Toinen haaveissa <3

Rillellä mummielestä näkyy selkeä viiva, onnea!

Marsupilamin aamun testiä ootelles ;)

Neita toivotaan plussaa sinne!

Aeli tervetuloa ja pikaista plussaa :) joko kierto on käynnistyny synnytyksen jäljiltä?

Huh, tämä päivä menny legolandias ja voi pojat ku vanhemmat ei kasvata lapsiaan! Kauheita kakaroita. Teki mieli antaa palautetta vanhemmille mutta en kehdannu..

Marsupilami pakko on nyt testata aamulla, toivottavasti hyvä hetki vain löytyy :happy: toivotaan meille plussia, kiitos onnitteluista, otan varovaisesti ne vastaan :shy:

Tervetuloa aeli!

Plussa tuulia puhallellen koitan nyt saada nukahettua että aamulla herään ennen muita:goodnight :joyful:

Kylläpä täällä ollaan nyt jännän äärellä, melkeen yhtä jännää ootella teijän testejä kun omiakin! :)

JEE, mun ovislimat teki come backin!
Ällöä mut kerron vertaistuen tarpeessa,
Eilen tuli paksua limaa, kouras ihan hulluna ala vattaa noustessa ja poltteli vas. munasarjan kohalta n. tunnin ihan jäätävästi!
IRTOSIKO MUNIS?
Tänään kirkasta juoksevaa limaa, tissit turvonnu.
Oliko eilen ovulaatio?
Kertokaas mulle kokemuksesta mitä mieltä ootte? :shy:

Päivikki kp 10?/? Eilen talletettu

Päivikki Itsellä normaalisti ensin paksumpaa limaa pari päivää ja sitten ehkä 3-4 päivää kirkasta limaa. Ovis tikkujen mukaan viimeisenä limapäivänä ja ilman ovistestiä en kyllä osannut arvioida mikä se viimeinen päivä oli ennen kuin limat oli loppuneet. Mutta tämäkin limajuttu on niin yksilöllistä. Kannattaisiko kokeilla ovistestejä?

Hitsi mä oon ite niin huono kirjottelemaan tänne, mutta seurailen kyllä juttuja täällä! :greet025

Itellä varmuus tärpistä on hiipunut, jotenkin on ihan olo että menkat alkaa loppu viikosta.. Mutta noh, sitten vaan uutta yritystä hekiin! Kaksi testiäkin oon jo tehnyt ja negaa näytti, tietysti..kun niin aikaisin testailin:hilarious: minäkin täältä toivottelen plussatuulia jokaiselle!:love2

Mä teen huomenna aamulla testin. Tänään muistaakseni kp 35/28, en jaksa nyt tarkistaa. Dpo kuitenkin 22. Haluun tehä testin aamupissasta. Pelottaa kyllä et tulee nega, ei oo mitään muita oireita kun edelleen se turvotus ja tupakka yököttää.. Edelleenkään ei kyllä tunnu siltä et menkat ois ees alkamassa, mutta kyllä se raskauden varmuuskin on hiipunut :( mitähän lie kroppa sekoilee.

MiisaS, pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon!

Eikun joo, kp 36/28 on mulla menossa. Eli varmasti jos aamulla testaan niin saan varman tuloksen?. Oli se sitten nega tai plussa..

Päivikki, saattoihan se olla ovis, kun kerran tuollai poltteli. Mutta epäilisin limoista, että ois vasta ehkä päivän-parin päästä. Tai itsellä tulee sen pari päivää ennen ovulaatiota juoksevaa kirkasta limaa ja heti ovulaation jälkeen loppuu kuin seinään :)

Kyfi kyllä tulee ihan varma tulos tossa vaiheessa :) Ellei sulla sit muuten saata olla ylipitkiä kiertoja.
Mulla itselläni on hyvin vähän oireita ja nekään ei ees oo mitään semmoisia klassisia raskausoireita, että ei se oireettomuus vielä mitään kerro :)

Koirat edelleenkin on ihan outoja :D meidän uros seuraa mua ihan kaikkialle ja lenkkeillessäkin vois luulla että tuo osaa muka käyttäytyä kun hihnassa kulkee melkeen jalassa kiinni!

Takaisin