Toinen haaveissa <3

^ mun kohalla kyllä nopeasti palautunu kierto meinas sekavaa päätä! :excited001 Hormoonit oli ihan sekasin.
Kainalossa tuhisi pieni vauva, joka oli just syntyny,
pää sanoi että olet just synnyttänyt ja kroppa väitti että uutta putkeen vaan ja heti...

Ja imetys menkkojen aikana oli yhtä helvettiä!
Maito oli tosi tiukassa ja imettäessä oksetti ihan kamalasti, mutta mitä sitä ei tekis oman mussukan vuoksi! :Heartpink

Muokattu viimeksi:
marsupilami, sama täällä, ti-aamuna herätessä aikaisin aattelin, että en ees haluaisi nyt olla raskaana, kun se tietää raskausoireita...ekassa raskaudessa mm. alkuraskaus tuntui aika rankalta. Mut sit kun on jänniä oireita sen jälkeen ollut, niin ajatus onkin tuntunut ihan kivalta. Aikaisen aamun tai yöajan väsyneitä mietteitä ei lasketa :)

Helmiina81, tervetuloa :) Ja toivottavasti noi clomit auttaa!

Päivikki kiva kun tulit taas.. :)

hannanna, mukavaa viikonloppua :)

niemja, en viitsi kauheen aikaisin testailla kun aattelisin, että mulla ei näy kovin aikaisin...käyn yölläkin pari kertaa vessassa yleensä (ihan yleensäkin), joten sekin voi vaikuttaa. Viimeks testasin dpo14 ja oli vielä aika haalea vaikkakin selvä plussa. Huomenna aamulla ehkä, mutta aamun fiiliksen mukaan sitten. Meillä on vuoroaamut miehen kanssa nukkumisessa, ja mun pitäis herätä luultavasti huomenna aikasemmin ja su saisin nukkua, ja nukkumisaamuja en tuhlaa testailuihin, koska sitten en saa nukuttua ;) Joten ehkä joko huomenna tai ma... jos pitäis hullua jännityksessä ja sunnuntaina kattelis, alkaako ne menkat :D

Tänään ei oo mitään erityisempiä oireita ollut. Eilenkin niitä oli vasta illemmalla sitten. Ehkä mahaa aavistuksen nipistellyt välillä. Kurkku oli koko alkuviikon vähän kipeenä, mut sekin on mennyt ohi. Vähän rauhallisempi olo ollut myös pään sisällä, joten sen puolesta ei olisi mitään hätää testailun kanssa, mutta katsotaan.
Dpo12. Kp24.

cc838cb98c8d37f411ac688e5d2c7f9a

Tämmönen pistettii vanhemmille menemään eikä vielä oo hoksannu, äiteeltä tuli pusuhymiö, isiltä peukku ja anoppi laitto että kiva paita mutta en usko että tajus sitä silti. :'D nyt saa sanoa että ollaan kyllä kerrottu ku hoksaavat asian..

Kultamarja testiä ootellessa ;)

Tuo paita on kyllä sellainen että pitää oikiasti katsoa että hoksaa :D
Kehuisko anoppi oikiasti paitaa jos ei olisi hoksannut tekstiä? :wink

Niemja, Aivan super hieno paita ja ihana idea! Mahtavatkohan hoksata :wink

Eipä tännekkään niitä menkkoja millään kaipaisi ellei toisen yritys olisi ajankohtainen ja jo mielessä. Omaan kivuliaat menkat ja vuodan sen 7 päivää ainenkin. :meh:

Anoppi hoksas (toki koko viimeviikon jo yritti vihjaillen kysyä asiasta) ja sitä myötä miehen perhe, mun perhe ei hoksannu :D

Täällä tuli aamulla kirkasta vuotoa ja sen jälkee vaan rusehtavaa ja nyt moneen tuntii ei yhtään mitään mutta taitaa olla kp 1 :(

Mima_ milloin oot testaillut viimeksi? Pitikin jo kysellä onko vuotoja kuulunut.. onko tuo ihan normaali kp1? Voithan testata vielä aamulla mikäli vuoto ei runsastukaan...

Täällä on ne "lupaavat oireet" ollu kadoksissa tänään. Jotain hentoista nipistelyä vaan välillä. Dpo12.

Muokattu viimeksi:
Täällä on taas menkkojen aiheuttamia syviä epätoivon hetkiä... Tekis mieli laitta kaikki vauvanvaatteet ja turvakaukalo yms. myyntiin. Onneks tietää että tää helpottaa jo muutaman päivän päästä.

