Toinen haaveissa <3

Tänään digi sanoi näin.Mielestäni hyvin pitää paikkansa kun tänään on testipäivä ja alkionsiirrosta tuo 3vk.
 

Liitteet

  • IMG_20181019_102117.jpg
    IMG_20181019_102117.jpg
    413 KB · Katsottu: 308
Eipä oo ovista kuulunu, no viimeks teki tuloaan viikon kaks ennen ku tuli kp28.. nyt ollaa kp30 eikä oo lämmöt eikä kivut paljastanu oviksen tulleen viel, :/
 
Tämä ketju on aika hiljainen, mutta ainakin minä toisesta lapsesta kovin haaveilen. Menossa nyt neljäs kierto kkm:n jälkeen, olisi niin ihanaa tulla uudestaan raskaaksi :Heartred
 
Itse tässä odottelen, että pääsen testin tekoon :grin menossa 10dpo ja oireita on vaikka minkälaista. Tänään ihan yhtäkkiä sai vessaan juosta kahdesti kun tuntui, että oksennus tulee:smiley-ashamed004
 
Kurkin tännekin pitkästä aikaa.
Meillä alkaa toisen yritys tässä juuri, ehkäisy jää pois siis huomenna.

Esikoisesta tärppäsi kolmannessa kierrossa (tai siis ryhdyttiin yrittämään marraskuussa 2015, ja ystävänpäivävauva saatiin, siis raskauduin/hedelmöittyminen tapahtui sillä viikolla helmikuussa kun oli ystävänpäivä :grin)

Joten, katsotaan kuinka nopeasti elimistö nyt hoksaa mitä tapahtuu. Kiertoahan ei minipillereiden kanssa minulla ole ollut lainkaan, siis se on ihan mitä sattuu ja tyyliin milloin sattuu :shifty: vuotaa 2-3 viikkoa enemmän ja vähemmän ja on poissa 4-7 viikkoa... innolla jo odotan jotain säännöllisyyttä kiertoonkin :grin
 
Täällä on niin outo kierto menossa. Tosiaan luulin, että kuukautiset viimein alkoivat kp36, kun yhdynnän yhteydessä tuli verta. Olin ihan innoissani, että nyt päästään uuteen kiertoon. Mutta: sen jälkeen ei sitten verta olekaan näkynyt. Siis pisaraakaan.
Missähän vaiheessa pitäisi olla huolissaan? En ole nyt perjantain negan jälkeen testannut, mutta eiköhän se positiivinen jo näkyisi, jos näin onnekkaasti olisi käynyt. Mun keho on vissiin joissain häiriössä, koskaan aiemmin ei ole ollut mitään kierto-ongelmia ja kuukautiset tulleet aina välillä 28-30 päivää. Ei kai tässä auta, kun odotella.
 
Takaisin
Top