The kesäkuu

Voi kyllä niitä vaivoja on teilläkin. :sorry:
Mulla lähti tulppa irtoomaan eilen aamulla ja tänään aamulla varmaan pitkälti loput..
Suppareita ollu keskiviikosta lähtien ja tulpan jälkeen eilen selkeästi Kipeyty. Viime yönä tuli vajaa 3h nukuttua ku kipeitä supistuksia tulee mutta kun ne ei oo säännöllisiä. Saattaa väli olla 2min ja 30min välillä, mutta tosissaan kipeitä ovat.
Nyt tuntuu välillä ikään kuin lorahtaisi hieman housut mut suojassa ei mitään näy...Voisko olla et lapsivettä tiistais...? En tiedä. Kyllä sais nyt syntyä kun supistus kivut järkkyjä
 
Joo-o, onneksi mies on kesälomalla vielä viikon. Lähtivät juuri iltakylään mummolaan, minä taidan tallustella kauppaan ja ostaa jäätelöä. Kun pääsee liikkeelle ja kävelemään, ainakin se hermosärky on sen hetken poissa ja saa tilalle välillä lantiosärkyä tai muuta vaihtelua :cool01 Mulla on tänään päiväunien aikaan tullut jotain märkää housuihin, mutta nyt en aio miettiä sen olevan lapsivettä ennenkuin sitä on kengissä saakka :meh:

Pahinta näissä päivissä on odottaminen. Pakko keksiä joka päivälle joku aktiviteetti, ja sit taas saa olla illalla kipeä, mut parempi sekin kuin vain olla kotona ja odotella ja "levätä kun vielä voi".
 
Mä oon nyt muutaman kerran ollut ilman sidettä ja samantien on pikkarit märät, miettiny et onko todella niin vetistä valkovuotoa vai tihkuuko vettä. Tuskinpa mulla niin hyvä tuuri kävis, että vedet menis. :)
 
On tämä yhtä odottelua :). Pitäisi saada ajatukset muualle mutta minkäs voit kun ajatukset kiertää kehää. Äiti ja sisko vieraili ja äiti halusi kuvata vatsaa ja piti hymyillä, Plääh. Lopulta oli pakko sanoa että nyt loppu :D. On tää vaan niin herkkää muorille :wink. Supistuksia tulee ja kestää pitkään, harmi vaan kun tulee niin harvoin. Ai joo närästää paljon, miten muilla? Luulin, että ne loppuisivat näin loppuvaiheessa mutta ei.
 
Mä olen alkanut liikkua joka päivä. Vaikka väkisin. Parantaa mieltä ja oloa, vaikka aluksi sattuukin. Tänään käytiin järviristeilyllä ja syömässä..ihmiset taivasteli mun mahaa, siinähän taivastelee. Se, että on viimeisillään ei tarkoita sitä, etten uskalla ihmisten ilmoilla liikkua. Sohvallako pitäisi maata? Tekisi kyllä mieli, mutta sitten hajoo pää. Kyttäilkööt mun mahaa, ihan sama.
 
Mullaki närästys jatkuu edelleen, vaikka vauva on laskeutunut...kai se komiaa tukkaa kasvattaa ku eikö sanota että ku paljo närästää nii vauvalla o paljo tukkaa...
 
Hetken oli närästys pois mutta nyt se on tullut takasin. Iltapalan jälkeen saa ainakin tunnin odottaa että uskaltaa mennä nukkumaan :sad001 oli seesteistä närästämätöntä aikaa välillä vatsan laskeutuminen -> vauva kasvoi tarpeeksi isoksi että taas täyttää koko vatsaontelon.
 
Mä otan aina illalla ennen nukkumaan menoa närästyslääkkeen, ku kumminki viimestää siin vaihees, ku herään vessaan alkaa närästys vaivaa ja sit ei tartte unta odotella..
 
No tänään mun piti sit laskea liikkeitä kun on ollut vauva aika hiljaa :D söin suklaata ja johan tuli vauhtia, liikaakin :wink kauhea myllytys.

Ei meinaa saada enää illalla unta millään... Ja tulee nälkä ja pakko syödä ja tervetuloa närästys.

Eikä auta et tuo ukonretale valvoo ja pelaa olkkarissa. Oon toivonu et se vois ees nukkua ku nukuttaa et olis skarppina esikoisen kanssa päivällä mut ei. Nyt vituttaa, tekis mieli mennä nalkuttamaan.
 
