Toinen haaveissa <3

Hienot viivat Lumikello :happy: Mä kans sanoisin, että alin on se plussa. Nyt vaan kohti piinapäiviä ja uutta testiä kehiin :grin

Jemna jos ois tollasia väritestejä niin mä voin kuvitella itseni tuijottelemassa niitä ja miettimässä onko toi nyt sininen vai punanen :hilarious:

Täällä on kp 25 ja dpo 8. Mitään tuntemuksia ei oo mihinkään suuntaan. Janottaa vaan koko ajan, mikä oli edellisessä raskaudessa eka oire, mutta laitan ton nyt ehkä kinkun syönnin piikkiin :grin Lähden töihin torstaina ja jos menkat ei oo alkanut niin testaan aamulla noh, jos ei muuten niin testaamisen ilosta.

Moikka! Oon vasta tänne liittynyt kuumeilija! Katsotaan osaanko käyttää tätä, kirjoitan viestini nyt suht lyhyesti. Kaipaisin vertaistukea ja neuvoa.

Nyt menossa yk2. Kierto säännöllinen 32 päivää. Ovulaatiotestien teon aloihin kp15 eli eilen, heti tuli vahva plussa. No jokatapauksessa paljon peittoja heilutellaan ilman ovulaatiotestejäkin. Nyt eilisestä asti minua on vaivanneet aivan jäätävät alavatsakivut, tuntuvat välillä toispuoleisina, välillä keskellä alavatsaa. Ovulaatiota en ole koskaan tuntenut. Mitähän tämä on? Mietin, että onkohan jotain vialla? o_O

Liitteet

• IMG_20161228_120350.jpg
    IMG_20161228_120350.jpg
    990.8 KB · Katsottu: 235
En jotenkin siihen usko, kun tosiaan kierrot on niin säännöllisiä, viimeisimmät kuukautiset oli 13.12 eli tänään ois mun laskujen mukaan kp 16/32 vasta. Ota nyt tästä selvää :(

Minäsinuavaan, Tervetuloa! :) Aivan selvä plussahan tuo ovistestissä, mutta miten minullakin kävi mielessä että jos oletkin jo raskaana? Joskushan menkat voivat tulla ajallaan vaikka olisikin. Ja joskus taas ovulaatio voi olla hyvinkin pian menkkojen jälkeen, eli sikäli tuo olisi myös mahdollista.

Jos nyt näin ei kuitenkaan ole niin hieno plussa ja toivottavasti tallettelut menneet oikeaan osoitteeseen! :)

Pitää tehdä vaikkapa parin päivän päästä, tosin jotenkin en itse vielä raskauteen usko, mutta saa nähdä! Ovulaatiotestien ohjeessa luki, että vasta kp15 kannattaa aloittaa tuo testaaminen minun kierron pituudella, niin vähän yllätyksenä tuli että heti näytti vahvaa plussaa. Mutta kiitoksia vastauksista, ei auta kun odotella :-)

Tänään saapui postin mukana cb digitaaliset o-testit. Tänään on kp30, R-testillä nega testattu.

Minäsinuavaan: sama täällä, ovulaatio lienee ollut eilen ja tallettelut sunnuntaina yöllä, nyt alavatsa kipeä eri tavalla kuin eilen. Epäilen joko yrittävän pissa- tai hiivatulehdusta varsinkin kun syönyt ja juonut miten sattuu. Tai sitten kävi mielessä voiko ovuloida tuplana, molemmin puolin siis... Empä tiedä, pitää koittaa juoda vettä ja alkaa syömään paremmin.

Neita: Helpottavaa kuulla, että jollain muullakin on samanlaisia oireita ovulaation jälkeen! Ehkäpä vaan joku tuplaovis tai jotain. Pitää nyt vaan ootella ja jännittää :) mulla onneks tämä ilta eilistä helpompi, vatsa vaan älyttämän turvonnut, mutta alavatsakivut ovat hieman hellittäneet.

Onnittelut pilvilinna!
Mäkin olin heinäkuisissa mut nyt takas haaveilijoihin. Tällä viikolla meni kesken. Mut eiköhän ens kuussa taas aleta uusiks yrittää :)

papupata, Pahoittelut keskenmenosta :sad001 Toivottavasti pian tärppää uudestaan, sitten kun on sen aika. <3

Takaisin