Toinen haaveissa <3

Mäki oon koko aamun istunu puh.kourassa jännäämäs Niemjan uutisia :nailbiting: mies arvostaa :facepalm:

täällä öklöolo alkaa olla jatkuva seuralainen.. pitänee kaivaa primperanit ja pahoinvointirannekkeet esille. Jos nyt ilman primperania selviäis mahdollisimman pitkälle, mut onneksi niitä on viimekierrokselta kaapissa valmiina et voi alottaa ne sit jos oksu alkaa kyläillä tiuhaan.. viimeks jouduin suoraa päivystykseen tiputukseen ku ekat pahoinvoinnit iski niin rajuna kesähelteillä :arghh: maanantaina toivottavasti varmistus viikoille ja raskauden tilalle..
on kyllä epäreilua jos kärsit Niemja oloista ihan turhaan:Heartred

Hihi, ihana ku elättä mukana ♡ tulis joo ne tulokset jo!

Tosi hyvä heppunen, taidan mäki tilata poppaskonsteja kunhan vaan sais varmuuden!

Kaku ei kiva. Mullaki olis muuten primperania kaapis, vois syödä ku raivostuttavat olot. Toivottavasti et päivystykseen joudu!

Voi harmi mikä tilanne Niemjalla. Onneksi "vain" viikko kärvisteltävää kuitenkin. Minullakin ollut yksi tuulimuna ja valitettavasti voin todeta että digiin tuli kyllä ihan odotetusti 3+ vaikka tyhjää täynnä sikiöpussi olikin :sad001 Toivotaan sinun kohdallasi parasta, älä missään nimessä heitä vielä hanskoja tiskiin.

Mintukalle onnea ja mukavaa odotusaikaa!

ON: dpo3 ja eipä mitään mielenkiintoista. Ehkä hieman tavallista kosteampaa ajoittain. Jätin tässä kierrossa greippimehun ostamatta, yritän olla mahdollisimman sokerittomalla dieetillä nääs. Raskausvitskut menee tietysti ja Geleetä söin kp14 asti kunnes purkki loppui :p

Ihanaa juhannusta kaikille ja mökkirannoissa kaislikot suhisemaan :wink

Mäki jännään täällä niemjan tuloksia. Just sain lapsen nukkumaan niin ehtii vähän rentoutua. Mä toivon niemja että siellä on kaikki hyvin ja oli tosiaan vaan niin pieni vielä että ei näkyny ultrassa :)

Täälläki jännätään Niemjan tuloksia. :) näätkö niemja ne omasta kannasta? :)

Täälläki yks niemjan tuloksia jännäävä ! :grin sormet ja varpaat on ristissä et siellä on kaikki hyvin:smug:

Mulla on tällä hetkellä niin kova vauvakuume että käyttäydyn ku raskaana oleva, pitelen mm. kättä vatsalla aina välillä niinku raskaana ollessa automaattisesti teki :hilarious: sydäntä särkee ajatus siitä etten ole raskaana! Kamalaa sillä mulla on vielä monia menoja tässä kesän aikana, mm. 5v luokkakokous elokuussa ja sehän meinaa ryyppäjäisiä (laivalla) :joyful: oisin tällä hetkellä valmis perumaan kaikki (ryyppäjäis)suunnitelmat raskauden vuoksi vaikka myöhemmin se sitte harmittaiski:bored: kuinka monimutkaset voi naisen aivot olla?!:dead:

Heippa!
Niemjan tuloksia odotellessa.
Kai se on kohta pakko alkaa uskoo et täti on eksyny.
Montakohan testiä on viel ostettava ja testattava?
Ihanan kamala olo, väsyttää ihan kamalasti, neitiä ei! :singing:
Mitenkähän tähän oloon sais jostain virtaa! :coffee
Kahvi on tosi hyvä piristäjä, joka ei meinaa millään upota!
En taida viel uskaltautuu siirtyy laskettuaikaryhmään, vaan jään tänne roikkuu! :love017

Päivikki mäkään en oo uskaltanu vielä siirtyy, niin lorvin täällä. Mikäli ei haittaa muita :)

Voi isäkissan vittu sanon minä... Muistanette mun pesukone episodin.. Noh senhän piti tulla tänään ennen klo 14 ja eipä näy taaskaan.. Kuinka helvetin vaikeeta on kuljettaa yks kone asiakkaalle.. Minnekkähän se on nyt hukkunu, pakettiautoon?! :D Anteeks kielenkäyttöni :P

Justii yritin ettiä mutta en löydä mistää eikä vieläkää oo viestiä tullu eikä neuvolasta enää vastata :(

Mintukka voi perse sitä konetta :D sais jo tulla!

Päivikki usko vaan että raskaana oot ;)

Avville tsempit piinapäiviin!

SeEnsimmäinen tiedän tunteen. Toivotaan pikaista tärppiä!

Raivostuttavaa ny tämä tilanne ku en tiä mitä tekisin. Tai siis jos olisin saanu ne tulokset ja olis ollu selvä tuulimuna nii olisin menny juhlimaan. Tai siis liput on himokselle. Ja amma pojalle. Mutta nyt ku ei voi tietää, tunteet on hyvin ristiriitaset onko elämää vai ei. Oksettaa ja ei okseta, nännit on edelleen arat. Silti toisaalta on olo että en oo mutta toisaalta toivon että oon. Muttaku haluan sen hemmetin varmuuden enkä haluaisi oottaa ensviikkoon ku haluan nyt sen tiedon ku se määrittää pitkälti viikonlopun suunnitelmat.

Soitan ensiapuun ja kysyn ku miehen veli ja tyttöystävä lähtee.

Aargh tuli vaan kilpparitulokset! T4 19.6 ja TSH 0.95. En tiä onko hyviä.

Tsh: 0,4 – 4 mU/l
T4: 10 – 19 pmol/l

Pikaisesti googletettuna viitearvot. Vaihtelee myös labroittain, osassa labroista T4 viitearvoina pidetään 12-22 pmol/l

Tässä lähdeosoite, lue ennen ku teet johtopäätöksiä mihinkään suuntaan :) ja lääkäri soittaa kyllä sulle jos arvoissa on vikaa hänen mielestä :

http://kilpirauhaspotilaat.fi/artik...toiminta-laboratoriotutkimukset-ja-viitearvot

Ja hyvät on hcg lukemat!! Onnea!! :)

Niemja, tosi hyvä hcg!! Miulla oli muistaakseni 5+4 jotain 5200 ..

Takaisin