Toinen haaveissa <3

jnnajsmine täältä löytyy kohtalotoveri tavallaan. Meillä oli vaan 1 kerta kp10 ja sit ovis olikin jo kp12. En usko aiempien kokemusten perusteella että meillä yksi kerta riittää, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Jonkin verran jo jännittääkin. Nyt dpo8. Toivottavasti teillä riittäisi ne pari kertaa ja plussa tupsahtaisi. :)

Mashnu harmillisia nuo pitkät kierrot :/ Mutta toivotaan että se ovis sieltä tulis.

Neita kuulostaa hyvältä. Stressi voi kyllä olla aika kamalaa, itselläkin sitä ollut viime aikoina vaikkakin muista syistä kuin lisääntymisestä. Toivottavasti helpottaisi sinulla.. Oikein rentouttavaa kesää :)

Mä oon nyt sitten koko ajan täällä foorumilla lukemassa... lasken tän silti tjottailuksi... yrityksen osalta tjottaillaan enkä käytä mitään kikkakolmosia, mutta tilanteen seuraamisen osalta kyllä pääkoppa käy kuumana. On toi raskauden mahdollisuus vaan niin iso juttu, että ei voi sitä olla miettimättä.

Nii ja mammavitamiineja kyllä oon syönyt helmikuusta asti, mutta en sen takia, että tulisin helpommin raskaaksi, vaan siksi että olis sitten foolihappovarastot kunnossa heti alussa, jos niin kävis. Raskauden alussahan se on tärkeää.

Olikos täällä muita tjottailijoita? Vai onko tjottaajat taustalla...

Muokattu viimeksi:
Kultamarja meillä oli täs tärpis seksiä ma ja la ja ovis oli ehkä pe. Joten en tiä kummasta kerrasta tärppäs :D siks en uskonu plussaan mutta yllätti.
Ja mäki oon koko ajan foorumilla, olin myös tjottailuajan ja koko ajan se raskaus ja sen mahdollisuus ja oireet pyöri mieles vaikka kuinka muka tjottaili..

Onnea kaikille uusille plussaajille.
Täällä jännitetään kovasti alkaako vuoto. Nyt kp 25/25-30 mutta eilen ja tänään testi näytti negatiivista, en kyllä tehny aamulla. Oireita on nyt aivan kauhean kipeät rinnat mitä ei ole ikinä ollut ennen vuotoa.. Silti tuntuu että viimeistään keskiviikkona alkaa vuoto :( kannattaakohan aamulla testata uudelleen..

Mima hgc tuplaantuu joka toinen päivä suunnilleen joten jos maltat keskiviikkoon odottaa olis paree :)

Täällä kp10 menossa, ajattelin tän kierron olla tikuttamatta ovulaatio. Mä jotenkin alan siinä vaiheessa panikoimaan ku plussa on ja talletukset on kirjaimellisesti talletuksia.

Vehnäalkioöljyä oon nyt päivittäin ottanut teelusikallisen. Katotaan miten käy.

Mullakin kp 10, mutta kierron pituudesta ei kyllä mitään hajua... esikoisesta plussasin vasta kp 40 haalean plussan ja silti oli ekassa ultrassa yli viikon pienempi kuin menkoista laskettuna.. Kierrot vähän sekaisin :/ En ajatellut ovista tikuttaa ettei mene liian suorittamiseksi, täytyy vaan toivoa et muuten tunnistan oviksen ja käy tuuri :)

Peukkuja naiset!

Täällä kp 12.
Tjottaillen mennään. Kp 10 talleteltiin ja tänään toivottavasti uudelleen.
Mä yleensä tunnen oviksen kunnon kipuna mutta viime kierto oli outo ja ovis kumman myöhään vasta kp21. Yleensä ollut siinä noin kp 14 tienoilla. Eli täällä nyt jänskättää millon se ovis mahtaa tulla. Meilläkin kyl tärppäs esikoinen niin et taidettiin ehtiä 2x talletella ennen oviskipuja.

Mima, aika aikasessa mahdollisesti oot, niin ei ehkä näykään päivällä testeissä.. aamupissi on paras :) Toivotaan, että vuotoja ei tuu.

mamma11/14 ja pilvikirsikka, tsemppiä oviksen bongailuun tai bongailemattomuuteen :)

Angii, jotenkin kuvittelis, että todennäköisemmin ollut vaan yksi epänormaali kierto välissä kuin että niitä nyt tulis useampiakin..ellei oo mikään erityisemmin muuttunut. :)

Kiva että muitakin tjottailijoita täällä foorumilla.. Täällä dpo9 ja oon tässä jo kuvitellut kaikenlaista. Varmaan noi mun "oireet" saattaa olla sellasia, mihin ei normaalisti kiinnitä juuri huomiota.

