Tiedättekö jo vauvan sukupuolen

Eni

Oman äänensä löytänyt
Meille on tulossa tyttö emoticon

Me kerrotaan kaikille että kumpi se on, ei aleta pitämään hulluja jännityksessä :D

Mites muut, tiiättekö jo kumpaa sukupuolta vauva on ja meinaatteko kertoa muille?
 
Mä en viel tiedä mut toivon tietäväni ens viikon perjantaina kun on ultra.. Enkä minäkään aio pitää hulluja jännitykses
emoticon
 
Me ei tiedetä kumpi on tulossa. Nyt rv 35+2. Rakenne ultrassa ei halunnu maha-asukki näyttää kumpi on. Aina kun kätilö oli saamassa hyvän kuvakulman vauva päätti liikahtaa. emoticon Mutta vielä kuulemma ultraa tuo terveydenhoitaja ens käynnilä neuvolassa, niin eihän sitä tiedä vaikka saatais tietää sitten. Mutta joka tapauksessa kohta me nähdään se ihan livenä. emoticon
 
Minä jouduin lapsivesitutkimuksiin ja sieltä sitten tuli tänään tulokset ja saatiin siinä sivussa myös tietää vauvan sukupuoli :)
 
Meillä on 28.pv ultra niin siellä toivottavasti saadaan tietää. Viimeistään varmaan sitten siellä 4D ultrassa, sinnekin jo aika varattuna emoticon  Voi kun vaan menis nopeesti nää muutamat viikot. Ja aion kyllä kertoa sitten kaikille kumpi tulee :)
 
Meille olis näillänäkymin tulossa pari poikaa.
 Tosin vielä on edessä rakenneultra ja 4D että voihan se vielä vaihtuakkin
Sainoivatkin viime ultrassa että sata prosenttisen varmaa se ei oo, että
seuraavalla kerralla saa tietää vähän varmemmin..
 
Täälläkin odotellaan kovasti rakenneultraa jos siellä näkyisi vauvelin sukupuoli- vielä reilu kolme viikkoa odotettava. Itse luulen, että poika olisi tulossa, mutta eihän sitä voi koskaan tietää..  Tosin eihän sekään varmaa ole, että kaveri suostuu näyttämään paikat ultra tutkimuksessa.. :) mutta ei sillä väliä, olkoon kumpi vaan, molemmat yhtä toivottuja :)
 
mulla tänään rakenneultra ja jos sitten vaikka sais selville. meinasin pitää asian salassa ite, mutta kun äiti lähtee mukaan niin en tiedä pystyykö se olee hiljaa.
minä ja äiti veikataan molemmat tyttöä muut on vaan ollut hiljaa. saa nähdä sitten. jännittää ihan hirveesti! :p
 
Ihanaa, meillä kans ens maanantaina rakenneultra ja toivottavasti mini näyttää kumpi on :) Mä toivoisin niiiin kovaa tyttöä (sykkeet 160 luokkaa) ja mieski kyllä on vähä tyttöön suuntautunu mutta kuitenki salaa toivoo että olis poika :D Että saisi nyrkkeilyyn kaverin itelleen ;) Vaikka voihan tytöstäki tulla uus Eva Wahlström :P Mutta toivotaan vaan että mini näyttää kalleutensa että saadaan alkaa miettimään nimiä paremmin ;) 
 
Heippa pitkästä aikaa.
Meillä oli tänään rakenneultra ja "justiinalla" oli kaikki hyvin ja kaikki kohdallaan.Siis meille on tulossa Tyttö,näin 5 pojan jälkeen.(mulla 4 poikaa ja miehellä edellisestä yksi poju).Olen onneni kukkuloilla!
 
Onnea niiva tytöstä! Mäkin toivoisin tyttöä, en tiedä miksi. Toki poika on yhtä rakas tullessaan. Ehkä se on ne röyhelöt ja mekkoset... :D Toisaalta pojan kanssa voisi syömisen suhteen olla helpompaa kun pelkään että siirrän oman häiriöni tytölle, tai aiheutan jonkun uuden jos olen liian varovainen.

Onko siitä jotain tutkimuksia että syke korreloi sukupuolen kanssa? Neuvolassa sanottiin että normaali range on 120-160, riippuen siitä mitä tyyppi touhuaa. Olen jossain muuallakin nähnyt keskustelua aiheesta.
 
kuulemma tuo korkea syke viittais tyttöön ja matalempi poikaan. serkuilla oli tyttöjen aikana sykkeet n 160 ja sen siskolla joka sai pojan oli n 125-135 :) joten jos sykkeisiin on uskomista niin sillon meille olis typy tulossa :) ja tätä makeanhimoa... huhhuh.. perC taitaa levetä vaan :D
 
Sofi: Eiköhän tuo syke ole yhtä hyvä ennustamaan sukupuolta kuin kaikki muutkin uskomukset emoticon . Esim. täältä löytyy kasa uskomuksia:
http://www.vauva.info/foorumi/index.php?/topic/487-tyttoe-vai-poika/

Nyt tällä hetkellä on simmoinen olo, että kaipa me sitä taas kysytään rakenneultrassa. Mut mieli voi vielä vaihtua, meillä(kin) rakenneultra vasta ens vuonna, eli 5.1.
 
rakenneultrassa käyty ja sukupuolesta kuultu veikkaus. lisää poikia tulossa tähän miesvaltaiseen sukuun:D  ei voinu sanoo täysin varmaks ku ei suostunu paljastelee nii selvästi. toisaalta ihan kiva et kuitnekin säilyi sellanen pieni jännitys et kumpi sieltä loppujenlopuksi nyt tulee.
 
Meillä veikkauksien mukaisesti poikaa odotetaan :) Jotenkin oon sen tiennyt ihan alusta asti! Nyt jäänittää, että minkäköhänlainen viipottaja sieltä tulee.. Hirveänä liikkuu jo mahassakin :D
 
Onnea kaikille pojista ja tytöistä! :D
Meilläkin edessä huomenna rakenneultra, kysytään kyllä kumpi tulee, toivotaan vaan ettei ole ujo piimä :D

Jännää!
 
Hei KaiKo, meillä on samana päivänä rakenneu!
Minä vaan siitä sykkeestä kun se tyttö olis kiva ja syke oli viimeks 135... Perkule pojan on tainnut äijä tilata. :D
 
Meille tulee poika <3
Oli niin selkee tapaus että ei voinu kyllä erehtyä :D
 
Onnea teille kaikille tytöistä ja pojista... Huomenna on rakenne ultra ja jännittää ihan vietävästi ku haluaisin tietää nyt ja heti emoticon ... Kova on kaveri ainakin liikkumaan.. Viime yönäkin herätti mut 4 aikaa ku potki luihin ja se sattu niin maan pirusti... Huomenna taas palaan ja ehkä tiedon mukanani kumpi pallerossa asustaa..emoticon
 
Hei mom83, sulla on vaan yks päivä... Mä just ajattelin et miten ihmeessä jaksan sinne 5.1. asti! Aargh. Palaile!
 
Takaisin
Top