Toinen haaveissa <3

Tsemppiä sydänkäpynen oviksen metsästykseen!

Nyt pieniä tuntemuksia ja ihan vähän rusehtavaa. Ääh en nyt halua menkkoja!! :mad:

Kiitos onnitteluista :happy: Kyllä täällä töissä tällä emännällä on aika iso virne naamalla :grin

Niemja: Helpottavaa kuulla, että raskauden toi olla tosi erilaisia myös hcg:n nousemisen osalta. Itse vaan odotti kunnon viivoja, kun nyt pitäis olla 4+0, jos oviksesta lasken. Edellisestä raskaudesta sain digillä 3+, kun viikkoja oli 5+2.

Tiuhtimus: Joo ei tästä vuoden alotus kyllä paljon enää parane :happy:

Haley: Ei menkkoja sinne! Hus pois! jos ois vaan jotain vanhaa kuivunutta jämäverta. Lähetän sulle paljon plussatuulia

Sydänkäpyselle hyviä talletteluja ja oviksen metsästysonnea :happy:

Mä jään tänne vielä roikkumaan. Vähän jo kävin lukemassa syyskuisten juttuja :)

Muokattu viimeksi:
Hailey toivottavasti täti pysyis poissa! Mikä tilanne? :nailbiting:

Tiuhtimus, Ihanaa, pikaista plussaa! :happy:

nega oli :arghh:

Mutta ei menkkoja eikä muutakaa näkyny. Ehkä tulee sitten huomenna kun tänään ollu juilintaa.

Alinah nämä pitkät kierrot on niin tylsiä kun joutuu aina odottelemaan pitkään ensin ovista ja sitten testailuja. Täällä nyt kp 33. Ja ehkä dpo 13 eli pitäisi näkyä edes pientä haamua. :banghead:

Haley, Voi kurjuus... :sad001 Mä kyllä jaksan uskoa raskauden mahdollisuuteen niin kauan kun tätiä ei näy, joten älä luovu kokonaan toivosta!

Ja pitkät kierrot ovat kyllä piinaavia, odottelua ja odottelua.. Täällä kp 34.

Voi pöh haley :( Mutta just niinki Miitukin sano, että toivosta ei luovuta ennen kun täti kurvaa kylään. Mullakin vasta nyt dpo 16 tuli se plussa.

Onnea salo! Ja onnenpotkuja meille muillekin tähän vuoteen! Pitihän munkin testata ovistesti tänään...mutta hyvin hailura oli toinen viiva...raskausnäkökulmasta vaan testailin kun on kaikenlaisia jomotuksia alavatsalla ollut, mutta nyt ehkä viikko oviksesta joten kysyisinkin että milloin olette saaneet ovistestiin raskaudesta enteileviä viivoja ja pitääkö testata aamulla kuten r-testi vai onko väliä?

Haley, Onko tilanne muuttunut mihinkään suuntaan? Onko täti saapunut tai plussa tullut testiin?

Ei kumpaakaan. Toivottavasti muilla on parempaa onnea!! Olen kyllä niin onnellinen että salo plussasi! Antaa tsemppiä kun välillä tuntuu mahdottomalta saada omaan tikkuun muuta kuin yksi viiva.

Haley, Mutta tuohan on toisaalta kovin lupaavan kuuloista! Toivottavasti pian selviäisi suuntaan tai toiseen, jotta pääset tuosta epätietoisuudesta. Pidän sulle peukkuja!! :)

Kai se on pikkuhiljaa uskottava, että toinen rakkauspakkaus on meille tulossa [emoji7]

Liitteet

• 1483597965954.jpg
    1483597965954.jpg
    132.1 KB · Katsottu: 203
LA ois oviksesta laskettuna 11.9. Neuvolassa jos laskevat edellisistä menkoista niin voi olla jopa 5 päivää aikasemmin. Ens viikolla ois esikon neuvola niin siellä varaan sitten myös itselle ajan ja jos pääsis varhaisultraan... Jos en pääse niin sitten odotellaan kiltisti np ultraa [emoji4]

Takaisin