Tiedättekö jo vauvan sukupuolen

Sofi, sulla sentään jo 5.päivä...Ite joudun odottamaan vielä kaks päivää enemmän, kun meidän ultra on 7.1. Ja sitä onkin odotettu kyllä KAUAN!

Oon ollu jotenkin alusta asti täysin vakuuttunut, että meille tulee tyttö, mut toissayönä näin unen jossa tulikin poika. Olipa kyllä hämmentävä uni kun siinä vaan nostelin vauvaa ja tuijotin sen vehkeitä ja ajattelin ettei tän näin kuulunu mennä.emoticon

Ihan kun sillä nyt oikeesti olis mitään väliä kumpi se on, mutta unessa olo oli sellainen, etten mä nyt tällästä tilannu! :D

 
Sukupuolesta ei ollut epäilystäkään ultrassa. Tänne tulee poika emoticon. Muutenkin kaikki hyvin rakenneultrassa. Helpottava kuulla. Laskettuaika on tismalleen se 8.5. eli viikot pitivät paikkansa edelleen. Nyt sitten vaan pojan nimeä miettimään.. siinäpä puhdetta joulunpyhille.
 
No kyllä tätäkin päivää kauan odotettiin ja niin pääs käymään ettei suostunut näyttämään kumpi tulossa.. Mutta oli se silti niiin kivaa nähä se pikkunen ja nähä et kaikki ok... Painoa oli 350 g .. Pituutta en sit siin huomannu edes kysellä.. Mutta pitkät oli jalat.. ja ylivilkas tyyppi.. Täti sano et toisesta suunnasta kun katsoo näyttää ihan tytöltä mutta toisesta suunnasta taas ihan pojalta joten kumpi tahansa voipi tulla... Nyt sit odotetaan uuden vuoden jälkeen yksityiselle jospa siel sais selvyyttä.. niin sais tämänkin remontin tehtyy ennen vauvan tuloo... Voin sitte siihin ja esikoiseen kaikki aikani kuluttaa ku kummat sitä kuitenkin tarvitsee...emoticon
 
Rakenneultrassa saatin veikkaus sukupuolesta. Miehen mielestä ei kerrota sitä vaan piinataan kaikkia. Mun mielestä taas voitaisiin ihan hyvin kertoakin. Päätimme kuitenkin pitää asian toistaiseksi salassa, jos asia tulee jossain yhteydessä ilmi niin ei se sitten haittaa.
 
Eli rakenneultra siis käytynä ja kaverilla polvet yhdessä ettei saatu selkoa kumpi tulossa :/ Mutta onneksi isukki on niin täpinöissään että varas sitte 4d ajan josko sielä nähtäis kumpi on tulossa :) Sitä sitte saa jäädä odottelemaan =)
 
Apuva....Meillä on huomenna rakenneultra :) jännittää ihan vietävästi....Toivotaan et lapsi näyttäis paikat :)
 
aika poika valtanen toukokuu tulee... en oo huomannu ku yhen jolle tulee tyttö.. me ei saatu tietää VIELÄ poikaa tänne kuitenkin veikattu mut 100% varmuudella tulee sen takee tyttö :) mut ihan sama kumpi tulee kunhan on terve ... Mahakin on pallo eikä mikään tynnyri ku esikoisen kans.. Mut jos ekalla kertaa tuli tyttö tyttömahasta niin ehkä mulle tulee nyt tyttö poikamahasta :D
 
Täällä 100% varmuudella poika tulossa, ei voinu vehkeistä erehtyä :)
Vähän jo aavistelinkin ja oikeassahan sitten olinkin!
 
Meille olis näillä näkymin tulossa tyttöemoticon  Heh! ensin katoin että on poika,luulin napanuoraa vehkeiks, mutta sit ku ultrattiin jalkoväliä niin kyllä siellä aika tyhjää oli,ei roikkunu mitään "ylimääräistä".
 
meille ois tulossa toinen hulivili poika<3kyllä aika selvästi näkyi vehkeet kuvassa:)oisin ehkä toivonut tyttöä mutta poika tulee olemaan yhtä rakas..
 
Poika meille varmaan on tulossa, kun kätilö oli niin varma havainnoistaan. Sano, et jos tyttönä syntyy niin on jo ihme. Ei kuulemma oo tullu palautetta väärästä tulkinnasta... kaipa se sit ties mitä näki siellä.
 emoticon
 
Kätilö oli kovasti tänään rakenneultrassa sitä mieltä, että meille tulee prinsessa<3 Eipä ollut yllätys, kun olin siitä aika varma jo muutenkin:) Niin vahva tunne vaan jostain syystä ollut koko ajan. Tietysti sanoi kuitenkin vielä, että älkää nyt kuitenkaan kaappeja täyteen vaaleanpunaista ostelko:D ..Eikä kyllä meinattukaan.
 
Meillekin on tulossa pikku poika.
Mekin on niin innoissa, että kerrotaan meilkein kaikkille. emoticon
 
...ja meillekin poika.
Miehen työpaikalla ei ole kuulemma kymmeneen vuoteen syntynyt yhtään tyttöä. :D Jostain luin että naisen testosteronitaso voi vaikuttaa lapsen sukupuoleen ja että miehille, joilla on paljon valtaa, muuten autoritäärinen asema tai tietynlaista persoonaa vaativa ammatti (esim poliisi, hävittäjälentäjä) syntyy enempi tyttöjä, ilmeisesti koska he tyypillisesti valitsevat (valitsevat... hohhoijaa) "heikkoja" tai naisellisia naisia vai mikä se oikea sana nyt sitten onkaan, naisella siis silloin alhainen testosteronitaso. (Taisi olla artikkeli täällä vaun sivuilla.) Ei kyllä päde näköjään tähän tiettyyn armeijan yksikköön, ovat kyllä "valkanneet" aika jämäköitä naisia kun pelkkiä poikia pukkaa. :D
 
Mä saan tietää vasta huomenna ja nyt jänskättää hirmusesti olispa jo huominen! emoticon



 
käyn lukemassa täällä usein juttuja mutta en itse koskaan "kerkeä" vastailemaan. Nyt on kuitenki pakko vihdoin ja viimein tuulettaa että pikku-prinssi tulossa<3
Näky ultrassa niin selvästi pelit sekä vehkeet ettei voinu erehtyä sukupuolesta :D
Tutut sekä sukulaiset lupailleet alusta alkaen tyttöä mutta ite olin niin varma pojasta :) Voiko masuasukilla olla adhd? Tämä ipana on aivan mahottoman villi! tuntuu ettei se nuku koskaan, varsinkaan yöllä. kiireisenäki päivänä kassalla työskennellessä rupee naurattaa kun muksu potkii lisää vauhtia mammaan :D
 
No eihän meille varmaksi sanottu kumpi tulee! Vähintään kolme kertaa painotettiin että mitään ei voi varmaksi sanoa mutta kun uloketta ei näy niin tyttö tulossa. Joka on enemmän kuin tervetullut vaikka niin olisi poikakin =)

Mutta ehkä siis tyttö mutta ainakin kaikki oli kunnossa. emoticon
 
Takaisin
Top