Toinen haaveissa <3

Oli pakko käydä vähän kurkkimassa täällä ja voi pepe, varovaiset onnittelut! ❤ :) Kyllähän siellä toinen viiva näkyy.

Kiitos mamma84! :)

Niemja muistanko väärin et imetit esikoista vielä kun raskauduit? Mä kun imetän esikoista 4krt/vrk.

Kyllä kannatti kuukuppi ostaa kun tädin säikäytti pois :D täytyy toivoa että kaikki menee hyvin loppuun asti <3

d37dca8dc1b62d9c359286414d9c8e9d
kysyn viä täälläkin, että mitä mieltä plussa vai ei? :)

Onnea Pepe ja Jose! <3
Mannalle pahoittelut menkoista.

Täällä oli viimeviikolla testien mukaan eka ovis synnytyksen jälkeen. Nyt ootellaan menkkoja alkavaksi. Oltiin reissussa viimeviikko molempien vanhempien luona, joten hyödyntäminen jäi vähän vähälle. Toivotaan, että menkat alkaa pian ja yritys voi kunnolla käynnistyä (:

Kyllä pepe on selkeä plussa jo. ❤ Onnea vielä ja oikein paljon tarrasukkia matkaan. :) Ja mä huomasin kans Cittarissa noita rfsu:n liuskatestejä, joita oli 8kpl, mutta mulle tuli joku ajatuskatkos ja ostin sen pakkauksen missä niitä on 2 kpl. :D

Onnea sinulle myös Jose, selkeästi kaksi viivaa kuvasta erottuu. ❤

Oi mikä plussa-aalto täällä on menossa. ❤ Minä haluan myös siihen mukaan. :D

Ja Jose, testasitko silloin esikoisesta myöhemmin? Mulla ainakin esikoisesta eka testi oli haalea plussa, mutta vahvistui kunnolla parin päivän päästä. :)

Pepe imetin vielä joo, jouduin vaan sitte vähentään ja lopettaan ku imetys alkoi sattua niin että itku tuli melkein joka kerta. Ja vissii maidontulo väheni ja maku muuttui ku poika ei enää viihtynykkää tissillä :)

Jose plussahan tuo, onnea! :)

Koska Sohwia testaa? :)

Mahtuisko tänne vielä mukaan kuumeilemaan? :) esikoinen on syntynyt heinäkuussa -16 eli kovin on pieni vielä, mutta toinen vauva on tervetullut milloin vaan. Täysimetys on sotkenut ainakin oman kierron, sillä 2kk ei oo menkkoja näkynyt ja nyt alkaa tuntua siltä että ne menkat saatto hyvin olla vielä jälkivuotoakin..

Paljon onnea kaikille uusille plussanneille, selkeät viivat näkyy!! :)

Kiitos :) Ja joo esikoisesta testasin sillon kun oli menkat kaks tai kolme viikkoo myöhässä, kun oli niin epäsäännölliset sillon etten tajunnu yhtää :D

Jose plussa! Onnittelut:) siitä varmaan johtuu ettei plussa oo vielä niin vahva. Mäkin sain esikoisesta heti tasavahvat viivat.

Niemja mä oon ihmetellyt nyt pari pv et miks nännit niin kipeenä imetyksen aikana. :D

Lunni tervetuloa joukkoon :) mulla alko menkat synnytyksen jälkeen vasta kun poika oli lähemmäs 10kk.

Sohwia millon sä plussaat? ;) voitais taas treffata samassa laskettuaika ryhmässä!

Kiva katsoo nuita teidän testejä! Oon onnellinen ja onnittelut Pepe ja Jose. :)
Mä jotenkin en usko että tulisin raskaaksi ilman lääkinnällistä apua. Mulla ainakin ekassa raskaudessa näkyi suurentuneita munarakkuloita ja sain silloin keltarauhashormonia. Musta tuntuu et nyt ois sama tilanne. Niin monta kuukautta menty jo ilman ehkäisyy... Pitäis varmaan käydä taas yksityisellä kurkkaa mikä tuolla alakerrassa ois vikana.

Takaisin