Toinen haaveissa <3

No sepä just marsupilami :D Mulla on vasta yhdet menkat ollu synnytyksen jälkeen, niin ei mitään käryä mitä kropassa tapahtuu. Onneks täällä saa ihmetellä oireitaan :D

Mäkin tuun ihmettelemään :) Tänään tai huomenna mahdollisesti ovis, ja nippailuja on tuntunut molemmissa munasarjoissa. Ihankohan ne molemmat meinaa heräillä yhtä aikaa näin ekan kierron kunniaksi? :D En nyt osaa sanoa, menikö se ovis jo, näitä tuntemuksia on ollut monta päivää jo (ja himotusta myös!). Limoista en pysty päättelemään mitään, selkeitä ovulaatiolimoja en ole ikinä bongannut. Noh, katsellaan ja ihmetellään miten homma etenee. Eilen kellistin siipan, katsotaan onnistuisiko vielä tänäänkin...

Tsemppiä hannananna. Mullakaan ei ollu mitään limoja juurikaan havaittavissa ,mut olot alkoi aina pari päivää ennen ku tuli testiin plussa. Sit ne loppu kun ovis oli viimein ohi. Kumma juttu tämä ihmiskeho.

Täällä alkaa pikkuhiljaa vuoto loppumaan joten kohta pääsee uuteen yritykseen. On vaan niin pessimistinen olo ja ahdistaa ajatus siitä että taas pettyy kun vuoto alkaa. Vaikka aina yrittää itselleen uskotella että ei tässä mikään kiire ole niin siltikin sitä odottaa ja jännää että alkaako menkat vai ei... Milloinhan sitä oppisi vaan ottamaan rennosti :D Sitäpaitsi ajatus äippälomasta houkuttaa kovin kun mulla ei ole yhtään lomapäiviä että pystyisi edes talvella pitämään enempää kuin pari päivää ylimääräistä vapaata. Mutta ei kai se auta kun odotella ja ihmetellä. Asiaa ei vaan yhtään helpota kun mies puhuu aina siihen sävyyn että mussa on pakko olla jotain vikaa kun ei tärppää. Ihan kun en itsekin jo syyllistäis itseäni tarpeeks...

Nyt alkaa yk6. Ei siis nyt mitenkään älyttömän pitkää oo yritetty. Kai sekin vaan toivoo sitä toista lasta mutta ei sitten ymmärrä että mulle tulee vaan entistä pahempi mieli noista sen jutuista. Miehet osaa kyllä olla välillä melko idiootteja...

daamos, ei tarvitse vielä miettiä että kummassakaan olisi vika.. se, että yritys kestää yli puoli vuotta, on ihan täysin normaalia. Tiedän kyllä omasta kokemuksesta, että jo senkin ajan oottaminen voi alkaa tuntua ahistavalta :( Mutta ei se silti tee siitä epänormaalia. Jaksuja! Ja toivottavasti miehesi ymmärtäisi tukea paremmin. <3

Joskus miehet saattaa myös peittää omaa epävarmuuttaan tuollaisilla vihjailuilla. Olisihan se kova paikka miehelle, jos vika olisikin hänessä itsessään..? Se saattaa mietityttää myös ja sitten purkaa sitä tuolla lailla hieman tökerösti. Tsemppiä, eiköhän se tärppi pian käy :) Meillä tarrasi esikoinen kiinni just muistaakseni 6. tai 7. kierrolla. Kyllähän se tuntui pitkältä ajalta odotella...

Täällä ihan ihme tuntemukset!
Siis dpo 3 ( oletan) ja oviksesta asti ollut alaselkä kipeä. Vähän myös oik. Pakara oli jumissa pari päivää mutta ei enää. ( näitä oireita tuli sillon ku esikoinen tärppäs mut olivat sillon voimakkaammat). Tänään myös väsyttänyt hulluna.
No, nyt illalla tossa laiteltiin iltaruokaa ja tyhjentelin tiskikonetta ja yhtäkkii tuli semmonen tunne mahaan et ihan kuin ois vatsalihakset maitohapoilla/tosi väsyneet. Toi oire oli mulla usein esikoisen alkuraskaudessa!!! Ja ei oo ollu kertaakaan sen jälkeen paitsi nyt. Edelleen tuntuu täs sohvalla istuessakin. Lisäks maha turpos ihan älyttömästi ja on nyt kunnon jalkapallo :woot:
Toi mahaturvotus kans iski viimeksi mutta sillon tais olla vasta viikko oviksesta :wideyed: sillon jouduin hankkii mammahousut rv5 ku ei mikään mahtunu päälle..
Nyt nää oireet varsinkin toi maha tuli tosi aikasin :eek: kuulostaa hullulta mut tuntuu ihan et oisin raskaana. Viimeks kun olin ni oli kans aikavarma tunne asiasta. Tosin eihän se oo viel kiinnittynytkään täs vaiheessa et hullun aikasin oirehtii.. Millos sitä punaviiniä piti juoda kiinnittynisen edistämiseks?:grin

Yk1, dpo 3, kp 17

Ja sori omanapailu :rolleyes:

