Toinen haaveissa <3

Raskaustestien puutteessa pissin ovistestiin juuri tasavahvat viivat!! Pakko käydä huomenna ostamassa testi heti töiden jälkeen. Miks mä jätin ne kotiin?? Ei näy menkkoja eikä oo oloja mihinkään suuntaan paitsi, että jano on saapunut. Törkee jano koko ajan ja jos en juo vettä niin tuntuu, että kurkku kuivuu kokonaan. En uskalla vielä elätellä turhia toiveita, mutta en kyllä kestä testaamatta keskiviikkoiltaan...

Kp 30 ja dpo 14

Liitteet

• 1483293142996.jpg
    1483293142996.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 188
Haley mua jännittää sun puolesta! Täällä on sormet ja varpaat ristissä [emoji4] Kumpa saatais molemmat huomenna kunnon plussat!

Apua nyt näyttää kyllä hyvältä toi ovistikku!! Tosi jännittävää nyt kyllä sinun puolesta!! Toki oon lukenu että joillaki loppukierrosta tummuu ovistikut ilman raskautta. Mutta pidän kyllä peukkuja, että sulla reagois raskauteen.

Toivottavasti meillä toi oireettomuus olisi oire :joyful:

Joo! Noi viivat näkis mielellään raskaustestissä. Ovistesti on kuitenkin vaan ovistesti. Dpo 10 r-testissä ei ollu edes haamun esiastetta. Pidetään toivoa yllä kunnes menkat alkaa.

Huominen on jännä päivä [emoji4]

Huii! Todella lupaavalta näyttää salo! :) Tulen heti ensimmäisenä aamulla katsomaan teidän kuulumisia tänne. Toivottavasti plussaatte kumpikin!!

Mulla on melkoiset menkkajomot päällänsä, koskaan ei jomottele ennen menkkoja. Mieli haluaisi uskoa että olisikin oire...

Miitu kp 33/?, dpo 6.

Hui kun jännää! Toivotaan teille plussia, minäkin heti seitsemältä sitten täällä odotan kuvia!:D

Täällä kp 26/32?, ei sitten niin minkäänlaisia oloja. Edellisistä raskauksista oli jos jonkinlaista, mutta nyt en keksimälläkään keksi mitään. Paitsi on mulla lämpöä ollu vähän - lasketaankse, jos en muuta keksi? :grin

Lumikello, Lasketaan! Se lämmön nousuhan voisi hyvinkin olla oire :grin Mulla kierrosta josta esikoinen tärppäsi oireettomuus oli se oire, joten toivon että teillä kaikilla se myös enteilisi sitä plussaa. :wink

Mullakin on pientä lämpöilyä :hilarious: mutta myös nuhaa, että ehkä minun lämpöilyt selittyy sillä. Mutta toivotaan!

Aika jännittävät oireet myös sinulla miitu! Ke-to oli pientä juilintaa itsellä toivottavasti olisi ollut kiinnittymisestä johtuvaa ja samoin sinulla. Sen jälkeen ei olekaan sitten niin mitään.

Töissä. Alakerrassa ois apteekki. Ihan pikkusen polttelis käydä siellä, mutta siellä on tosi vaikee käydä niin, että ei tuu joka puolella parveilevia työkavereita vastaan :wideyed: Ei näkyny menkkoja ainakaan aamuisella vessakäynnillä.

Lumikello: Oireettomuus on ihan paras oire :grin Mä kans harrastan samaa. Mulla ei oo mitään oloja mihinkään suuntaan. Jano vaan vaivaa normaalia enemmän.

Miitullakin hyvät olot :) Voi kun päästäis kaikki nyt samalla plussa-aallolla syyskuisiin.

Mä koitan olla elättelemättä suuria toiveita, etten pety niin karvaasti, jos testi onkin nega :sorry: Kasin jälkeen pääsen tauolle ja kai se on pakko käydä apteekin kautta...

Täällä pidetään työpaikan invavessaa varattuna [emoji7]

Pikkasen huolettaa, kun viiva on kuitenkin aika vaalea. Esikosta plussasin leffaviivoin jo ennen kun menkat edes oli myöhässä. Nyt on kuitenkin jo kp 31.... Peitto on heilunu viimeks 15.12. että siitä se on matkaan tarrannu. Varovaisen toiveikkaana oon, mutta kuitenkin pelko perseessä...

Liitteet

• 1483337926231.jpg
    1483337926231.jpg
    78.3 KB · Katsottu: 207
Salo ONNEAONNEAONNEA! Eihän tuo ole haaleeta viivaa nähnytkään! Ja sitäpaitsi tuskin oli sun aamun ekasta pissasta, kun töissä olet. :)

Kiitos Lumikello ja oikeessa oot, että aamupissat meni jo ennen neljää tänään :grin Toi on 4h pidätyksellä päivän toisesta pissasta. Nyt kun mietin noin niin, ei se ehkä niin haalea sitten olekaan :nailbiting:

Testaan keskiviikkona digillä kotona :)

Mulla on esikon neuvola 11.1. niin siellä voi ottaa hyvin puheeksi tän uuden plussauksen mikäli vielä sillon testit on plussalla. Uskon vasta kun digi näyttää 3+ :p

Onnea salo ♡ kyllähän tuo selkeä plussa on!

Mullahan ei tästä toisesta raskaudesta ikinä noussu samaan tahtiin hgc ku esikoisesta, esikoisesta sain heti 3pv ku oli menkat myöhäs sen 3+ ja tästä raskaudesta en saanu rv7:kää 3+ digiin :D

Voi onnea salo84!!! Tosi hieno plussa!! Voi kun ihanaa :smiley-bounce012

Pääsem vasta illemmalla testikaupoille, kaikki testit olikin kaapista loppu. Vähän kyllä pelottaa sen negan näkeminen taas..

Onnittelut salo vielä täälläkin! :happy:

Haleyn testiä jäädään vielä jännityksellä odottamaan, toivottavasti olisi se toivottu tulos <3

Onnea Salo [emoji173]

Haleyn testiä jännätään täälläkin..

On: täällä edelleen ovista metsästän. Toivottavasti huomenna pärähtäis ovisplussa..

Takaisin