Toinen haaveissa <3

Mä elättelen vielä toiveita että ovis tulis ihan lähipäivinä. Viimeks oli kp19 ovulaatio mut jos nyt tulis vähä aikasemmin. Mulla kierron pituus on ollu 27-29 päivää että jos sattuis olemaan 29 päivää ni sittehän toi jo melkeen riittää

mamma11/14 Kiinnittyminen tapahtuu siinä dpo7-8 ja varmaan periaatteessa dpo10 voi jo haalea plussa tulla, mutta itse oottelisin lähemmäs menkkojen alkua.
Itse oon saanut molemmissa raskauksissa vielä dpo12 negan ja plussan vasta silloin kun menkkojen ois pitänyt alkaa :)
Tämän kuuleminen että on saanut plussan vasta kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, auttaa paljon testaamisen malttamisessa! :) meinasin tänään ostaa enemän testejä että testaan jo vloppuna, kun lukenut paljon juttuja että on saanut plussan jo muutaman päivän ennen menkkojen olettettua alkamis päivää, mutta kannattaa odottaa että tulee varmasti se plussa jos on tullakseen eikä tule turhia pettymyksiä :rolleyes:

Alkaa olla vahva fiilis siitä että menkat alkaa parin päivän sisään. Ainakaan ei oo mitään tuntemuksia mistään muusta.

Jos yrittäisin kerranki olla järkevä. Parin kuukauden päästä on pojan 1,5-vuotis neuvola niin taidan ottaa asian puheeksi sitten siellä. Meillä kun lastenneuvola ja perhesuunnitteluneuvola on samalla terkkarilla. Sitten voin ainakin sanoa että ollaan yritetty 8kk niin josko laittaisi asiaa eteenpäin

Mä testasin tänään dpo 10 negan ja esikoisesta sain plussan dpo 13 eli sinne nyt oottelen.. :)
Nyt illalla ollu hurja palelu, jopa saunassa palelin. Se on nyt uusin oire :rolleyes:

marsupilami Kyllä sitä kannattaa odottaa, tossa clearbluen paketissakin oli semmoinen taulukko, kuinka luotettava testitulos on/päivät ennen kuukautisia. Neljä päivää ennen menkkoja, testi taisi havaita vain tyyliin 60% raskauksista. Mutta sitten kolme päivää ennen oli jo tarkempi :)

Joo kannattaa odottaa, että menkat on myöhässä. Vaikka ite testasin jo dpo 10 ja tuli leffaviivat (tosin saatan oottaa kaksosia, jolloin hcg määrä on reippaasti isompi). Mut noita on niin vaikee sanoo millon näkyy kelläkin, ovat niin yksilöllisiä asioita. Kiinnittyminen voi tapahtuu joillaki vielä jopa dpo 10.

Väsyttää. Oon aiwan zombi. Ja mies toi kaupasta vääränlaista makaronia ni hyvä etten ruvennu itkemään. :wtf

Tänään kun mentiin pojan kans päikkäreille niin kauhea polte ja krampit alaselässä ja pakaroissa, ihan hirveetä, tuli synnytys mieleen kun supisteli :arghh: ja myöhemmin taas otti jostain syvältä alaseljästä niin että jouduin vähän kumartumaan että helpotti, mitähän vaan :eek:

Muutenkin ollut vatsalla kipuilua. Eilen kun mies makoili ja piti päätäänmun vatsalla ja hetken päästä alkoi vatsassa sykkivä kipu, ja myös tänään ollut aaltoilevia kipuja muttei mitään verrattavissa tuohon selkä särkyyn :eek: oonkin miettinyt että onneks en ole vielä testannut, jospa sieltä tuliskin haalea plussa mutta sitten tuleekin varhainen keskenmeno :oops: jospa kohtu ei ole valmis uuteen raskauteen vajaan vuoden synnytyksen jälkeen :confused: nämä on taas näitä pohdintoja joista ei edes tiedä voiko olla mahdollista.