Tsemppiä daamos! Samaa mieltä hannannan kans että mies varmaan peittää omaa epävarmuuttaan. Eiköhän se plussa vielä tule, yrität vaan ottaa mahdollisimman rennosti äläkä stressaa :wink(varmasti helpommin sanottu kuin tehty)

Täällä ihan ihme tuntemukset!
Siis dpo 3 ( oletan) ja oviksedta adti ollut alaselkä kipeä. Vähän myös oik. Pakara oli jumissa pari päivää mutta ei enää. ( näitä oireita tuli sillon ku esikoinen tärppäs mut olivat sillon voimakkaammst). Tänään myös väsyttänyt hulluna.
No, nyt illalla tossa laiteltiin iltaruokaa ja tyhjentelin tiskikonetta ja yhtäkkii tuli semmonen tunne mahaan et ihan kuin ois vatsalihakset maitohapoilla/tosi väsyneet. Toi oire oli mulla usein esikoisen alkuraskaudessa!!! Ja ei oo ollu kertaakaan sen jälkeen paitsi nyt. Edelleen tuntuu täs dohvallaistuessakin. Lusäks maha turposihan älytönästi ja on nyt pieni jalkapallo :woot:
Toi mahaturvotus kans iski viimeksi mutta dillon tais olla vasta viikko oviksesta :wideyed:
Nyt nää oireet varsinkin toi maha tuli tosi aikasin :eek: kuulostaa hullulta mut tuntuu ihan et oisin raskaana. Viimeks kun olin ni oli kans aikavarma tunne asiasta. Tosin eihän se oo viel kiinnittynytkään täs vaiheessa et hullun aikasin oirehtii.. Millos sitä punaviiniä piti juoda kiinnittynisen edistäniseks?:grin

Yk1, dpo 3, kp 17

Ja sori omanapailu :rolleyes:

Joillakinhan oirehtii tosi aikaisin. Ootko sata varma oviksesta? Jospa onkin ollut aiemmin?

No selkeät ovislimat oli ke iltana-to aamuna. Pe Oli jo täysin kuivaa. Selkeä oviskipu jäi tulematta.
Eka pupuilu tässä kierrossa oli tasan viikko sitten :rolleyes:

Päivän polttavana aiheena näyttäis olevan ovis?
Täällä kummastellaan oloja ja pohditaan kiertopäiviä.

Edellinen kierto veny siis 31 pv. pitkäks haamutestien kera ja nyt on ovis hukassa?
Oloja on kyllä ollut koko viikon.
Mä oon kans muuten tosi kiukkunen oviksen aikoihin!

Luulin ovuloineeni jo to. mutta mikäköhän hitonmoinen vihlasu olis ollu viime yönä?
Tääl olikin myös puhe kiinnittymiskivuista.
Voiskohan olla jo sellaista vai onko liian aikaista?
Päivikki kp 17/28 ? kihelmöintiä alavatsalla

Päivikki taitaa olla liian aikasta kiinnittymiskivuille. Hedelmöittyny munasolu kiinnittyy dpo 6-8.

Kävinpä tekemässä Lilypien sivulla uuden tickerin niin voi siitä kyttäillä millon olis testailut käsillä :grin Katotaan mikä kaikista kiertokalentereista ja laskureista pitää paikkaansa ku mulla on 3 eri kalenteria käytössä ja kaikki on eri mieltä mun kierrosta :laughing021

Nyt on dpo3. Kiinnittymisvuotoa odotellessa ens viikolla jospa vaikka olis :sign19 menny perille.... :rolleyes:

Joo ovis on täälläkin päivän sana :D tuntemuksia ei ole juurikaan ollut, limoja jonkin verran. Kp15 tänään ja kierrot on venyny tavallista pidemmiksi kkm jälkeen, joten vaikea sanoa tarkkaa ajankohtaa ovikselle. Miehen kanssa "tallettelut" joka toinen päivä (ja joka päivä, jos tekee mieli ja ehtii ;) ) nyt tärkeinpinä kiertopäivinä :) nyt on siis kp11,13,15 talleteltu ja vielä 17 olis hyvä varmistaa :) nyt vaan pitää niin yrittää olla miettimättä kaikenmaailman oireita ja tuntemuksia.. Kuitenkin 2,5 viikkoa saa taas jännittää :O

Tsemppiä piinailijoille!

Angii mun muistaakseni punaviiniä piti juoda dpo5-9 tai jotain :)

Mullaki alkoi aikasta aikaasin oireet mutta periaatteeshan oireet ei oo raskaudesta johtuvia ennen kiinnittymistä.

Mintukka niin mä ittekki meinasin.
Kehittelen täs vaan kuumeisesti oireita, kun odotukset on niin korkeella!
Joo ja mietin et mitä jos ovis oiskin ollu aikasemmin ja
toisaalta mietin että riittikö pe. talletus, jos ovis oli viime yönä?
Nyt ei auta kun jäädä taas piinailee, kun fossiilit ei jaksanu enää tänään talletella. :arghh:

Takaisin