Toinen haaveissa <3

Omien laskelmieni mukaan olis ollu 8+ mut neuvolan mukaan 10+. Tavaraa tuli sen verran että luultavasti oli sit kuitenki 10+.

Kiitos.
Eipä siinä enää mitään. Kunhan uusi kierto jossain vaiheessa sit vaan alkaa. Itkin kaksi päivää, nyt ei enää harmita oikeestaan. Alkaa ajatella positiivisesti että tää raskaus alkoi spontaanisti ilman apukeinoja. Edellisessä joka oli ensimmäinen raskaus, tarvitsi keltarauhashormoonia. Eli mahdollisuus on siis luonnollisesti raskautua, siksi iloinen :)

Ihana, kun jaksat ajatella positiivisesti :) yritän aina käyttää myös itse tuota tietä!

Itsekin olin tulossa ķommentoimaan että ihanan positiivisesti ajattelet! Se auttaa monessa. :)

minäsinuavaan, noi sun ovisplussaT on täysin samanlaisia ku mä sain raskauden alussa, muuten en oviksen aikaan noin räväköitä viivoja saanutkaan. Eihän se mitään sinällään kerro, koska ollaan yksilöitä kaikki. Jokos teit raskaustestin, tuuhan laittaan kuvaa meille :grin

Nyt tänään kp 18 sain omasta mielestäni jo ovulaatiotestiin negatiivisen! Olikin ilmeisesti vaan joku megaovis, kun testit näytti positiivista monta kertaa ja kivut oli aivan jäätävät. Onneksi hyödynnettiin kovin ahkerasti noita ovisplussia, vaikka miehelle noista testailuista en kertonut. Hän jatkuvasti vauvasta haaveilee, kuumeilee enempi kun minä! : )

Nyt vaan jännäillään pari viikkoa, alavatsaa vieläkin kyllä painattaa. Mutta oon aika loistava myös omassa mielessä suurentelemaan noita oireita Jos te muut testailette ovulaatiota niin laittakaa tekin kuvia, niitä on kiva katsoa. Laitan vielä kuvan noista ovistesteistä. Tosin kuva on vähän huono, mutta eiköhän siitä selvää saa.

Liitteet

• IMG_20161230_115501.jpg
    IMG_20161230_115501.jpg
    346.2 KB · Katsottu: 185
Muokattu viimeksi:
minäsinuavaan, Kyllä melkoisen hienot viivat olet saanut! :happy:

Muilla ilmeisesti aika usein se ongelma, ettei ovistesteillä saa kunnon positiivista tulosta. Nyt toi mun äsken tekemä testi näyttikin jo tältä, tummunut taas O.o

Liitteet

• IMG_20161230_122001.jpg
    IMG_20161230_122001.jpg
    431.5 KB · Katsottu: 188
Minäsinuavaan, Raskauskeijun testit näyttää mulla läpi kierron tuolta, mutta plussa on sitten paljon tummempi kuin kontrolliviiva. :)

Miitu, ilmeisesti noi raskauskeijun testit toimii juurikin samalla tavalla myös minun kohdallani :-) Eli arvoitus siis ratkesi. Nyt sit vain odotellaan! Raskaustestiä en viitsi vielä edes tehdä, koska nyt on vasta kp 18/32.

Testailin nyt toiveissa aloittaa uusi vuosi raskaana. Mutta negaa näytti. :sad001 Oireita ei nyt ole ollenkaan, pari päivää tuntui kohdun seutuvilla siltä että jotain olisi tapahtumassa, joten toiveet nousi. Mutta eipä sitten.

Papupata pahoittelut myös täältä. Kuitenkin otan mallia tuosta positiivsesta asenteesta ja toivon että vielä voisi plussaksi muuttua. Ja 2017 saadaan kyllä joko vauva tai ainakin se plussa.

Toivottelen plussaonnea teille kaikille vuodeksi 2007!!! Nyt alkaa meidän vuosi! :Heartpink:Heartblue:wav:wav

Haley, Pahoittelut negasta, mutta ehtiihän se vielä plussaksi muuttua. :) Mikä kp sulla?

kp 31/27-36. Dpo ehkä 11 muttei varmaa ole kyllä. Toivon kyllä niin kovasti että muuttuis vielä!

Haley mulla on sama tilanne. Nega dpo 10, mutta ei oo menkkojakaan näkynyt ja nyt dpo 13 ja kp 29. Kaksi edellistä kiertoa ollu 25 päivää. Toivoa on niin kauan kun täti loistaa poissa ololla.

Pahoittelut papupata :sad001 Positiivinen ajattelu tuo positiivisia asioita, joten pikaista uutta plussaa vaan :happy:

Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon pikkukakkosia vuodelle 2017 :happy:

salo84 oletko testannut nyt? Testailen huomenna taas uudestaan. Mutta ei ole oikein mitään oireitakaan nyt ollu niin en kovin suuria odotuksia huomiselle aseta.

Salon ja Haileyn testejä odotellessa! Hui kuinka jännitän teidän puolesta. Plussatuulia! :)

Takaisin