Minulla sitä ois tänään käynnistyspäivä.. Ja kyllä jännittää! Eilen kävin yliaikaiskontrollissa ja paikat oli 3cm auki, joten lääkäri teki ronkinnan ja käski oottelemaan tätä aamua. Eilisen illan sitten supistelikin melko kiitettävästi, säännöllisen epäsäännöllisesti ja yöllä jatkui pari tuntia samaa rataa. Nyt ei tunnu enää missään, mutta toivottavasti ois edenny vielä johonki suuntaan! Tänään on siis viikot 41+6 ja eilen pienen kokoarvio oli 3800g. Noh.. jospa tästä hengissä selviää.. esikoinen tulossa joten olkoon se sallittua!
 
Hei epp8. Milloin sulla on laskettuaika, sillä me taidamme olla aika samassa aikataulussa. Mulla on 20.6.
Joo, mulla on kuukautisista laskettu aika huomenna, mutta todenmukaisempi juuri 20.6. :)

Harmi että olet joutunut nyt useaan kertaan jo olemaan petipotilaana.. Toivottavasti kohta helpottaa!
 
Närästystä mulla vaihtelevasti, ei joka päivä.
Tänään ajattelin iltapäivällä/illalla soittaa äippäpolille noista suppareista. Vaikka on Epäsäännöllisiä mut kun ovat niin saakelin kipeitä. Seisoessa meinaa jalat lähtee alta ja puhua ei todellakaan voi.
Vauvan pään luulen painuneen enemmän lantioon ku nyt jos jalkaa nostaa vähän enemmän niin tulee kauhea paine lantioon alas.
 
Hippoliina, mullakin on noita kipeitä suppareita kun istun mutta ne häviää kun menen maate.Samaten toi seisominen tekee kipeää ja mie luulen kanssa että pää on lantiossa kiinni ja jotenkin vauva koskee johonkin hermoon ja se saa jalan alta. Se tuntuu kamalalta. Mun kaveri kertoi, että sänkypuuhat laukaisee synnytyksen jav arsinkin miehen "aine" ja niinpä viime yönä mies herätti ja ja ja jne. Nyt supistelee ja on vaikea olla. Noh saas nähdä :)
 
Ei siis mitään tapahdu. Ulkona sataa, onneksi. Mies lähti pelaamaan jalkapalloa, kun serkku soitti ja hyö tarvitsi pelaajia. Kyllä on odottavan aika pitkä. Jos olisi lankaa ja puikot vois opetella sukan neulomista yms. Telkkarista ei tule mitään. Miten voi sunnuntai ilta tuntua pitkältä...
 
Mä olen vain pahalla tuulella. Yritän siivoo, mutta saan enemmän sotkua aikaan. Miehenkin naama ärsyttää joten nyt makaan yläkerran sängyllä, pidän telkkaria auki ja murjotan. Olis tää raskaus jo ohi, mä olen niin valmis luopumaan tästä mahasta, näistä kivuista ja turvotuksista..kaipa kohta menen ripustamaan pyykit ja suuntaan lenkille vaikka väkisin
 
ihanaa pääsee maate ja josko tänä yönä pääsisi sairaalaan :wink. Tää odottaminen alkaa jo ihan naurattaa. Ei ole yhtään epätoivoinen olo :D. Onneksi on teitä muitakin kohtalotovereita niin ei tartte odottaa yksin :). Miestä vaan hymyilyttää kun vuoroin olen iloinen ja vuoroin mieli on musta :). Sanoin miehelleni että seuraavan lapsen tekee hän :) . Hyvää yötä!
 
Täällä soittelin synnärille kahden aikaa yöllä kun en kestänyt enää suppareita. Näytille tultiin ja Kappas kerrankin kroppa pelaa (aiemmat kaks käynnistetty yliaikaisina) oon 4cm auki. Täällä nyt sit odotellaan tilanteen etenemistä. :nailbiting:
 
Tsemppiä Hippoliina! Täällä valvotaan myös suppareiden merkeissä... Mieli tekis soitella synnärille, mutta vielä ei kehtaa kun ei ole niin kipeitä ettei pärjäis :confused:
 
Takaisin
Top