Toinen haaveissa <3

Onnea salo ihana teksti! :love017

Täällä on testailtu puhtaita negoja. Ei oireita eikä menkkojakaan. Tänään tein aamulla ja katoin että nega taas. Nyt kuitenkin oli selkeä viivanpaikka tullu tikkuun. En tiedä voisko olla väriä kun jo kuivunut. Ja testit pc mitkä onkin kuuluisia näistä o_O Nyt tietty loppui testitkin.

Haley^, Onpa siellä jännä tilanne! Aiotko hakea uusia testejä? Itsekin tänään olin testaavinani negan herkällä testillä, mutta sitten mielestäni siinä ehkä olikin joku viiva.. :nailbiting:

Huii kun jännää! :) Jos oikein tahtoo nähdä viivan niin munkin tämänaamuisessa testissä ehkä näkyy haamujen haamujen haamu. Ehkä. :) Tänään dpo10, toivottavasti viivat vahvistuu kaikilla. :)

Liitteet

• IMG_3292.JPG
    IMG_3292.JPG
    378.5 KB · Katsottu: 213
Lumikello nään pienen haamun!! :smiley-bounce012

Miitu voi kunpa sulla vahvistuis!! Pidän peukkuja!!

Jännää kyllä on monella, kaikki vaan joukolla jäätä sär.. eikun plussaamaan!

Pääsen testailemaan vasta huomenna illasta seuraavan kerran. Mutta en oikein luota että tuo olisi ollut mitään muuta kuin viivanpaikka.

Lumikello mä näen siinä kyllä haamun :happy093 Voi että Haley ja Miitu! Kumpa nää päivät nyt menis nopeesti ja molempien ja tietty myös Lumikellon viivat vahvistuis :happy:

Mulla muuten toi liuskaraskaustesti, joka tuli ovistestien mukana oli vielä eilen paljon vaaleampi kun apteekin oma testi. Selkeesti on testeissä ero. Pissin nimittäin kuppiin ja dippasin molemmat tikut sinne. Sama pissa, erivahvuset viivat :wideyed:

salo onko sulla ne testit vielä tallella tai kuvaa niistä? Olisi hauska nähdä ja vertailla.

Ehkä pitäisiki hakea apteekin testi niin ei tarvis epäillä onko viivanpaikkaa vai ei.

alinah voi ei nuo pitkät kierrot on niiin kurjia. Voisko näyttää vielä plussaa jos ovulaatio onkin ollut myöhemmin? Oletko milloin testannu?

Haley tässä pn mun kaikki testit. Lilan testin päällä oikealla on se liuskatesti, joka on tehty samasta pissasta

Liitteet

• 1483617434819.jpg
    1483617434819.jpg
    141.8 KB · Katsottu: 205
Onpa harmi kun alinahilla kierto venynyt noin. Tulis nyt joko plussa tai alkais uusi kierto.

Ja toivotan täälläkin Miitun ja Lumikellon viivoille vahvistumista!:) ja Haleyllekin toivotaan plussaa, jospa pääset pian testailemaan.:)

Mulla vaan tylsä odottelu jatkuu, vasta reilun viikon päästä saa menkkoja odotella...

Alinah, Minäkin sanoisin että uutta raskaustestiä kehiin!

Jemna, Toivotaan ettei ne menkat sieltä alkaiskaan! Tuo piinaviikko on pahin kun täytyy vain odotella.. Ja miten sitä odottavan aika onkin niin pitkä? ;D

Tänään ollut jänniä tuntemuksia kohdun seudulla, nostaa kyllä toiveita. Menkoista ei edelleenkää mitään merkkiä. Illalla pääsen testaileen! Jännittää kovasti.

Lumikellon uuden testin näinkin, hyvältä näyttää! Miitu oletko uudestaan testannu??

Entäs onkos muita testailemassa? jemna ainaki kohtapuolin pääsee testaamaan, toivotaan parasta. Nyt isolla joukolla täältä syyskuisiin!! :hello2

(voi kyllä olla että illalla tulen negatikun kanssa maani myyneenä takaisin, mutta nyt on vielä toivoa!)

Haley, tsemppiä! Tulehan kertomaan sitten kuinka kävi. Toivon kovasti että saat plussan tänään!:)

Miitu, joo jospa ei alkais, menkat siis...
Haley, toivottavasti pääsen testaamaan, kun tuskin testaan ennen kun menkat on myöhässä. :)
Ei oo kyllä yhtään fiilis et olis tärpännyt, kun en tiedä ees millon ollut ovulaatio. Mahassa tuntunu toissapäivänä ja tänään sitä menkkajuilintaa, mut sitä nyt on varmaan joka kierrossa mulla, eikä taida olla merkki mistään.:D myös nivuskipua ollut vähän.
Hyvä kun yrityksen alussa toivoi kaikkien pikkujomotuksien olevan jotain merkkejä raskaudesta, nyt ei jaksa enää innostua.:D

Mietin myös että eihän vaan ole sittenkin ollut ovulaatio vasta nyt tässä parin päivän sisällä, kun toissapäivänä valkovuoto taas alko runsastua ja mahaa jomotellut (varmaan nyt voi toki johtua muustakin). Mut minkäänlaisia haluja ei ole ollut, toisin kuin silloin kp 10-11 aikoihin, jolloin aattelin sen olleen, ja nyt jo kp21. Eikä ole hyödynnettykään tätä mahdollista ovista jos on ollut. En tiiä, alan oikeesti kohta käyttämään niitä ovistestejä, ärsyttävää arpoa et milloin se on.:/

Vaan oispa mahtavaa päästä syyskuisiin!<3 tsempit kaikille että päästään!:)

Alinah, Todella kurjaa :sad001 Multakin muuten nyt tarkastetaan nuo kilppari arvot kun mainitsit että ne tsekkais. Tarkalleen en tiiä miten ne vaikuttaa näihin kierto asioihin, onko sulla tietoa? Mullakin kp 38 meneillään..

Haley^, Päivittelinkin jo tuonne raskaaksi 2017 tätä tilannetta, että luulenpa että täti sieltä tulee.. Sekin olisi ihan ok niin pääsis toiselle kierrokselle. ;) Voi sulla on jännä ilta edessä! Kaikki peukut pidän pystyssä ja tuuthan heti kertomaan <3

Jemna, Mähän ajattelin että ovis olisi ollut siinä kp 14-16 kuten yleensä mutta kp 26 pamahti ovisplussa! On kyllä jännät paikat sullakin :happy:

Miitu, oliko sulla ovisoireita sit ollenkaan niihin aikoihin kun sait ovisplussan?:)
Kun sitäkin oon miettiny et jos onkin ovulaatio silloin kp14 kieppeillä niinkuin ennen oli, vaikka oireita ja limoja ei enää siinä vaiheessa oikeestaan olekaan... En tiiä.:banghead:

Takaisin