Toinen haaveissa <3

Siis johan on törkeitä komnentteja ihmisillä!:woot::mad:
Käsittämätöntä. Muutenki mua jurppii kun tässä äitiydessä on joillain niin ihme "kilpailu" käynnissä kaiken suhteen että "kun meillä tehdään näin niin se on sit se yks ja ainoa oikea tapa.. "Ei kaikki siis noin ole mutta yllättävän moni..!

Kakulle onnea plussasta!:happy:

Wildside se on ihan totta et hirveen haikea olo tulee kun lapsi kasvaa niin nopeesti. Vaikka ainahan se on mun pikku vaavi mun silmissä :hilarious:
Toisaalta tosiaan ihanaa kun oppii uusia juttuja ja kehittyy mutta tuntuu että apua jos koko lapsuusaika menee yhtänopeesti kuin tää ekavuosi on menny :woot:

Angii, niin totta tuo pelko ajanjuoksemisesta. Yhtäkkiä tossa mennä vipeltääki hyvin omatahtoinen taapero ku vuos sitte se oli vielä ihan pieni käärö vain :Heartred

Kiitos onnitteluista, vähän epäuskoinen olo kyllä.. toivottavasti vahvistuu tuosta enkä tipu korkealta lähipäivinä! Aikalailla tasan 2vuotta olis tulossa tällämenolla ikäeroa jos tää menee hyvin :signs003

Mulla oli vaavi viel masussa vuos sitten! Ihan hassulta tuntuu, raskausaika meni toosi hitaasti mut vauvavuosi taas on menny super nopeaan :wideyed:

Toivotaan pikaista vahvistumista! Meilläkin toiveissa noin 2v ikäero :)

Tottakai aina on pieni vaavi. <3 Tänään piti tirauttaa muutama kyynel ku muistelin synnytystä.
Poika säikähti tänään mun kovaäänistä naurua ja alko itkee. Nauroin pojalle ku sätki niin innoissaan lattialla jostain lelusta. :D Piti ottaa syliin ja hyssytellä et äiti se vaan oli.

Meillä oli myös toiveissa 2 vuoden ikäero mut jotenki pikkuhiljaa alkaa se toive olla romukopassa. 3 päivää oli vaan ihme tuhrua mut nyt sitte alkoki ihan kunnon vuoto. Täytyis varmaan keskittyä välillä vähän muuhunkin.

Kakulle onnea :happy:

Kaku täälä tuli samanlaanen testi ku sulla.. :o apua!! Tärisen vieläki.

2e0b33ccc689b1aa2e9cdb3b04f4c9d0

Joo, miten voi olla! Oireet oli mutta en uskonu ku ma oli seksiä ja to-pe yönä tunsin oviksen.. toki en siitä varma oo. Nyt jännään koska uskallan miehelle sanoa, viimeyö meni ku poika huuti puol4-puol5 nii ei ehkä oo hyvä hetki sanoa että tulee toinenki :D voisin sen menkkapäivän ootella yli...
Ja ostettii justii liput juhannukseksiki ku on amma ja kaikki :D

Niemja onnea!! Jeiiijj!! Jospa itekki sais kohta tehhä r plussan. Tosiaan jonku haamulaisen esiasteen sain eilen, mut se oli kyl niin haalee että ei edes kuvassa näy enkä uskalla siihen luottaa.. Eilen vaan ihmettelin et miks massu on niin sekasin niin aattelin pikatestin tehhä. Se pissi ei ollu rakossa varmaan ku tunnin. Juoksin äkkiä paskalle niin tein sen samalla ku ois pitäny sitte taas pidättää :D

Onnea Niemja :) aivan selkeä plussa jo! Mulla oli eka plussa melkein samalainen ja raskaana edelleen ollaan :).

Puhallan plussatuulia kaikille !!
Senni rv 15+2

Kiitos! :)

Wildside toivottavasti sullaki viiva vahvistuis nii päästään yhdes höpötteleen tuonne LA ryhmään ;)

Senniki jo pitkällä! Miten on raskaus menny?