Daamos hyvä varmaan neuvolasta kysyä :)
Angii jospa se plussa tulisi kolmen päivän päästä ;)
Mashnulla ja Marsipilamilla lupaavia oireita :)
Mulla menossa kp24 ja koko ajan ihan sairas nälkä :O muuten tavallinen olotila ja epäilen, että plussaa ei tässä kierrossa tule. Testausta vähän miettinyt ja luultavasti testaan vasta joskus ensi viikolla, kun mulla kierrot on ollut tavallista pidempi sen keväisen kkm jälkeen. Jännät paikat täällä monella! :) ihanaa, kun on tällainen ryhmä <3

Ihanaa, onnea jnnajsmine! ♡

Lupaavia oireita marsupilami, mashnu ja Angii! Ihmettelen jos ei plussia teille pärähdä :)

Omppoloinen mullakin kaamee nälkä koko ajan :D Tosin aina ennen menkkojakin maistuu ruoka, että voi se ehkä siihenkin liittyä. Vielä ainakaan ei ole pms-kiukkua tullut, nyt oon ollut hyvällä tuulella. Kp 24, mutta kierto varmaan taas pidempi kuin tavallisesti. Katsellaan mitä tuleman pitää :)

Voihan tää olla jotain muutaki uupumusta ja menkkakiukkumyrskyä jos ne nyt on tuloillaan. Viime kierto oli 36 pvää pitkä, nyt menossa kp30 ja eletään hetkeä dpo12. Ajattelin loppuviikkoon/vkonloppuun malttaa odotella ennenku testaan ellei täti ennen sitä saavu. Mies kyllä tänään ekan kerran tän yrittämisen aikana totes että mä oon varmaan raskaana ku käyttäydyn niin pirun oudosti... :rolleyes:

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Paljon onnea plussanneille ja paljon vauvaliimaa sekä tarrasukkia!

Pahoittelut negoista.

Oon lymynny taustalla seuraillen kun ei suuremmin ole raportoitavaa, kierrot seuraa toisiaan. Nyt ainut mikä saa ihmettelemään on runsaampi vvuoto ja dpo 9 on menossa. Dpo 5-8 oli menkkajuilintaa, mutta sekin jo loppunu. Mietinkin et mitähän tämäkin meinaa... muita oireita ei sitte olekaan.

Tsemppiä piinailijoille!

Mulla kans aina kauhee nälkä ennen menkkoja. Omppoloisen kanssa samaa mieltä että ihanaa kun on tälläinen ryhmä! :grin itsellä kun ei ole kavereita samassa tilanteessa niin ei olisi luontevaa puhua näistä asioista :rolleyes:

Tää on kyllä ihana ryhmä. Saa vertaistukea ja voi kysellä kaikkea :) Ei tänäänkään plussaa ovistestissä. Testejäkin on vaan kaksi jäljellä niin täytyisi ostaa lisää. Täytyy heti huomenna laittaa tilaukseen niin saa selville milloin tässä kierrossa on ovis. Kp 15/16 siis menossa nyt. Tulipa vielä sellainen kysymys mieleen että sitten joskus kun saan plussan siihen testiin niin tarkoittaako se sitä että ovulaatio on sinä päivänä vai seuraavana? Kaikenlaista ehtii tässä pohdiskella :D

Daamos mistä hankit sun ovistestit? :) muistelisin että jotku ainaki ois tilannu (ainaki raskaustestejä) raskauskeiju.fistä , itelle aattelin että jos hommaisin - en yrityksen takia vaan mielenkiinnosta että missä kohtaa pärähtäis o+ suhteessa oviskipuihin :P

Hannanna pahoittelut et testi muuttu negaks!
Jnnajsmine onnittelut plussasta!

Peukkuja piinapäiväläisille, teitä onkin monta! :thumright

ON täällä tämä kierto päättyi siis kp23 pyyhkiessä vuotoa, eilen ja tänään vuotanu vähän enemmän, mutta tosi niukasti!
Menossa siis kp 4?/?, yk 4
Ans kattoo mihin tän fossiilin kierto tästä lähtee...
Vakavissani harkitsin jo ovistestien ostamista, oisko suosituksia merkeistä?
Päivikki 35v. ikinä ei oo ovista tarvinnu tikutella. :shy:

SeEnsimmäinen meni puhumaan tuosta raskauskeijun sivusta niin mähän menin selaamaan sitä ja "vahingos" tilasin sieltä raskaustestejä :nailbiting: voi tätä ihmismieltä kun ei saa pysymään kasassa, kun oireet vahvistunut ja jouduin ihan pyytään miestä lelujen keräys apuun kun oli niin oksetti ja seljästä otti o_O jos kerta oireita on näin niin kyllä luulis testis näkyvän! Kun eikös ne justiinsakkin niistä hormoneista johdu.

Takaisin