Toinen haaveissa <3

Naiset sanon minä :D hauska ettei oo tosiaan yksin näis tunteis! Melkein menin jo jutteleen valmiiksi tuonne kolmas haaveissa mutta ehkä maltan mieleni :D

Pinjuli: Minä näen kyllä kaksi viivaa. Varovaiset onnittelut täältäkin.

niemja: Se on se naisen ihmeellinen mieli, mutta mieltänsähän saa muuttaa aina. :D Mä oon aina haaveillut itse kolmesta tai jopa neljästä lapsesta, mutta ehkä tuo kaksi ois meille ihan ok. :)

Pinjulille varovaiset onnittelut! Toivottavasti seuraava testi on jo selkeämpi positiivinen! Mun kännykällä ei oikein kunnolla näkynyt tuo toinen viiva.
Itsekin sitten hain kaupasta pregcheck-liuskoja mutta myös siteitä kun oli sellasia menkkajomoja. No sitten aloin ihmetellä mun tarkkaa hajuaistia ja ei kun testaamaan heti (edes aamuun jaksanu ootella). No negahan se oli. Nyt siis ehkä dpo 10, kp 24/22-30 ja menkat alkaa varmaan ihan just ku miehellekin tänään äksyilin siihen malliin...

Pinjuli mä nään myös! Kovasti vahvistumista :)

Niemja mä taisin pyöritellä samoja ajatuksia jo esikoisen aikaa :D

Manna kyllähän se vielä plussaksi ehtii muuttua. :)

No testasin aamulla vielä ja yhtä kirkas nega kuin eilen päivälläkin ja laskin eilen väärin eli nyt on dpo 12 jo (kp 25). Enpä kyllä saanut plussaa ovistestiinkään et voi olla et jäi välistä tai sit oli tuolloin kun en sinä päivänä testannut (eli se mulla nyt dpo 0 oletuksena).

Heippa taas! Kotiuduttiin perheen kanssa reissusta ja nyt oon taas linjoilla :)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja pikaista plussaa :happy:

Suuren suuren onnittelut kaikille tuoreille plussanneille :Heartred

Sanattomaksi vetää kokemukset kohtukuolemista :sad001 Olen pahoillani, että näin rankat kokemukset on useamman kohdalle sattunut.

Mä kans suunnittelen jo vauvaa nro 3 ja 4 ja 5.... :hilarious: Meille piti tulla "vain" kaksi, mutta kyllä mä sen kolmannen myös haluisin sitten kun esikko on eskari-ikäinen/ekaluokkalainen, että saisi olla kotona myös hänen kanssa. Mutta jos tän kakkosen nyt ensin sais aluille :)

Täällä on virallinen yk 1 ja kp 14. Peitto on heilunut kerran reissussa kolme päivää sitten, mutta koska kierron pituudesta ei oo mitään hajua en osaa sanoa, oliko kuinka hyödyllinen heiluttelu. Jos kierto ois nyt sama 28pv, kun ennen edellistä raskautta niin ovis ois huomenna ja pieni mahdollisuus olisi, että siellä vielä siimahäntiä voisi viilettää o_O Mä oon kotona vasta ensi tiistaina miehen kanssa samaan aikaan, että yritystä ei ehdi tässä harrastamaan viikonloppuna. Ovistikkuja en oo ehtinyt hommailla, joten fiilispohjalta sitä bongaillaan.

Tärppionnea kaikille :happy:

7a46a422ef9c99227001bdf9f91b5412
tosi surkee kuva mut alimpana siis 24.10. Tehty ovulaatiotesti, sit joko 25. Tai 26. Pv tehty, sit 28.pv ja tänään tehty ja viiva vaan vaalenee[emoji21][emoji21] oletettu ovis siis sunnuntaina tai maanantaina ja nyt kp 12... onko ees toivoo saaha ovisplussaa tässä kierrossa

Kyfi mun mielestä noista ei mikään oo ovisplussa. Jatka testaamista vielä! :)

Jotenkii sitä ehti jo heittää kirveen kaivoon koko oviksesta vaikka tiedän et se on vasta tuloillaan ja tää on eka kierto... mut haluu vaan niin kovasti raskaaks[emoji53]

Jotenkin sitä aina jaksaa uskoa ihmeeseen ennen kuin menkat alkaa ja alkoihan ne niinkuin kuvittelinkin (viime yönä) ja nyt on sitten taas kp1 ja kaikki alkaa alusta...

