Toinen haaveissa <3

Mä lähdin synnärille ku puol9 asti supistellu suht säännöllisesti, oottelen täs ny lääkäriä. Jos on muutoksia kohdunsuulla niin joudun jäädä yöksi enkä tosiaan oo valmistautunu.. Ja autoki on parkkihallis nii tulis kallis yö. Mutta en silti jotenki usko että nämä supistukset mitää tekee ku ei oo tähänkää asti tehny.

Tsemppiä niemja sulle kovasti! ❤ Toivottavasti nyt kohdunsuulla ei ois tapahtunu mitään muutoksia, ettet joutuis yöks sinne jäämään. Vaikka jos nyt niin kävisi, niin apu ois ainakin koko ajan lähellä siellä sairaalassa. Ja se parkkihalli maksu on kyllä tosi kallis, me just oltiin samaisen sairaalan päivystyksessä reilu viis tuntia, niin maksoi reippaasti yli viis euroa ja saati, jos ois pitempään pitänyt olla. Mies löysi jostain hyvän ilmaisen parkin siitä sairaalaan läheltä vuosi takaperin, mutta sitä ei varmaan enään siellä oo, kun sitä uutta sairaalaa rakennetaan sinne. Tuuhan kertomaan mitä se lääkäri sanoi, kun se on ekaksi käynyt sun luona. :)

Niemjalle tsempit, toivotaan ettei isompia muutoksia olisi vielä kohdunsuulla tapahtunut!

Niemja, Täältäkin tsempit sinne! ❤ Toivottavasti ei tosiaan ole mitään tapahtunut kohdunsuulla. :sad001

Voi, toivottavasti Niemja siellä kaikki menee hyvin!

Ikäerosta, minusta sisarusten väliset suhteet riippuu niin temperamenteistä, toki varsinkin nuorempien lapsien kohdalla vanhempien tuki suhteen rakentumiselle on tärkeää. Itselläni 3- ja 9-vuotta nuoremmat veljet, molemmat rakkaita, mutta tosi erilaiset ja niimpä suhteetkin ovat aivan erilaiset.

Hauska, miten moni täällä tuntuu odottavan toista synnytystä, itse skippasin sen osan mieluusti :grin

Nonii, vähä venähti käynti. Mun kohdunkaula on terästä ja ei onneks mitää muutoksia siis ollu!
Mutta, vauvan sydämestä löyty ylimäärästä nestettä mitä tuli erikoislääkäriki vielä kattomaan ja siitä sitte on kontrolliultra kahden viikon päästä. Vauva vastas kooltaan myös viikkoa pienempää.
Nyt vaan lepoa ja taas jos supistukset pahenee nii uudesta vaan näytille. Nyt tulee siis säännöllisesti varmaan 5min välein.

Sohwia joo, meillä ku esikoisen synnytys vaan venyi ja venyi nii mies makso yhtensä varmaan 100e parkkimaksu viikolta :D

niemja, Huh ihana kuulla että siellä kaikki hyvin. <3 Toivotaan etteivät supistukset jatkossakaan saa muuta aikaiseksi, ennen kuin on sen aika tietysti.

Mistä tuo ylimääräinen neste voi olla peräisin, tai siis mitä se tarkoittaa?

Ei se lääkäri oikeen sanonu, joskus joku virus voi aiheuttaa, tai sitte voi olla normaalia ja sitte voi kertoa sydämen ongelmista. Se kuunteli että ei ainakaa yhtäkkiä rytmihäiriöitä ollu että voi olla normaalia mikä katoaa. Mulla tää flunssa on ollu 6tta viikkoa että en ihmettelis vaikka se vaikuttais.. Toivotaan kuitenki että se katoais !

Niemja :Heartred Onneksi kohdun kaulalla kaikki on hyvin. Hurjalta kuulostaa neste pikkuisen sydämessä :wideyed: Toivotaan, että menee ohi itsestään.

Moikka pitkästä aikaa! En tiedä nyt mitä ajatella. On ollut tosi outo kierto. Ensinnäkin ovis myöhästyi, tuli vasta joskus kp19, todella vahva kirkuva plussa. Toimintaa oli ennen sitä, sinä päivänä ja vielä seuraavana. Sitten taas klassisesti dpo 10 alko aivan minimaalinen tuhru, paljon vähemmän kuin turhrua yleensä, mutta tästä oinastelin että sieltähän ne taas alkaa. Mulla on monessa kierrossa jo alkanu tuhru dpo 10. No sitä juuri ja juuri paperiin jäävää tuli dpo 10, 11 ja ehkä 12. Sen jälkeen loppui kuin seinään ja tuli uudestaan märkää!!

Tyylipuhdas nega Pre Checkillä dpo 11 ja maanantaina aamupissasta dpo 13!! Ja ei mitään edelleenkään, märkää, menkkajomoja ja alaselkäsärkyä. Outo on myös se että rinnat ei ole yhtään kipeät kun yleensä ne aina oviksen jälkeen on alkaneet aristaa. Tänään aamulla ajattelin että jo nyt on perkele kun ei menkat ala, tuhlataan nyt yksi testi taas. :mad:

http://aijaa.com/SCagud

Ja siihen alkoi jo pissan kivutessa tikkuun muodostua haamun haamu!! Minä aamusilmillä tihrustin että mitä tossa nyt tapahtuu, parin minuutin päästä palasin katsomaan ja tuollainen oli. Minen usko.. putoon vielä kovaa ja korkealta. :sad001

Muokattu viimeksi:
Hieno haamulainen kummittelee NuttyKittyn testissä :happy: Onnittelut ja pikaista vahvistumista viivalle :)

Täällä täti sitten kurvas paikalle yön aikana taas ihan puskista :shifty: Se on sit kp 1 ja yk 2. Kierto oli lyhyt 25 päivää. Hemmetin kiva herätä pikkarit veressä, kun ei oo ollu mitään menkkoihin viittaavia oireita :arghh: Ihan teinifiilis...

Kai se on laitettava ovistikut tilaukseen. Pöh.

Nuttykitty, onnittelut haamulaisesta! :)

Täällä on jatkunut alavatsan nippailu, jopa ehkä hieman supistusmaisesti. Eilen jo hätähousuna tein testin - negatiivinen tottakai kun oli vasta dpo6 :D ei vaan malttais ootella. Kovasti tuntuu siltä et ois saattanu tärpätä, mut en uskalla hirveästi elätellä niitä toiveita kun tulee kuitenkin suru puseroon :(

Täytyy sanoa että itse en ainakaan omalla kokemuksella voi suositella noita raskauskeijun pre checkejä mihinkään varhaiseen testaamiseen jos tällaisillakin dpo:illa näyttää degaa ja haamua. Kaapissa odottaa RFSU:n testi ja sit ihan CB digi.

Tosin esikoisestakin tein testin vasta dpo18 että en tiedä yhtään miten silloin olisi aiemmin näyttänyt.

Takaisin