Ehkä vähän ahdistaa sekin kun kaikki kyselee että "millonkas teille on tulossa toinen". En oikeen osaa päättää mitä siihen pitäis vastata

Pahoittelut mima :(

Daamos voimia päiviin ♡ ärsyttäviä nuo kyselyt, en ymmärrä miks ihmisten pitää kysellä, kylläpä sitte kerrotaan ku on kerrottavaa.

Mashnulle kans voimia ♡

Meillä ei mun vanhemmat hoksannu vieläkää vaikka vaihtoivat pojalle yökkärit ja paidan pois päältä. Ei ajateltu enää puhua asiasta ja katotaan koska hoksaavat :D

niemja, kumma kun eivät hoksanneet! :D

Voi ei... Inhottavaa kihelmöintiä alapäässä ja alavatsaa aristaa (oikeastaan alavatsaa on aristanut aina satunnaisesti synnytyksen jälkeen). Pitääpä varmaan maanantaina varata aika hoitajalle jos tämä jatkuu vielä silloin :confused: inhottavaa jos on joku tulehdus...

Joo tosi ihme ettei hoksannu, sanottii appivanhemmillekki että ovat hiljaa kerta meillä ei hoksattu :D
Ompa kurjaa marsupilami, toivottavasti ei olis mitää tulehdusta!

Daamos voimia ja jaksamista sinulle <3 kyselyt on ikäviä ja todella vaikea miettiä mitä niihin itse vastaisi. Ne jotka tietää yrityksestä, olen puhunut tilanteestamme ja muille olen yleensä sanonu että "ei" tai "katsotaan nyt".

Ihana paita nijema! :) mulla kans saman laisia mietteitä... Ens kuussa vuosi yritystä takana ja pinnasänky on vielä kasassa meidän huoneessa. Koko ajan miettii että jos ton kassaan nii kansaanko turhaan :D mut jos kasaisin sen nii tulisko vihdoin plussa :D

Moikka en ole tähän ketjuun vielä mitään kirjotellut, kun virallinen toisen yritys alkaa vasta syksyllä. Esikoinen tuli hätäseksiolla niin antaa haavan parantua kunnolla ensin.

Tohon plussan "houkutteluun" sen verran kommenttia, että oon ollut kaks kertaa raskaana ja molemilla kerroilla plussa on tullut 1-2kk sen jälkeen kun oon varannut liput isoon konserttiin pitkän ajan päähän.
Eka raskaus alkoi 12/2013 kolme viikkoa sen jälkeen kun olin varannut liput cheekin stadionkeikalle, joka olis ollu 8/2014. tämä raskaus päättyi kuitenkin kohtukuolemaan, joten en sitten siitä syystä mennyt keikalle. Toinen sai alkunsa 3/2015 pari kuukautta sen jälkeen kun olin varannut liput sekä Haloo Helsingin, että Kaija Koon Hartwal Arena keikoille syksylle 2015.:happy:

Aikamoista sattumaa.

Huh huh. En olisi yhtään halunnut testata vielä, mutta olin onnistunut olemaan käymättä vessassa klo 02-07, joten aattelin, että nyt on pakko. Ja kyllä mä siinä pari viivaa näin :O Mielestäni sen verran selkee, että tuskin väärä haamu. 2kk sitten samaisen merkin testissä ei näkynyt mitään. Laitan kuvaa hiukan myöhemmin jos onnistuu. Ihan päätä huimaa, kun noin nopeesti kävi tällä kertaa :O Vähän kerkisin kyllä valmistautua, kun tiistaista asti ollut niin jänniä tuntemuksia. Nyt dpo13 ja menkkoja olisin odotellut huomenna, mutta toivotaan, ettei niitä näy.

Oisin voinut kyllä lahjottaa plussan jollekin pitempään yrittäneelle <3

mamma84, tervetuloa juttelemaan :) Osanotto kohtukuolemasta :(

esikko1, toivottavasti pinnikselle tulee taas käyttöä

marsupilami toivottavasti menis ohi toi :(

daamos pahoittelut menkoista vielä :( Kurjia nuo kyselyt.. mulla oli ehkä tapana sanoa vaan "en tiedä". Joskus tehnyt mieli lisätä, että "vaikka tietäisinkin, niin en kertoisi". Joskus sanonut, että "kyllä me kerrotaan sitten, jos on tulossa". Joillekin sanottiin, esim. appivanhemmille, että "ei kannata pidättää hengitystä sitä odotellessa" eli heittää tyhmään kysymykseen tyhmä vitsi, heh heh.

Mashnulle myös tsempit!

Plussaonnea kaikille!

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Mamma 84!
Aikamoista sattumaa tosiaan, eli nyt kantsis iteki varailla jotain isompaa menoa sitten :grin
Osanotto kohtukuoleman vuoksi :Heartblue

Paljon Onnea Kultamarja!:smiley-bounce005

Takaisin