne, että vauvahommat jää kunnolla tauolle?

Miitu, täälläkin odotellaan ultrakuulumisia, toivottavasti kaikki on hyvin. Ihana kyllä kun jaksat tosiaan täälläkin meitä käydä tsemppaamassa.:)

Mulla kp5 vissiin, tylsää odottelua. Ovistestit pitäis ehkä tänään tulla postissa, jännää jännää. Ku vielä pääsis käyttämään, mut ehkei ihan vielä.;) mielenkiinnolla odotan saanko plussaa tikkuihin ja tuleeko samoihin aikoihin oireita.

Onnea Miitu :)

Vähään aikaan ei oo tainnu tänne ketjuun plussia sadella? :/
On: Yk 5 menossa ja jos ei menkat ala perjantaihin mennessä niin testailen. Kauheen pitkiltä tuntuu nää päivät taas!

Niniska, mullakin jäi synnytyksen jälkeen menkkakivut pois mutta nyt edellisessä kierrossa palasi. Ehti siis olla seitsemät menkat ilman kipuja mutta nyt taas tuli yhteen kiertoon sekin riesa. Melko heti tuli säännölliset, välissä oli kaksi "puolikasta" kiertoa jollon menkat tuli 2vkon välein. Nyt jo normalisoituneet.

Ihanaa Miitu!! <3 <3

Helmililjalle tsempit testailuihin. Plussapuhureita sinnepäin! :)

Haleylle tsemppiä ja uskallusta testaukseen. Täällä jännätään :)

On: ovistestit pamahti postilootaan ja huomenna alotan testailun. Onko joku tietty klo aika millon olis hyvä testata? Samaan aikaan joka pvä? Ekasta pissasta vai toisesta vai mitenkä? :) ja aamulämmöt, mihin aikaan? Vai heti herättyä? Joka aamu sama aika?
Tumpelo kyselee.

Unicorn, kp7/28, yk2

Niniska, pahoittelut tädistä. Mulla menkkakivut hävis ihan kokonaan raskauden jälkeen. Yli vuoden ollu jo menkat, mutta ei kivun kipua!

Paljon tsemppiä piinailijoille ja onnea Miitulle! Tuli niin hyvä mieli ihanista ultrauutisista :Heartpink

MW2B kp 12/27-29 dpo0 (eli piinailu alkaa myös täällä....)

Mä oon nyt tehnyt päätöksen, että en testaa ennen kuin menkat on myöhässä kun tulee aina niin pahamieli negasta ja sit on niin tylsää oottaa menkkojen alkua. Katotaan nyt sit kauan pysyn päätöksessä vai oonko jo huomenna aamulla testi kädessä [emoji1]

Haley^ mutta jos testaat perjantaina niin jännäillään sit yhessä kuinka käy :) jos minä sinne asti pääsen.

Onnea Miitu hyvästä ultra tuloksesta.
Ja tosiaan plussia ketjuun.

Täällä edelleen ootellaan menkkoja kkm jälkeen. Nyt reilu neljä viikkoo tyhjennyksestä.

Ihanaa Miitu :) paljon tarrasukkia matkaan pienelle [emoji173]

Unicorn, paras aika ovistestille on klo 10-20.. näin oon jostain lukenu. Tsemppiä oviksen metsästykseen :)

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia puhaltelen. Kyllä sais plussa-aalto tähän ketjuun jo iskeä ;)

Mulla on edelleen menossa oviksen metästys. Tänään, kröhön siis eilen, kun kello on jo ties mitä, kolmatta päivää vilkkuva hymiö kahden hormonin testiin.. eli huomenna eiku siis tänään vois jo tulla vaikka se pysyvä hymiö eiks nih? :D Talleteltiin tossa jo vkl la ja su. Nyt oli lepopäivä tallettelujen suhteen eilen... tänään vois koittaa jos pikkumies antaa rauhaisan hetken niin kellistää tuo mies. On tää ainakin kivaa tää oviksen aika ;)

Kp 19/29-37

Hmm... viikon ero tulossa miehen kanssa ja tossa se kuorsaa vaan vieressä (oli hyvin väsynyt tänään) että taitaa talletteluajoitukset mennä vähän pieleen tässä kuussa. Viikonloppyna oltiin kyllä hyvinkin aktiivisia. Ovista en ole jaksanut edes tikuttaa. Nyt kp 11/26 menossa. Toivotaan kestäviä simppoja!

Onnittelut cielä Miitulle ihanista ultrauutisista! Ja plussatuulia kaikille muillekin!

Ihania uutisia Miitulla, tarrasukkia matkaan edelleen

Ei vieläkää tullu testit, ei siis huomenna ainakaa testailla. Vaikka nega sieltä kuitenki tulis ku ei minkäämoisia oloja raskaudesta. Joten tätiä odotellessa, saapunee vkloppuna
Kp 28/29-30 dpo 10?

Takaisin