Kyfi2356830
Satasella mukana keskusteluissa
Onks sen tarkotus muuten olla korkeella vai alhaalla ja kova vai pehmee ja auki vai kiinni :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jännittää mahtaako muuttua. Nyt oottelen huomisaamua taas että pääsen testaan.
Koitan huomenna oottaa kuvan ja osata lisätä sen tänne, en aiemmin oikeen hoksannu miten sen saa tänne ladattua? Nyt reissussa hankala muutenkaan kuvailla kun kännykällä täytyy koittaa salaa ikuistaa. 

kuinka epätoivoselta vaikutankaan kun ei mies sitä vihreetä valoa näytä pikkukakkoselle
noh, itsetutkiskeluahan tämä oviksen bongaaminen on 

Ei tullut testejä postissaturhaan olin 4h pissimättä kun odotin postia että vois sitten pian tehdä testin
![]()
Mulle on yleensä tullut testit päivässä parissa. Oudon kauan kestäny :O
SeEnsimmäinen, oon käyttäny ihan kertakäyttömukia mihin oon pissiny.
Vähän huonokuva, mutta näkyykö mitään?![]()
Tai niin mä itse ajattelisin jos tuollainen olisi tullut ja niillä päivillä kun menkkojen pitäs jo alkaa? Mutta toki siis toivotaan ettei ole! Uutta testiä vaan huomenna. :)
Onhan tuo niin halurainen että varmaan itsekkin kallistun enemän negan puolelle :/ varsinkin kun on sellainen olo nyt että menkat alkaa.....Mä oon varmaan ainoa jonka mielestä tuo on kyllä negaTai niin mä itse ajattelisin jos tuollainen olisi tullut ja niillä päivillä kun menkkojen pitäs jo alkaa? Mutta toki siis toivotaan ettei ole! Uutta testiä vaan huomenna. :)