Toinen haaveissa <3

Ei mitään oireita. Ihan ku en oliskaan raskaana :D nyt on 5+2 vissiinki.
Vähän on pelko tuulimunasta, mut toisaalta en jaksa stressailla. 14.7 vasta ultra. Mut jännä ku esikosta oli ihan älytön pahaolo ja tästä ei mitään. Tosin oli miehen kans äsken puhetta, että kun mulla on toi lugesteron ja laitan sen emättimeen niin se saattaa helpottaa oireita hiukan. :)

Toivottavasti Mintukka ne luget vaan helpottaa oireita :) tai nyt olis helppo ja oireeton raskaus!
Mulla alko kaikki oireet paljo aiemmin ku esikoisen aikaan ja paljo vahvemmat on. Toivon siis tyttöä :D

Mites bättismamin oireet? :)

Mä haluaasin meidän ryhmän kesken perustaa LA ryhmän ku helmikuiset on edelleen tosi hiljanen ja teidän kans vaan synkkaa hyvin, tai sitte tuun maaliskuisiin teidän kans :D

Bättismami sain neuvolasta ajan. Mulla ku on neljä keskenmenoo ennen esikoista ja epäsäännöllinen kierto sekä toi lääkitys nyt menossa. Mitäähän sitä voida tietää millä viikoilla mennään, etten esim syö tuota lääkettä yli rv 12.
No jospa olis oireeton vaan hyvä merkki. Ihanaa olis kyl jos ei pahemmin tulis pahaaoloo tms.

Tuu vaan niemja maaliskuisiin. Tosin en itsekkään oo sinne vielä menny ku vähän jäi tosiaan edellisessä lasketun ajan ryhmässä paha mieli. Oon sit vaan täällä hengaillu ku runtuu täällä synkkaavan teijän kans. :)

Voishan tästä ryhmästä tehdä tonne odottajien puolelle plussanneiden ryhmän? Pysyis plussanneitten uutisista kärryillä :) ja ei ois niin tuntematonta porukkaa :)

Munkin mielestä voitas perustaa oma ryhmä ;)
Mulla on rinnat kipeet ja etoo vähän väliä. Kahtena aamuna oon herännyt huonoon oloon. Muuten aika seesteinen olo!
Aivan mintukka! Mulla gynekäynti 12.7. Ehkäpä se siellä kurkkaa ;) ku sain ajan sillo viime keskenmenon jälkeen. Se halus nähä miten mulla menee :D

Teenko vaikka tonne vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut -> raskaana -> raskausklubit alle? :)

Toivottavasti bättismami näkisit säki pienen ;) ja Mintukka!

Mannikka olis mahtavaa, tee vaan!

Ihania uutisia bättis <3 Tämä pieni takiainen on nyt sit tullut jäädäkseen ja kohtaatte maaliskuun paikkeilla. Nih! Paljon paljon onnea :) oon niin iloinen sun puolesta....

Niinhän se taas meni että tarkasti oikeana päivänä menkat ilmoittelee alkamisestaan. Vaikka kuinka oon päättäny että en stressaa niin siltikin on taas aika pettynyt olo. Töihin pitäs lähtee...

Voi ihanaa syksyinen. Kiitos <3 kuinkas sä oot jaksellut?
Omppolainen, hyvä suunnitelma ;) pitää olla määrätietoinen!
Daamos,voi ei :( pahoittelut. Onks teillä mones yk menossa? Tsemppihalit.

Pahoittelut daamos. Niin sitä joka kerta pettyy vaikka kuin ois tsempannu ihtesä jo siihen että menkat alkaa. :(

Tää oli nyt vissii viides yk. Onneks on toi 1v3kk poika jossa on sen verran vauhtia että välillä tuntuu että siinäki on ihan tarpeeks :)

Takaisin