Toinen haaveissa <3

Täällä alkoi menkat kk imetyksen lopettamisen jälkeen :) Jouduin lopettamaan jo pojan ollessa vajaan 3kk, tai siis tuotanto vaan lopahti kun alettiin syöttämään poikaa pullolla ja rinnat ei vaan innostunut pumpusta.

8c19027fd02e9ddabf8ad60fe7f39d72

Tuollanen tuli. Vaikea vaan nuota kirjaimia leikata mutta kelpaa asian kertomiseen :D joskos huomenna sais kuvan otettua ja lähetettyä..

Miitu toivotaan että alkais nyt menkat! :)

Mulla alko menkat kun poika oli 9kk. Imetin vuoden ja sit lopetin oman jaksamisen takia. Meillä siis eka vuos heräiltiin tunnin välein eikä auttanu mikään. Sit ku lopetin yöimetyksen kokonaan ni poika alko nukkua yöt 1-2 heräämisellä :)

Tuo "paitahan teksti idea on kyllä tosi kiva tapa kertoa sukulaisille ja ystäville! Vois itekin tehä niin jos täs tärppääs :wink
Itseä kyllä jännittää mitä muut tuumaa jos raskaaksi tuun.. Oikeastaan stressaa :oops:

Niemja just hauska! Kerro sit tajuttiinko se ;)

Omasta mielestä mulla olis ollu tuntemuksia ja pitkään, että pian alkais, mut vieläkään ei oo. Nyt tuntuu et maidon tulo olis hiukan vähentynyt. Enää ei lennä suihkuna ympäri vauvan naamaa :D meillä ollaan nyt n. 7,5kk.

Huippu paita niemja :) Meidän vanhemmat ei taitais tajuta tota kyllä ihan heti :D

Mulla on kyllä aika jännä olo alavatsalla. Vaikee kuvailla. Ikään kuin jatkuva nipistys tai pinkeys ollut nyt illalla.... mun mielestä aika lupaavaa, mutta saa nyt nähdä sitten. Jotenkin mielestäni hieman erilainen olo. Pariin otteeseen ollut kevyitä menkkajomottelun kaltaisia tuntemuksia. Eilen oli sellasta paineen tunnetta vatsalla liittyen vessassa käymiseen, minkä muistan selvästi edellisestä raskaudesta, tietty se eilinen oli aika kevyttä vielä. Tänään on ollut kyllä selkeesti parempi olo kokonaisuudessaan. Enkä kyllä haluaisikaan, että mitään pahoinvointia alkaisi ennen plussausta. Sunnuntaina tai maanantaina sitten varmaan selviää, mitä nää nyt sitten oli...

Dpo11 kp23

Hieno paita niemja! Vaikka epäilen ettei meilläkään tajuttais tota, ainakaan heti :D Mut hyvä just tommonen että täytyy kattoo tarkkaan ;)

Pepe mulla muuten oli maito vähän tiukemmassa kun menkat oli alkamassa. Ehkä sielläkin pian kierto starttaa!

Kultamarja peukut pystyssä! :)

Heippa! Vieläkö mahtuu joukkoon mukaan? taustalla oon hetken aikaa jo lueskellut teidän juttuja. Esikoinen syntyi 12/14 ja ehkäsy jätettiin pois 3/15 eli reilu vuosi ollaan toista lasta yritetty. Helmikuusta asti tikuteltu ovista sitä kuitenkaan löytymättä. Tänään kävin yksityisellä gynellä, kun täällä ei päässy terveyskeskukseen, koska ei ole akuuttiasia gyne määräsi clomifenit, joten kokeillaan löytyisikö niiden avulla kadonnut ovulaatio.

Kaikki hymiöt näköjään katos tekstistä :/

Mulla alko kuukautiset 6vko synnytyksestä. Osittaisimetin muutaman viikon, mutta maitoa ei vaan tullut :(

Mä oon täällä taas.

Niemja tosi kiva idea toi paita! :wink
Kultamarjalle tsemppiä piinailuun!
Helmiina81, eiköhän tänne meitä mahdu lisää, mäkin yritän taas ennättää kirjotella joskus.

Esikoisen jälkeen jälkivuoto kesti 6 pv. ja täti saapui 6 viikkoo synnytyksestä pysyvästi ja vakiintuneesti, kierto normalisoitu heti!
Täysimetin neitiä 8kk.
Kylläpä on erilailla toimivia ihmiskehoja ja oppikirjoihin ei kannata luottaa! (Menkat pysyy poissa niin kauan kun imetät) Pah!

Itse toivoin että menkat pysyis mahdollisimman pitkään poissa, onhan ne niin rasittavat... Mutta onhan se kiva tietää että kierto pelittää. Epäilisin muuten varmaan koko ajan olevani raskaana ellei menkkoja tulisi :D

Mulla olisi kalenterin mukaan mahdollisesti ovulaatio su tai ma. En tosin voi olla varma, kun on vasta eka kierto menossa. Vähän on kyllä jo tuntunut alavatsassa nippailuja ja rinnat aristaa hieman. Talletukset on jääneet vähiin, josko viikonloppuna kerkiäisi... Ilman paineita ja suorittamista tietenkin :D

Kiitoksia! Paidan tarkotus onki että ei välttämättä heti tajua sitä ;) katotaan ku saan kuvat otettua ja lähetettyä että koska hoksaavat!

Päivikillä kyllä ihanteellisesti alkanu kierto toimimaan!

Tervetuloa uusille ja tsempit kaikille tasapuolisesti kiertoon!

Koskas kultamarja aatteli testata? ;)

Täälä käyty neuvolas ja neuvilan mukaan ku viikkoja olis jo 8+6 (oikeesti 8+2) nii nt-ultraki on sitte aiemmin! Ei haittaa. Kunhan ei lomareissun ajalle tulisi.

Takaisin