Onnea plussanneille ja paljon lisää plussia kehiin! Täällä edelleen taustaillaan, kun kiinnostaa teidän kuulumiset :)
Yxvaan rv 32+0 kaksoset

Jääkö tänne enää ketään :'( vai mä vaan yksin roikkumaan?! Oon niin onnellinen teidän plussista,mutta samalla tuntuu haikeelta kun porukka häviää.. noh. Mä pidän puljua pystyssä.
Odottelen tässä just kylään yhtä raskaana olevaa kaveria..huoh. koitan kerätä itseni :)
Ihana oikeesti kun tulee plussia. Kyllä se valaa toivoa <3

Bättismami mä pysyn täälä niin kauan kunnes toisin todistetaan eli varmaan nt-ultraan asti :D en uskalla luottaa mihinkää ennen sitä.
Sais teillekki se plussa jo saapua!

Ykxvaan joko alkaa tuntua että kaksoset haluais syntyä? Eikös ne yleensä aiemmin synny :) miten on raskaus menny?

Mahtavaa Niemja! Onnea!

Mä varmaan varailen ar ultraa yksityiselle ku täällä ei pääse kunnalliseen ennen nt-ultraa, kuukautisista laskettu aika olis 8.2 mut ovulaatiosta/plussasta 14.2 ni haluun kyl tietää missä mennään.. varmaan sit vasta siirryn tonne la-ryhmään. kärsimätönkärsimätön.. vaikka toisaalta hyvin seesteinen olo :shy: jospa se raskaus iskee tajuntaan huomenna ku testaan uudestaan :eek: taidan törsätä digiin ku en oo ennen semmosella testannu :grin mahtava ajotus.. tälle illalle on kaverin synttäreiden kunniaksi sovittuna kuppilakierros :facepalm:

Ei täällä vielä ole pahemmin sellaisia tuntemuksia ollut, neljä viikkoa jos viihtyisivät ja voisivat masussa hyvin, niin sitten minun puolesta tervetuloa :). Toki henkisesti helpottaa suuresti, kun synnytyksen käynnistyminenkään ei enää katastrofi olisi näillä viikoilla. Ihmeen hyvin on mennyt, ei oikeastaan sen suurempia epämukavuuksia kuin esikoiseltakaan.

Niemja: kiitos kysymästä :) ihan hyvin raskaus mennyt, pari viikko sitten oli np-ultraa missä kaikki hyvin eikä kohonnutta down riskia ole. Pahoinvointi oli aika kova rv 4-10 jonka jälkeen enää ollut vain aamuisin. Nyt ollut pari viikko unettomuutta mikä on kyl tosi inhottava vaiva! Haluun nauttii tosi paljon tästä raskaudesta koska tämä jää minun viimeiseksi mutta eipä hirveesti ole vielä ehtinyt nauttii. Tää on kyl niin totta että toinen raskaus menee niin nopee,viikot vaan hurisee. Jospa nyt unettomuus väistyisi kun vihdoin viime yönä tuli nukuttu ihan hyvin : )
Liikkeitä ei vielä tunnu,istukka etuseinässä niin tuskin vielä pari viikko tulee tuntumaan. Esikoisesta liikkeet tuntui jo rv 16 mutta silloin olikin istukka takaseinässä. Maha on kyl jo valtava, eipä enää pystyisi keltään asia salamaan :D esikoisesta maha oli tätä luokka vasta puolivälissä.
Heinäkuussa rakenneultra missä aion selvittää sukupuolen. Poikaolo on kun raskaus ollut aivan erilainen kun esikoisesta. (Esikoinen on tyttö).
Esikoinen (15kk) ei vielä ymmärrä että hänestä tulee loppuvuodesta isosisko,luulen että ymmärrä asian vasta kun olen pienokaisen kanssa synnäriltä kotiudunut, sen verran pieni vielä :D vähän jännittää miten arki tulee sujuu ja onko uusi tulokas yhtä vaativa kun isosiskonsa :)

Mukavaa kesää kaikille!

Takaisin