Tärppionnea naiset!

Joo kyllä sitä aina tippuu korkeelta, kun ne menkat alkaa :( pahoittelut manna! Olkoon tämä kierto se josta tärppää!

Salolle ja muille tärppionnea! Toivotaan ens kesälle paljon vauvoja :)

Täällä kp 32 ja naamaan tullu kamalat finnit. Tosin niin ne yleensä tulee ennen menkkojakin, nyt vaan ei oo yhtään olo että ne alkais. Ovis oli tosin viikko sitten, että katellaan kuinka pitkäksi tää kierto nyt venyykään...

Muokattu viimeksi:
Kyfille vaan paljon talletteluja ovista odotellessa. Itse en oo ovista vielä ehtinyt testailemaan, mutta oon ymmärtänyt, että huippu voi olla ohi hyvinkin nopeasti eikä sitä aina testillä kiinni saa, vaikka kuitenkin ovuloisi. Jatka vaan testailua :)

Mannalle pahoittelut tädin vierailusta :sorry: Olkoon tämä uusi kierto sun!

Pilvikirsikka, toivotaan, että menkkoja ei tuu vaan tulee plussa :) Jos on jo viikko oviksesta niin kohtahan pääset jo testailemaan.

Täällä on kp 16, jos oikein laskin. Oon koittanut kuulostella ovistuntemuksia, mutta ota näistä nyt sitten selvää :rolleyes: Tikuttaa vaan pitäis.

Salo84, me ollaankin talleteltu jo 3pv ajan ja ajateltiin jatkaa päivityäin ainakin tiistaihin et varmasti ovulaatio osuu jollekin päivälle, kun sen ajankohta on hieman epävarma. :D

Pahoittelut manna tädin saapumisesta. ❤ Tiedän niin tuon tunteen, kun sitä odottaa ja toivoo, että saisi ne kaksi viivaa raskaustestiin ja sitten alkaakin menkat. Mutta olkoon tämä uusi kiertosi sinun tärppikierros. ❤

Saman neuvon annan kyfille kuin Salo84, että nyt vaan paljon talletteluja. :)

Sain kuulla äsken, että miehen kaverille tulee kesävauva ja sekös vaan nostatti entisestään mun vauvakuumetta. Tuntuu taas, että moni on raskaana, kun tiedän tuttavapiiristäni ainakin neljä ketkä odottaa vauvaa ja tuun vain entistä malttamattomammaksi, kun itsekin haluaisin olla jo raskaana. Vaikka yk1 vasta käynnissä ja pidän tosi epätodennäköisenä sitä, että raskautuisin näin nopeasti.

Sohwia mäki luulin että ei voi tärpätä nopiaa ku esikoisesti meni 14 yk mutta niin vaan tuli yk2 tää toinen ;)

Mites Pinjuli voi? Onkos Miitu testannu uudesta?

Plussatuulia!

Sohwia mulla kans samalla tavalla ku niemjalla. Esikoista tehtiin yli 4 vuotta ja tää toinen tärppäs yk2. :)

mannalle pahoittelut tädistä! :sad001

Pilvikirsikan kierto voisi "venyä" seuraavat 10kk :wink

Salolle ja kyfille tsempit talletteluihin, toivottavasti on tarttuvia tyyppejä messissä! :cool14

Voi Sohwia, toivottavasti teilläkin tärppäisi pian! :) Meilläkin juuri sukuun saapui taas uusi vauva, kyllä nuo uutiset vaan saa aina kaiholla kaipaamaan vielä enemmän sitä pienen pientä nyyttiä syliin.

niemja, Laitoinkin tuonne plussa vai ei -puolelle, että cb näyttää sitä hailakkaa viivaa (ei luotettava) ja liuskatestillä eilen testattu nega. En siis usko olevani raskaana tällä(kään) kertaan, mutta pienen pieni toivon kipinä mussa vielä palaa kun menkkajomoilut on kiusanneet muutaman päivän. :joyful:

Takaisin