Minkäslaisia pms-oireita teillä muilla on? Mulla oli kahdessa viime kierrossa hieman rintojen nipistelyjä, välillä tais olla huono olokin ja väsytti. Mutta ei mitään kovin merkillistä. Raskauksien välillä mulla oli pahoinvointiakin pms:eek:ireina ja kaikkia mahollisia raskausoireita, mutta silloin taiskin olla hormonit ihan sekaisin.

Tänään oli aamulla pakko tehdä uus testi ja negahan se oli. Keskimäärin kierto on 27 ollut eli huomenna pitäis alkaa.. tänään aamulla ei pystynyt aamupalaa syömään kun alkoi niin etomaan ja rinnat edelleen kipeät, ei ole kyllä ikinä ennen kroppa näin huijannu oireista jos vuoto alkaakin. Mahaa jomottelee että aivanko vuoto alkais mutta toivottavasti ei :)

Mima_ toivotaan ettei vuoto ala! Ja toivotaan että plussa pärähtää. :)

Minusta tuntuu että nykyään joka loppukierrossa on mukamas niiiin raskausoireet, mutta pyhpah menkat on alkaneet. Joten en oikein luota näihin "oireisiin" ennää..

On kp8/24-29. Taidan tässä kierrossa käyttää viimeiset ovistikut pois. Ja sen jälkeen jos ei tärppää niin yritän palata takaisin siihen etten tikuta ovista. :) ehkä siinäkin tavallaan rentoutuu ku ei tikkuja kyttää.

No joo, mieki varmaan kuvittelen vaan kaikki oireet ja vuoto alkaa :D sen takia vain ihmettelen kun ei tosiaan ikinä ennen ole ollut tämmöstä :)
Plussatuulia sinnekkin! :) ja kaikille muillekkin!

Olen vähän hissukseen ollut nyt, kun on muutto edessä. Lukenut olen kaikki kylläkin :) mulla vuodot jatkuu, kp10 :( :O hiljenemään päin, onneksi! En ymmärrä miksi nyt tällä tavalla on, aikaisemmin ei vastaavia ongelmia..

Janniliini toivottavasti nyt tärppäis!

Mikäs dpo mimalla on? :)

Omppoloinen muuttaminen on kyllä raskasta. Me muutettii vuosi sitte ja edelleen on osa paikoista ihan mullinmallin :D ja kurja että vieläki vuotaa :/ mulla vuoti kkm jälkee ekat menkat 2vk. Hb oli tippunu 10 sillon.

En ole kyllä yhtään varma mikä se olis :/ kuvittelin oviksen juhannusviikolla mutta seuraavalla viikolla oli pari päivää menkkajomotuksia myös. Dpo 9 tai dpo 13 ehkä?

Niemja niin on! :D pakkaamista tehny hissukseen jo parisen viikkoa ja oon ollut äärimmäisen väsynyt joka ikinen päivä.
Mulla hemglobiini on jo nyt ollut alakanttiin, laskee varmasti nyt lisää. Tänään ei oo paljoa tullut, jospa nyt rauhoittuisi jo.
Esikoinen tekee koko ajan pahojaan, pitää kiireisenä :D

Toivotaan mima plussaa sinne ettei menkat alkaiskaa ;)

Omppoloinen voin vain kuvitella, mulla ei tulisi pojan kans pakkaamisesta varmaan mitää :D

Janniliini hyviä tikutteluja :) Niinhän se varmaan on, että ei pitäisi noista oireista päätellä mitään. Melkein mitä vaan voi olla, vaikka ei olisikaan tärppi käynyt.

omppoloinen jaksuja pakkailuun. Mekin muutettiin viime kesänä ja juuri sitä ennen oli yksi reissu. Tänä vuonna toivottavasti vähän rennompi kesä. Harmi että nyt noin pitkään vuodellut :(

Mima harmi että nega tuli, toivotaan silti vielä ettei vuoto alkaiskaan...

Täällä kurkku hiukan kipeä ollut muutaman päivän, välillä jotain menkkamaisia tuntemuksiakin, olipa repäisykipukin mikäli se tarkoittaa sitä että aivastaessa kirpaisee munasarjan kohdalta. Mutta eipä noista voi päätellä mitään varmaan. Täytyy yrittää ottaa rauhassa ja ootella sunnuntaita, jolloin menkkojen pitäisi alkaa.

Takaisin