Toinen haaveissa <3

Tervetuloa NuttyKitty! :)

Pahoittelut Angii menkoista ja tärppionnea tähän kiertoon!

Mashnu oisko tämä se teidän kierto! :)

Marsupilami kuvaa testistä! Pohditaan yhdessä näkyykö mitään :D

äippä-14 pahoittelut negasta, toivottavasti saatte riidan selvitettyä miehen kanssa! :)

Täällä Kp11, ovista odotellessa. Toivottavasti ei venähdä kierto pitkäksi :D

Voi kunpa taas muistaisin miten sen kuvan sai laitettua... Niin ettei tarvitsisi erikseen nettiin laittaa ja sitten laittaa linkki... Olen kyllä ennenkin laittanut mutta.... Odottakaa :joyful:

Vähän huonokuva, mutta näkyykö mitään? :grin

Liitteet

• 20160725_081858-2.jpg
    20160725_081858-2.jpg
    556.7 KB · Katsottu: 203
Kyllä siinä Marsupilami jotain näkyy kun oikein toivoo, mutta onko se vaan viivanpaikka? En erota onko siinä väriä ollenkaan.. Parin päivän päästä uusi testi ;)

Saattaa hyvinkin olla viivanpaika, kun en mä erota itsekkään onko siinä väriä, vaikka en katso kameran kautta vaan livenä :D

Toivottavasti tulis tänään postissa testejä :p tai alkais menkat heti paikalla jos on alkaakseen niin ei tarvitsisi arvuutella.

Marsupilami pöh, toivottavasti plussaksi muuttuis ;) ja aivaku näkyis jotain!

Äippä pahoittelut. Toivottavasti saisitte sovittua!

Marsupilami kyllä siinä minunkin silmään viiva näkyy! ;) toivotaan että vahvistuu!! Jospa huomenna aamulla jo selvempi viiva. :)

On kp2. Luteaalivaiheen pituudeksi tuli tällä kertaa 10 päivää. Netistä kurkkailin aiheeseen liittyvää ja monilla on tuo 10 päivää riittänyt raskautumiseen. Eli toivoa taitaa olla.

Tääl niin vahvat menkkaoireet et testaaminen jää kyllä kokonaan. Jos oireita ei olis ni olisin huomen aamuna testannut.

Marsupilami, mäkin taidan nähdä hailakan viivan :) toivottavasti vahvistuu!

Mulle tullut turvotusta ja rinnat tuntuu hieman aralle. Kylläpä jänskättää!!

Millaista valkovuoto on ennen menkkoja ja raskauden alussa? Mulla on tullut oviksen jälkeen aika runsaasti valkovuotoa, välillä sitten niukemmin ja parina päivänä ei ollenkaan. Nyt taas tulee niukasti ja kp 35/28

Mintukka, jee! Kuulostaapa siltä ett toivoa on! Lisäks mulla tuntuu kohdunnapukla todella korkealla, en ees yllä kokeilemaan sormilla kunnolla. Se myös tuntuu kovalta.

Marsupilami, Minäkin näen siinä viivaisen! Voi miten jännää :)

Kyfillä jännät paikat myöskin! :p

Mulla kohdunnapukka oli ihan alussa alhaalla eikä mielestäni ollu kova tms.. Siitä eka päättelin, että en oiskaan raskaana, mit väärässä olin :D

Takaisin