Tiedättekö jo vauvan sukupuolen

Meille tulee pikkunen rokki mimmi emoticon

Käytiin tänään 4D ultrassa, eikä sukupuolesta ollut mitään epäilystä :)
 
Aika paljon näköjään poikia tulos :) Voi ku saatais huomenna kans tietää kumpi tulee ku olis ylimääränen ultra polilla. Meinaan kyllä kysyä ja vaatia että kattoo :P Sen verran pitää saada tietää :D Onneksi mulla lähtee tuleva kummitäti mukaan ku mies ei pääse niin se viimeistään haluaa tietää :) Ei saa hulluja pitää jännitykses ku tulee jo uniin kaikki :D Näin viime yönä unta että pieni tyttö sieltä tulla tupsahti ja sitä ennemmin, joskus alkuraskaudessa näin unta että se on poika! :D Pakko saada selvyys asiaan tai meen ykstyiselle kohta :D Itellä vahva tunne tytöstä kuitenki
 
Tähänkin ketjuun tiedoksi, että olen täältä koittanut poimia tietoja sukupuoliennusteista ja lisännyt tuohon Toukokuiset 2011 -listaukseen. Jos kuitenkin joku puuttuu, haluaa tiedon pois tai haluaa tiedon päivitettävän, niin laittakaa tuohon toiseen ketjuun tai privana mulle viestiä.

Vaikka oon ollut alusta asti sitä mieltä, että poika on tulossa nyt, ja ultra näytti aika selvästi sen, niin en silti meinaa millään uskoa. Ehkä sitten synnytyksen jälkeen. =)
 
Hetki sitten kotiutunut ultrasta ja tällä kertaa saatiin tietää sukupuoli... eli meille tulee tyttö <3 aivan ihanaa en millään malttais odottaa .. :) onneks laskettuun aikaan ei enään ole ku se 8 viikkoo ja joitain päiviä jälellä eli voiton puolella ollaanemoticon
 
Takaisin
Top